Bimbasz Zgłoś #321 Napisano 7 Czerwca 2013 czesc wiecie gdzie moze mogl bym sprawdzic anglika ? Jest odpowiedni temat do sprawdzania vin poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #322 Napisano 7 Czerwca 2013 (edytowane) Fakt BGW nie miał ale BHW miał i też był w B5. Mam na myśli wszystkie 2.0TDI. i 16V i 8V. Hm coś źle szukam albo jednak w BMNmie ich niema przynajmniej w ETKa tego nie znalazłem , możesz jakoś dokładniej mnie przekonać ? Ale zgadza się że wyjątkiem 2,0 tdi montowanym w Passatach B5 i B6 jest BGW w Golfach jest więcej 2,0 tdi 16v i 8v bez wałków. Przynajmniej takie info znalazłem . Edytowane 7 Czerwca 2013 przez unseen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #323 Napisano 7 Czerwca 2013 witam, na dniach będę wymieniał olej silnikowy i zamierzam zwalić miskę olejową. Wobec tego mam pytanko, czy miska olejowa schodzi bez problemu z auta? VW Passat B6 2005 silnik BKP skrzynia DSG. najechane 290tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #324 Napisano 8 Czerwca 2013 Prawie,jest problem z kilkoma śrubkami,kwestia dobrych narzędzi i doświadczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #325 Napisano 8 Czerwca 2013 możesz jakoś dokładniej mnie przekonać Czytasz nie dokładnie. Napisałem że: wszystkie poprzeczniaki 2.0TDI w Passat B6 i Sharan, Alhambra mają wałki wyrównoważające Tu nie ma wzmianki o Golfie, Octavi, Leonie czy A3. Powinieneś wywnioskować że poprzeczniaki inne niż wymienione nie mają wałków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #326 Napisano 8 Czerwca 2013 Ale pisałeś też o wzdłużnych ,a jednak jeden się znalazł w passkach B5 i octavi co do reszty poprawiłem się w poprzednim swoim poście. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Box951 Zgłoś #327 Napisano 12 Czerwca 2013 Witam. Chciałbym się podzielić ze wszystkimi własnym doświadczeniem wymiany zabieraka w bmp o przebiegu 296tkm. Wiedziałem przed kupnem o problemach z napędem ale mimo tego zdecydowałem się na zakup. Samochód mimo przebiegu naprawdę zadbany, robił raczej długie trasy no i co dla mnie najważniejsze nie miał unfala. Jechałem nim 250km do domu i pare dni w mieście i puki co jestem zadowolony. W aucie cisza, nic nie stuka, nie puka, DSG i dwumas miękko chodzą (mimo przebiegu??), olej w skrzyni zmieniany 2 razy a ASO. No ale do meritum. Nie chciałem się zabierać do wymiany samemu więc obdzwoniłem znanych mi mechaników w Świdnicy. Ku mojemu zaskoczeniu mechanicy g...o wiedzą o tej częstej dolegliwości. Jeden coś tam wiedział ale nie chciał się podjąć wymiany samego zabieraka tylko w komplecie z nowym modułem. Generalnie sama wymiana nie nastarcza dużych problemów ale i tak pracę rozłożyłem na 2 dni. Dzisiaj skręcam po robocie. Mogę zasugerować tylko aby auto na kanale ustawić możliwie blisko prawymi kołami do kanału. Umożliwi to nam o wiele lepszy dostęp do demontażu segera. Zabierak po wyjęciu tak jak przypuszczałem okazał się mocno zużyty. Montaż nowego odbył się z małym problemem. O ile wszedł na pewną głębokość bez problemu to już wprowadzenie do wałka odbyło się z użyciem małego młoteczka. Pewnie powodem było przekoszone gniazdo i tu konsternacja czy zrzucać moduł i regenerować czy zostawić. Uznałem że zostawię, bo jeżeli nie obrócił się jeszcze na starym zabieraku to na nowym przez najbliższy czas też nie powinien. Niemniej zdaję sobie sprawę z ryzyka. Póki co za te pieniądze wolę zmienić rozrząd bo wg książki czas na niego. Autem nie będę wybierał się w dłuższe trasy a nawet jeżeli napęd pompy ulegnie awarii to automatycznie zgaszę silnik mając nadzieję że nie narobię sobie dużego kłopotu i oddam moduł do regeneracji. Będę informował na bieżąco jeżeli coś się wydarzy aby ostrzec innych przed eksperymentem wymiany samego zabieraka tak jak ja to wykonałem. Jeżeli zdecyduję że auto zatrzymam dłużej jak rok to zrobię to za rok kompleksowo. Jeżeli zdecyduję że za rok sprzedaję to nie robię. Przepraszam za tak długi wywód. Chciałem się podzielić własnymi doświadczeniami. I bardzo proszę nie pisać "o chłopie zrobisz na tym góra 2000km" bo zdaję sobie sprawę z ryzyka i równie dobrze mogę zrobić 50.000km Na zdjęciu zabierak z nalotem prawie 300tkm. Dodam jeszcze że koła zębate były w idealnym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #328 Napisano 12 Czerwca 2013 olej w skrzyni zmieniany 2 razy a ASO To słabo, bo olej w dsg przy takim nalocie powinien być wymieniony co najmniej 5 razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #329 Napisano 12 Czerwca 2013 Na zdjęciu zabierak z nalotem prawie 300tkm Skąd pewność że nie był już wymieniany ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Box951 Zgłoś #330 Napisano 12 Czerwca 2013 To słabo, bo olej w dsg przy takim nalocie powinien być wymieniony co najmniej 5 razy. Pewnie masz rację ale auto do końca serwisowane w ASO. Widocznie uznają że nie trzeba częściej z czym większość się nie zgadza. ---------- Dodano o 12:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:20 ---------- Skąd pewność że nie był już wymieniany ?? Nie mam pewności ale myślę że nie był wymieniany. Właściciel tylko 1, serwis do końca a samochód nie podlegał żadnym akcjom serwisowym / i na dzisiaj też nie podlega/. Nawet wymiana i przechowywanie kół była wbijana do książki więc raczej auto nie serwisowane poza VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #331 Napisano 12 Czerwca 2013 Przecież nawet w książce serwisowej i planie serwisowym jest że olej w DSG wymienia się co 60 tys. km, to jest tak oczywista wiedza, jak wymiana oleju w silniku co 15/30 tys. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #332 Napisano 12 Czerwca 2013 zabierak jeszcze nie taki tragiczny...mógł być już wymieniany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #333 Napisano 12 Czerwca 2013 Dodam jeszcze że koła zębate były w idealnym stanie Jeśli nikt przy tym nie grzebał(nie odkręcał koła pośredniego)to muszą być w idealnym stanie - nawet do "końca" silnika.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #334 Napisano 12 Czerwca 2013 Ale włożyłeś spowrotem ten wytarty zabierak czy kupiłeś nowy w ASO? Jak ten wytarty to gratuluje pomysłu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #335 Napisano 12 Czerwca 2013 Ale włożyłeś spowrotem ten wytarty zabierak czy kupiłeś nowy w ASO? Zabierak po wyjęciu tak jak przypuszczałem okazał się mocno zużyty. Montaż nowego odbył się z małym problemem. O ile wszedł na pewną głębokość bez problemu to już wprowadzenie do wałka odbyło się z użyciem małego młoteczka. .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kucyk83 Zgłoś #336 Napisano 16 Czerwca 2013 (edytowane) posiadam też Passata b6 silnik BKP i wszystko wskazuje na to ze mam nieszczęsny napęd łańcuszkowy przelot prawie 150 tyś więc nogi mi się ugięły jak przeczytałem ten cały wątek :sciana w moim przypadku korzystniejsze chyba będzie zamontowanie pompy z 1.9 tdi i całej reszty z tym związanej... i teraz pytanie jaka cena całej usługi i czy ktoś w okolicach Radomia bądz Warszawy podjął by się tej roboty? możecie kogoś polecić ? Edytowane 16 Czerwca 2013 przez Kucyk83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #337 Napisano 16 Czerwca 2013 2000zł na nowych gratach z ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmarco Zgłoś #338 Napisano 17 Czerwca 2013 Witam wymieniłem zabierak w pompie oleju "trochę profilaktycznie "po wymianie po odpaleniu ok do momentu kiedy silnik osiągnie obroty powyżej 1500 z silnika dochodzą odgłosy typowe "tyrkotanie" kiedy puszczę gaz obroty schodzą to odgłosy zanikają .Panowie proszę o podpowiedz może ktoś miał już cos takiego auto to passat 2.0 ale na CR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość buffy1987 Zgłoś #339 Napisano 17 Czerwca 2013 Witam, posiadam Audi A4 B7 z roku 2007, oczywiście silnik 2.0 TDI, oznaczenie BPW jaki mam napęd pompy łańcuszek czy koła zębate? numer VIN: WAUZZZ8E67A201989. P.S Wybaczcie że pytam o to na forum Passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #340 Napisano 18 Czerwca 2013 Witam wymieniłem zabierak w pompie oleju "trochę profilaktycznie "po wymianie po odpaleniu ok do momentu kiedy silnik osiągnie obroty powyżej 1500 z silnika dochodzą odgłosy typowe "tyrkotanie" kiedy puszczę gaz obroty schodzą to odgłosy zanikają .Panowie proszę o podpowiedz może ktoś miał już cos takiego auto to passat 2.0 ale na CR Jeżeli masz auto z 2006 r. to nie jest to CR, sama wymiana zabieraka nie spowoduje usterki, chyba że mechanik zostawił klucz w misce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach