Skocz do zawartości
gal007

halogeny do passata B5 FL

Rekomendowane odpowiedzi

gal007 mam pytanie gdzie dokładnie mialeś schowaną tą instalacje do halogenów da rade ją znaleźć bez ściągania zderzaka np na podnośniku czy koniecznie trzeba go zdjąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja szukałem instalacji niestety nie namierzyłem :( może podpowiecie gdzie może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oryginalna wiązka Panowie leci razem z wiązką oświetlenia górnego i raczej marne szanse żeby była przygotowana jeżeli auto oryginalnie nie miało halogenów. U mnie tak było przynajmniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, A jak sie sprawa ma w B6? Czy przełącznik z B5 będzie pasował? Wiem że wyglądają tak samo ale czy rzeczywiście bebechami są takie same? Jak mam puścić kable? Gdzie podłączyć? Czy ktoś już montował halogeny w B6? Nie umiem znaleźć żadnego tematu. Tylko B5 wzniż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, A jak sie sprawa ma w B6? Czy przełącznik z B5 będzie pasował? Wiem że wyglądają tak samo ale czy rzeczywiście bebechami są takie same? Jak mam puścić kable? Gdzie podłączyć? Czy ktoś już montował halogeny w B6? Nie umiem znaleźć żadnego tematu. Tylko B5 wzniż.

 

Wg mnie nie będzie pasował, ale mogę się mylić. W B5 nie ma pozycji auto - a w B6 się pojawia - nie wiem jak jest u Ciebie?

 

Ja bym szukał włacznika od B6 z funkcją halogenów. Instalację oraz podłączenie skopiowałbym z B5 - tutaj nic się nie może różnić (chyba że w B6 jest podciągnięta instalacja do halogenów - w B5 jeżeli auto opuszczało fabrykę bez halogenów, to tej instalacji nie miało). Więc musisz sprawdzić.

 

Jeżeli nie ma to zrób to jak w B5. Jedynie musisz złapać (znaleść) pin we włączniku w którym pojawia się "+" po włączeniu halogenów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli włącznik jest taki sam jak w B5 to pin NL jest od halogenów przednich w sobotę właśnie to podłączałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słyszałem taką opinię że VW były tak robione, żę wiele systemów w samochodzie jest ale nie ma końcowych elementów np halogeny, silniki elektrycznych szyb z tyłu (podobno instalacje są - ale nie rozkręcałem nie wiem) .

 

Teraz pytanie do was, mój szwabowóz był bez halogenów i na ile % jest szansa że mam wiązki i instalacja halogenów ograniczy się do wymiany kratek na te z halogenami i podpięciu przewodów? - na to mam kasę i czas , jeśli musiałbym ciągnąć wiązki to będzie już gorzej.

 

włącznik wewnątrz mam taki jak na aukcji ale z symbolem halogenu (dolnym tylne mam i działają ok)

http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik-swiatel-halogeny-passat-i1334973904.html

 

edit:

dokładnie wygląda tak :

http://allegro.pl/przelacznik-swiatel-golf-iv-passat-1c0941531-i1323282296.html

 

Z tego co było poruszane na forum - jakbym miał wiązki musiałbym podpiąć pod tyle i oba zapalałyby mi się jednocześnie, jeśli chciałbym mieć je rozdzielone zmienić musiałbym włącznik.

 

Pytam o wasze doświadczenia bo nie bardzo mam czas na szukanie wiązek. będę wdzięczny za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słyszałem taką opinię że VW były tak robione, żę wiele systemów w samochodzie jest ale nie ma końcowych elementów np halogeny, silniki elektrycznych szyb z tyłu (podobno instalacje są - ale nie rozkręcałem nie wiem) .

 

Teraz pytanie do was, mój szwabowóz był bez halogenów i na ile % jest szansa że mam wiązki i instalacja halogenów ograniczy się do wymiany kratek na te z halogenami i podpięciu przewodów? - na to mam kasę i czas , jeśli musiałbym ciągnąć wiązki to będzie już gorzej.

 

włącznik wewnątrz mam taki jak na aukcji ale z symbolem halogenu (dolnym tylne mam i działają ok)

http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik-swiatel-halogeny-passat-i1334973904.html

 

edit:

dokładnie wygląda tak :

http://allegro.pl/przelacznik-swiatel-golf-iv-passat-1c0941531-i1323282296.html

 

Z tego co było poruszane na forum - jakbym miał wiązki musiałbym podpiąć pod tyle i oba zapalałyby mi się jednocześnie, jeśli chciałbym mieć je rozdzielone zmienić musiałbym włącznik.

 

Pytam o wasze doświadczenia bo nie bardzo mam czas na szukanie wiązek. będę wdzięczny za podpowiedzi.

 

Ile %??!! U mnie było 0, inni mieli aż 100 ;-) . Więc nie można jednoznacznie określić. Dodatkowa instalacja to koszt kilkunastu zł (przewody + przekaźnik). Czas - to względne pojęcie. Może to zająć 30 min, lub kilka godzin. Sama instalacja to pryszcz, gorzej to wszystko poprzeciągać i poukładać z sensem. Jeżeli masz włącznik taki jak w aukcji - to masz też włącznik do przednich halogenów. Ja miałem taki:

http://allegro.pl/vw-passat-b5-sedan-wlacznik-swiatel-i1322734828.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poprawiłem linka mam niestety taki jak u Ciebie - narysowane jedne światło przeciwmgielne i jeden 'krok' przy wyciąganiu włącznika.

Podsumowując chyba będę musiał wygrzebać dodatkowo minimum 100 na włacznik i wiązki...

 

ciekawostka w ASO mówią 3 godziny instalacji -600zł ;D + włącznik, światła,kratki MASAKRA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poprawiłem linka mam niestety taki jak u Ciebie - narysowane jedne światło przeciwmgielne i jeden 'krok' przy wyciąganiu włącznika.

Podsumowując chyba będę musiał wygrzebać dodatkowo minimum 100 na włacznik i wiązki...

 

ciekawostka w ASO mówią 3 godziny instalacji -600zł ;D + włącznik, światła,kratki MASAKRA

 

Włącznik - ok 50,00 zł + przesyłka. Przekaźnik - ok 5,00 zł. Podstawa przekaźnika (ja zrobiłem bez) - ok 3,00 zł. Przewody - ok 10,00 zł (dużo zawyżyłem) - czasami można coś znaleść w domu (warsztacie, garażu).

Godzina roboty.

Mieć halogeny - bezcenne ;-) no ale nie za 600,00 zł. Szok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie może ktoś podpowie jak w moim pasku b5 97r uruchomić halogeny mam lampy na h4+h7 instalacja przy lampach jest pod halogeny ale przełącznik mam bez halogenów próbowałem z włącznikiem od octavki ale nie działało, czy da się jakoś na krótko spróbować sprawdzić te halogeny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam ten sam "problem" , chciałbym założyć halogeny bo fabrycznie ich nie było .. Może ktoś podpowie gdzie dokładnie szukać wiązki żeby sprawdzić czy jest czy jej nie ma .. konieczny jest demontaż zderzaka ? czy da się od spodu zobaczyć jak nie ma osłony pod silnikiem ?

Mam wersję skandynawską (z Danii) , światła "krótkie" zapalają się same po odpaleniu auta (bez podświetlenia zegarów i przełączników).

 

Jeśli by się okazało że jest wiązka to wystarczy tylko podpiąć halogeny i zmienić włącznik świateł na taki dwupozycyjny z obsługą przednich i tylnych halogenów ? czy trzeba też dołożyć jakiś bezpiecznik ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odgrzewam temat . mam pytanie chciałem wymienić halogeny na nowe ale wpadłem na pomysł i tu do was pytanie czy da radę wypolerować klosze halogenów są dosyć wypiaskowane i nie wiem czym to ugryźć ? Macie jakieś pomysły ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkło się cięzko poleruje ale sprówować oczywiście można;) a jeśli juz miałbyś wymienaić halo na nowe to nie lepiej wymienić same szkła?

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=+SZK%C5%81O+HALOGENU++PASSAT+B5&bmatch=s0-default-0113

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem same szkła, w piekarniku podgrzałem i szkła zdemontowałem lekko odginając. Po roku stwierdzam, że kasa wywalona w błoto bo mało z nich korzystam a wyglądają niewiele lepiej niż oryginalne. Wypolerować nie dało rady bo miałem odpryski po 1mm głębokości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie moge znalesc tematu ktory odpowie na moje pytanie a jak z halogenami od fabii w 1.9 tdi i przyslonietym ic stanie sie cos czy mozna montowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tu masz

http://forum.vw-passat.pl/threads/9526-przednie-halogeny-do-b5%283b%29/page25?highlight=halogeny+b5

 

mam tak samo zalozone

zmiescilo sie tak ze nie musialem kombinowac z hakiem

kombinacje z rura coolera z prawej str tez byly ale sie udalo i jest ok (mam FMIC)

z lewej jest dosc miejsca

 

co do orginalnego coolera to wlot (ten gumowy) trzeba przyciac i niestety troche halogen zasloni przeplyw powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie na jakich śrubach zamontować halogeny?

N0139671      <--- te nie są już produkowane

N10666302   <--- te nie pasują do kołka rozporowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności