wyrkos Zgłoś #1361 Napisano 5 Września 2017 Panowie jak najlepiej załatwić temat napędu pompy? Włożyć od 1.9 TDI czy regenerować? Jeśli tak to u kogo? Czy da się to zrobić gdzieś na miejscu, czy trzeba wysyłać pompę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speeder2222 Zgłoś #1362 Napisano 5 Września 2017 Wyrkos ja zregenerowałem u Tomka z Rumi i powiem że warto było, wysłałem sam wałek do regeneracji. Odesłał zregenerowany, mechanior poskładał to do kupy i jest gitara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wyrkos Zgłoś #1363 Napisano 6 Września 2017 (edytowane) A czy jest opcja kupna całej zregenerowanej pompy, demontaż, montaż, i wysyłka swojej do kogoś ? PS. W jaki sposób komputer dowiaduje się o zatrzymaniu pompy? Z tego co widziałem w VCDSie to te silniki nie podają nigdzie wartości ciśnienia oleju. Edytowane 6 Września 2017 przez wyrkos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1364 Napisano 6 Września 2017 Drogi Łukaszu Chciałbyś dostać (kupić) moduł pompy z przebiegiem ponad 500 tyś?(wytarte panewki,luz wzdłużny,wałki wymienione od starego napędu łańcuszkowego)-raczej nie...Zrób swój moduł i nie rób komuś prezentu.Do korpusu przykręcone jest koło pośrednie którego się nie dotyka-pamiętaj o tym i przekaż tą informację swojemu mechanikowi jeśli zdecydujesz się na w/w krok. Uważajcie na pseudo naprawiaczy, którzy zamiast pomóc robią ogromne szkody.Kilka zdjęć poniżej co do nas przychodzi po "niby mechanikach" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #1365 Napisano 7 Września 2017 Panowie jak najlepiej załatwić temat napędu pompy? Włożyć od 1.9 TDI czy regenerować? Jeśli tak to u kogo? Czy da się to zrobić gdzieś na miejscu, czy trzeba wysyłać pompę? Mam zmieniony napęd z łańcuszka na 1.9 tdi. Śmiga aż miło, zero drgań i NIC się nie dzieje (50tys). Jeżeli jednak chcesz regenerować napęd mając już koła zębate to na Twoim miejscu nie zmieniałbym tego na 1.9 - lepiej nie dotykać czopu wału jak nie trzeba.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1366 Napisano 18 Października 2017 Od dnia dzisiejszego login "tomek 50917414" przeniesiony jest na stronę firmy "FUTURUM pompy olejowe"- pisać pytać ruszamy z pełną mocą.... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #1367 Napisano 18 Października 2017 Mam pompę po jego interwencji. Przejechałem na niej 60 tysi i zero problemów. Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1368 Napisano 3 Listopada 2017 (edytowane) Edytowane 3 Listopada 2017 przez FUTURUM serwis pomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1369 Napisano 6 Listopada 2017 Wałek z mojego silnika cbab . Przebieg niecałe 250k. https://www.youtube.com/watch?v=p15YvxcnJU0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1370 Napisano 27 Listopada 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #1371 Napisano 28 Listopada 2017 cześć, ja swój moduł olejowy turbo iC, robiłem we Wrocławiu w firmie Auto serwis "Luboń" http://www.autolubon.pl/. Problem miałem w kwietniu przed świętami. wyjechałem z domu żeby ściągnąć kolegę (seat Altea 1.9 TDi BLS) wjechałem na AOW i koniec, straciłem moc zero reakcji na pedał gazu. Zjechałem na pas awaryjny stanąłem i poszedł biały dym z tłumika. jak się okazało ukręcony trzpień imbusowy w module olejowym, turbina wyssała olej z silnika, rozwalony wirnik, ic. Do regeneracji turbo, IC, moduł olejowy oraz do wymiany wszystkie węże od osprzętu. rozsypany wirnik uszkodził wszelkie możliwe wężę . Wstępna wycena na połowa wartości passata b6. Ostatecznie jak odbierałem auto dostałem FV na kwotę 4,5tys. Passat miał przebieg 230tys km, auto krajowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1372 Napisano 28 Listopada 2017 @Mundek84 Nie włączyła ci się kontrolka ciśnienia oleju? @Tomek Takie perełki do ciebie czasem przychodzą? ? Widać pomysłowość niektórych "mechaników" nie zna granic. ?Najlepszy to chyba był zabierak przyspawany do wałka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #1373 Napisano 28 Listopada 2017 @truna nie włączyła się kontrolka a olej był w "normalnym" poziome Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #1374 Napisano 28 Listopada 2017 Dnia 6.11.2017 o 13:03, truna napisał: Wałek z mojego silnika cbab . Przebieg niecałe 250k. https://www.youtube.com/watch?v=p15YvxcnJU0 To jeszcze ten krótszy imbus miałeś? 75mm ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1375 Napisano 28 Listopada 2017 5 minut temu, melo napisał: To jeszcze ten krótszy imbus miałeś? 75mm ? Każdy VAG do końca 2009r miał krótszy Zabierak. Podobno dłuższe zabieraki też padają ?. Niech Tomek się wypowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1376 Napisano 28 Listopada 2017 (edytowane) Ponad 20 samochodów z długim zabierakiem(100mm) zrobionych-ale przebiegi to ponad 500 tyś-samochody firmowe.Częściej w nowych autach 2014-15r padają same pompki (nie dają ciśnienia) Edytowane 28 Listopada 2017 przez FUTURUM serwis pomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #1377 Napisano 1 Grudnia 2017 Parę stron wcześniej ktoś pytał o napęd w CBDC. Faktycznie jest tam pompa od 1.9? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1378 Napisano 1 Grudnia 2017 53 minuty temu, emilus100 napisał: Parę stron wcześniej ktoś pytał o napęd w CBDC. Faktycznie jest tam pompa od 1.9? Konstrukcja jak w 1.9 TDI (te same numery są m.in. dla 1.9 TDI BXE/BLS): - pompa: 038115105C (razem z kołem i śrubą M8x22) - napinacz: 038115130 - koło napędowe: 038115121A + śruba M8x22: N90365901 - łańcuch: 038115230A W ETKA on-line pod "adresem" PA/2009/1/115-032. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #1379 Napisano 10 Grudnia 2017 (edytowane) B6 2.0 TDI 140 CBAB, końcówka 2008 roku. Oryginalny przebieg 192.102km, wczoraj wymieniany zabierak pompy oleju. Normalne ślady zużycia. Żadna z 6 krawędzi nie straciła kąta. Długość 77mm. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Tomy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #1380 Napisano 10 Grudnia 2017 A sprawdzales stan gniazda w walku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach