Skocz do zawartości
Gość mirras13

Nie otwierają się przednie drzwi passat B6 3C

Rekomendowane odpowiedzi

Reguluje się to zmianą pozycji w klamce takiego małego klocka/bloczka na lince.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Ze swojego doświadczenia powiem ze gdy zamek sie przycinal czyli raz dzialal raz nie zrobiłem jak kolega w pierwszych postach opisywal czyli popsiukalem w zamek klamkę itp preparatem penetrus i po kilku otwarciach wszystko się rozruszalo i działa super. Warto spróbować polecam pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Ma ktoś z Was może zdjęcie wyjętego zamka, w całości z tymi białymi plastikami?

 

Rozbierałem dzisiaj zamek, jednak ta część, do której montuje się wkładkę wypadła mi z tego białego plastiku, jak nie złączę tej całej części to niestety ale klamka nie będzie działała poprawnie... Jakby ktoś mógł wrzucić jeszcze zdjęcie zamontowanej linki do tego elementu, linkę założyłem prawidłowo, jednak nie jestem pewien czy prawidłowo złożyłem tą sprężynę, która tam jest, gdyż jest troszkę za mały ruch, nie wystarczający do otworzenia zamka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie ostatnio zauważyłem przy swoim passacie że mam problem z zamknięciem tylnych lewych drzwi tzn podczas zamykania auta z pilota muszę dwa razy zamykać auto żeby zaskoczył tylny lewy zamek i po skanowaniu auta wyskoczył mi taki błąd 00930 włącznik centralnego zamka drzwi tylne lewe;sygnał nieprawidłowy ... miał może ktoś podobny problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz przejscie miedzy słupkiem a drzwiami czesto pekaja przewody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, PITER1981 napisał:

Sprawdz przejscie miedzy słupkiem a drzwiami czesto pekaja przewody

Coś ty? Nawet w cc/b6 jest ten sam problem co w b5 widzę .... jutro zobaczę zdejmę ta gumę i się okaże .... mogę dodać tylko tak od siebie że klamka zewnętrzna chodzi ciężej od pozostałych podczas kiedy chce otworzyć drzwi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

często się to zdarza bez znaczenia na rok i model albo zaśniedziałe styki w kostce która jest wpinana w słupek albo w zamek ale spotkałem sie tez z padającymi zamkami co np w b5 zdarzało sie bardzo rzadko  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, sianko23 napisał:

Coś ty? Nawet w cc/b6 jest ten sam problem co w b5 widzę .... jutro zobaczę zdejmę ta gumę i się okaże .... mogę dodać tylko tak od siebie że klamka zewnętrzna chodzi ciężej od pozostałych podczas kiedy chce otworzyć drzwi 

Jak klamka chodzi ciężko to nie jest to wina styków itp. Myślę że linka między klamką a zamkiem siada i po zamknięciu drzwi zamek nie zaciąga linki do końca, nie jest w pozycji całkowicie zamkniętej i wariuje przy zamykaniu centralnego. Mechanizmy muszą chodzić lekko żeby zamek nie miał dodatkowych oporów. Lub sam zamek daje te opory. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, BociekCC napisał:

Jak klamka chodzi ciężko to nie jest to wina styków itp. Myślę że linka między klamką a zamkiem siada i po zamknięciu drzwi zamek nie zaciąga linki do końca, nie jest w pozycji całkowicie zamkniętej i wariuje przy zamykaniu centralnego. Mechanizmy muszą chodzić lekko żeby zamek nie miał dodatkowych oporów. Lub sam zamek daje te opory. 

Dzisiaj zajrzałem do kabli co są w slupku i wszystko było w porządku... tylko pytanie czy to linka czy coś może się dziać ze sama klamka lub też ze zamkiem . Ogólnie bez rozebrania tego to nic nie wymyślę ,mam tylko jedno pytanie do czego jest ta wtyczka przy klamce ? To jest jakiś mikrostyk żeby widział kiedy ma się opuścić szyba podczas otwarcia drzwi ?

images.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tej wtyczki w 2007r nie mam, a dopiero co wymieniałem to mocowanie klamki. Może to jest wtyczka od ,,otwierania bezkluczykowego,,.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, sianko23 napisał:

Dzisiaj zajrzałem do kabli co są w slupku i wszystko było w porządku... tylko pytanie czy to linka czy coś może się dziać ze sama klamka lub też ze zamkiem . Ogólnie bez rozebrania tego to nic nie wymyślę ,mam tylko jedno pytanie do czego jest ta wtyczka przy klamce ? To jest jakiś mikrostyk żeby widział kiedy ma się opuścić szyba podczas otwarcia drzwi ?

images.jpg

Tak jest tam jakiś stycznik który powoduje że szyba opada jak tylko pociągniesz kilka milimetrów klamkę. Nie pamiętam czy to ta kostka ale chyba tak. Dawno już wszystko przekładałem (kilka lat) i nie pamiętam. Wystawiłem ostatnio trochę gratów do CC na OLX i właśnie tylne lewe drzwi poszły, nie pamiętam tylko czy z zamkiem i mechanizmem klamki czy puste poszły. Widziałem że został na drzwiach mechanizm od szyby ale głębiej nie zaglądałem. Jak nie zapomnę a bardziej chyba zapomnę to luknę w kartony czy zamek i ten mechanizm został.  11.11.17r chyba będę w Poznaniu, macie tam na fejsie  "Projekt Podziemne Miasta" i będzie nocne podziemne zwiedzanie fortu. Jakbym dał Ci znać wcześniej że jadę i opanował byś rozebranie tapicerki i miał bym graty to mogę Ci podrzucić do sprawdzenia. Choć z drugiej strony wokół Poznania masz tyle części że do tego czasu opanujesz temat.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, BociekCC napisał:

Tak jest tam jakiś stycznik który powoduje że szyba opada jak tylko pociągniesz kilka milimetrów klamkę. Nie pamiętam czy to ta kostka ale chyba tak. Dawno już wszystko przekładałem (kilka lat) i nie pamiętam. Wystawiłem ostatnio trochę gratów do CC na OLX i właśnie tylne lewe drzwi poszły, nie pamiętam tylko czy z zamkiem i mechanizmem klamki czy puste poszły. Widziałem że został na drzwiach mechanizm od szyby ale głębiej nie zaglądałem. Jak nie zapomnę a bardziej chyba zapomnę to luknę w kartony czy zamek i ten mechanizm został.  11.11.17r chyba będę w Poznaniu, macie tam na fejsie  "Projekt Podziemne Miasta" i będzie nocne podziemne zwiedzanie fortu. Jakbym dał Ci znać wcześniej że jadę i opanował byś rozebranie tapicerki i miał bym graty to mogę Ci podrzucić do sprawdzenia. Choć z drugiej strony wokół Poznania masz tyle części że do tego czasu opanujesz temat.   

Dokładnie. Za tydzień znajdę trochę wolnego czasu i wezmę się za rozebranie tych drzwi bo jest to trochę denerwujące a zarazem jak zapomnę to mam otwarte drzwi heh . Bociek jak dałbyś radę to weź zobacz może coś ci zostało, to się dogadamy wtedy za części ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Rozebralem dzisiaj drzwi .... więc jakbym dorwał tego co skonstruował mocowanie tego zamka w cc to bym powiesił , ? ale dałem radę . Po mojemu cała wina leży po stronie samego zamka, bo przejrzałem całą instalacje oraz linki i wszystko jest ok ,zamka nie dałem rady otworzyć bo jest nitowany żeby zobaczyć co jest w środku . Mam dwa pytania ,pierwsze to takie czy to jest oryginalny zamek bo nie znalazłem żadnego symbolu vw i drugie zna może ktoś numer katalogowy na klipy mocowania boczka drzwi ? Temperatura zrobiła swoje i pękły mi dwa klipy ...

IMAG0233.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem zamek z mocowaniem klamki, obejrzałem i przypomniało mi się Audi A4 09r w którym naprawiałem całą stronę przód lewy i tył lewy. Zamykał zamki ale nie otwierał. Jak widać na Twoim foto są dwa silniczki pod plastikową obudową. Jeden pod nazwą Kiekiert AG a drugi po lewej dotyka go nadlewem obudowy. Jeden silniczek otwiera a drugi zamyka. W Audi zamek był rozkręcany jak w Pasku B5. A ten chyba jest sklejany. Jak już rozebrałem ten w Audi to silniczki "nadziane" były na blaszki/pręty wystające z plastiku. W tej plastikowej obudowie od środka wszystkie ścieżki/druty były zatopione. A pamiętamy Paska B5 gdzie wszystko było dostępne, tam też silniczek był "nadziany" na pręty. Tak więc wyciągając silniczek zauważyłem że końcówka jednego z prętów miała czarną kreseczkę, było to nadpalenie. Przeczyściłem papierkiem pręty w obu silniczkach ( w drugim dopiero coś się zaczynało dziać) i igłą dogiąłem blaszki w silniczkach aby mocniej dociskały. Wystarczyło jeszcze podgiąć delikatnie pręciki aby po nasunięciu silniczka jeszcze dodatkowo dociskały w którąś ze stron. Poskładałem i zamek zadziałał. To samo zrobiłem z przednim, też jeden z prętów był nadpalony, podejrzewam słaby styk silniczka z blaszką/prętem. Oba zamki działają do dzisiaj, było to w zeszłe wakacje czyli 16r. Myślę ze może być tu to samo. W takim zamku jest trochę więcej mechanizmów jak w B5, jak ktoś z zamkniętymi oczami robi zamek od B5 to taki z Audi troszkę drapiąc się po głowie też ogarnie.

Jeżeli chodzi o kołki do tapicerek... to chodzi Ci o takie?     http://www.auto-spinka.pl/pl/p/C40723-Spinka-tapicerki-drzwi-Audi-Skoda-VW-6Q0868243/1100

Wkleję kilka fotek swojego zamka...

 

DSC_0735.JPG

DSC_0714.JPG

DSC_0715.JPG

DSC_0718.JPG

DSC_0720.JPG

DSC_0717.JPG

DSC_0719.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co zamówiłem używany zamek ale z auta co miało 60tys, przyszedł mi wczoraj i w weekend będę wymieniał i zobaczymy czy coś pomoże ta wymiana ,najwyżej jak będę miał czas to rozbiorę ten stary zamek i zobaczę co jest w środku ... bo może tak jak piszesz wystarczy wyczyścić i będzie chodzić ale to gdybanie, dopóki nie rozbiorę go na kawałki nic nie mogę mówić ale dam znać jak co

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A do klipow to numer jest 6Q0868243 kosz w skodzie 1,78 po rabacie za szt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nowy zamek ruszy to zrób trepanację staremu, aż ciekaw jestem czy podobna budowa. Wrzuć fotki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, BociekCC napisał:

Jak nowy zamek ruszy to zrób trepanację staremu, aż ciekaw jestem czy podobna budowa. Wrzuć fotki. 

Spoko, nie będzie problemu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc jestem po wymianie zamka ... wszystko chodzi tak jak powinno czyli reaguje zamek za pierwszym razem kiedy go zamykam . Mam tylko jedna ciekawostkę ,mam włączoną funkcje w passacie że kiedy otwieram samochód to otwiera mi się tylko drzwi kierowcy ale jak nacisne dwa razy przycisk otwierania to otwiera się wtedy całe auto ale do rzeczy kiedy mam auto zamknięte i otworzę bagażnik z kluczyka to otwieraja się drzwi kierowcy ale jak zamknę klapę to słychać jak się zamek zamyka ale drzwi kierowcy są nadal otwarte i jak ciągnę za klamkę to włączyć się alarm .... dodam że teraz nie mam żadnych błędów 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to coś tam masz nie halo. Też ustawiłem sobie funkcję single door czy jakoś tak. Na zamkniętym aucie jak pilotem otworzę klapę to wszystkie drzwi nadal mam zamknięte. Mogę ciągnąć za klamki i się nie otworzą. Jak zamknę klapę to słyszę jak wszystkie zamki się zamykają choć nie były otwarte. A w momencie kiedy Masz auto zamknięte i przytrzymasz przycisk klapy, zwolni się blokada i klapa idzie do góry, słyszysz że otwiera zamki? U mnie słychać tylko zamek klapy. A jak zamknę klapę to dopiero wszystkie zamki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności