jarucki Zgłoś #21 Napisano 1 Kwietnia 2009 Czyli jak tam się z tym trójniczkiem wepnę - to będzie dobrze? Będzie Bardzo Dobrze wepnij się przed samym ECU - mniej roboty z przeciąganiem wężyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fanbmw Zgłoś #22 Napisano 4 Lutego 2018 planuje zakup: http://allegro.pl/wskaznik-turbo-doladowania-cisnienia-boost-depo-i6903435810.html http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-oleju-52mm-csm-depo-bajpol-i6905146311.html http://allegro.pl/adapter-zegarow-uniwersalny-slupek-2x52mm-depo-i7058316344.html passat 1.9 TDi 90 KM AHH, czy coś muszę dokupić i jak to podłączyć by działało, bez kombinacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #23 Napisano 7 Lutego 2018 (edytowane) Kolego zakładałem ostatni zegary DEPO u siebie. Finalnie wygląda to tak: Jeśli chodzi o słupek, odpuść całkowicie. Zamówiłem nawet chyba z tej samej aukcji. Całkowicie nie pasował. Od razu go odesłałem. Co do zegarów upewnij się ze mają regulację jasności świecenia. Ja wtopiłem bo moje nie miały. Próbowałem wszystkiego, podpinanie pod ściemniacz wstawianie oporników. Nic nie skutkowało. Finalnie musiałem je przyciemnić folią do oklejania szyb. Musisz dokupić trójnik który wkręcisz w miejsce ori czujnika ciśnienia. Zamiast jednego gniazda robią Ci sie wtedy 2 i wkręcasz oryginalny czujnik ciśnienia i dodatkowy czujnik do zegarów. Czujnik doładowania montujesz pod maską a wkrętkę do wężyka montujesz w plastikowej rurze dolotowej (dziurka i wkręcasz nypel który jest w zestawie.) Wiązki bez problemu da się przeciągnąć przez komputer do kabiny. Edytowane 7 Lutego 2018 przez Misior1993 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passatos Zgłoś #24 Napisano 16 Grudnia 2018 Siemka mam pytanie gdzie kupiłeś ten słupek i zegary i ile cie to wyniosło Dnia 7.02.2018 o 20:12, Misior1993 napisał: Kolego zakładałem ostatni zegary DEPO u siebie. Finalnie wygląda to tak: Jeśli chodzi o słupek, odpuść całkowicie. Zamówiłem nawet chyba z tej samej aukcji. Całkowicie nie pasował. Od razu go odesłałem. Co do zegarów upewnij się ze mają regulację jasności świecenia. Ja wtopiłem bo moje nie miały. Próbowałem wszystkiego, podpinanie pod ściemniacz wstawianie oporników. Nic nie skutkowało. Finalnie musiałem je przyciemnić folią do oklejania szyb. Musisz dokupić trójnik który wkręcisz w miejsce ori czujnika ciśnienia. Zamiast jednego gniazda robią Ci sie wtedy 2 i wkręcasz oryginalny czujnik ciśnienia i dodatkowy czujnik do zegarów. Czujnik doładowania montujesz pod maską a wkrętkę do wężyka montujesz w plastikowej rurze dolotowej (dziurka i wkręcasz nypel który jest w zestawie.) Wiązki bez problemu da się przeciągnąć przez komputer do kabiny. Gdzie kupiłeś słupek zegary i ile cie to wyniosło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #25 Napisano 9 Stycznia 2019 Zegary kupiłem w Mtuning w Rzeszowie a słupek był robiony na zamówienie. Jeśli byłbyś zainteresowany to mam obecnie całość na sprzedaż. Słupek, zegary wszystkie wiązki, ogólnie komplet. Graty już wyjęte z auta i leżą w domu. Tak jak mówię jeśli byłbyś zainteresowany to odezwij się na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo2558 Zgłoś #26 Napisano 24 Stycznia 2019 Cisnienia turbo to najmniejszy problem wg mnie. Polecam takie wskazniki gdzie podlacza sie kable a nie wezyk. Bo te z wezykiem potrafia sie zalamac, ja mam wskaznik greddy, i prowadzi sie tylko kabelek z komory do srodka. Ale zeby nie zakladac nowego tematu zapytam czy w tym miejscu na zdj moge wpiac czujnik cisnienia oleju w afn ? Bo w sumie po cisnieniu mozna oszacowac tez jego temp wiec zalatwi dwie sprawy. Chyba powinno sie udac, bo to tylko zaslepka pewnie w innym modelu wykorzystywana pod oryginalny czujnik temp albo cisnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach