Skocz do zawartości
Gość mirras13

Nie otwierają się przednie drzwi passat B6 3C

Rekomendowane odpowiedzi

Opusc szybe zlap za klamke wewnetrzna i zewnetrzna w tym samym czasie pociagnij za obie kilka razy .....czasami ten sposob likwiduje tą przypadlosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielokrotne szarpanie klamkami jednak nic nie daje w moim przypadku, więc pozostaje chyba sprawdzenie od środka co się z tym dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tez nie pomoglo kupilem nowy zamek i po bólu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi tez nie pomogło kupilem nowy zamek i po bólu

 

a skuteczna naprawa z rozebraniem wszystkiego i poskładaniem to pół godzinki....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do pierwszych mrozow? temat przerabialem jak bylo lato to ok przymrazek powodowal ze zamek wariowal , bie moglem zamknac drzwi itp .Wymontowalem zamek przeczyscilem nowe ciegna i .....dalej to samo w koncu ikazja zakupu po rabacie w ASO nowki zamka i po wymianie wsio gra i buczy!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z drzwiami kierowcy passat b6 zacina mi się zamek od Zewnątrz nie idzie otworzyć od wewnątrz nie ma problemu. Nie odbija zamek czasami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj kilka wątków z początku tematu i będzie wszystko wiedział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w nawiązaniu tematu to mam problem z zamkiem bagażnika w B6 Kombi. Padł mi mikrostyk jak na zdjęciu 20170110_194954.jpg. I teraz pytanie czy taką część można gdzieś dostać (całą tą plastikową wkładkę do zamka) czy trzeba zamek kupować. Może ktoś poradzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W miim passacie cc przestała działać elektryka.

Po zamknieciu w pilota drzwi sie nie blokuja, nie działa także podświetlenie przycisków z wyjatkiem przycisku blokowania szyb. Przyciski szyb nadal działają. Sterowanie lusterek i ich podgrzewane nie dziala. Co samo wyglada w obu przednich drzwiach. Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co maja problem z luźna klamka zewnętrzna co wiąże się z z problemem otwierania drzwi z zewnątrz mam dobra rade jeżeli nie chcecie kupować nowej linki bo to ona jest temu winna a fachowo się nazywa cięgno Bowdena. Objawy: klamka raz otwiera drzwi a raz tak jakby się zacięła i wtedy luźniej chodzi i nie otwiera, dzieje się to zazwyczaj gdy próbujemy ciągnąc za klamkę na zaryglowanych drzwiach ale i nie tylko bo czasem po prostu się naglę zacina i nie otwiera drzwi. Sposób na wielokrotne szarpanie za klamkę wewnętrzną pomaga bo w pewnym momencie coś przeskakuje i odblokowuje klamkę zewnętrzną a raczej to po prostu przez wstrząsy zablokowane cięgno klamki zewnętrznej się odblokowuje co jednak nie rozwiąże problemu na długo. Rozwiazanie: rozebrałem drzwi do zera, tapicerkę i blachę która się za nią znajduje i widziałem jak owa lina ciężko pracuje. Zdemontowałem ja i doszedłem do tego ze ta otulina lub izolacja nie wiem jak to nazwać, w której sama linka jest otoczona jest po prostu zbędna i to ona hamuje linkę która chodzi w pancerzu, bardzo ciężko jest ja wyczyścić bo chodzi tylko w pewnym zakresie. Można oczywiście lać np. WD-40 ale ja postanowiłem sama linkę wyciągnąć sukcesywnie z tej otuliny zbędnej co robiła tylko problem. Gdy to zrobiłem poskładałem wszystko z powrotem i teraz drzwi otwieram jednym palcem i już się nic nie zacina. Można jechać do serwisu i za 50 zł kupić nowe cięgno ale za jakiś czas będzie powtórka bo zbiera się w nim brud a tak problem rozwiązany i 50 zł w kieszeni. Do dostania się do linki będziemy potrzebować kluczy torx, mi to wystarczyło bo nie wyciągałem całego mechanizmu zamka bo żeby go odkręcić trzeba mieć też torx 12 kątny. Cala robota zajęła kilka godzin i sporo nerwów żeby do wszystkiego dojść ale ogólnie sprawa prosta za drugim razem zrobił bym to w godzinę. Mam nadzieje ze komu się to przyda. W razie pytań pisać to pomogę. PozdroLINKA1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla tych co maja problem z luźna klamka zewnętrzna co wiąże się z z problemem otwierania drzwi z zewnątrz mam dobra rade jeżeli nie chcecie kupować nowej linki bo to ona jest temu winna a fachowo się nazywa cięgno Bowdena. Objawy: klamka raz otwiera drzwi a raz tak jakby się zacięła i wtedy luźniej chodzi i nie otwiera, dzieje się to zazwyczaj gdy próbujemy ciągnąc za klamkę na zaryglowanych drzwiach ale i nie tylko bo czasem po prostu się naglę zacina i nie otwiera drzwi. Sposób na wielokrotne szarpanie za klamkę wewnętrzną pomaga bo w pewnym momencie coś przeskakuje i odblokowuje klamkę zewnętrzną a raczej to po prostu przez wstrząsy zablokowane cięgno klamki zewnętrznej się odblokowuje co jednak nie rozwiąże problemu na długo. Rozwiazanie: rozebrałem drzwi do zera, tapicerkę i blachę która się za nią znajduje i widziałem jak owa lina ciężko pracuje. Zdemontowałem ja i doszedłem do tego ze ta otulina lub izolacja nie wiem jak to nazwać, w której sama linka jest otoczona jest po prostu zbędna i to ona hamuje linkę która chodzi w pancerzu, bardzo ciężko jest ja wyczyścić bo chodzi tylko w pewnym zakresie. Można oczywiście lać np. WD-40 ale ja postanowiłem sama linkę wyciągnąć sukcesywnie z tej otuliny zbędnej co robiła tylko problem. Gdy to zrobiłem poskładałem wszystko z powrotem i teraz drzwi otwieram jednym palcem i już się nic nie zacina. Można jechać do serwisu i za 50 zł kupić nowe cięgno ale za jakiś czas będzie powtórka bo zbiera się w nim brud a tak problem rozwiązany i 50 zł w kieszeni. Do dostania się do linki będziemy potrzebować kluczy torx, mi to wystarczyło bo nie wyciągałem całego mechanizmu zamka bo żeby go odkręcić trzeba mieć też torx 12 kątny. Cala robota zajęła kilka godzin i sporo nerwów żeby do wszystkiego dojść ale ogólnie sprawa prosta za drugim razem zrobił bym to w godzinę. Mam nadzieje ze komu się to przyda. W razie pytań pisać to pomogę. Pozdro[ATTACH=CONFIG]150556[/ATTACH]

Ja mam problemy tylko w zime. Czy u mnie tez rozwiaze problem zdjecie otuliny? Ona chyba pocos tam jest. W zime cos zamarza w tej lince, poniewaz u mnie klamka nie odchyla sie jak pociagne.

 

atp2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ja właśnie przerobiłem ten temat.

Przyczyna jest własnie brud który wchodzi do tej linki i zamarza.

Rozebrałem całe drzwi. Nawet trzeba wyjąć szybę aby wyjąć zamek. Operacja to przynajmniej 2 - 3 godziny.

Należy wszystkie linki odpiąć i przeczyścić i nasmarować np. wazeliną techniczną. Ja zastosowałem olej w spreju z silikonem. Działa jak ta lala :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam, że zamarza woda, która dostała się wraz z brudem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo, musiałem jechać do roboty, a drzwi się nie otwierały, a później nie zamykały, więc przyblokowałem je pasem a jak już trochę rozmarzło to fajnie się zatrzasło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja miałem problem z drzwiami w czasie mrozów(kierowcy)..nie otwierały się a jak już się otworzyły to nie chciały się zamknąć (odbijały się jak pingpong) mechanik powiedział, że trzeba wymienić zamek (599zł). Wymienił i okazało się że nie potrzebnie :/ winowajcą awarii było cięgno klamki zewnętrznej do którego dostawała się woda i zamarzała..koszt cięgna 45zł w ASO. Jakby co mam do sprzedania w pełni sprawny zamek 2009r. oryginał strona lewa drzwi kierowcy..:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W razie czego zawsze działa blokada drzwi. Wystarczy je przytrzymać i przycisnąć kłódeczkę koło klamki wewnętrznej i drzwi się zablokują. Będą latać, ale się nie otworzą w czasie jazdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile to ja się z tym namęczyłem. Ok razy 40 szarpałem za klamkę i działa. Dobrze wiem, że wymiana cięgna to tylko kwestia czasu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozbycie się otuliny która otacza linkę jest sprawdzonym i moim zdaniem lepszym rozwiązaniem niż kupienie nowej czy czyszczenie i smarowanie co nie rozwiąże problemu tylko tymczasowo naprawi. Przyczyna zacinania się cięgna jest właśnie ta otulina która po prostu gdy jest zabrudzona lub uszkodzona np. przetarta może haczyć jak chodzi w tym czarnym pancerzu. Sprawdziłem to poprzez rozebranie drzwi ale zostawienie całego mechanizmu otwierania dziw wraz z linka po czym próbowałem otworzyć i gdy to robiłem widziałem znaczny opór linki właśnie do powrotu do swojej pozycji po pociągnięciu klamki co wiązało się z tym że mechanizm zamka nie odblokowywał drzwi bo nie wracał do swojej pozycji przytrzymywany przez linkę. Sama linka jest z materiału co nie koroduje wiec dla mnie otulina jest zbędna, teraz po prostu linka ma więcej miejsca w pancerzu. Warto zaznaczyć że te drugie cięgno co otwiera drzwi od wewnątrz oryginalnie niema takiej otuliny na lince. Ja teraz drzwi otwieram dosłownie jednym palcem i za każdym razem i nie martwię się że za rok może krócej będzie to samo bo zaś ta otulina się zabrudzi. Prawda, roboty jest trochę jak ktoś to robi pierwszy raz ale można to naprawić bez wydawania pieniędzy wystarczy poświęcić parę godzin. W zimę możliwe też że linka przymarza bo w środku w pancerzu jest wilgoć co też zauważyłem, usuniecie otuliny też rozwiąże ten problem bo linka jak mówiłem ma wtedy znacznie więcej miejsca w pancerzu.

Edytowane przez Arow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie jest tak auto stało kilka dni na mrozie , otworzyłem je z pilota i wsiadłem lecz nie mogłem zamknąć drzwi od środka. Dopiero po kilku klepnięciach zamknęły się lecz po tym nie mogę ich otworzyć od środka , albo otwieram przez otwarte okno klamką albo przez fotel pasażera. Co myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z problemem borykam się od 2011 roku :-) I jak ktoś wcześniej napisał dzieję się to zazwyczaj przy zamkniętych przez rygiel drzwiach lub jeżeli otwierając samochód od zewnątrz ciągniemy za klamkę pod kątem 45 stopni do góry. Najskuteczniejsza metoda na naprawę: szarpanie wewnętrznej klamki przy otwartych drzwiach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności