darek_tz Zgłoś #241 Napisano 11 Kwietnia 2014 Dzięki axlotic! Miałem ten sam problem i już przymierzałem się do wyciągania manetki. Kupiłem jednak jakiś inny spray do czyszczenia styków i też mi pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #242 Napisano 9 Maja 2014 Panowie, sprawa dziwna, nie działa awaryjne i kierunki, po próbie napełnienia klimy-spalił się kompresor (piszczał i dymił się ) cykanie słychać tylko przy początkowej fazie włączania kierunkowskazów i awaryjnych, ale nic nawet nie mignie. Natomiast otwierając i zamykając auto migacze błyskają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #243 Napisano 9 Maja 2014 Przy zamykaniu i otwieraniu sygnal na migacze idzie z modulu komfortu a nie z przekaznika kierunkow,padl ci pewnie przelacznik awaryjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #244 Napisano 9 Maja 2014 Przy zamykaniu i otwieraniu sygnal na migacze idzie z modulu komfortu a nie z przekaznika kierunkow,padl ci pewnie przelacznik awaryjnych. no to jestem uspokojony, bo za grosze to dostanę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #245 Napisano 31 Lipca 2014 Pany mam taką przypadłość która polega na tym iż gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki i zostawię np. włączony kierunek i otwieram drzwi to mam taki sygnał jakbym auto zostawił na światłach. Poniekąd światła się włączają bo z tyłu gdy jest włączony lewy kierunek świeci lewe światło Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #246 Napisano 31 Lipca 2014 W samochodach grupy VW jest to prawidłowy objaw . Po prostu przy wyłączonej stacyjce manetka kierunkowskazów załącza postojówki po jednej stronie samochodu (tej w którą jest skierowana). A pisk informuje cię że zostawiasz samochód na postojówkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #247 Napisano 31 Lipca 2014 Dzięki, ostatnio jak się bawiłem z awaryjnym od skody spaliłem bezpieczniki i myślałem że coś spaprałem. Widocznie wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #248 Napisano 2 Sierpnia 2014 co mogło się stać, że awaryjne działają po włączeniu zapłonu przełącznik wymieniony na inny. Stary przestał działać po podłączeniu przyczepki i włączeniu awaryjnych, podobno poleciał dymek z przełącznika. Przełącznik u mnie w passacie działa normalnie a u znajomego nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #249 Napisano 24 Października 2014 Panowie mam takie pytanie Kupiłem sobie moduł od tzw. miękkich kierunkowskazów, aby w passacie b5 kierunkowskazy działały tak jak np w Golfie V. Czy taki moduł podłącza się tam gdzie kabelki od przycisku włączania świateł awaryjnych ? Jest może gdzieś opis ? Moduł ma 4 kable do połączenia, pod prawy i lewy migacz, masa i 12V po włączeniu zapłonu. Może ktoś coś poradzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #250 Napisano 25 Października 2014 Witam forumowiczów, mam maly a zarazem duży problem z kierunkami. Ostatnio barczo często palił mi sie bezpiecznik od kierunkowskazów, problem byl na tyle dziwny ze palił sie tylko podczas włączonego kierunku w lewo badz w prawo i auto wjezdzalo na nierówności tzw dziury. Posprawdzalem wszystkie styki i problem zniknął. Za kilka dni bezpiecznik się nie spalil ale przerywacz wraz z przyciskiem awarynym był cały wypalony aż śmierdział palonym plastikiem. Przerywacz został zmieniony i wszystko wydawalo sie ok az do momentu jak bylem 600 km od domu, z przerywacza zaczął sie wydobywac delikatny dym, do momentu az nie spalił sie bezpiecznik. Posprawdzalem cala instlacje (na ile to mozliwe w trasie) odlaczylem swiatla dzienne (ledy), haka. I nie mam pojecia w czy problem. Zostala manetka ale nie mam tego jak sprawdzic. Prosze o jakies porady co moze byc przyczyna. Pasowalo by dojechac do domu i sie nie spalić ... a do domu jest 900 km. Dodam jeszcze ze moduł komfortu jest przeniesiony pod deskę, wiec wody napewno w nim nie ma. Sorki za chaotyczny opis ale pisze z telefonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #251 Napisano 17 Listopada 2014 (edytowane) Witam. Również mam problem z kierunkiem - dokladnie lewym. Ale od początku. Jakieś 2 miesiące temu się zaczęło. Włączając kierunek w lewo musiałem dociskać manetkę do dołu aby zatrybił. Wymieniłem manetkę i było OK. Od wczoraj znowu się zaczęło. Rano wyjechałem i działalo, ale jak wieczorem odpaliłem wieczorem auto i ruszyłem to już była lipa. Włączam manętkę do dołu i nic się nie dzieje, tylko pyka w szybkim tempie przerywacz. Kierunek w prawo świeci i pyka normalnie. Awaryjne też. Więc o co teraz chodzi? Skończyły mi się pomysły EDIT: Naprawione. Edytowane 11 Grudnia 2014 przez cinek1987cinek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #252 Napisano 10 Stycznia 2015 Witam, Panowie czy w 3B jest bezpiecznik od świateł awaryjnych? Nie działają światła awaryjne, kierunkowskazy są w porządku, wymieniłem cały przycisk od awaryjnych ale to nie pomogło. Pozdrawiam Mateusz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #253 Napisano 10 Stycznia 2015 Pozycja nr 39. Trzeci rząd "dużych" bezpieczników od lewej i w pionie od góry to będzie drugi. Wartość 15A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #254 Napisano 24 Marca 2015 Witam wszystkich, ja również miałem problem z cykaniem w b5fl oraz na zegarze nie pokazywało mi kontrolki lewego kierunku mimo że faktycznie kierunki są. Zacząłem od włącznika awaryjnych ale to nie pomogło ,bwiec wyczyściłem manetkę i cykanie ustało, ale nadal nie wyświetla mi na zegarze lewej kontrolki kierunku. Miał może ktoś taki przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darostm Zgłoś #255 Napisano 29 Maja 2015 U mnie też podczas jazdy wysiadły kierunkowskazy łącznie ze światłem awaryjnym. Ale walnąłem mocniej w włącznik świateł awaryjnych i działa:) Na razie puki chodzi to chodzi i będę tak jeździł, dopiero jak zdechnie całkiem to spróbuje tam pogrzebać, polutować coś a jak zdechnie całkiem to zamówię nowy. Koszt tego na allego na dzień dzisiejszy (29.05.15) tj. ok 35zł + przesyłka. Samemu spokojnie można to wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #256 Napisano 29 Maja 2015 Jeśli to nie jest ori. to nie polecam, podróbki są bardzo głośne ...... A ja mam ori i jest bardzo głośne w porównaniu do innych aut. Np Skoda Felicia nawet ma cichszy niż ten co mam w B5. Dlatego moje pytanie: Da rade coś z tym zrobić by było jak najciszej? Nie wiem.. wymiana od jakiegoś innego modelu auta z możliwością przełożenia samego przycisku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dvd Zgłoś #257 Napisano 10 Lipca 2015 Ja znowu mam taki problem że kierunkowskazy normalnie działają wszystkie 6 na liczniku też się wyświetla ale po wyłączeniu którego bądź kierunkowskazu przerywacz dalej cyka ale kierunki się nie świecą. Czasami zacyka sam z siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #258 Napisano 11 Lipca 2015 Ja znowu mam taki problem że kierunkowskazy normalnie działają wszystkie 6 na liczniku też się wyświetla ale po wyłączeniu którego bądź kierunkowskazu przerywacz dalej cyka ale kierunki się nie świecą. Czasami zacyka sam z siebie. Do wymiany najprawdopodobniej przełącznik kierunkowskazów. Jeśli potrafisz i lubisz samemu grzebać przy autach, to można zdemontować stary przełącznik, rozebrać go i przeczyścić styki - ale to jest pracochłonna opcja polecana tylko naprawdę zdolnym majsterklepkom Z mniejszym prawdopodobieństwem będzie to uszkodzenie przerywacza. Najprostszym sposobem będzie podmianka na inny przerywacz i pojeżdżenie na nim przez jakiś czas w celu wyeliminowania usterki przerywacza. Wymiana przerywacza to 5 minut roboty, a z przełącznikiem jest niestety dużo więcej zabawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hawaii Zgłoś #259 Napisano 15 Lipca 2015 Witam, Czy moglibyście podać które nr-y pinów w przerywaczu awaryjnych to: - 12V po zapłonie - kierunki L i P Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #260 Napisano 16 Lipca 2015 nr-y pinów w przerywaczu awaryjnych to:- 12V po zapłonie - kierunki L i P 12V po zapłonie nr 6 kierunki : L nr 3 P nr 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach