Jump to content
gal007

halogeny do passata B5 FL

Recommended Posts

gal007 mam pytanie gdzie dokładnie mialeś schowaną tą instalacje do halogenów da rade ją znaleźć bez ściągania zderzaka np na podnośniku czy koniecznie trzeba go zdjąć

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja szukałem instalacji niestety nie namierzyłem :( może podpowiecie gdzie może być?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oryginalna wiązka Panowie leci razem z wiązką oświetlenia górnego i raczej marne szanse żeby była przygotowana jeżeli auto oryginalnie nie miało halogenów. U mnie tak było przynajmniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, A jak sie sprawa ma w B6? Czy przełącznik z B5 będzie pasował? Wiem że wyglądają tak samo ale czy rzeczywiście bebechami są takie same? Jak mam puścić kable? Gdzie podłączyć? Czy ktoś już montował halogeny w B6? Nie umiem znaleźć żadnego tematu. Tylko B5 wzniż.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, A jak sie sprawa ma w B6? Czy przełącznik z B5 będzie pasował? Wiem że wyglądają tak samo ale czy rzeczywiście bebechami są takie same? Jak mam puścić kable? Gdzie podłączyć? Czy ktoś już montował halogeny w B6? Nie umiem znaleźć żadnego tematu. Tylko B5 wzniż.

 

Wg mnie nie będzie pasował, ale mogę się mylić. W B5 nie ma pozycji auto - a w B6 się pojawia - nie wiem jak jest u Ciebie?

 

Ja bym szukał włacznika od B6 z funkcją halogenów. Instalację oraz podłączenie skopiowałbym z B5 - tutaj nic się nie może różnić (chyba że w B6 jest podciągnięta instalacja do halogenów - w B5 jeżeli auto opuszczało fabrykę bez halogenów, to tej instalacji nie miało). Więc musisz sprawdzić.

 

Jeżeli nie ma to zrób to jak w B5. Jedynie musisz złapać (znaleść) pin we włączniku w którym pojawia się "+" po włączeniu halogenów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli włącznik jest taki sam jak w B5 to pin NL jest od halogenów przednich w sobotę właśnie to podłączałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

słyszałem taką opinię że VW były tak robione, żę wiele systemów w samochodzie jest ale nie ma końcowych elementów np halogeny, silniki elektrycznych szyb z tyłu (podobno instalacje są - ale nie rozkręcałem nie wiem) .

 

Teraz pytanie do was, mój szwabowóz był bez halogenów i na ile % jest szansa że mam wiązki i instalacja halogenów ograniczy się do wymiany kratek na te z halogenami i podpięciu przewodów? - na to mam kasę i czas , jeśli musiałbym ciągnąć wiązki to będzie już gorzej.

 

włącznik wewnątrz mam taki jak na aukcji ale z symbolem halogenu (dolnym tylne mam i działają ok)

http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik-swiatel-halogeny-passat-i1334973904.html

 

edit:

dokładnie wygląda tak :

http://allegro.pl/przelacznik-swiatel-golf-iv-passat-1c0941531-i1323282296.html

 

Z tego co było poruszane na forum - jakbym miał wiązki musiałbym podpiąć pod tyle i oba zapalałyby mi się jednocześnie, jeśli chciałbym mieć je rozdzielone zmienić musiałbym włącznik.

 

Pytam o wasze doświadczenia bo nie bardzo mam czas na szukanie wiązek. będę wdzięczny za podpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
słyszałem taką opinię że VW były tak robione, żę wiele systemów w samochodzie jest ale nie ma końcowych elementów np halogeny, silniki elektrycznych szyb z tyłu (podobno instalacje są - ale nie rozkręcałem nie wiem) .

 

Teraz pytanie do was, mój szwabowóz był bez halogenów i na ile % jest szansa że mam wiązki i instalacja halogenów ograniczy się do wymiany kratek na te z halogenami i podpięciu przewodów? - na to mam kasę i czas , jeśli musiałbym ciągnąć wiązki to będzie już gorzej.

 

włącznik wewnątrz mam taki jak na aukcji ale z symbolem halogenu (dolnym tylne mam i działają ok)

http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik-swiatel-halogeny-passat-i1334973904.html

 

edit:

dokładnie wygląda tak :

http://allegro.pl/przelacznik-swiatel-golf-iv-passat-1c0941531-i1323282296.html

 

Z tego co było poruszane na forum - jakbym miał wiązki musiałbym podpiąć pod tyle i oba zapalałyby mi się jednocześnie, jeśli chciałbym mieć je rozdzielone zmienić musiałbym włącznik.

 

Pytam o wasze doświadczenia bo nie bardzo mam czas na szukanie wiązek. będę wdzięczny za podpowiedzi.

 

Ile %??!! U mnie było 0, inni mieli aż 100 ;-) . Więc nie można jednoznacznie określić. Dodatkowa instalacja to koszt kilkunastu zł (przewody + przekaźnik). Czas - to względne pojęcie. Może to zająć 30 min, lub kilka godzin. Sama instalacja to pryszcz, gorzej to wszystko poprzeciągać i poukładać z sensem. Jeżeli masz włącznik taki jak w aukcji - to masz też włącznik do przednich halogenów. Ja miałem taki:

http://allegro.pl/vw-passat-b5-sedan-wlacznik-swiatel-i1322734828.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

poprawiłem linka mam niestety taki jak u Ciebie - narysowane jedne światło przeciwmgielne i jeden 'krok' przy wyciąganiu włącznika.

Podsumowując chyba będę musiał wygrzebać dodatkowo minimum 100 na włacznik i wiązki...

 

ciekawostka w ASO mówią 3 godziny instalacji -600zł ;D + włącznik, światła,kratki MASAKRA

Share this post


Link to post
Share on other sites
poprawiłem linka mam niestety taki jak u Ciebie - narysowane jedne światło przeciwmgielne i jeden 'krok' przy wyciąganiu włącznika.

Podsumowując chyba będę musiał wygrzebać dodatkowo minimum 100 na włacznik i wiązki...

 

ciekawostka w ASO mówią 3 godziny instalacji -600zł ;D + włącznik, światła,kratki MASAKRA

 

Włącznik - ok 50,00 zł + przesyłka. Przekaźnik - ok 5,00 zł. Podstawa przekaźnika (ja zrobiłem bez) - ok 3,00 zł. Przewody - ok 10,00 zł (dużo zawyżyłem) - czasami można coś znaleść w domu (warsztacie, garażu).

Godzina roboty.

Mieć halogeny - bezcenne ;-) no ale nie za 600,00 zł. Szok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie może ktoś podpowie jak w moim pasku b5 97r uruchomić halogeny mam lampy na h4+h7 instalacja przy lampach jest pod halogeny ale przełącznik mam bez halogenów próbowałem z włącznikiem od octavki ale nie działało, czy da się jakoś na krótko spróbować sprawdzić te halogeny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Mam ten sam "problem" , chciałbym założyć halogeny bo fabrycznie ich nie było .. Może ktoś podpowie gdzie dokładnie szukać wiązki żeby sprawdzić czy jest czy jej nie ma .. konieczny jest demontaż zderzaka ? czy da się od spodu zobaczyć jak nie ma osłony pod silnikiem ?

Mam wersję skandynawską (z Danii) , światła "krótkie" zapalają się same po odpaleniu auta (bez podświetlenia zegarów i przełączników).

 

Jeśli by się okazało że jest wiązka to wystarczy tylko podpiąć halogeny i zmienić włącznik świateł na taki dwupozycyjny z obsługą przednich i tylnych halogenów ? czy trzeba też dołożyć jakiś bezpiecznik ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

odgrzewam temat . mam pytanie chciałem wymienić halogeny na nowe ale wpadłem na pomysł i tu do was pytanie czy da radę wypolerować klosze halogenów są dosyć wypiaskowane i nie wiem czym to ugryźć ? Macie jakieś pomysły ? Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkło się cięzko poleruje ale sprówować oczywiście można;) a jeśli juz miałbyś wymienaić halo na nowe to nie lepiej wymienić same szkła?

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=+SZK%C5%81O+HALOGENU++PASSAT+B5&bmatch=s0-default-0113

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wymieniałem same szkła, w piekarniku podgrzałem i szkła zdemontowałem lekko odginając. Po roku stwierdzam, że kasa wywalona w błoto bo mało z nich korzystam a wyglądają niewiele lepiej niż oryginalne. Wypolerować nie dało rady bo miałem odpryski po 1mm głębokości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie moge znalesc tematu ktory odpowie na moje pytanie a jak z halogenami od fabii w 1.9 tdi i przyslonietym ic stanie sie cos czy mozna montowac

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu masz

http://forum.vw-passat.pl/threads/9526-przednie-halogeny-do-b5%283b%29/page25?highlight=halogeny+b5

 

mam tak samo zalozone

zmiescilo sie tak ze nie musialem kombinowac z hakiem

kombinacje z rura coolera z prawej str tez byly ale sie udalo i jest ok (mam FMIC)

z lewej jest dosc miejsca

 

co do orginalnego coolera to wlot (ten gumowy) trzeba przyciac i niestety troche halogen zasloni przeplyw powietrza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś wie na jakich śrubach zamontować halogeny?

N0139671      <--- te nie są już produkowane

N10666302   <--- te nie pasują do kołka rozporowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy