vwmarco Zgłoś #341 Napisano 18 Czerwca 2013 To jest pasek z 2009 i jest to CR a w misce napewno nic nie zostało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kucyk83 Zgłoś #342 Napisano 19 Czerwca 2013 koledzy umówiony jestem na operacje zrzucenia wałków wyrównoważających i wymianę na pompe z 1.9 TDI teraz rodzi się jeszcze pytanie czy wstawiać części używane czy oryginalne :ocochodzi operacja na starych częściach to koszt 1300 zł, na nowych 1800 zł do tego wymiana paska rozrządu 1100 zł (chyba sobie odpuszczę był wymieniany 9000 km wstecz) co sądzicie o cenie jak i tej "operacji" z tego co widze wątek trochę umarł a warto było by temat pociągnąć dla potomnych :respect Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #343 Napisano 19 Czerwca 2013 myślę że warto dołożyć te pięć stów i mieć pewne niż potem się modlić gdzieś na drodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #344 Napisano 19 Czerwca 2013 operacja na starych częściach to koszt 1300 zł, na nowych 1800 zł odżałuj te 500PLN i wymień na nowych do tego wymiana paska rozrządu 1100 zł (chyba sobie odpuszczę był wymieniany 9000 km wstecz) chyba kompletny rozrząd a nie sam pasek tyle kosztuje? wymień sam pasek na nowy dla świętego spokoju (koszt 100-150PLN) i wsio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kucyk83 Zgłoś #345 Napisano 19 Czerwca 2013 poinformował mnie mechanik ze szkoda kasy na nową pompe i resztę części, podobno pompy od 1.9 tdi są bezawaryjne ect ale chyba to będę musiał rozważyć wyjdzie wtedy coś ok 2000 PLN (doliczając olej i filtr) co do rozrządu, chodziło oczywiście o komplet i do tego jakiś dodatkowo pasek od alternatora... CargoHS w swoim Passacie też robiłeś tą "operacje"? jak tak to podzieliłbyś sie opinią jak autko lata :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #346 Napisano 20 Czerwca 2013 [quote name= CargoHS w swoim Passacie też robiłeś tą "operacje"? jak tak to podzieliłbyś sie opinią jak autko lata :jupi[/quote] kolego ja robiłem samodzielnie u siebie regeneracje : ) z tym że u mnie napęd był na koła zębate więc miałem prościej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #347 Napisano 20 Czerwca 2013 (edytowane) Ale włożyłeś spowrotem ten wytarty zabierak czy kupiłeś nowy w ASO? No co ty zarembaz , dziwne zadajesz pytania Przecież widzisz, że gość to hobbysta :respect :ok Przez dwa dni rozkręcał i skręcał tylko po to żeby zobaczyć co jest w środku ...Zabierak po wyjęciu tak jak przypuszczałem okazał się mocno zużyty. Montaż nowego odbył się z małym problemem... Czytanie ze zrozumieniem się kłania :jupi Edytowane 20 Czerwca 2013 przez tomery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczaa Zgłoś #348 Napisano 21 Czerwca 2013 Jak rozumiem jak zapali sie kontrola oil pressure to nalezy natychmiast wylaczyc samochod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #349 Napisano 21 Czerwca 2013 Jak rozumiem jak zapali sie kontrola oil pressure to nalezy natychmiast wylaczyc samochod? to już po ptokach będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #350 Napisano 21 Czerwca 2013 Panowie w was ostatnia szansa odnośnie zdiagnozowania usterki. Ciśnienia oleju dalej nie ma wymienione zostało, wałek ,czujnik oleju,pompa oleju chłodniczka oleju, zdemontowana podstawa filtra oleju i wyczyszczona zaworki działają, przedmuchany kanał od pompy do filtra oleju nic nie ma . po zdjęciu pokrywy zaworów i zakręceniu olej leci z trzech śrub więc jest jako takie ciśnienie lampka zapala się dopiero po parokrotnym przegazowaniu aha na vcds wskazuje przy załączonym silniku że jest brak 0,8 ml oleju ale stan ma maks . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #351 Napisano 21 Czerwca 2013 Czy zabieraki montowane w ramach akcji serwisowej 13D8 są już lepszej jakości i nie należy się już tym tematem przejmować czy wciąż należy mieć je na uwadze -jeśli tak to po jakim przebiegu sugerujecie kontrole bądź wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #352 Napisano 21 Czerwca 2013 powiem Ci że też miałem u siebie przeprowadzaną tą akcję i przy 150 tyś wymieniłem cały wałek z zabierakiem. Wyglądało to żeby pochodziło jeszcze ładne parędziesiąt tyś bez wymiany, ale jak już miałem wszystko na wierzchu to wymieniłem : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #353 Napisano 24 Czerwca 2013 Czy zabieraki montowane w ramach akcji serwisowej 13D8 nie ma żadnej akcji serwisowej na zabierak!!!13D8 TO WYMIANA KÓŁ ZĘBATYCH W PIERWSZYCH MODELACH PO 2005R... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #354 Napisano 27 Czerwca 2013 13D8 TO WYMIANA KÓŁ ZĘBATYCH W PIERWSZYCH MODELACH To widocznie w ramach tej akcji wymienili mi tylko zabierak bo tylko na niego miałem fakturę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #355 Napisano 19 Lipca 2013 Jeśli naprawiacie pompę olejową(moduł), to nie odkręcajcie koła pośredniego aby zerknąć jak wygląda gniazdo.wystarczy odkręcić 2 torxy,wysunąć zabierak,pompkę unieść do góry i po sprawie...!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #356 Napisano 6 Sierpnia 2013 Witam, właśnie jestem po wymianie pompy oleju w ramach akcji fabrycznej (13D8) - passat 2006 silnok 140km BKP - kwota do zapłaty O,OOzł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #357 Napisano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) ale co dokładnie oni ci tam wymienili, bo mi w ramach akcji nic nie zrobili... wiec się tak zastanawiam jak to jest, że jednym w ramach tej samej akcji wymieniają pompę a innym nie Jesteś pewny że wymieniali pompę ? Miałeś łańcuch czy co? Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #358 Napisano 6 Sierpnia 2013 Witam, właśnie jestem po wymianie pompy oleju w ramach akcji fabrycznej (13D8) - passat 2006 silnok 140km BKP - kwota do zapłaty O,OOzł Ja tez mam BKP i 2006 r i nie kwalifikuje sie na ta akcję serwisowa dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #359 Napisano 6 Sierpnia 2013 Panowie przy mnie wyjęli starą pompę i włożyli nówkę a miałem łańcuchy. Józef76 zadzwoń do serwisu niech wrzucą Twój VIN (znaczy twego paszteta)i powinno pokazać jakie akcje serwisowe masz do realizacji, ale zadzwoń do kilku u mnie u jednego wykazał tylko pompowtryski a u innego i pompowtryski i pompę oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topekb Zgłoś #360 Napisano 7 Sierpnia 2013 Dziwne, też mam ten silnik i napęd z łańczuszkiem, ale po telefonach do kilku serwisów wszędzie usłyszałem, że akcja mnie nie obejmuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach