Skocz do zawartości
Gość robek

bicie na kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

Zamień koła na początek z tyłu na przód-wyeliminujesz opony o których wspominałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamień koła na początek z tyłu na przód-wyeliminujesz opony o których wspominałeś.

huh zmiana opon pomogła ..... jakiez to proste było :P nigdy bym nie powiedział ze to opona .. dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja rowniez borykam sie z problemem stukania, sprawa wyglada tak:

- nic nie czuc na kierownicy (wiem, temat jest o kierownicy ale o stukaniu tez;) )

- po lekkim wcisnieciu sprzegła czuc stukanie "pod" pedałem

- nic nie czuc po nacisnieciu hamulca

- czuc lekko stukanie pod nogami pasazera

- stukanie nie nasila sie przy dodawaniu gazu

- koła wywazane były (ale tylko raz, wiec moze maszyna była nieustawiona? )

- wiem ze mam luzy na koncowkach drazkow (wymiana we wtorek), poza tym luzow na zawieszeniu brak - byłem na szarpakach

...co to moze byc? przeguby wewnetrzne? dodam ze to głuchy stukot, nic metalicznego, po wyłaczeniu silnika jak auto sie toczy rowniez słychac a w ogole najlepiej na rowniutkiej drodze;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak koledzy z podobnym tematem, a mianowicie:

 

szczególnie przy hamowaniu z większej prędkości tak od 80km/h i wyżej z tym że z im wyższej prędkości tym bardziej odczuwalne są bicia na budzie i kierownicy. Z mniejszych prędkości też jest to odczuwalne a nawet tak z 20km/h też bym powiedział. Wnioskuję z tego że to tarcze?

 

Drugie moje pytanie to takie czy wadliwe tarcze mogą przyczyniać sie do tego że tak od 2000 obr/min przy przyspieszaniu wyczuwalne są drgania na pedałach, budzie i chyba kierownicy? im wyższa prędkość tym drgania niby mniejsze ale są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drgania przy przyspieszaniu mogą występowac albo od uszkodzonych przegubów albo zużytych poduszek silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie przy stałej prędkości w zakresie od 2000 obr/min też drgania występują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
generalnie przy stałej prędkości w zakresie od 2000 obr/min też drgania występują.
pierw3sze kola sprawdz przod na tyl potem przegoby wew i zewnetrzne i tarcze czy sa proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pierw3sze kola sprawdz przod na tyl potem przegoby wew i zewnetrzne i tarcze czy sa proste

 

Tak jak pisałem wcześniej to z tarczami na pewno coś jest i niedługo wyjmuję je do przetoczenia, jeżeli chodzi o koła to było tak że miałem to bicie i później przesiadłem się na zimówki na innych felgach i dosłownie przez chwilę (jakieś 20 km po założeniu) był brak drgań a później powróciły.

 

Co do przegubów wewnętrznych to dosłownie leciutki luz pionowy jest na prawej stronie i jeszcze mniejszy na lewej, ale to dosłownie ledwo co rusza sie i nie wiem czy ruszać.

 

Co do zewnętrznych to nie zauważyłem stukania przy maksymalnych skrętach.

 

 

Dodam jeszcze taką sprawę że mój pasek jakoś tak za mało mocy niż powinien mieć afn i czy to może mieć jakikolwiek wpływ na to wszystko?

 

Turbina jakiś czas temu jest po czyszczeniu więc zapieczone łopatki odpadają a podmianka przepływomierza też już była.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Forumowiczòw

Jak juz było napisane w ktòryms poscie wczeniejszym...

Sprawdzcie zbierzność.

Przerabiałem temat w zeszłym miesiącu.

Miałem 20 min. na każdym kole i kierownica wibrowała jak wściekła... po ustawieniu na 0 jest super.

 

 

sorki za błędy. Piszę z PDA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja po swoich obserwacjach i doswiadczeniach z kołami mowie Ci najpierw dobrze sprawdz opony felgi itd nim zaczniesz szukac dziury gdzie indziej, moze masz wyząbkowane opony itd. to bedzie biło i przy przyspieszaniu i chamowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurczę opony sprawdzone i felgi, teraz na dniach będę siadał na nowe opony i alufelgi więc pewne rzeczy się wyeliminują...

 

Ciągle jednak pozostaje parę pytań na które zadałem pytanie we wcześniejszym poście...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a końcówki drążka? wystarczy że ma jedna luz i bicie też może występować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz problemy z pompką... albo też sprzęgło Ci się kończy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a końcówki drążka? wystarczy że ma jedna luz i bicie też może występować :)
ale bicie na kierownicy a nie stukanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to się tak zastanawiam i myślę sobie ze to może być coś ze sprzęgłem albo dwumasą...

 

A tak z podobnej beczki to jak np jadę trzymając gaz i puszczam go to auto zamiast zwalniać tak "normalnie" to ma takie jakby "szarpnięcia" i jak tak robię to im niższy bieg to tym bardziej odczuwalne a im wyższy tym mniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja to się tak zastanawiam i myślę sobie ze to może być coś ze sprzęgłem albo dwumasą...

 

A tak z podobnej beczki to jak np jadę trzymając gaz i puszczam go to auto zamiast zwalniać tak "normalnie" to ma takie jakby "szarpnięcia" i jak tak robię to im niższy bieg to tym bardziej odczuwalne a im wyższy tym mniej...

Zerwana tuleja na bananie lub któraś poduszka pod silnikiem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zerwana tuleja na bananie lub któraś poduszka pod silnikiem :D

 

Tuleja na bananie to mówimy o łączniku?

 

Co do poduszek to zewnętrznie nie wykazują zniszczenia...

 

A tak generalnie to przyczyna poszarpywania w pewnym zakresie to może leżeć po stronie poduszek?

 

Powiem co ciekawego zaobserwowałem: jak zmieniałem na zimówki i po zmianie chwilę nie było bicia a później powróciło, a teraz jak zmieniałem zimówki na nowe letnie to znowu dużo mniejsze drgania i chyba się nasilają i tak się zastanawiam że jak podnoszą auto do zmiany kół to może poduszki jakoś się inaczej układają przez chwilę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do poduszek to zewnętrznie nie wykazują zniszczenia...

 

Danek, pisałem juz przecie od poduszkach... :)

A wracając do meritum - moje też nie wykazują, a sa totalnie wybite - cud, że silnik trzyma sie jeszcze na swoim miejscu :)

Bicie od poduch jest bardzo charakterystyczne - wsiadłbym do Twojego auta i po minucie juz bym wiedział.

Edytowane przez Thorunczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"bicie" na kierownicy przy 80-100 km/h to napewno jest wina wywazenia kol przednich a przy 130-140 to wina jest wywazenia kol tylnich.jezeli trzesie si karoseria to moga to byc poduszki silnika lub skrzyni biegow ( 3 sztuki )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem wam, ze miałem podobny problem z tym trzęsieniem i wyszła taka głupota...

Audi A6 na 18" S-line - po umyciu osadzało się błoto na feldze od srodka... po wyczyszczeniu objawy znikły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności