arturoski Zgłoś #61 Napisano 15 Października 2010 (edytowane) Dzisiaj byłem pogadać z gościem. Remap na 9 listopada. Edytowane 9 Listopada 2010 przez arturoski zmiana daty hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #62 Napisano 16 Października 2010 Pytanie mam jeszcze, jak najprościej przyciemnić ten wskaźnik doładowania. Może troche folii przyciemniającej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #63 Napisano 17 Października 2010 Pytanie mam jeszcze, jak najprościej przyciemnić ten wskaźnik doładowania. Może troche folii przyciemniającej? tylko jeśli wskaźnik ma powierzchnię kuli, to będzie trzeba folię na gorąco nałożyć. Ale to dobry pomysł... ---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:43 ---------- powiem ci arturoski , ze od kad(pierwszy tydzien) smigam 1.9tdi zmienilem zdanie na temat diesli i 1.8tavf ma takie wciecie w asfalt jak 1.8t z wiekszym turbo i po dobrym remapie (311 niutkow standard) wiec co sie bedzie dzialo jak mu 200kucykow peknie i ze 450 niutkow bez obrazy, ale to taka mysl czy warto ladowac tyle w 1.8t (za 1000f 1.9 bedzie latal jak 1.8t po modach za 8-10tysi) Stavros niestety musi jeszcze trochę pojeździć różnymi samochodami, bo na razie tylko cyferki mu imponują... prawda jest taka, że żaden AVF po programie nawet nie zbliży się do 1.8T po programie a co dopiero z K04... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #64 Napisano 17 Października 2010 Wczoraj przycisnąłem troche bestię. Widać na wskaźniku, że doładowanie w peaku to az 20 psi (1.37 bar). Oczywiście szybko spada do 10psi i tak sie trzyma. Wygląda mi to jak gdyby wcześniej gdzies ciśnienie uciekało bo zdecydowanie poprawił się górny zakres. Nie mogę się doczekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #65 Napisano 9 Listopada 2010 Dziś po wizycie u tunera okazało się, że wtryskiwacze nie wyrabiają. Bez żadnych korekt wyszło 193KM. Muszę więc na gwałt znaleźć większe wtryskiwacze, ale bez przesady. Pytanie mega pilne - jakie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #66 Napisano 9 Listopada 2010 320ccm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #67 Napisano 9 Listopada 2010 Wolf jestes w stanie podac z jakiego auta takie mozna wyciagnac? Z jakich aut pasowalyby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #68 Napisano 9 Listopada 2010 no nie wiem... jakiś czas temu mieliśmy dyskusję, że 320tki były w serii AWT... podpasują 380tki z S3/TT albo jakieś 440tki - będzie większy potencjał bo na tych drugich i 300 koni podejdzie Jak na gwałt potrzebujesz a masz tunera, który to ogarnie, to może wystarczy dłubnąć (podmienić) regulator ciśnienia paliwa? Z 3 robisz 4 bary i masz 30% więcej paliwa przy tym samym czasie wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #69 Napisano 9 Listopada 2010 320 ccm są np w audi tt 180km lub w innych autach co mają 1,8t 180 km, AWT seryjnie ma coś koło 280ccm. arturoski w twoim APU są krótkie wtryski takie jak np w AWT czy długie jak w AEB ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #70 Napisano 9 Listopada 2010 (edytowane) Hejka, Jeśli szukasz nowych to namiar na SKLEP UK Bosch 440 na ebay'u: http://cgi.ebay.co.uk/NEW-440cc-FUEL-INJECTORS-TURBO-ENGINE-TUNING-42lb-/380237676721?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5887ee80b1 http://cgi.ebay.co.uk/Bosch-green-giant-440cc-3bar-fuel-injectors-x-4-/150514713257?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item230b6042a9 i jeszcze 380: http://cgi.ebay.co.uk/NEW-380cc-FUEL-INJECTORS-THROTTLE-BODIES-TURBO-36lb-/390201844302?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ad9d7a24e Ja do swojego mam Bosch 440 które mają działać w połączeniu z Wallbro 255 i 4-barowym ori regulatorem, słyszałem opinie że takie połaczeni to za dużo jak do K04 ale zobaczymy Pozdrawiam Edytowane 9 Listopada 2010 przez dna007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #71 Napisano 9 Listopada 2010 Mam wtryski z długa metalową końcówką. Ten gość mówił, że 440 to zdecydowanie za dużo jak na te turbo. Proponował mi coś w granicach 320-380. Najlepiej 320 od audi TT tylko czy one nie są wszystkie z krótką końcówką? Napisał mi na kartce numery Bosch wtrysków, które by mi podeszły: 0280 155 897 0280 155 894 0280 155 895 0280 155 892 (mówił, że te są już ciut za duże). Zdecydowanie musze mieć używane wtryski, bo nowe to kolejne 300F Teraz najlepsze - w aucie był już 4-barowy regulator ciśnienia paliwa o czym sam nie wiedziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #72 Napisano 10 Listopada 2010 (edytowane) EV12 297cc 06A 906 031 S / 0 280 155 897 - te wtryski przyleca do mnie z Polski. Wyszly z Audi TT 180hp. Seria w APU ma 240cc/min. Wiec jednak te 220hp powinno byc... jak myslicie? Edytowane 10 Listopada 2010 przez arturoski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #73 Napisano 10 Listopada 2010 (edytowane) 240ccm ma APU, dalbym rękę obiąc ze 280ccm miałem... (pewnie bym nie mial juz ręki). Niestety nie pomoge Ci z jakiego silnika to brac. Wiem ze roznily sie wielkoscią. Marek pamietasz ten mega smieszny wzor na wtryski? 240ccm to za malo na 220km... jeden z tuner z wawy twierdzil ze na 300KM to potrzeba 550ccm... Edytowane 10 Listopada 2010 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #74 Napisano 10 Listopada 2010 Wtryski, które do mnie jadą to 297cc. Miałem na myśli, czy <te wystarczyłyby na około 220km ? Ten tuner powiedział, że tyle wyciągnie hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #75 Napisano 10 Listopada 2010 mysle ze bedzie ok. btw z wtryskami to roznie bywa. producenci pisza 440 a de facto jest 410 itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #76 Napisano 18 Listopada 2010 Zdecydowałem się odłożyć remap na po świętach. Nie ma sensu wysyłać wtrysków, skoro i tak jadę do kraju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #77 Napisano 7 Grudnia 2010 Czy orientujecie sie moze czy moge po prostu podmienic te wtryski, czy trzeba najpierw namieszac w ecu, zeby dzialaly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #78 Napisano 7 Grudnia 2010 będzie mega bogato i po chwili z check enginem "system too rich" (zweryfikujesz to na kanale 032 jak zaczniesz jeździć i korekty pójdą w dół poniżej -25% to odetnie doładowanie i wywali checka). Ale... możesz - jeśli auto jest już po programie, to nawet na 440tkach da radę pojeździć dłużej A jeśli założysz MBC to nawet pomimo checka będzie fajnie jeździć... Oczywiście nie będzie to miało nic wspólnego z mocą ani optymalnym spalaniem, ale jeździć da radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #79 Napisano 7 Grudnia 2010 Ale... możesz - jeśli auto jest już po programie ... czyli moge wlozyc te wtryski i auto odpali? Nie bedzie historii typu " nie wiem cos ty tu za wtryski mi podpial wiec nie odpale ci auta.." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #80 Napisano 7 Grudnia 2010 ... czyli moge wlozyc te wtryski i auto odpali? Nie bedzie historii typu " nie wiem cos ty tu za wtryski mi podpial wiec nie odpale ci auta.." nie jeśli wtyczki pasują, to odpali może się trochę burzyć jak już się rozgrzeje (bieg jałowy zacznie pływać pewnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach