TrojkaT Zgłoś #21 Napisano 15 Stycznia 2009 ok dzieki bede musial podjechac i sie spytac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #22 Napisano 15 Stycznia 2009 A ja dolewam ok. 1ltr na 15k km i nie widzę problemu, bynajmniej nie robię z tego problemu i pewnie silnika na razie wymieniał nie będę . Leję Mobil ESP Formula 505.01 Takie jeszcze pytanie:Skad mam wiedziec jaki olej dolac ? W instrukcji masz napisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #23 Napisano 18 Stycznia 2009 Miedzy minimum a maximum masz litr. Takie pytanie: skąd wiadomo gdzie na bagnecie jest minimum i maksimum? Jakiś dziwny ten bagnet :-) Na pierwszy rzut oka min-max ograniczają te "kulki" na bagnecie, ale jak przeglądam rysunki niemieckiej instrukcji, to wychodzi, że ta dolna kulka na bagnecie, to max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #24 Napisano 19 Stycznia 2009 Przeciez masz opisane na samym bagnecie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #25 Napisano 22 Stycznia 2009 o boze ....... a gdzie jest maska i jak ja otworzyc. Bo w maluchu maska byla z tylu a tu z tylu nie ma silnika ....nawet instrukcja do auta, czy niemiecka czy angielska pokazuje wyraznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #26 Napisano 22 Stycznia 2009 o boze ....... a gdzie jest maska i jak ja otworzyc. Bo w maluchu maska byla z tylu a tu z tylu nie ma silnika ....nawet instrukcja do auta, czy niemiecka czy angielska pokazuje wyraznie No właśnie, instrukcja pokazuje jedno, a bagnet drugie. Zresztą twój post nic nie wnosi do tematu, więc się raczej powstrzymaj z takimi komentarzami. Tym bardziej, że obce ci są zasady pisowni i interpunkcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekwinczur Zgłoś #27 Napisano 22 Stycznia 2009 (edytowane) Mam passata B6 tdi 2.0,140PS motor po wymiwnie oleju na Castrol 5W-30 zacął mi bardzo głośno stukać przez ok.3-5min.na początku uruchomienia,gdy postoi kilka godzin.Proszę o fachową radę. Edytowane 22 Stycznia 2009 przez marekwinczur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laki Zgłoś #28 Napisano 22 Stycznia 2009 Jaki olej był użyty poprzednio? Może był wymieszany z jakimiś dodatkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrojkaT Zgłoś #29 Napisano 24 Stycznia 2009 Wazzi sprawdzalem na bagnaecie nie pisze u mnie gdzie max i min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #30 Napisano 25 Stycznia 2009 (edytowane) No ja mam opisane dokladnie ze strzalkami o ile mi sie wydaje, ale dla pewnosci jutro podniose mache i sprawdze No i sprawdzilem jest strzalka gdzie jest minimum i strzalka gdzie jest maximum. obejrzyj dokladnie banet ze wszystkich stron a dokladnie ta czesc maczana w oleju. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez Wazzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrojkaT Zgłoś #31 Napisano 27 Stycznia 2009 przyjrzalem sie dokladnie nie ma zadnych strzalek, jest jedynie zakreskowane pole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #32 Napisano 27 Stycznia 2009 Ja również mam strzałki pokazujące max. i min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekmoleda Zgłoś #33 Napisano 10 Lutego 2009 Witam, Posiadam Passata 1.9 TDI 2006r. z filtrem cząstek stałych. Jeździłem na oleju Castrol 15W40 EDGE 50501. Teraz wlałem Castrol 5w30 EDGE 50400 50700 silnik jest według mnie dużo głośniejszy niż na poprzednim oleju. Czy mogę jeździć przy filtrze DPF na oleju 5w40 50501 EDGE? Czy to nie jest szkodliwe dla filtra DPF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #34 Napisano 10 Lutego 2009 Jeśli jesteś pewien że jeździłeś na 15w40 to zrobiłeś duży błąd zmieniając go na 5w40. Olej 15w40 jest olejem mineralnym a 5w40 syntetycznym. Kolejność powinna być odwrotna. Najpierw syntetyk, później półsyntetyk a na końcu mineralny. Oby tylko syntetyk nie przepłukał Tobie za bardzo silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #35 Napisano 10 Lutego 2009 Jezdzilem na oleju Castrol 15W40 EDGE 50501 Malo mozliwe bo w ogole takiego oleju nie ma! Chyba 5w40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekmoleda Zgłoś #36 Napisano 10 Lutego 2009 Przepraszam macie rację 5w40 miałem a zminiłem na 5w30 strona Castrola ale czy na 5w40 szybciej filtr DPF się zapcha? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #37 Napisano 10 Lutego 2009 Jak jest filt DPF wedlug zalecen music byc :Modele wyposażone w DPF (dieslowski filtr cząstek stałych): Edge 5W-30" 5w40 ani edge turbo diesel nie moga byc wedlug zalecen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #38 Napisano 10 Lutego 2009 Do samochodów spełniających normy Euro4 (oraz posiadających filtr DPF) dobry jest też olej "Mobil1 ESP Formula 5W30". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #39 Napisano 10 Lutego 2009 Zgadza sie, ale kolega pisal o Castrolu dlatego mu udzielilem odpowiedzi o Castrolu Jeden z Motuli tez pasuje do DPF chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polson Zgłoś #40 Napisano 11 Lutego 2009 Ja rowniez nie mam strzalek na bagnecie, tylko zagiecia, a pomiedzy nimi zakreskowane pole. Moze Ci co maja 1.9 maja inne bagnety bez kulek. Co dziwniejsze w instrukcji pokazany mam inny ksztalt bagneta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach