Skocz do zawartości
lazym

Jak zamontować tempomat.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - chodzi o passata b5 2000r jak przełączę na ON to zaczyna się dymić z przełącznika wie ktoś co może być źle ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam - chodzi o passata b5 2000r jak przełączę na ON to zaczyna się dymić z przełącznika wie ktoś co może być źle ?

 

Może być źle podłączone.... i może być po manetce....

 

Wygląda na to, ze podłączone do włącznika plus i minus na piny włącznika i manetka pełni rolę świecy żarowej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie numer 2 mam kabel pin 7 i 4(żółty i szary) nan go wpiąć do czarno-żółty pin 10 a ja w kostce nie mam tagowego pin 10 czarno-żółtego dodaje zdjęcie kostki białej z jednej i drugiej strony

20140204_164219.jpg

20140204_164203.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się mylę, ale wydaje mi się, że masz źle podłączone....

Jak patrzę na twoją kostkę, to wygląda jakby już była wiązka do tempomatu wpięta (oryginalna).

Dobrze widzę, że na pierwszym foto masz dolutowane kabelki do dwóch pierwszych pinów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam gdzie wchodzą dwa kable to ja je dołączyłem tylko co z tym pinem 10?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak ni masz tempomatu to te kpiny powinny być puste. A ty coś tam już masz. Zapytam tylko... Ta wiązka to jakaś z alledrogo za 35 zł??

 

A swoją drogą, pin 10 to czarno biały

Edytowane przez cypber

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mówisz że jak mam te wszystkie piny to znaczy że muszę mieć gdzieś wtyczkę do manetki czyLI iść po kablach i zobaczyć gdzie idą ( TO NA KOŃCU PO WINA BYĆ WTYCZKA )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli mówisz że jak mam te wszystkie piny to znaczy że muszę mieć gdzieś wtyczkę do manetki czyLI iść po kablach i zobaczyć gdzie idą ( TO NA KOŃCU PO WINA BYĆ WTYCZKA )

 

powinna. Chyba, że poprzedni właściciel wyciągał manetkę i ciachnął wtyczkę....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DOBRA TO JA LECE DO GARAŻU OBCZAIĆ TEMAT

POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TO WUJA A PIERWSZY TO BYŁ NIEMIEC. :)

dzięki za zainteresowanie tematem :)

 

---------- Dodano o 11:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:00 ----------

 

Te pin co mówisz że niby oryginalne to one idą do silnika nie do kabiny

na przykładzie niebieskiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DOBRA TO JA LECE DO GARAŻU OBCZAIĆ TEMAT

POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TO WUJA A PIERWSZY TO BYŁ NIEMIEC. :)

dzięki za zainteresowanie tematem :)

 

---------- Dodano o 11:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:00 ----------

 

Te pin co mówisz że niby oryginalne to one idą do silnika nie do kabiny

na przykładzie niebieskiego

 

Teraz popatrzyłem dokładnie.... wiesz, że zabrałeś się na złą część wtyczki? powinieneś mocować piny w gnieździe do którego wpinasz te wtyczki od komputera.

Przejrzyj temat od początku.

Powiem ci, że ja robiłem większość prac pod kierownicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy to ma jakieś znaczenie to powiedz mi jeszcze jak dostać się od drugiej strony bo ten pierwszy post jest nie jasny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Mam pytanko odnośnie montażu tempomatu w Passacie z 1997 roku z silnikiem 1.8 125 K, nie wie ktoś czy to pójdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy to ma jakieś znaczenie to powiedz mi jeszcze jak dostać się od drugiej strony bo ten pierwszy post jest nie jasny

 

A odkręcałeś obudowę pod kierownicą (tą z półką na dokumenty, włącznikiem świateł itd.)?

Może się okazać, ze tam masz już gotową instalację pod tempomat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta właśnie zdjąłem i nie widzę żadnej wolnej wtyczki

a jak chce się dostać do gniazd białej i pomarańczowej wtyczki to muszę te wszystkie bezpieczniki po odkręcać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo żeby się dostać do gniazd to muszę odkręcić najpier to co na zdjęciu na czerwono tylko jak ?

20140223_121347.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ta właśnie zdjąłem i nie widzę żadnej wolnej wtyczki

a jak chce się dostać do gniazd białej i pomarańczowej wtyczki to muszę te wszystkie bezpieczniki po odkręcać

 

Od strony komory silnika są dwie śruby mocujące wtyczki. Odkręć je.

Od dołu, odkręć tablice przekaźników, przesuniesz lekko w dół.

Zobaczysz wtyczki od kompa od dołu. Postaraj się je wyciągnąć.

Jak już wyjmiesz, to reszta jak w poście nr 1.

Z tego co widzę, to wiązkę masz nieoryginalną. będziesz potrzebował pinów. Pisałem w poście nr 1085 jakie to są, ale powtórzę: http://allegro.pl/konektor-pin-meski-f063-0-2-0-5mm2-vw-audi-mer-mqs-i3822423063.html

A tablica przykręcona tu gdzie strzałki:

przekaep6.jpg

Śruba 10.

 

a to co zaznaczyłeś, to nie trzeba ruszać, bo gniazdo od silnika wychodzi nad tym z tego co mi się przypomina.

Edytowane przez cypber

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tą cały panel wciągnąć do środka auta ?

dobra już mi się udał teraz czekam na konektorki dzięki za pomoc :)

 

---------- Dodano o 14:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:23 ----------

 

Ostatnie pytanie pomocnicze jak z jednej strony mam trzy piny a z drugiej 6 to jest dobrze

Edytowane przez arek31

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko czy manetka jeszcze działa, skoro puszczała dymka....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak już tyle pomogłeś ( wielkie dzięki ) to może wiesz jak sprawdzić manetkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jak już tyle pomogłeś ( wielkie dzięki ) to może wiesz jak sprawdzić manetkę?

 

Miernik w rękę i sprawdzać... gdzieś w tym temacie było opisane jakie piny gdzie i z czym....

po pierwsze sprawdzenie pinów odpowiedzialnych za włączenie tempomatu. Pak włączysz tempomat to powinno być przejście pomiędzy pinami 6 i 4

poza tym pin 4 i 7 mają być zrównoleglone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności