szymondeck Zgłoś #21 Napisano 6 Grudnia 2009 gal007 mam pytanie gdzie dokładnie mialeś schowaną tą instalacje do halogenów da rade ją znaleźć bez ściągania zderzaka np na podnośniku czy koniecznie trzeba go zdjąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #22 Napisano 17 Lutego 2010 I ja szukałem instalacji niestety nie namierzyłem może podpowiecie gdzie może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #23 Napisano 17 Lutego 2010 oryginalna wiązka Panowie leci razem z wiązką oświetlenia górnego i raczej marne szanse żeby była przygotowana jeżeli auto oryginalnie nie miało halogenów. U mnie tak było przynajmniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #24 Napisano 12 Grudnia 2010 Witam, A jak sie sprawa ma w B6? Czy przełącznik z B5 będzie pasował? Wiem że wyglądają tak samo ale czy rzeczywiście bebechami są takie same? Jak mam puścić kable? Gdzie podłączyć? Czy ktoś już montował halogeny w B6? Nie umiem znaleźć żadnego tematu. Tylko B5 wzniż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #25 Napisano 13 Grudnia 2010 Witam, A jak sie sprawa ma w B6? Czy przełącznik z B5 będzie pasował? Wiem że wyglądają tak samo ale czy rzeczywiście bebechami są takie same? Jak mam puścić kable? Gdzie podłączyć? Czy ktoś już montował halogeny w B6? Nie umiem znaleźć żadnego tematu. Tylko B5 wzniż. Wg mnie nie będzie pasował, ale mogę się mylić. W B5 nie ma pozycji auto - a w B6 się pojawia - nie wiem jak jest u Ciebie? Ja bym szukał włacznika od B6 z funkcją halogenów. Instalację oraz podłączenie skopiowałbym z B5 - tutaj nic się nie może różnić (chyba że w B6 jest podciągnięta instalacja do halogenów - w B5 jeżeli auto opuszczało fabrykę bez halogenów, to tej instalacji nie miało). Więc musisz sprawdzić. Jeżeli nie ma to zrób to jak w B5. Jedynie musisz złapać (znaleść) pin we włączniku w którym pojawia się "+" po włączeniu halogenów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #26 Napisano 13 Grudnia 2010 Jeżeli włącznik jest taki sam jak w B5 to pin NL jest od halogenów przednich w sobotę właśnie to podłączałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkulik Zgłoś #27 Napisano 13 Grudnia 2010 słyszałem taką opinię że VW były tak robione, żę wiele systemów w samochodzie jest ale nie ma końcowych elementów np halogeny, silniki elektrycznych szyb z tyłu (podobno instalacje są - ale nie rozkręcałem nie wiem) . Teraz pytanie do was, mój szwabowóz był bez halogenów i na ile % jest szansa że mam wiązki i instalacja halogenów ograniczy się do wymiany kratek na te z halogenami i podpięciu przewodów? - na to mam kasę i czas , jeśli musiałbym ciągnąć wiązki to będzie już gorzej. włącznik wewnątrz mam taki jak na aukcji ale z symbolem halogenu (dolnym tylne mam i działają ok) http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik-swiatel-halogeny-passat-i1334973904.html edit: dokładnie wygląda tak : http://allegro.pl/przelacznik-swiatel-golf-iv-passat-1c0941531-i1323282296.html Z tego co było poruszane na forum - jakbym miał wiązki musiałbym podpiąć pod tyle i oba zapalałyby mi się jednocześnie, jeśli chciałbym mieć je rozdzielone zmienić musiałbym włącznik. Pytam o wasze doświadczenia bo nie bardzo mam czas na szukanie wiązek. będę wdzięczny za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #28 Napisano 13 Grudnia 2010 słyszałem taką opinię że VW były tak robione, żę wiele systemów w samochodzie jest ale nie ma końcowych elementów np halogeny, silniki elektrycznych szyb z tyłu (podobno instalacje są - ale nie rozkręcałem nie wiem) . Teraz pytanie do was, mój szwabowóz był bez halogenów i na ile % jest szansa że mam wiązki i instalacja halogenów ograniczy się do wymiany kratek na te z halogenami i podpięciu przewodów? - na to mam kasę i czas , jeśli musiałbym ciągnąć wiązki to będzie już gorzej. włącznik wewnątrz mam taki jak na aukcji ale z symbolem halogenu (dolnym tylne mam i działają ok) http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik-swiatel-halogeny-passat-i1334973904.html edit: dokładnie wygląda tak : http://allegro.pl/przelacznik-swiatel-golf-iv-passat-1c0941531-i1323282296.html Z tego co było poruszane na forum - jakbym miał wiązki musiałbym podpiąć pod tyle i oba zapalałyby mi się jednocześnie, jeśli chciałbym mieć je rozdzielone zmienić musiałbym włącznik. Pytam o wasze doświadczenia bo nie bardzo mam czas na szukanie wiązek. będę wdzięczny za podpowiedzi. Ile %??!! U mnie było 0, inni mieli aż 100 . Więc nie można jednoznacznie określić. Dodatkowa instalacja to koszt kilkunastu zł (przewody + przekaźnik). Czas - to względne pojęcie. Może to zająć 30 min, lub kilka godzin. Sama instalacja to pryszcz, gorzej to wszystko poprzeciągać i poukładać z sensem. Jeżeli masz włącznik taki jak w aukcji - to masz też włącznik do przednich halogenów. Ja miałem taki: http://allegro.pl/vw-passat-b5-sedan-wlacznik-swiatel-i1322734828.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkulik Zgłoś #29 Napisano 13 Grudnia 2010 poprawiłem linka mam niestety taki jak u Ciebie - narysowane jedne światło przeciwmgielne i jeden 'krok' przy wyciąganiu włącznika. Podsumowując chyba będę musiał wygrzebać dodatkowo minimum 100 na włacznik i wiązki... ciekawostka w ASO mówią 3 godziny instalacji -600zł ;D + włącznik, światła,kratki MASAKRA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #30 Napisano 13 Grudnia 2010 poprawiłem linka mam niestety taki jak u Ciebie - narysowane jedne światło przeciwmgielne i jeden 'krok' przy wyciąganiu włącznika. Podsumowując chyba będę musiał wygrzebać dodatkowo minimum 100 na włacznik i wiązki... ciekawostka w ASO mówią 3 godziny instalacji -600zł ;D + włącznik, światła,kratki MASAKRA Włącznik - ok 50,00 zł + przesyłka. Przekaźnik - ok 5,00 zł. Podstawa przekaźnika (ja zrobiłem bez) - ok 3,00 zł. Przewody - ok 10,00 zł (dużo zawyżyłem) - czasami można coś znaleść w domu (warsztacie, garażu). Godzina roboty. Mieć halogeny - bezcenne no ale nie za 600,00 zł. Szok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaniak86 Zgłoś #31 Napisano 16 Października 2014 panowie może ktoś podpowie jak w moim pasku b5 97r uruchomić halogeny mam lampy na h4+h7 instalacja przy lampach jest pod halogeny ale przełącznik mam bez halogenów próbowałem z włącznikiem od octavki ale nie działało, czy da się jakoś na krótko spróbować sprawdzić te halogeny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #32 Napisano 29 Października 2014 Witam, Mam ten sam "problem" , chciałbym założyć halogeny bo fabrycznie ich nie było .. Może ktoś podpowie gdzie dokładnie szukać wiązki żeby sprawdzić czy jest czy jej nie ma .. konieczny jest demontaż zderzaka ? czy da się od spodu zobaczyć jak nie ma osłony pod silnikiem ? Mam wersję skandynawską (z Danii) , światła "krótkie" zapalają się same po odpaleniu auta (bez podświetlenia zegarów i przełączników). Jeśli by się okazało że jest wiązka to wystarczy tylko podpiąć halogeny i zmienić włącznik świateł na taki dwupozycyjny z obsługą przednich i tylnych halogenów ? czy trzeba też dołożyć jakiś bezpiecznik ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konik890 Zgłoś #33 Napisano 18 Kwietnia 2015 odgrzewam temat . mam pytanie chciałem wymienić halogeny na nowe ale wpadłem na pomysł i tu do was pytanie czy da radę wypolerować klosze halogenów są dosyć wypiaskowane i nie wiem czym to ugryźć ? Macie jakieś pomysły ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #34 Napisano 19 Kwietnia 2015 szkło się cięzko poleruje ale sprówować oczywiście można;) a jeśli juz miałbyś wymienaić halo na nowe to nie lepiej wymienić same szkła? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=+SZK%C5%81O+HALOGENU++PASSAT+B5&bmatch=s0-default-0113 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #35 Napisano 19 Kwietnia 2015 Ja wymieniałem same szkła, w piekarniku podgrzałem i szkła zdemontowałem lekko odginając. Po roku stwierdzam, że kasa wywalona w błoto bo mało z nich korzystam a wyglądają niewiele lepiej niż oryginalne. Wypolerować nie dało rady bo miałem odpryski po 1mm głębokości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebagda87 Zgłoś #36 Napisano 22 Lutego 2016 Nie moge znalesc tematu ktory odpowie na moje pytanie a jak z halogenami od fabii w 1.9 tdi i przyslonietym ic stanie sie cos czy mozna montowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #37 Napisano 23 Lutego 2016 tu masz http://forum.vw-passat.pl/threads/9526-przednie-halogeny-do-b5%283b%29/page25?highlight=halogeny+b5 mam tak samo zalozone zmiescilo sie tak ze nie musialem kombinowac z hakiem kombinacje z rura coolera z prawej str tez byly ale sie udalo i jest ok (mam FMIC) z lewej jest dosc miejsca co do orginalnego coolera to wlot (ten gumowy) trzeba przyciac i niestety troche halogen zasloni przeplyw powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #38 Napisano 5 Marca 2019 Ktoś wie na jakich śrubach zamontować halogeny? N0139671 <--- te nie są już produkowane N10666302 <--- te nie pasują do kołka rozporowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach