The_Saint Zgłoś #61 Napisano 14 Marca 2010 Zamień koła na początek z tyłu na przód-wyeliminujesz opony o których wspominałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #62 Napisano 19 Marca 2010 Zamień koła na początek z tyłu na przód-wyeliminujesz opony o których wspominałeś. huh zmiana opon pomogła ..... jakiez to proste było nigdy bym nie powiedział ze to opona .. dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody86 Zgłoś #63 Napisano 20 Marca 2010 Witam Ja rowniez borykam sie z problemem stukania, sprawa wyglada tak: - nic nie czuc na kierownicy (wiem, temat jest o kierownicy ale o stukaniu tez;) ) - po lekkim wcisnieciu sprzegła czuc stukanie "pod" pedałem - nic nie czuc po nacisnieciu hamulca - czuc lekko stukanie pod nogami pasazera - stukanie nie nasila sie przy dodawaniu gazu - koła wywazane były (ale tylko raz, wiec moze maszyna była nieustawiona? ) - wiem ze mam luzy na koncowkach drazkow (wymiana we wtorek), poza tym luzow na zawieszeniu brak - byłem na szarpakach ...co to moze byc? przeguby wewnetrzne? dodam ze to głuchy stukot, nic metalicznego, po wyłaczeniu silnika jak auto sie toczy rowniez słychac a w ogole najlepiej na rowniutkiej drodze;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #64 Napisano 15 Maja 2010 Ja tak koledzy z podobnym tematem, a mianowicie: szczególnie przy hamowaniu z większej prędkości tak od 80km/h i wyżej z tym że z im wyższej prędkości tym bardziej odczuwalne są bicia na budzie i kierownicy. Z mniejszych prędkości też jest to odczuwalne a nawet tak z 20km/h też bym powiedział. Wnioskuję z tego że to tarcze? Drugie moje pytanie to takie czy wadliwe tarcze mogą przyczyniać sie do tego że tak od 2000 obr/min przy przyspieszaniu wyczuwalne są drgania na pedałach, budzie i chyba kierownicy? im wyższa prędkość tym drgania niby mniejsze ale są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #65 Napisano 15 Maja 2010 Drgania przy przyspieszaniu mogą występowac albo od uszkodzonych przegubów albo zużytych poduszek silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #66 Napisano 15 Maja 2010 generalnie przy stałej prędkości w zakresie od 2000 obr/min też drgania występują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #67 Napisano 15 Maja 2010 generalnie przy stałej prędkości w zakresie od 2000 obr/min też drgania występują. pierw3sze kola sprawdz przod na tyl potem przegoby wew i zewnetrzne i tarcze czy sa proste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #68 Napisano 15 Maja 2010 pierw3sze kola sprawdz przod na tyl potem przegoby wew i zewnetrzne i tarcze czy sa proste Tak jak pisałem wcześniej to z tarczami na pewno coś jest i niedługo wyjmuję je do przetoczenia, jeżeli chodzi o koła to było tak że miałem to bicie i później przesiadłem się na zimówki na innych felgach i dosłownie przez chwilę (jakieś 20 km po założeniu) był brak drgań a później powróciły. Co do przegubów wewnętrznych to dosłownie leciutki luz pionowy jest na prawej stronie i jeszcze mniejszy na lewej, ale to dosłownie ledwo co rusza sie i nie wiem czy ruszać. Co do zewnętrznych to nie zauważyłem stukania przy maksymalnych skrętach. Dodam jeszcze taką sprawę że mój pasek jakoś tak za mało mocy niż powinien mieć afn i czy to może mieć jakikolwiek wpływ na to wszystko? Turbina jakiś czas temu jest po czyszczeniu więc zapieczone łopatki odpadają a podmianka przepływomierza też już była. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe45 Zgłoś #69 Napisano 15 Maja 2010 Witam Forumowiczòw Jak juz było napisane w ktòryms poscie wczeniejszym... Sprawdzcie zbierzność. Przerabiałem temat w zeszłym miesiącu. Miałem 20 min. na każdym kole i kierownica wibrowała jak wściekła... po ustawieniu na 0 jest super. sorki za błędy. Piszę z PDA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #70 Napisano 16 Maja 2010 ja po swoich obserwacjach i doswiadczeniach z kołami mowie Ci najpierw dobrze sprawdz opony felgi itd nim zaczniesz szukac dziury gdzie indziej, moze masz wyząbkowane opony itd. to bedzie biło i przy przyspieszaniu i chamowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #71 Napisano 16 Maja 2010 kurczę opony sprawdzone i felgi, teraz na dniach będę siadał na nowe opony i alufelgi więc pewne rzeczy się wyeliminują... Ciągle jednak pozostaje parę pytań na które zadałem pytanie we wcześniejszym poście... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #72 Napisano 19 Maja 2010 a końcówki drążka? wystarczy że ma jedna luz i bicie też może występować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tkaczu18 Zgłoś #73 Napisano 19 Maja 2010 Może masz problemy z pompką... albo też sprzęgło Ci się kończy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #74 Napisano 19 Maja 2010 a końcówki drążka? wystarczy że ma jedna luz i bicie też może występować ale bicie na kierownicy a nie stukanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #75 Napisano 20 Maja 2010 ja to się tak zastanawiam i myślę sobie ze to może być coś ze sprzęgłem albo dwumasą... A tak z podobnej beczki to jak np jadę trzymając gaz i puszczam go to auto zamiast zwalniać tak "normalnie" to ma takie jakby "szarpnięcia" i jak tak robię to im niższy bieg to tym bardziej odczuwalne a im wyższy tym mniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #76 Napisano 20 Maja 2010 ja to się tak zastanawiam i myślę sobie ze to może być coś ze sprzęgłem albo dwumasą... A tak z podobnej beczki to jak np jadę trzymając gaz i puszczam go to auto zamiast zwalniać tak "normalnie" to ma takie jakby "szarpnięcia" i jak tak robię to im niższy bieg to tym bardziej odczuwalne a im wyższy tym mniej... Zerwana tuleja na bananie lub któraś poduszka pod silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #77 Napisano 21 Maja 2010 Zerwana tuleja na bananie lub któraś poduszka pod silnikiem Tuleja na bananie to mówimy o łączniku? Co do poduszek to zewnętrznie nie wykazują zniszczenia... A tak generalnie to przyczyna poszarpywania w pewnym zakresie to może leżeć po stronie poduszek? Powiem co ciekawego zaobserwowałem: jak zmieniałem na zimówki i po zmianie chwilę nie było bicia a później powróciło, a teraz jak zmieniałem zimówki na nowe letnie to znowu dużo mniejsze drgania i chyba się nasilają i tak się zastanawiam że jak podnoszą auto do zmiany kół to może poduszki jakoś się inaczej układają przez chwilę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #78 Napisano 21 Maja 2010 (edytowane) Co do poduszek to zewnętrznie nie wykazują zniszczenia... Danek, pisałem juz przecie od poduszkach... A wracając do meritum - moje też nie wykazują, a sa totalnie wybite - cud, że silnik trzyma sie jeszcze na swoim miejscu Bicie od poduch jest bardzo charakterystyczne - wsiadłbym do Twojego auta i po minucie juz bym wiedział. Edytowane 21 Maja 2010 przez Thorunczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuner 63 Zgłoś #79 Napisano 21 Maja 2010 "bicie" na kierownicy przy 80-100 km/h to napewno jest wina wywazenia kol przednich a przy 130-140 to wina jest wywazenia kol tylnich.jezeli trzesie si karoseria to moga to byc poduszki silnika lub skrzyni biegow ( 3 sztuki ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasik89 Zgłoś #80 Napisano 21 Maja 2010 powiem wam, ze miałem podobny problem z tym trzęsieniem i wyszła taka głupota... Audi A6 na 18" S-line - po umyciu osadzało się błoto na feldze od srodka... po wyczyszczeniu objawy znikły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach