radekrp90 Zgłoś #1301 Napisano 25 Czerwca 2017 Tutaj: http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_unit/4-cylinder_tdi_unit_injector_engine_(2.0_ltr._4-valve)_mechanics/engine_lubrication/servicing_sump_oil_pump_and_balance_shaft_assembly_with_spur_gear_drive/installing_a_new_balance_shaft_assembly/ Dotyczy to wprawdzie 2.0 TDI-PD ale to jest tożsame do CR. Szukałem wpisując w google: 2.0 TDI balance shaft backlash Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskardj Zgłoś #1302 Napisano 25 Czerwca 2017 Witam Wie ktoś może gdzie w Poznaniu sprawdzą mi pompę oleju (silnik BMP). W tej chwili jest chyba wszystko ok ale pewnie warto było by zdjąć miskę i sprawdzić. Jest w Poznaniu warsztat co regeneruje te pompy? z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #1303 Napisano 26 Czerwca 2017 Kolego ale co chcesz sprawdzać ? Po zdjęciu miski w BMP to dowiesz się 2 rzeczy najwyżej - czy masz na łańcuchu czy kołach zębatych. Nie musisz też szukać lokalnie regenracji, zamawiasz moduł albo wałek w sprawdzonych na forum miejscach i jedyne co musisz mieć to solidnego mechanika. Ja swego czasu wymiane zleciłem mojemu mechanikowi, moduł brałem od Tomka z Futurum. Jak mechanik miał jakieś pytania to telefon do Tomka i wszystkie nastawy, ustawienia itd. objaśnił. Jeden dzień roboty i po temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskardj Zgłoś #1304 Napisano 26 Czerwca 2017 Kolego ale co chcesz sprawdzać ? Po zdjęciu miski w BMP to dowiesz się 2 rzeczy najwyżej - czy masz na łańcuchu czy kołach zębatych.Nie musisz też szukać lokalnie regenracji, zamawiasz moduł albo wałek w sprawdzonych na forum miejscach i jedyne co musisz mieć to solidnego mechanika. Ja swego czasu wymiane zleciłem mojemu mechanikowi, moduł brałem od Tomka z Futurum. Jak mechanik miał jakieś pytania to telefon do Tomka i wszystkie nastawy, ustawienia itd. objaśnił. Jeden dzień roboty i po temacie. No tak ale dobrze żeby takiego kumatego mechanika znaleźć, póki co rozglądam się kto takimi rzeczami się zajmuje bo być może mój pasek miał już to robione albo może już cxas najwyższy to zrobić. Ile taka usługa może kosztować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #1305 Napisano 26 Czerwca 2017 A mam pytanie jeszcze odnosnie momentu dokrecenia srub w module, jak wymieniamy sam walek balansowy z gniazdem, moze ktos zdradzic tajemnice. Radek moze ty wiesz cos na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1306 Napisano 27 Czerwca 2017 Takich informacji raczej nie ma. Albo "na oko" albo pisz do zakładów regenerujących - może podzielą się taką informacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dnon Zgłoś #1307 Napisano 8 Lipca 2017 Cześć, przymierzam się do przesiadki z B5 na B6, silnik jaki mnie interesuje to 2.0 TDI PD. Jakich kosztów musiałbym się spodziewać, żeby "poprawić" fabrykę i w większym stopniu wyeliminować podatność na awarię? Chciałbym to zrobić już na samym początku, przy okazji rozrządu i całej reszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #1308 Napisano 8 Lipca 2017 Cześć, przymierzam się do przesiadki z B5 na B6, silnik jaki mnie interesuje to 2.0 TDI PD. Jakich kosztów musiałbym się spodziewać, żeby "poprawić" fabrykę i w większym stopniu wyeliminować podatność na awarię? Chciałbym to zrobić już na samym początku, przy okazji rozrządu i całej reszty. Ja ostatnio to robiłem i płaciłem w aso nie cale 23zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jabol0700 Zgłoś #1309 Napisano 9 Lipca 2017 Witam. Jestem przed wymianą pompy oleju w moim bmp, na pompę od 1.9 tdi, i pytanie brzmi czy podejdzie pompa od passata b5 Fl awx. Albo jeżeli nie to od jakiego auta szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
csm Zgłoś #1310 Napisano 11 Lipca 2017 Cześć, przymierzam się do przesiadki z B5 na B6, silnik jaki mnie interesuje to 2.0 TDI PD. Jakich kosztów musiałbym się spodziewać, żeby "poprawić" fabrykę i w większym stopniu wyeliminować podatność na awarię? Chciałbym to zrobić już na samym początku, przy okazji rozrządu i całej reszty. Ok. 500 zł za wymianę wałka na przerobiony. 23 zł to tylko wymiana zabieraka, która nie zmienia problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #1311 Napisano 11 Lipca 2017 Ja ostatnio to robiłem i płaciłem w aso nie cale 23zl Wytrzyma ci parę tysięcy i znowu padnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #1312 Napisano 22 Lipca 2017 (edytowane) No to ja się pochwalę, ok. 4 lata temu profilaktycznie wymieniłem wałek i imbus (posty są do odszukania wraz ze zdjęciami), upłynęło dokładnie 100 tys. km i dziś dostałem gong i czerwoną ikonkę oleju... hehe, Wałek był wzmocniony (szerszy imbus w gnieździe wałka, zamawiany u Tomka z Rumii). Ktoś to w Warszawie kompleksowo już ogarniał (mój meches co to wtedy robił jest obecnie za daleko) i jest w stanie polecić serwis? Aha, jakby ktoś pytał to silnik częściej przez ten okres widział czerwone pole obrotów niż bieg jałowy - auto nie ma ze mną lekko..., może to dlatego Edytowane 22 Lipca 2017 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #1313 Napisano 22 Lipca 2017 No to lipton Panie. Teraz musisz chyba cały moduł wymienić skoro wałek był wymieniany na mocniejszy. Ja to swego czasu robiłem u mechanika mojego teścia, który serwisuje mu auta prywatne, firmowe i ma pojęcie o TDI. Ale to jest 30 km pod Warszawą, pod Nowym Dworem Maz. Generalnie to nie jest trudny temat wymiana całej pompy, doświadczony, ogarnięty i solidny mechanik to zrobi. Niestety koszta są, pytanie też, kiedy robiłeś rozrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #1314 Napisano 23 Lipca 2017 Tak naprawdę to ciekaw jestem co się stało. Raczej szerszy imbus nie miał prawa się wyrobić. Chyba tylko mógł pęknąć w miejscu zwężenia. A może to po prostu pompa zdechła, filtr zapchany, smok zapchany albo nie ma oleju... To jak z tym serwisem w Warszawie? Ktoś coś poleci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #1315 Napisano 25 Lipca 2017 Mały update: Moduł wałków zdjęty i rozebrany - po 100 tys. km regenerowany wałek i imbus nie nosi oznak zużycia, wszystko jest tak jak trzeba. Pompa oleju podaje olej, na manometrze ciśnienie jest ok. Głowica - broki są na miejscu i nie gubi ciśnienia. Został czujnik ciśnienia oleju - choć sprawdzałem go VCDSem i nic nie zgłaszał. Czekam na wymianę czujnika i zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #1316 Napisano 25 Lipca 2017 Blop miał podobny objaw - przyczyną była przetarta wiązka, ale o szczegółach niech sam napisze, bo dość dawno temu mi o tym opowiadał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #1317 Napisano 25 Lipca 2017 Moduł wałków zdjęty i rozebrany - po 100 tys. km regenerowany wałek i imbus nie nosi oznak zużycia, wszystko jest tak jak trzeba. Pompa oleju podaje olej, na manometrze ciśnienie jest ok. Głowica - broki są na miejscu i nie gubi ciśnienia. Został czujnik ciśnienia oleju - choć sprawdzałem go VCDSem i nic nie zgłaszał. Czekam na wymianę czujnika i zobaczymy. Blop miał podobny objaw - przyczyną była przetarta wiązka, ale o szczegółach niech sam napisze, bo dość dawno temu mi o tym opowiadał. U mnie kabel z wiązki do czujnika uszkodzony przy styku z czujnikiem (pompa rozebrana 2x i profilaktycznie wymieniony imbus po 200km na autostradzie gong/brak ciśnienia oleju).Na temat wiązki dostałem info od Bimbasza - idzie prawym nadkolem i On miał przetartą wiązkę w tym miejscu,też usterka na autostradzie oraz szukanie przyczyny. Po dokładniejsze info. Pisz do Bimbasza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #1318 Napisano 26 Lipca 2017 (edytowane) Dzięki, wczoraj odebrałem auto z wymienionym czujnikiem. Wygląda na to ze wszystko ok, dzis zrobię autostradowe 400km wiec zobaczę dalej. edit: jest ok, zatem czujnik. Edytowane 26 Lipca 2017 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekbr Zgłoś #1319 Napisano 27 Lipca 2017 (edytowane) Pasat 2.0 TDI silnik CBMR 07 rok 125 kw. Przebieg 323.000 km - realny!!! auto w firmie od nowości. Jestem dziś po zmianie pompy oleju. Robił mi to zaprzyjaźniony mechanik znający się doskonale na tych silnikach. Pompa zregenerowana 300 zł zaś robocizna koło 200 zł. Po wyciągnięciu imbusa okazało się, ze wcale nie jest mocno zrezany. Oczywiście dokonałem wymiany całego modułu ponieważ wyrobione było też gniazdo i imbus umieszczony w nim miał duży luz. Wydaje mi się, że większość pasków z Niemiec ma kręcone liczniki bo słyszałem że przed 100 000 są już problemy z imbusem. Dodam, ze miska była ściągana 1 raz od nowości - w środku czyściutka i błyszcząca. Silnik cały czas jeździł na Castrolu 5w30 - teraz potraktowałem go przy wymianie pompy płukanką, wymieniłem na Motul 5W40 (mam wycięty DPF) i zalałem Ceratec - spodziewam się cudów bo silnik ma przedmuchy - na nagrzanym oleju po wyciągnięciu bagnetu dymi Jakieś rady??? Edytowane 27 Lipca 2017 przez irekbr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin 1948 Zgłoś #1320 Napisano 27 Lipca 2017 Witam. posiadam Paska 2.0 tdi 170 BMR, 166700 km od nowości z polskiego salonu. wczoraj wróciliśmy z rodziną z wakacji, przejechaliśmy 700 km autostradą i wszystko było w porządku (żadnych migających kontrolek, żadnych stuków, hałasów, szarpań, etc.) dzisiaj rano podczas odpalania, samochód zaczął kręcić i po jakiś około 5 sekundach wyskoczyła kontrolka (żółt napis) "Oil pressure engine off owner's manual", a za drugim razem razem odpalił bez problemu. przejechałem około 15 kilometrów, kilkakrotnie gasząc i zapalając samochód (BEZ PROBLEMU). wieczorem kiedy chciałem wjechać do garażu pojawiła się ten sam problem. Samochód kręci - nie chce odpalić, ten sam napis "Oil pressure...." Nie pojawiła mi się żadna CZERWONA kontrolka ostrzegawcza, żaden dźwięk, nic... Co to może być pompa oleju? jakieś konsekwencje (dodatkowe naprawy) w związku z tym, że przejechałem kilka kilometrów? laweta i mechanik, nie próbować go na siłę kręcić i odpalać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach