Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jak najlepiej załatwić temat napędu pompy? Włożyć od 1.9 TDI czy regenerować? Jeśli tak to u kogo? Czy da się to zrobić gdzieś na miejscu, czy trzeba wysyłać pompę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyrkos ja zregenerowałem u Tomka z Rumi i powiem że warto było, wysłałem sam wałek do regeneracji. Odesłał zregenerowany, mechanior poskładał to do kupy i jest gitara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy jest opcja kupna całej zregenerowanej pompy, demontaż, montaż, i wysyłka swojej do kogoś ?

 

PS. W jaki sposób komputer dowiaduje się o zatrzymaniu pompy? Z tego co widziałem w VCDSie to te silniki nie podają nigdzie wartości ciśnienia oleju.

Edytowane przez wyrkos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drogi Łukaszu

Chciałbyś dostać (kupić) moduł pompy z przebiegiem ponad 500 tyś?(wytarte panewki,luz wzdłużny,wałki wymienione od starego napędu łańcuszkowego)-raczej nie...Zrób swój moduł i nie rób komuś prezentu.Do korpusu przykręcone jest koło pośrednie którego się nie dotyka-pamiętaj o tym i przekaż tą informację swojemu mechanikowi jeśli zdecydujesz się na w/w krok.

Uważajcie na pseudo naprawiaczy, którzy zamiast pomóc robią ogromne szkody.Kilka zdjęć poniżej co do nas przychodzi po "niby mechanikach"DSCN8332.jpg

DSCN2766.jpg

2 spawany.JPG

1 spawany.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie jak najlepiej załatwić temat napędu pompy? Włożyć od 1.9 TDI czy regenerować? Jeśli tak to u kogo? Czy da się to zrobić gdzieś na miejscu, czy trzeba wysyłać pompę?

Mam zmieniony napęd z łańcuszka na 1.9 tdi. Śmiga aż miło, zero drgań i NIC się nie dzieje (50tys). Jeżeli jednak chcesz regenerować napęd mając już koła zębate to na Twoim miejscu nie zmieniałbym tego na 1.9 - lepiej nie dotykać czopu wału jak nie trzeba..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od dnia dzisiejszego login "tomek 50917414" przeniesiony jest na stronę firmy "FUTURUM pompy olejowe"- pisać pytać ruszamy z pełną mocą....

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pompę po jego interwencji. Przejechałem na niej 60 tysi i zero problemów. Polecam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

ja swój moduł olejowy turbo iC, robiłem we Wrocławiu w firmie Auto serwis "Luboń" http://www.autolubon.pl/.

 

Problem miałem w kwietniu przed świętami. wyjechałem z domu żeby ściągnąć kolegę (seat Altea 1.9 TDi BLS) wjechałem  na AOW i koniec, straciłem moc zero reakcji na pedał gazu. Zjechałem na pas awaryjny stanąłem i poszedł biały dym z tłumika. jak się okazało ukręcony trzpień imbusowy w module olejowym, turbina wyssała olej z silnika, rozwalony wirnik, ic. Do regeneracji turbo, IC, moduł olejowy oraz do wymiany wszystkie węże od osprzętu. rozsypany wirnik uszkodził wszelkie możliwe wężę . Wstępna wycena na połowa wartości passata b6. 

Ostatecznie jak odbierałem auto dostałem FV na kwotę 4,5tys. Passat miał przebieg 230tys km, auto krajowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mundek84

Nie włączyła ci się kontrolka ciśnienia oleju? 

@Tomek 

Takie perełki do ciebie czasem przychodzą? ? Widać pomysłowość niektórych "mechaników" nie zna granic. 

 ?Najlepszy to chyba był zabierak przyspawany do wałka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@truna

 

nie włączyła się kontrolka a olej był w "normalnym" poziome 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, melo napisał:

To jeszcze ten krótszy imbus miałeś? 75mm ?

Każdy VAG do końca 2009r miał krótszy Zabierak. Podobno dłuższe zabieraki też padają ?. Niech Tomek się wypowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponad 20 samochodów z długim zabierakiem(100mm) zrobionych-ale przebiegi to ponad 500 tyś-samochody firmowe.Częściej w nowych autach 2014-15r padają same pompki (nie dają ciśnienia)

Edytowane przez FUTURUM serwis pomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parę stron wcześniej ktoś pytał o napęd w CBDC. Faktycznie jest tam pompa od 1.9?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, emilus100 napisał:

Parę stron wcześniej ktoś pytał o napęd w CBDC. Faktycznie jest tam pompa od 1.9?

Konstrukcja jak w 1.9 TDI (te same numery są m.in. dla 1.9 TDI BXE/BLS):
- pompa: 038115105C (razem z kołem i śrubą M8x22)
- napinacz: 038115130
- koło napędowe: 038115121A + śruba M8x22: N90365901
- łańcuch: 038115230A

W ETKA on-line pod "adresem" PA/2009/1/115-032.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B6 2.0 TDI 140 CBAB, końcówka 2008 roku. Oryginalny przebieg 192.102km, wczoraj wymieniany zabierak pompy oleju.

Normalne ślady zużycia. Żadna z 6 krawędzi nie straciła kąta. Długość 77mm.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Edytowane przez Tomy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzales stan gniazda w walku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności