Gość koliber37 Zgłoś #1 Napisano 10 Grudnia 2008 Witam-mam problem z dmuchawa w pasku-2006-otoz zdarza sie ze czasem nie dmucha-a czasem jest ok-zalezy,jak jest zimno to nie chce grzac:)taka zlosliwosc losu-i na paneli klimatronika nie moge wlaczyc przycisku do wenttylacji wenatrz-chyba zawiesza sie przelacznik termiczny-tak sadze-ale gdzie on jest i jak sie do niego dobrac -to nie mam pojecia-oczywisie -potem wraca wszystko do normy-prosze o pomoc-mam rowienez problem z klapa bagaznika -sama sie otwiera i pokazuje mi na wyswietlaczu ze jest otwarta-czy ktos sie z tym spotkal?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #2 Napisano 10 Grudnia 2008 jak ddejmiesz oslone tak jak do wymiany filtra przeciwpylkowegpo jest bezpiecznik termiczny.on zawsze umiera i dziala tylko na 4.jesli w ogole nie dziala to zobacz za polka (schowek) jest wtyczka.sprawdz ją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość koliber37 Zgłoś #3 Napisano 18 Grudnia 2008 :)postaram sie po niedzieli podac kody bledy-dziekuje za pomoc mi okazana:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 18 Grudnia 2008 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #5 Napisano 1 Czerwca 2014 jak się dostać do dmuchawy celem wymontowania dmuchawy, czy po wyjęciu schowka pasażera będzie to możliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #6 Napisano 1 Czerwca 2014 (edytowane) jest to mozliwe, poszukaj był gdzies manual ,jak sie do niej dobrac http://forum.vw-passat.pl/threads/11...zybianie-klimy poszukalem Edytowane 1 Czerwca 2014 przez cubus00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #7 Napisano 15 Stycznia 2017 następny co to z 2005 CR-a posiada??? Panowie również mam problem z załączeniem dmuchawy w B6 . wg vcds uszkodzony bezpiecznik termiczny dmuchawy. Pytanie czy można go wymienić bez jej demontażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #8 Napisano 15 Stycznia 2017 Wszystkie bezpieczniki są w skrzynkach po prawej i lewej stronie deski oraz w komorze silnika. http://forum.vw-passat.pl/threads/143476-Opis-bezpiecznik%C3%B3w-VW-Passat-B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #9 Napisano 15 Stycznia 2017 Wszystkie bezpieczniki są w skrzynkach po prawej i lewej stronie deski oraz w komorze silnika. http://forum.vw-passat.pl/threads/143476-Opis-bezpiecznik%C3%B3w-VW-Passat-B6 Przecież są jeszcze bezpieczniki dodatkowe pod deską rozdzielczą obok przekaźników za tym małym schowkiem. Tam jest miejsce rzeczywiście na bezpieczniki termiczne i kilka dodatkowych zwykłych. Ale do dmuchawy u mnie jest normalny SC39 po lewej stronie od kierowcy. Nie widzę innego. To raczej musi być jakiś wewnętrzny bezpiecznik w sterowniku dmuchawy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #10 Napisano 15 Stycznia 2017 (edytowane) W takim razie trzeba zdjąć schowek pasażera. Wyjąć sam wentylator i wymienić bezpiecznik, który jest przy silniczku. Nagrzewnicy nie trzeba do tego demontować. Nie chcę namieszać, ale z tego co pamiętam to trzeba go szukać w okolicy regulatora dmuchawy i część ta ma numer 1K0959263A Edytowane 15 Stycznia 2017 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #11 Napisano 15 Stycznia 2017 jesli dobrze rozumie to tobie chyba chodzi bo róznie to ludzie nazywają , bezpiecznik termiczny, regulator obr wentylatora, opornik wentylatora i szlak wie jak jeszcze ale ogólnie chodzi ci o takie coś co jest montowane przy samym wentylatorzo a raczej jego silniku reguluje on zakres obrotów wentylatora, przykładowe zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #12 Napisano 15 Stycznia 2017 Wszystkie bezpieczniki są w skrzynkach po prawej i lewej stronie deski oraz w komorze silnika. http://forum.vw-passat.pl/threads/143476-Opis-bezpiecznik%C3%B3w-VW-Passat-B6 Dziękuję za informację - - - - - aktualizacja - - - - - dziękuję za podpowiedź. Wszystkie bezpieczniki zewnętrzne są dobre. Pozostaje ta t. z opornica wewnętrzna. - - - - - aktualizacja - - - - - Dziękuję za podpowiedź. był wymieniany m. komfortu i po tym montażu przestała działać dmuchawa. zakupiłem na allegro tą część powiadomię co było tego przyczyną - - - - - aktualizacja - - - - - dziękuję za foto. tak taką kupiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #13 Napisano 19 Stycznia 2017 Dziękuję za informację - - - - - aktualizacja - - - - - dziękuję za podpowiedź. Wszystkie bezpieczniki zewnętrzne są dobre. Pozostaje ta t. z opornica wewnętrzna. - - - - - aktualizacja - - - - - Dziękuję za podpowiedź. był wymieniany m. komfortu i po tym montażu przestała działać dmuchawa. zakupiłem na allegro tą część powiadomię co było tego przyczyną - - - - - aktualizacja - - - - - dziękuję za foto. tak taką kupiłem Wymieniłem opornicę i dmuchawa działa. Problem prawdopodobnie wynikał z tego ,ze odpaliłem samochód w ponad -20 C st. Była ustawiona na Max i to mogło być powodem przegrzania tego opornika. dziękuję wszystkim Panom za cenne podpowiedzi praktyczne. - - - - - aktualizacja - - - - - Założyłem nowy opornik w silniku dmuchawy. Dmuchawa działa o.K. Przyczyną mogło być jego przegrzania ,gdyż przy uruchomieniu w -20 st. C ona pracowała na max. Dziękuję wszystkim za praktyczną pomoc w rozwiązaniu tego problemu. A więc zawsze sprawdzić bez. Nr 39 w sk.bez. a później ten opornik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #14 Napisano 27 Stycznia 2018 (edytowane) Dopadł mnie dziwny problem, dmuchawa nawiewu przestała mi działać, stało się to krótko po wymianie wszystkich silników nawiewów, wymieniłem wszystkie v107, v158, v159, v71 i v113 prócz V70 i v213 (o ile te za schowkiem po demontażu są ok, ten 159 po nawierceniu otworu w profilu ok, te 107 i 158 to istny dramat...) To wymiana tych 70 i 213 bez urywania mocowań jest nie możliwa... Ale do rzeczy, wszystkie nawiewy działają cicho i w pełnym zakresie, testowałem to przed złożeniem wielokrotnie, klapy od początku do końca pracują w pełnym zakresie... Vcds wyrzuca cały czas błędy silniczka 113, pomimo iż pracuje dobrze. Nie wiem czy ma to związek z przestawionym o jeden ząbek mechanizmem (gdzieś wyczytałem że to może mieć znaczenie, choć klapy ładnie się podnoszą i opuszczają do końca... ) Opisałem to wszystko gdyż może mieć to jakiś wpływ... Teraz do sedna: Dmuchawę rozebrałem, nasmarowałem, wyczyściłem, sam rezystor wyglądał ładnie, czysto, szczotki ok... Na krótko działa jak szalona. Złożyłem wszystko do auta, nawiew działa, steruje się z panelu, siła nadmuchu itp... do momentu aż nie włączę obiegu wewnętrznego, on sam się nie chce uruchomić a wtedy dmuchawa się wyłącza... Później nie chce już załączyć do momentu ponownego uruchomienia silnika. Czyli raz kliknę na przycisk nawiewu wewnętrznego, on się podświetla i wtedy natychmiast dmuchawa się wyłącza, nie reaguje na zmianę siły, wyłączenie panelu nic nie daje... Zmieniam ustawienia na nogi, góra, przód przyciski się podświetlają, silniczki pracują ale nawiew nie działa... Nie wiem jaki ma związek obieg wewnętrzny do dmuchawy, ale jakaś zależność musi być... Proszę o pomoc o jakieś sugestie, bez wewnętrznego da się żyć, ale jednak czasami się przydaje jak jedzie jakiś śmierdziucha z przodu, ale bez dmuchawy już nie, a wymieniać w ciemno rezystor to słaby temat... Edytowane 27 Stycznia 2018 przez kruszan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszatorek Zgłoś #15 Napisano 29 Maja 2018 A ja mam pytanie ile rodzajów tych dmuchaw było?? Bo padł mi wentylator nawiewu (połamany) a na aledrogo jest duży rozrzut cenowy i nie wiem która do mnie pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #16 Napisano 30 Maja 2018 Dla Climatic (Denso): - 1K1819015 > zastąpiony: 1K1819015C > zastąpiony: 1K1819015E > zastąpiony: 1K1819015F Dla Climatronic (Denso): - 3C1820015M > zastąpiony: 3C1820015P > zastąpiony: 3C1820015R + sterownik 3C0907521E (dla szyberdachu) lub 3C0907521G (bez szyberdachu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #17 Napisano 14 Sierpnia 2019 Panowie, Podłączę się, bo dopadło i mnie. Jechałem w sobotę nad morze i było git. Auto stało do dziś nieruszane. Dziś pojechaliśmy do sąsiedniej miejscowości i nie chciał się włączyć wentylator. Klima działała, jak się rozpędziłem to dmuchało trochę zimnym powietrzem (tyle, co pęd powietrza wtłoczył go do nawiewu). Z kolei wracając - nawiew działał normalnie. W klimatyzacji jest błąd 9486831 Air Blower - B10E 07 Mechanical Failure. Idę rozbierać wentylator. Myślicie, że mogło go coś zablokować czy szykować się na robienie szczotek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon1977 Zgłoś #18 Napisano 15 Października 2019 Może komuś się przyda: pomierzyłem napięcia na kostce wpinanej w rezystor wentylatora dmuchawy (sharan 7n, ale to pewnie to samo co passat): Para grubych kabli: - cały czas 12V Para kabli cienkich: - kluczyk wyjęty 10V - kluczyk przekręceony: klima na OFF 10V bieg 1 - 7,75V bieg 2 - 7,00V bieg 3 - 6,00V bieg 4 - 4,84V bieg 5 - 3,43V bieg 6 - 2,10V bieg 7 - 1,77V UWAGA! Wyjmując schowek odpinamy przełącznik poduszki. Jeśli przekręcimy kluczyk w stacyjce bez przełącznika, to złapiemy błąd poduszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypis876 Zgłoś #19 Napisano 22 Lipca 2023 Mam ten sam problem tylko że u mnie nawet podczas jazdy potrafi nieraz nadmuch paść. Podmieniana dmuchawa podmieniany bezpiecznik termiczny przy dmuchawie. Jeszcze nie wymieniałem tylko przekaźnika. i tu pytanie czy pod kierownica jest jakiś przekaźnik od wentylatora dmuchawy czy znajduje się pod maska ? Jak tak to jaki ma numerek. Autko to Passat B6 1.6 rok 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach