tino2003 Zgłoś #841 Napisano 18 Grudnia 2014 Można powiedzieć, że trochę trzęsie, ale potem zaraz to ustępuje, natomiast bujanie dziwne autem i drganie pojawia się nieraz podczas jazdy a szczególnie było to odczuwalne jak temperatury na zewnątrz były wyższe bo teraz można powiedzieć problem podczas jazdy nie występuje. Jeżeli obstawiasz dwumasę to na wiosnę pójdzie do wymiany lub regeneracji. Dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #842 Napisano 18 Grudnia 2014 Skonsultuj to najpierw z zaufanym mechanikiem i jeśli to faktycznie dwumasa to nie czekaj do wiosny. To nie ogródek żeby przez zimę nic nie robić. Przy niesprawnej dwumasie cierpią inne elementy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brovar Zgłoś #843 Napisano 28 Grudnia 2014 Witam panowie i mnie dopadł problem kontrolki oleju i uszkodzenia gniazda wałka jak również wytarcia zabieraka. Pompa jest na koła zębate oznaczenie silnika BMP. Przebieg oryginalny 143 tys km a jednak. Turbina też ma luzy na wirniku także chyba też pasuje zrobić. Co polecacie u kogo zrobić tą pompę u tomka? Jaka jest cena jak to jest z czasem jak z wysyłką? czy jest możliwość że podeśle mi na zamianę wałek z zabierakiem a ja odeślę stary? czy może muszę całą pompę wysyłać? Jeśli chodzi o turbinę to czy od razu ją robić czy może pierw złożyć pompę odpalić i zobaczyć co z turbo? dodam że mam dpf. Bardzo proszę o podpowiedź PS Tomek jeśli będziesz czytał ten post odpowiedz bo zrobił bym to u ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #844 Napisano 28 Grudnia 2014 Po prostu zadzwoń do niego, TOMEK nr tel. 881-583-470 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #845 Napisano 28 Grudnia 2014 Ja u Siebie jeszcze przed awaria profilaktycznie wywaliłem moduł i pompę i wstawiłem tą z 1.9 i zapomniałem o problemie a teraz cieszę się z 2.0 TDi wolnego od wad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brovar Zgłoś #846 Napisano 28 Grudnia 2014 no tak można wywalić ale czy ktoś mi powie z jakimi kosztami się to wiąże bo jeśli te same pieniądze to może lepiej od razu to zrobić a czy gdzieś na forum bo nie znalazłem w temacie jest jakiś opis tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #847 Napisano 28 Grudnia 2014 Mogę Ci podesłać nr części .część kupujesz nowe części allegro lub So zależy gdzie taniej i robota to jeden dzień a koszta zależy od mechanika , trzeba ściągać rozrząd to jak masz do roboty to akurat za jednym zamachem byś mógł zrobić pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brovar Zgłoś #848 Napisano 28 Grudnia 2014 hm no możesz podesłac numery części przelicze co i jak a u tomka ile kosztuje ta regeneracja zawsze 500 zł czy coś taniej? kolego mam jeszcze pytanie ty masz u siebie dpf ? o przepraszam w opisie pisze że go wywaliłeś a ile kosztuje jego wywalenie czy prócz wywalenia wkładu trzeba coś programować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #849 Napisano 28 Grudnia 2014 500zł u To9mka jak masz już napęd nowszego typu wiem bo dzwoniłem kiedyś ale może się zmieniło jak masz ten 1 typu to 1030 zl jak dobrze pamiętam . Obowiązkowo programowo trzeba o będą błędy !! Koszta zależy gdzie bo wiadomo z tym jak z chipem są lepsi i gorsi "fachowcy" ale jak sprzedasz dpf'a zawsze się zwróci cześć kosztów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brovar Zgłoś #850 Napisano 28 Grudnia 2014 dzięki bartekzks jutro w takim razie będę dzwonił do tomka no ja mam już pompę nie na łańcuch lecz na zębatki także będzie taniej ale to polega tylko na zrobieniu gniazda i wymienie ołówka a 500 zł nie mało:). A ile ty placiłeś za wycięcie dpf. nie wiem czy on jest suchy czy mokry czy wystarczy go tylko komputerowo wypalić. Kolejne pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak to jest z ustawieniem zembatek przy montarzu pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #851 Napisano 28 Grudnia 2014 Kolejne pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak to jest z ustawieniem zembatek przy montarzu pompy Dlaczego odkręciłeś koła zębate??-cały czas trąbię aby tego nie dotykać!!! Moduł masz poprawiony więc pomiń opcję ich usunięcia-jeśli to zrobisz będziesz miał problem z delikatnym drżeniem silnika który przenosi się na kierownicę oraz drążek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #852 Napisano 28 Grudnia 2014 Co do drgań to pisałem z kolegą który też się tego dziadostwa pozbył , że żadnych nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #853 Napisano 31 Grudnia 2014 Koledzy, czy zawodny mechanizm napędu pompy oleju jest stosowany również w 2.0TDI 170KM z 2007 roku? Jeśli tak, to czy jego naprawa/wymiana/poprawka może być przeprowadzona tak samo jak w 2.0TDI 140KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #854 Napisano 31 Grudnia 2014 o ile się nie mylę to napęd w 170KM jest tak samo zbudowany jak w 140KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #855 Napisano 31 Grudnia 2014 Koledzy, czy zawodny mechanizm napędu pompy oleju jest stosowany również w 2.0TDI 170KM z 2007 roku? Jeśli tak, to czy jego naprawa/wymiana/poprawka może być przeprowadzona tak samo jak w 2.0TDI 140KM? Jest taki sam napęd pompy i taka sama zasada naprawy, wymiany części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #856 Napisano 1 Stycznia 2015 o ile się nie mylę to napęd w 170KM jest tak samo zbudowany jak w 140KM Różnica jest tylko w silniku 2.0 (CBDC) - 110 KM - tu dół silnika jest na pompie z 1.9 TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #857 Napisano 1 Stycznia 2015 Jaki jest koszt wyeliminowania tej wady w jakimś godnym polecenia warsztacie w Warszawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #858 Napisano 1 Stycznia 2015 Jaki jest koszt wyeliminowania tej wady w jakimś godnym polecenia warsztacie w Warszawie? Mechanik za wymianę części tj. Wyjęcie, włożone modułu pompy weźmie ze 200zł. Moduł polecam odesłać do Tomka, który specjalizuje się w tym temacie. Wielu forumowiczy korzystało z jego usług zresztą ja także polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #859 Napisano 1 Stycznia 2015 Mechanik za wymianę części tj. Wyjęcie, włożone modułu pompy weźmie ze 200zł. Moduł polecam odesłać do Tomka, który specjalizuje się w tym temacie. Wielu forumowiczy korzystało z jego usług zresztą ja także polecam. No tak... Tylko że ja w razie czego będę chciał załatwić temat na miejscu "od ręki"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sum Zgłoś #860 Napisano 1 Stycznia 2015 Demontaż w warsztacie w Starej Miłosnej-kurier do Tomka-naprawa-kurier do Starej Miłosnej-montaż.Wszystko zajęło cztery dni.Czas dobry i robota zrobiona jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach