Skocz do zawartości
arturoski

1.8T 201hp K04-15 Project

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj byłem pogadać z gościem. Remap na 9 listopada.

Edytowane przez arturoski
zmiana daty hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam jeszcze, jak najprościej przyciemnić ten wskaźnik doładowania. Może troche folii przyciemniającej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie mam jeszcze, jak najprościej przyciemnić ten wskaźnik doładowania. Może troche folii przyciemniającej?

tylko jeśli wskaźnik ma powierzchnię kuli, to będzie trzeba folię na gorąco nałożyć. Ale to dobry pomysł...

 

---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:43 ----------

 

powiem ci arturoski , ze od kad(pierwszy tydzien) smigam 1.9tdi zmienilem zdanie na temat diesli i 1.8t

avf ma takie wciecie w asfalt jak 1.8t z wiekszym turbo i po dobrym remapie (311 niutkow standard) wiec co sie bedzie dzialo jak mu 200kucykow peknie i ze 450 niutkow

 

bez obrazy, ale to taka mysl czy warto ladowac tyle w 1.8t (za 1000f 1.9 bedzie latal jak 1.8t po modach za 8-10tysi)

 

Stavros niestety musi jeszcze trochę pojeździć różnymi samochodami, bo na razie tylko cyferki mu imponują... prawda jest taka, że żaden AVF po programie nawet nie zbliży się do 1.8T po programie :lol a co dopiero z K04...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przycisnąłem troche bestię. Widać na wskaźniku, że doładowanie w peaku to az 20 psi (1.37 bar). Oczywiście szybko spada do 10psi i tak sie trzyma. Wygląda mi to jak gdyby wcześniej gdzies ciśnienie uciekało bo zdecydowanie poprawił się górny zakres. Nie mogę się doczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś po wizycie u tunera okazało się, że wtryskiwacze nie wyrabiają. Bez żadnych korekt wyszło 193KM. Muszę więc na gwałt znaleźć większe wtryskiwacze, ale bez przesady. Pytanie mega pilne - jakie??

 

Dynoat09-11-2010.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolf jestes w stanie podac z jakiego auta takie mozna wyciagnac? Z jakich aut pasowalyby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem... ;)

jakiś czas temu mieliśmy dyskusję, że 320tki były w serii AWT...

 

podpasują 380tki z S3/TT albo jakieś 440tki - będzie większy potencjał bo na tych drugich i 300 koni podejdzie ;) Jak na gwałt potrzebujesz a masz tunera, który to ogarnie, to może wystarczy dłubnąć (podmienić) regulator ciśnienia paliwa? Z 3 robisz 4 bary i masz 30% więcej paliwa przy tym samym czasie wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

320 ccm są np w audi tt 180km lub w innych autach co mają 1,8t 180 km, AWT seryjnie ma coś koło 280ccm. arturoski w twoim APU są krótkie wtryski takie jak np w AWT czy długie jak w AEB ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka,

Jeśli szukasz nowych to namiar na SKLEP UK

Bosch 440 na ebay'u:

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-440cc-FUEL-INJECTORS-TURBO-ENGINE-TUNING-42lb-/380237676721?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5887ee80b1

http://cgi.ebay.co.uk/Bosch-green-giant-440cc-3bar-fuel-injectors-x-4-/150514713257?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item230b6042a9

i jeszcze 380:

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-380cc-FUEL-INJECTORS-THROTTLE-BODIES-TURBO-36lb-/390201844302?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ad9d7a24e

 

Ja do swojego mam Bosch 440 które mają działać w połączeniu z Wallbro 255 i 4-barowym ori regulatorem, słyszałem opinie że takie połaczeni to za dużo jak do K04 ale zobaczymy

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dna007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wtryski z długa metalową końcówką. Ten gość mówił, że 440 to zdecydowanie za dużo jak na te turbo. Proponował mi coś w granicach 320-380. Najlepiej 320 od audi TT tylko czy one nie są wszystkie z krótką końcówką?

 

Napisał mi na kartce numery Bosch wtrysków, które by mi podeszły:

0280 155 897

0280 155 894

0280 155 895

0280 155 892 (mówił, że te są już ciut za duże).

 

Zdecydowanie musze mieć używane wtryski, bo nowe to kolejne 300F

 

Teraz najlepsze - w aucie był już 4-barowy regulator ciśnienia paliwa o czym sam nie wiedziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EV12 297cc 06A 906 031 S / 0 280 155 897 - te wtryski przyleca do mnie z Polski. Wyszly z Audi TT 180hp. Seria w APU ma 240cc/min. Wiec jednak te 220hp powinno byc... jak myslicie?

Edytowane przez arturoski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

240ccm ma APU, dalbym rękę obiąc ze 280ccm miałem... (pewnie bym nie mial juz ręki).

 

Niestety nie pomoge Ci z jakiego silnika to brac. Wiem ze roznily sie wielkoscią.

 

Marek pamietasz ten mega smieszny wzor na wtryski? :D

 

240ccm to za malo na 220km...

 

jeden z tuner z wawy twierdzil ze na 300KM to potrzeba 550ccm...

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski, które do mnie jadą to 297cc. Miałem na myśli, czy <te wystarczyłyby na około 220km ? Ten tuner powiedział, że tyle wyciągnie hehe :&gt;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze bedzie ok.

 

 

btw z wtryskami to roznie bywa. producenci pisza 440 a de facto jest 410 itp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem się odłożyć remap na po świętach. Nie ma sensu wysyłać wtrysków, skoro i tak jadę do kraju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy orientujecie sie moze czy moge po prostu podmienic te wtryski, czy trzeba najpierw namieszac w ecu, zeby dzialaly?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie mega bogato i po chwili z check enginem "system too rich" (zweryfikujesz to na kanale 032 jak zaczniesz jeździć i korekty pójdą w dół poniżej -25% to odetnie doładowanie i wywali checka). Ale... możesz - jeśli auto jest już po programie, to nawet na 440tkach da radę pojeździć dłużej :) A jeśli założysz MBC to nawet pomimo checka będzie fajnie jeździć... Oczywiście nie będzie to miało nic wspólnego z mocą ani optymalnym spalaniem, ale jeździć da radę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale... możesz - jeśli auto jest już po programie

 

... czyli moge wlozyc te wtryski i auto odpali? Nie bedzie historii typu " nie wiem cos ty tu za wtryski mi podpial wiec nie odpale ci auta.."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... czyli moge wlozyc te wtryski i auto odpali? Nie bedzie historii typu " nie wiem cos ty tu za wtryski mi podpial wiec nie odpale ci auta.."

nie :) jeśli wtyczki pasują, to odpali ;) może się trochę burzyć jak już się rozgrzeje (bieg jałowy zacznie pływać pewnie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności