Skocz do zawartości
jedrek_masta

Bardzo słabe światła...

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko że to screen z BCM z B7. Wątpię żebyś takie kodowanie znalazł w B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zwróciłem uwagi nawet. Sorki za zamieszanie

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem świeżo po wymianie lamp na nowe. Wybór padł na nowe Valeo. Efekt - super. Jazda nocą już nie jest tak męcząca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam..ja również mam pytanko odnosnie lamp bixenon.. na zalaczonym zdjeciu widac roznice, czy to sprawa dwoch innych zarnikow czy cos innego moze byc przyczyna?pozdro07ba776481780a2ba174b28a34992b54.jpg35f528a78bd09c51590e04b1687f81d4.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby lewe świeciło tak jak prawe to oślepiałbyś tych z przeciwka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze na przegladzie powiedziano mi ze prawe swieci zbyt slabo..

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dwa różne żarniki to nie ma co porównywać. Zamontuj nowy komplet i zobacz jak świeci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adamos87 na 2-gim zdjęciu myślę że ci wypadł ci żarnik lub go źle zamontowałeś bo światło z lewej ucieka ci w górę. Z prawej wg mnie za bardzo w prawą stronę ucieka światło.

 

Picture2copy.jpg

 

Cały czas światła poziomo do wzniesienia i zaś poziomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Widzę że temat przygasł jak światła w Passacie. Czyżby wszyscy się pogodzili z podłym oświetleniem??

Pokombinowałem trochę i doszedłem do wniosku że, da się zrobić tak żeby było dobrze.

Właśnie klecę małego pajączka składającego się z przekażnika, bezpiecznika i kilku przewodów a właściwie dwóch po jednym na lampę.

Po pierwsze primo, mam ustawione światła do jazdy dziennej (mijania) o zmniejszonej jasności 60% w tym momencie napięcie na żarówce to 7V. W chwili kiedy robi się ciemno i czujnik zmierzchu aktywuje normalne oświetlenie (załącza tylne lampy i podaje na przednie normalne napięcie u mnie jest to tylko 11,5V. To właśnie podsunęło mi następujący pomysł.

Przed żarówką montuję zwykły pięciostykowy przekaźnik, do niego doprowadzam napięcie prosto z akumulatora, cewką przekaźnika steruje napięcie zasilania świateł mijania kiedy jadę na dziennych napięcie 7V nie powinno załączyć przekaźnika, kiedy robi się ciemno zmieniające się na 11,5V napięcie załącza przekażnik który podaje na żarówki świateł mijania prąd prosto z akumulatora czyli 14V (oczywiście przez bezpiecznik)

Po przełączeniu komputer chyba nie będzie generował błędu żarówki bo za żarówkę będzie robiła cewka przekażnika (Mam przynajmniej taką nadzieję)

IMG_20161121_182639.jpg

W sobotę będę miał dostęp do garażu to zamontuję i przetestuję. Tymczasem proszę o uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz 11,5V na żarówkach przy pracującym silniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak każdy... ja mam 11.8V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety inżynierowie z VW do dzisiaj zachodzą w głowę, jak to możliwe że fizyka nie dostosowała się do ich rozwiązań. Cienkie przewody doża ilość złączy i styków pomiędzy żródłem prądu a odbiornikiem i w rezultacie żarówki które nominalnie przystosowane do napięcia 13-14V dostają 11.5V u szczęściarzy 11.8 ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy tak padający snop światła z prawego reflektora może być przyczyną krzywo wsadzonego żarnika do lampy ?

 

IMG_3582.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO jest Ok. Lampy nie powinny świecić równo. Odcięcie światła powinno być wyżej z prawej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety inżynierowie z VW do dzisiaj zachodzą w głowę, jak to możliwe że fizyka nie dostosowała się do ich rozwiązań. Cienkie przewody doża ilość złączy i styków pomiędzy żródłem prądu a odbiornikiem i w rezultacie żarówki które nominalnie przystosowane do napięcia 13-14V dostają 11.5V u szczęściarzy 11.8 ;-)

 

Miałem kiedyś B3 vr6 a tam żarówki H4, świeciły tak sobie. Zamontowałem przekaźniki tzn. zestaw na krótkie i długie światła tak jak piszesz, napięcie z przełącznika poszło na zasilenie przekaźnika a z niego dopiero na żarówkę, napięcie na przekaźnik szło z aku przez bezpiecznik, (tak miałem w pierwszym maluchu i tak to było kiedyś robione w autach). Taki zestaw razy dwa bo na krótkie i na długie. Bezpiecznik jeden na długie i jeden na krótkie. Możesz dać bezpieczniki za przekaźnikiem osobno na każdą żarówkę wtedy przy zwarciu nie stracisz obu świateł. Ja jeszcze do takiego zestawu dołożyłem żarówki H4 z napisem " Not for use in europe" 90/100W , tam ten drucik w żarówce to już był drut a nie drucik. I wtedy to dopiero świeciło.... oczywiście lampy ustawiłem na stacji i nikt przy tym nie cierpiał. Były to czasy kiedy nie trzeba było jeździć na światłach w dzień więc lampy się nie grzały. W nocy zawsze chłodniej więc lampy ogólnie są żywotniejsze. Żarówki są produkowane na napięcie 12v więc podanie im 14 trochę skróci żywotność, zauważcie że diody też powinny być żywotne a zaczynają się przepalać i mrugać. Ja zawsze miałem diody w postojach i tablicy i gdzie się da. Po czasie dyskoteka, migały i się przepalały. Wyczytałem że diody nie lubią ciepła i wyższego napięcia. W B5/B5fl przed diodą dawałem stabilizator na np. 10v za 2 zł i od kilku lat żadnej diody nie wymieniałem, świeciły tak samo mocno jak przy 14v, u kolegi w borze też stabilizatory na 10v i od półtorej roku nic się nie dzieje. W B6 już nie dawałem bo w kompie pozmniejszałem napięcia.

 

Co do zakładania przekaźników do B6 to zapewne posypią się błędy, przekaźnik nie bierze tyle prądu co żarówka więc system to wyłapie, najwyżej wyłączysz diagnozę, sprawdź czy faktycznie przekaźnik nie załączy przy tych 7v bo może być tak że już mu to wystarczy. Jak teraz masz go odpalonego na dziennych to "wepnij" kabelkami przekaźnik w styki żarówki i zobacz czy cyknie. A jak chcesz od razu widzieć różnicę czy będzie lepiej to włącz światła na odpalonym silniku i zobacz pod którym stykiem przy żarówce masz plus, weź kawałek przewodu i dotknij do niego napięciem prosto z plusa aku, zrób to wieczorem przed garażem lub ścianą a zobaczysz różnicę świecenia. Wtedy będziesz wiedział czy warto się zabierać za mody czy za słaba różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IMO jest Ok. Lampy nie powinny świecić równo. Odcięcie światła powinno być wyżej z prawej strony.

 

No chyba nie do końca, z przodu tak jakby z prawej strony grilla jadąc nie mam dokładnie oświetlonej drogi przed sobą. Snop światła jest daleki ale jest mało rozproszony a tak chyba byc nie powinno... Na wiosnę wymienię zarniki w lampach - mam nadzieje ze to tylko kwestia zle osadzonego żarnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No chyba nie do końca, z przodu tak jakby z prawej strony grilla jadąc nie mam dokładnie oświetlonej drogi przed sobą. Snop światła jest daleki ale jest mało rozproszony a tak chyba byc nie powinno... Na wiosnę wymienię zarniki w lampach - mam nadzieje ze to tylko kwestia zle osadzonego żarnika.

 

Nie da się źle założyć D1S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie da się źle założyć D1S
Pawłowi się udało :). Ma "niedokręcony" prawy żarnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mi się udało tylko specom z Xenon ekspert gdzie oddałem lampę do regeneracji ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z prawym światłem jest to ori bi-xenon od VW.

Wypalił mi się żarnik z prawej strony, więc wymieniłem oba za jednym razem żeby nie rozkręcać całego przodu.

Po wymianie i zamontowaniu jest coś nie tak z prawym światłem może to być wina żarnika czy złego montażu?

20161126_185101.jpg

Wydaje mi się że żarnik dobrze wskoczył na swoje miejsce.

Przed wypaleniem żarnika snop światła były w porządku.

 

 

Dodam, że jeśli zakryję lewą lampę to prawa świeci o wiele gorzej(słabiej) patrząc na drogę.

Jeśli ktoś miał taki problem proszę o porady.

20161126_185043.jpg

Edytowane przez dfrohlich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności