Skocz do zawartości
Gość skubi

zapowietrzone sprzęgło b6

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie nie odbijał pedał sprzęgła do końca dlatego wymieniłem wysprzęglik ten na skrzyni a co za tym idzie musiałem odpowietrzyć sprzęgło a że nie miałem pomocnika użyłem wężyka i strzykawki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zawsze wraca do końca tylko siła z jaką trzeba wcisnąć sprzęgło w celu rozsprzęglenia jest bardzo mała. Tak dzisiaj się zastanawiałem, że zestawy sprzęgła jak w passatach są samoregulujące więc po wymianie samej tarczy docisk działa w innym zakresie niż na zużytej tarczy i stąd może takie objawy? wymieniać całość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie zawsze wraca do końca tylko siła z jaką trzeba wcisnąć sprzęgło w celu rozsprzęglenia jest bardzo mała. Tak dzisiaj się zastanawiałem, że zestawy sprzęgła jak w passatach są samoregulujące więc po wymianie samej tarczy docisk działa w innym zakresie niż na zużytej tarczy i stąd może takie objawy? wymieniać całość?

Zawsze powinno się wymieniać komplet tak jak rozrząd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem ze sprzęgłem w passacie B6. Mianowicie od pewnego czasu zaczęło mi wpadać sprzęgło w podłogę. Najpierw do połowy następnie całkiem. Na początku pomagało podpompowanie ręczne ale w pewnym momencie po prostu przestało działać. Z racji że dwumas jest ok i nigdzie nic nie leje, a płynu w zbiorniku nie ubywa nawet kropli, polecono wymianę pompki. Po wymianie pompki problem nie zniknął. Teraz czynności sprowadzają się do regularnego odpowietrzania układu. Tylko że zależałoby mi na tym, żeby usunąć przyczynę tego zapowietrzania się. W większości forach radzą wymianę wysprzęglika, lecz skoro nie leje to wydawałoby się to nie logiczne. Proszę o poradę osób którzy spotkali się z tym problemem i udało im się go zażegnać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Torbiusz12 napisał:

Witam, mam problem ze sprzęgłem w passacie B6. Mianowicie od pewnego czasu zaczęło mi wpadać sprzęgło w podłogę. Najpierw do połowy następnie całkiem. Na początku pomagało podpompowanie ręczne ale w pewnym momencie po prostu przestało działać. Z racji że dwumas jest ok i nigdzie nic nie leje, a płynu w zbiorniku nie ubywa nawet kropli, polecono wymianę pompki. Po wymianie pompki problem nie zniknął. Teraz czynności sprowadzają się do regularnego odpowietrzania układu. Tylko że zależałoby mi na tym, żeby usunąć przyczynę tego zapowietrzania się. W większości forach radzą wymianę wysprzęglika, lecz skoro nie leje to wydawałoby się to nie logiczne. Proszę o poradę osób którzy spotkali się z tym problemem i udało im się go zażegnać.

W passacie b7 miałem podobne objawy. Pedał zostawał w połowie i musiałem nogą od spodu mu pomóc, żeby wrócił. Czasem pedał powoli wracał do górnego położenia. Podobnie jak Ty wymieniłem pompkę, nic nie pomogło. Za jakiś czas pedał został w podłodze, płynu ubyło. Po wymianie wysprzęglika jak ręką odjął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności