Skocz do zawartości
Gość robek

bicie na kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym stawial na drazek kierowniczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miał luzy? Wewnętrzny?
Mial byl caly rozwalony nawet koszyk pekniety najmocniejsze bicie bylo przy przyspieszaniu pod gorke po jakims czasie zaczelo go lamac trzeszczal wymienilem jest spokoj tylko wywarzki niema bo guma sie urwala do okola i musialem wyciac i ma bicie. Moze wie ktos czy taka wywarzke mozna kupic czy to nie wystepuje w sprzedazy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość moni

jak dalej niewiecie co powoduje drganie na kierownicy to może byc tylko źle założona piasta na łożysku wiem bo sam to miałem to po wymienieniu łożyszka z piastą zaczęły drgania pozdrawiam brat moni

Edytowane przez moni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz moja kolej w temacie.

Mam lekkie bicie ja rusze autem po dluzszym postoju-potem juz jest OK w miare choc lekkie jest caly czas.

Na moj gust to opony (jeszcze zimowki-w tragicznym stanie-chodzi o bieznik), bo ja troche sie nagrzeja od jazdy to sa mieksze i bardziej niweluja te drgania.

Martwi mnie cos innego-powyzej 120km/h jest bardzo glosno w Passacie i nastepuje z okolicy lewego przedniego kola glosne buczenie i jakby "lubu-du".

Co to moze byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam miałem na zimówkach. Po zakupie letnich ustało. Zmień koło, jak nie ustanie tzn. że to łożysko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

dominik7 posłuchaj co się dzieje na zakrętach. W zakręcie w prawo przy wyższych prędkościach lewe koło będzie bardziej dociążone i jeśli wtedy wyraźnie głościejszy będzie ten hałas to nic innego tylko łożysko.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość moni

A jak dalej będziesz jeździł na takim łożysku to dojdzie do tego że i piasta będzie do wymiany :) tak miałam w golfie III :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze ja piasty mam wymienione...

To musze te oponki wymienic jak najszybcioej bo Paskiem robie z 1000km w tygodniu.

Czasem wiecej.Ale lubie tak jezdzic autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie chyba skończył się przegub wewnętrzny i chciałbym zakupić tą część. Wiem, że przegub występuje tylko z półosią. Czy mógłby ktoś podać numer części z programu bądź katalogu do Passata 1,9 TDi 115KM AJM 99'.

Od jakich modeli pasowałaby do mnie półoś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piecia, dublujesz posty, to raz. Staremu forumowiczowi nie wypada ;)

 

Odpowiedź już dostałeś :) Pozdrawiam.

 

Sorry za OT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam z kolei tak (TYLKO NA POSTOJU):

-buda trzęsie dokuczliwie ale nie zawsze

-bardziej trzęsie kierownica i praktycznie zawsze;]

 

Za to przy jeździe trzęsie jeszcze bardziej kierownicą przy mocniejszym hamowaniu jak bym po jakichś garbach przejeżdżał... i zdarza się to dosyć często...

 

macie jakiś pomysł od czego zacząć w takim przypadku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za to przy jeździe trzęsie jeszcze bardziej kierownicą przy mocniejszym hamowaniu jak bym po jakichś garbach przejeżdżał... i zdarza się to dosyć często...

 

macie jakiś pomysł od czego zacząć w takim przypadku?

Jeśli chodzi o bicie przy hamowaniu, to ewidentnie krzywa tarcza. Dodatkowo mogą pójść do wymiany piasty. Nie wiem jak jest to skonstruowane w B5, ale ja tak miałem u siebie w B4, że krzywa piasta powodowała krzywienie tarcz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej i co znalazłeś przyczynę?bo jak temat się rozwinie to i silnik będziesz musiał niedługo wymienić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość beria

Mam podobny efekt.

 

Bicie na kierownicy podczas przyspieszania od około 50 do 80 km/h potem trochę lżej do około 120 km/h powyżej praktycznie bez "trzęsiawki"

 

Dodatkowo dodam, że jeśli bije kierownica przy prędkości około 70km/h wciskam hamulec i jest ok zero bicia.

 

Niedawno wymieniano mi klocki hamulcowe - czy coś zostało uszkodzone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej wina zużytych przegubów Kolego, chyba, że przy wymianie klocków ktoś uszkodził Ci tarcze i teraz biją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przy uszkodzonych tarczach (np. skrzywione) właśnie przy delikatnym naciśnięciu hamulca pojawiało by się bicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.Podłącze się pod temat.Zakupiłem Passata B4 1995r 2.0 115 koni.Oryginalnie w tym aucie był automat,komuś jednak to przeszkadzało i założył manuala.Problem polega na tym że w czasie przyśpieszania najbardziej na 4 biegu przy 70-80km/h i na 5 przy 100km/h auto wpada w wibracje takie jak by chrobotanie.Gdy jadę po nierównym i zabuja autem góra dół to te wibracje mijają na chwile.Wymieniłem osłonę przegubu wew. bo była popękana ale i tak jest to samo.Czy to może być przegub jak łapę go ręką to luzów nie ma góra dół aa i brakuje tego ciężarka masy wyważającej na prawej półosi.Proszę o pomoc.Dodam tylko że jak jadę ze stała prędkością czyli nie przyśpieszam raptownie to jest prawie idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym postawił jednak na jakiś element układu kierowniczego / zaiweszenia. Sprawdz luzy na koncówkach drążków. Miałem taki sam problem ze przy predkościach 80 - 120 występowały drgania. Nie pomogla wymiana felg, opon, przetoczenie tarcz i wymiana łożysk. Przy wymianie tych ostanich mechanik (któryś z kolei) stwierdzil ze do wymiany kwalifikuje się także prawa końcówka drązka. Z uwagi na mały koszt cześci postanowiłem to zmienic. Wsyztskie dolegliwości ustały :) Powodzenia.

Pozdrawiam

 

Co do problemu kolegi cees'a stawiał bym na poduszki pod układem napędowym. POszukaj na forum bo było już wiele razy.....

Edytowane przez harnasios

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana przyczyna był przegub wewnętrzny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja odświerze ... miałem swój temat ale nie dostałem odpowiedzi ... mój problem jest taki że podczas jazdy kiedy skrece koła i puszcze kiere aby wrociła do pozycji "prostej" jest puls/bicie na kierownicy do tego jak mam kiere prosto to chodzi mi lekko na boki i wystepuje to tylko przy małych predkosciach! Przy wiekszych juz jest normalnie.

Dodam ze koła wyważone - chociaz kto wie czy opony dobre,

zawieszenie sprawdzone, na maglu nie mam raczej luzow.

Natomiast mam na tylnej lewej tarczy fałdy/fale i wiem ze trzeba ja raczej wymienic..

Ogólnie szukam przyczyny tego pulsu/bicia - PRZY MAŁYCH PRĘDKOŚCIACH.

ps wiem ze to temat b3-b4 ale sprobowac mozna =]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności