Skocz do zawartości
Jarek1100

Problem z pracą silnika

Rekomendowane odpowiedzi

A gdzie taki mechanizm znalezc??

Ja slyszalem od pewnego pana laweciaza ze ten wtrysk boscha jest nierozbieralny a raczej nie skladalny jak sie go rozkreci to amen w pacierzu... hmmmm moglem mechanika na to uczulic :-/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie

A masz cos dokladniej o samym wtrysku i wtryskiwaczach?

mam ksiazke o rodzajach wtryskiwaczy ale tam jest tak pobierznie i raczej o zasadach dzialania a niestety niema ani schematow ani rysunkow zlozeniowych.

rozumiem ze jak ten wtrysk rozloze to go zloze potem bez problemow??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czarny dym z rury

brak mocy

olbrzymie zuzycie paliwa

szarpanie silnika

niestabilne obroty

potrafi sam zgasnac

czarne swiece

Wszystko to pięknie pasuje do zepsutej sondy lambda.

 

 

mialem pekniety w 2 miejscach ten gruby waz dolotowy od powietrza ale solidnie uszczelniłem i od tego momentu zaczęły się problem

Teraz pytanie czy miałeś rozszczelniony ze starości popękał czy wybuchło gazidło. Jak gazidło to klapa spiętrzająca się wygięła lub rozregulowała.

A może przy tym sklejaniu jakieś podciśnienie ci się może wypięło.

 

a i po przejechaniu paru km jak sie silnik nagrzeje w korku to obroty spadaja prawie do zera troche poszarpie i gasnie jak wystygnie odpala i powtorka

 

 

Mogą być to 2 rzeczy. Pierwsze to coś związane z ciśnieniem paliwa czyli najgorsze rozdzielacz paliwa lub zawór czy regulator ciśnienia. Druga sprawa to czujnik temperatury. Jest ich kilka więc wymień najpierw ten najtańszy.

W głowicy na króćcu wody górnego węża od chłodnicy. Po prawej stronie na wysokości korka wlewu paliwa.

Masz silnik 2.0 więc strzelam że mas silnik JS lub HP więc czujnik chyba powinien mieć nr. c 056 131 851

 

Ten czujnik dawkuje paliwo względem temperatury. np. -10 potem 20 i 80 stopni.

 

Jeżeli chodzi o obroty to silniczek krokowy możesz pomoczyć i przemyć benzynką. Sprawdź ustawienie zapłonu.

 

Możesz wyregulować obroty na ciepłym silniku. Długi imbus chyba rozmiar 3 w otwór w rozdzielaczu paliwa. Wyregulujesz wysokość klapy spiętrzającej. Czyli tej klapki.

 

Jak widać mechaniczny jest zawiły. Ma swoje tajemnice :) Więc musisz szukać aż znajdziesz :). Wymień to co podstawowe świece kopułka palec kable. Posprawdzaj szczelności jeszcze raz. Jak już stoi tyle u mechanika to sprawdź kompresje silnika wtedy będziesz wiedział czy warto ;) Sprawdź sondę. Nie pamiętam w jakim zakresie powinna chodzić. Przy mechanicznym najlepsze rozwiązanie to sprawdzić ciśnienia w układzie paliwowym w różnych jego partiach wtedy wszystko wychodzi jak na talerzu.

 

Tyle co wiem z walki ze swoim. wiec powodzenia :)

Edytowane przez skopek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo mozesz miec glowice walnieta.najpierw to zmierz cisnienia na garach muj disel tak samo chodzil jak mialem wypalone gniazda zaworowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz mechniczny wtrysk paliwa czesto siadaja rozdzilacze rozbierz go i sprawdz metalowa klape czy nie przegielo jej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktos moze mi podac nr tych czujnikow wszytskich zebym wiedzial co kupic i ile to moze kosztowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od podania kodu silnika, bo ciężko zgadywać jaki masz motor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej lini głowicy, na bloku mniej więcej pośrodku , bedzie tam numer a dwie pierwsze litery to kod silnika

 

kodsilnika.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko pasek stoji na drugim koncu miasta:-/ znajde to w papierach gdzies??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podaj vin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wvwzzz33zhe020150

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieznany nr.podwozia

czy dobrze przepisłaes vin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znajde to w papierach gdzies??

Spisz z silnika, nie kupujesz czujnika do numeru w papierach, tylko do silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest to silnik na mechanicznym wtrysku najprawdopodobniej problem z rozdzilaczem jest po wystrzalach gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy aby na pewno to jest 2.0 115 PS? Na moje oko to jest 1,8 90 PS. Daniello co Ty na to? Ty masz u siebie taki motor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Jeśli to ten silnik ze zdjęcia to jest 1.8 tak jak klapek pisze 90KM , ja mam onaczenie JN

Moge numery czujników pospisywać, jeśli to jest ten sam

Edytowane przez Danielloo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli to ten silnik ze zdjęcia to jest 1.8

A mi się wydaje że to zdjęcie jest jakiegoś Audika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności