bartekzks Zgłoś #861 Napisano 1 Stycznia 2015 No tak... Tylko że ja w razie czego będę chciał załatwić temat na miejscu "od ręki"... Jak się uprzesz to w 1 dzień idzie SWAPA na pompę 1,9 zrobić , ale to od rana trzeba by tyrać , na spokojnie to półtorej- dwa dni To tylko tak dla informacji . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #862 Napisano 2 Stycznia 2015 No tak... Tylko że ja w razie czego będę chciał załatwić temat na miejscu "od ręki"... Mój mechanik w Warszawie załatwił temat w 3-4h razem ze schnięciem silikonu od miski olejowej (rano odstawiłem, po pracy odebrałem). Wałek regenerowany u Tomka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
11rafal Zgłoś #863 Napisano 6 Stycznia 2015 Drodzy koledzy , moglibyście krok po kroku opisać wymiane zbieraka pompy w BMR jakaś fotorelacja czy coś bo nie moge nic znaleźć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #864 Napisano 6 Stycznia 2015 Drodzy koledzy , moglibyście krok po kroku opisać wymiane zbieraka pompy w BMR jakaś fotorelacja czy coś bo nie moge nic znaleźć . Udajesz sie do serwisu kupujesz zabierak 7,7mm+zabezpieczenie(seger),następnie do sklepu motoryzacyjnego po uszczelniacz do miski olejowej ( ja używam DIRKO), potrzebny jest klucz imbusowy bodajże 5 lub 10 rurkowa są tam trzy lub 4 śruby miedzy miską a skrzynią które ciężko podejść. Autko na kanał, podnośnik,windę co kto ma odkręcasz osłonę silnika, spuszczasz olej, odpinasz wtyczkę z czujnika odkręcasz miskę. Pacząc od strony pasażera na cały moduł zobaczysz mały segerek zabezpieczenie zdejmujesz go wyciągasz zabierak(imbusik) i wkładasz nowy. nic nie odkręcasz więcej.(jedne zabieraki miały mały otworek w środku jest go łatwo wyciągnąć ale na wszelki wypadek zabezpiecz sie w magnes ale naprawdę mocny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wbtlen Zgłoś #865 Napisano 7 Stycznia 2015 Witam przy wymianie oleju chciałem wymienić zabierak odkręciłem misę i szukałem naprawdę długo i nie znalazłem miejsca w którym on się znajduje dodam że pompa jest na łańcuch. Chyba że jest on u mnie pod deklem wałków równoważących jakieś wskazówki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #866 Napisano 7 Stycznia 2015 W module na łańcuch musisz zdemontować napinacz który Ci przeszkadza(wiąże się to z rozpięciem rozrządu).Moja podpowiedź dla wszystkich aby poszli na skróty i zaoszczędzili czasu-ODKRĘCASZ ZĘBATKĘ I ODKRĘCASZ MODUŁ-zabierak masz jak na dłoni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #867 Napisano 12 Stycznia 2015 Witam, w moim Pasku B6 Common Rail 2.0 140tys przebiegu - zaczał głośno chodzić silnik. Serwis chce rozbierać silnik i twierdzi, że są opiłki w misce i że coś trze. Pytanie czy to nie jest jakas urwana część pompy olejowej itp ? Czy ktoś miał coś z tym doczynienia - ponoć w tych silnikach odpada jakiś klimek itp. Czy możecie drodzy koledzy doradzić co robić ? Bo serwis może mi zaśpiewać 15klocków za naprawy itp, a może ktoś miał podobny problem w B6 ? pozdrawiam T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas6661 Zgłoś #868 Napisano 18 Stycznia 2015 Witam u mnie w Passacie na wyświetlaczu MFD sporadycznie wyskakuje niskie ciśnienie oleju, wyłącz silnik lecz po kilku sekundach to znika czy są to pierwsze objawy problemów z pompą czy jakaś inna przyczyna, dodam iż sam czujnik wymieniałem lecz to nie pomogło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #869 Napisano 21 Stycznia 2015 Czy ktos z was w silnikach z CR z krotszym zabierakiem probowal wymienic wszystkie elementy tak aby podszedl dluzszy zabierak? Po analizie w ETCE dla CBBB wychodzi ze koszt czesci to okolo 1k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #870 Napisano 22 Stycznia 2015 Możesz wyjaśnić ten 1k? Bo wg mnie to jest ok. 5K zł. Jeżeli myślisz że wystarczy wymienić pompę oleju i zabierak, to niestety nie da rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #871 Napisano 22 Stycznia 2015 Porownaj numery czesci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #872 Napisano 22 Stycznia 2015 Ja kupiłem wałki tutaj http://allegro.pl/walki-pompa-oleju-vw-passat-b6-bkp-bmp-bmm-2-0-tdi-i4999680416.html plus zabierak na 10 cm w serwisie koszt 20 zł uszczelniacz do miski olejowej skrzynka piwa i chęci do pracy, całość ok 650 zł nie jest tak tragicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #873 Napisano 22 Stycznia 2015 nie dali Ci zabieraka??skandal... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #874 Napisano 22 Stycznia 2015 kol. kuebk pisał o etce, czyli nowych częściach, a wg etki aby założyć do CBBB dłuższy zabierak trzeba wymienić moduł wałków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #875 Napisano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Sam modul jest ten sam, w sensie obudowa: 03G-103-295-AK. Roznice sa nastepujace (wersja robocza): 03G-115-169-E 03G-115-169-L - kanal ssacy N-105-599-01 N-106-131-01, sruba, zmiana lba sruby? chyba nie ma koniecznosci wymiany 03G-103-488-F / WHT-002-430 / 03G-103-580 03L-198-488 - kolo posrednie, zmiana z zestawu czesci na komplet pod jednym numerem 03G-103-526-E 03G-103-526-C - rurka prowadzaca N-910-512-01 N-911-046-01 - sruba, zmiana z M8x40 na M8x35 03G-115-105-H 03G-115-105-G - pompa oleju 03G-115-281-F 03G-115-281-E - zabierak, zmiana z 77mm na 100mm Chociaz w sumie jak tak teraz sobie mysle to sie zastanawiam czemu numer czesci modulu jest ten sam, skoro walek w ktory wchodzi imbusik musi byc inny bo glebszy - tego do konca jeszcze nie rozumiem. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #876 Napisano 22 Stycznia 2015 Jak to moduł jest ten sam zmiana z 03G 103 295K na 03G 103 295 AK - zabierak 100mm stosowany tylko z tym modułem. Kolego znasz budowę pompy olejowej i wałków? Zabierak przechodzi przelotowo przez pompę olejową i jest osadzony w wałku wyrównoważającym i właśnie w nim się wyrabia. Żeby zastosować dłuższy zabierak musisz mieć wałek z dłuższym gniazdem. A w serwisie jest on dostępny jako całość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #877 Napisano 22 Stycznia 2015 U mnie ETKA pokazuje takie same numery modulu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #878 Napisano 22 Stycznia 2015 Ciekawa sprawa. Wg mnie ewidentna pomyłka w Etce dla audi A3. Otwórz dla passata, a zobaczysz 2 różne moduły- przed i po 10.2009r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #879 Napisano 22 Stycznia 2015 Faktycznie dla A3 jest inaczej niz dla wszystkich innych aut - dziwna sprawa. W takim razie moja teoria jest calkowicie z dupy, nie bylo tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
csm Zgłoś #880 Napisano 24 Stycznia 2015 Tekst z aukcji z linka powyżej: NIE PRZERABIAMY NA WIĘKSZE GNIAZDO WAŁKA PONIEWAŻ WAŁEK JEST POWIERZCHOWNIE HARTOWANY szerszy zabierak pęka!!! To w końcu jak lepiej, regeneracja pod poszerzony zabierak czy pod ori 10 cm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach