krzych Zgłoś #21 Napisano 16 Grudnia 2008 w tych modelach pokarze błąd ale nie wskarze który to czujnik...kolega dobrze pisze o kablach a osadzenie nie jest aż tak istotne bo zakres odczytu to 5mm. no chyba że czujnik jest o innej wartości oporowej....a ciasno muszą być osadzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #22 Napisano 16 Grudnia 2008 No właśnie, że wskaże który czujnik... oto mój przykład : VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 35 - VW Passat B4 Scan: 01,02,03,08,15,25 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CK Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0802 Coding: 00002 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 3A0 907 379 Component: ABS ITTAE 20 GI V00 Coding: 04505 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 35-00 - - Skipping Address 15-Airbags Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 1H0 953 257 B Component: IMMO VWZ3Z0T1232513 V00 Coding: 09600 Shop #: WSC 00000 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Zdjąłem dzisiaj koło, zrobiłem pomiar na czujniku i faktycznie na każdym zakresie oporności miernik pokazuje 1, czyli brak przejścia. Kupiłem nowy i tak jak koledzy piszą oporność na nim = ok. 1ko . Teraz muszę tylko przywieźć porządne klucze, bo śruba ani drgnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macio$ Zgłoś #23 Napisano 17 Grudnia 2008 Ja u siebie tylko pojechałem na kompa i wymieniłem czujnik i pokazało które to koło jest ale nazwy programu nie pamiętam wymieniłem i działa ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek.piotrowski Zgłoś #24 Napisano 18 Grudnia 2008 Chciałbym dołączyć swój proble - nie ma ABSu, świeci też kontrolka ABS (bo jakże inaczej). Po podpięciu do kompa jest błąd, że sterownik nie ma masy, ew. zasilania. Sterownik jest pod tylną kanapą, przeczyściłem jego masę. Rozebrałem także sterownik - nie widać zimnych lutów, ani jakichś wad. Co w takiej sytuacji proponujecie? Proszę o pomoc.Z góry dzięki. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość czesław Zgłoś #25 Napisano 18 Grudnia 2008 ja musiałem wymienic urządzenie elektroniczne znajdujące sie przy pompie hamulcowejduzy koszta . W serwisei powiedziano ,że to jest typowa usterka i nie do naprawy tylko do wymiany. Żałowałem ,ze to naprawiałem .Kosztowało to w sumie ok.1000zł. Bez sensu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gery_30 Zgłoś #26 Napisano 21 Grudnia 2008 (edytowane) Witam. Mam problem z ABS-em w moim B5 1998 TDI. Przy hamowaniu podczas jazdy z większą prędkością wszystko jest ok. Jednak gdy samochód dohamowuje przy prędkości małej ok. 5-10 km/h dzieje się coś dziwnego. Samochód nagle przestaje hamować na sekundę lub dwie po czym hamulce znowu zaskakują. Spotkał się już ktoś z czymś takim. Gdy mechanik podpiął się Vag -iem to nie mógł połączyć się z modułem ABS i stwierdził, że sterownik jest do wymiany. Dziękuję z góry za podpowiedź. Pozdrawiam. Edytowane 21 Grudnia 2008 przez gery_30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobra21 Zgłoś #27 Napisano 21 Grudnia 2008 Witam. Mam problem z ABS-em w moim B5 1998 TDI. Przy hamowaniu podczas jazdy z większą prędkością wszystko jest ok. Jednak gdy samochód dohamowuje przy prędkości małej ok. 5-10 km/h dzieje się coś dziwnego. Samochód nagle przestaje hamować na sekundę lub dwie po czym hamulce znowu zaskakują. Spotkał się już ktoś z czymś takim. Gdy mechanik podpiął się Vag -iem to nie mógł połączyć się z modułem ABS i stwierdził, że sterownik jest do wymiany. Dziękuję z góry za podpowiedź. Pozdrawiam. Spróbuj przeczyścić styki na wtyczce sterownika,miałem to samo i pomogło. A tak na marginesie pomyliłeś działy to forum B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniekdi Zgłoś #28 Napisano 22 Grudnia 2008 A ja ma troszkę inny problem. W moim B4 z 95' ABS działa wporządku, tzn. kontrolka zapala się i gaśnie po odpaleniu i już więcej nie zapala oraz nie odczuwam żadnych problemów podczas ostrego hamowania, zaczyna "trząść" pedałem i nic nie ściąga. Problem ujawnia się wtedy, jak "dochamowuje" powoli do np. poprzedzającego samochodu na skrzyżowaniu, w momencie kiedy auto już prawie stoi prędkość 5- 10 km/h w pewnym momencie przednie lewe koło blokuje się! Po odłaczeniu jednego z czujników zapala się na stałe ABS i problem znika. Dodam jeszcze że mechanik zaglądał mi do tego koła i powiedział że "tarczka" odpowiedzialna za ABS jest skrzywiona, innych nieprawidłowości nie widzi, ale widział juz takie skrzywione tarczki w innych samochodach i było wszystko OK. Spotkał sie już może ktoś z was z takim problemem?? Może ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach