SKUB Zgłoś #61 Napisano 22 Grudnia 2009 witam u mnie padła niestety pompa paliwa, ale mozna ja tylko dostac na zamowienie i to dopiero po swietach!! Znajomy cos mowil o zamienikach firmy Marval lub Pierbul (moge zle pisać) mieliscie jakas styczność z tym?? Kosztuje ok 650zł a orginał 1100zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olin_zg Zgłoś #62 Napisano 22 Grudnia 2009 skub a pompe miales fabrycznie na kolach zebatych czy lancuszek? nie kumam z tymi pompami czy to az taki szajs ze kazda wysiada czy wina nie takiego paliwa chyba ze cos jeszcze innego mzoe byc ze tak padaja? normalnie nie wiem czy juz nie zbierac na dwumase i pompe pomalu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viValdi Zgłoś #63 Napisano 22 Grudnia 2009 U minie dwa razy stanął: 1. wymiana pompowtryskiwacza w pierwszym cylindrze 2. wymiana pompowtryskiwacza w drugim cylindrze mam nadzieję że zanim trzeci cylinder strzeli to już wymienię na nówkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #64 Napisano 22 Grudnia 2009 skub a pompe miales fabrycznie na kolach zebatych czy lancuszek? Chodzi o pompę paliwową a nie oleju Znajomy cos mowil o zamienikach firmy Marval lub Pierbul (moge zle pisać) Według wyszukiwarki Inter Cars do Passata 3C 2.0TDI można zastosować pompę: Pierburg o oznaczeniu 7.28303.60.0 W IC pompa kosztuje (jak już wspomniał kolega, którego cytuję) ok. 600zł. Więcej informacji znajdziecie na niemieckiej stronie: http://www.teilesuche24.de/ersatzteile/kraftstoffpumpe,pierburg_728303600?c=100717 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SKUB Zgłoś #65 Napisano 22 Grudnia 2009 (edytowane) właśnie chodzi o tą pompe paliwową "Pierburg o oznaczeniu 7.28303.60.0" koszt jej to dokladnie 590 zł w inter carsie jak ktos juz mial z nia doczynienia to piszcie!! Edytowane 22 Grudnia 2009 przez SKUB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolintom Zgłoś #66 Napisano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Witam Ja dzwoniłem do IC i powiedzieli mi że jest koszt ok 600 zł mówię ok zadzwonię do znajomego jakieś zniżki zawsze to taniej on zadzwonił do kolesia który tam pracuje i powiedział że nie ma takiej pompy tylko w serwisie ale coś mi nie chce się wieżyc przecież serwis musi od kogoś kupić. Ale powiem ci że dzwoniłem di wujka i powiedział mi że że jest koszy 750 w Wielkopolsce właśnie tej firmy Pierburg tak że nie wiem . Ja poprostu poczekam na swojego mechamika po nowym roku mu zostawie auto wyjmie stara kupi nawa i założy na spokojnie nie bede sie spieszył przed świetami ZDROWYCH SPOKOJNYCH ŚWIĄT KOLEDZY Edytowane 22 Grudnia 2009 przez wolintom DOPIS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #67 Napisano 22 Grudnia 2009 U mnie na szczęście udało się wyprostować temat, okazało się że paliwo przymarzło bo pewnie było h...we no i nie chciał iść, wymieniłem filtr paliwa, odkręciłem cały "kubełek" w którym siedzi ten filtr wypłukałem go, zalałem filtr paliwem no i zacząłem kręcić oczywiście akumulator był za słaby więc podpiąłem się pod inny sam. i zaczeliśmy kręcić aż załapał. Zatem lać tylko dobre paliwo i sprawdzać filtr paliwa mój był czarny i pełno syfu na dnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #68 Napisano 22 Grudnia 2009 ja wymieniłem sam wkład pompy paliwa dałem za oryginał koło 400zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek-Szaku Zgłoś #69 Napisano 22 Grudnia 2009 ja też wymieniłem sam wkład ale na jakiś zamiennik za 170zł. i już ponad miesiąc jeżdżę i wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SKUB Zgłoś #70 Napisano 22 Grudnia 2009 trzeba lać dobre paliwo..............hmmmmm.. ja tankuje tylko na Shellu i widać tego efekty!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mzenek777 Zgłoś #71 Napisano 25 Grudnia 2009 ja tankowalem tylko na shelu i filtr po wymianie wytrzymal tylko 2 miesiace takie tam maja zajebiste paliwo.... pozdro teraz zadna stacja paliw nie jest pewna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #72 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Witam.W końcu i mnie też dopadła ta przypadłość .Podczas jazdy coś lekko szarpnęło autem ,zaczęły spadać obroty i zgasł.Nie pomogło odpinanie aku.Po prostu padzaczka.Auto na lawecie odjechało do serwisu.Z przeczytanych postów wynika ,że albo pompa paliwa albo pompo wtryskiwacz.Auto zakupiłem w czerwcu i ma na liczniku 112000km .Z tego co wiem z historii pojazdu w kwietniu przy przebiegu 99000km też miał wymieniany prawdopodobnie jeden pompo wtryskiwacz.Jeśli by się okazało (co jest mało prawdopodobne ) ,że padł ten sam to powinni go chyba wymienić w ramach gwarancji ale jeśli nie to chyba będzie troszkę "bolało". Edytowane 28 Grudnia 2009 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielu90 Zgłoś #73 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Panowie mam podobne objawy...nierowna praca silnika, buczenie, i samochod gasnie tak samo jak wszystkim...czy to na pewno pompa czy moga byc inne przyczyny? Mam jeszcze jedno pytanie jeśli wymieniaja te pompy w ramach gwarancji to czy bedzie ona obowiazywac nawet wtedy gdy samochod byl serwisowany w Niemczech? czy jedynie w Polsce ? Bardzo Proszę o pomoc ! Edytowane 28 Grudnia 2009 przez chmielu90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ejne Zgłoś #74 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) napojil si go na VCDS? co ci poviedzal? Edytowane 28 Grudnia 2009 przez ejne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #75 Napisano 29 Grudnia 2009 U mnie diagnoza jest krótka i jednoznaczna- pompowtryskiwacz i weź tu człowieku pojedź takim autkiem na wczasy powiedzmy za granicę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielu90 Zgłoś #76 Napisano 29 Grudnia 2009 Modle sie zeby to nie byl pompowtryskiwacz bo sama cena pompy jest nieciekawa a co dopiero myslec o pompowtryskiwaczu zalewam bak powyzej 3/4 i po sylwku jade do zaufanego serwisu gdzie moze jakos taniej mi to zrobia niz w WV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #77 Napisano 29 Grudnia 2009 Panowie a ja trochę z innej beczki leje shell v power ten z gtl czy jakimś gównem ale nie o tym czy dolewacie jakichś wynalazków np na zimę dla lepszej pracy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #78 Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) W moim przypadku jakość paliwa nie miała nic do rzeczy ponieważ z tego co mówią w serwisie uszkodzeniu ulega zazwyczaj cewka w pompowtryskiwaczu.W serwisie wraz z wymianą sugerują zgodnie z procedurami wymianę wiązki elektrycznej wtryskiwaczy.Przy poprzedniej (pierwszej) wymianie pompowtryskiwacza tego nie zrobili dlatego teraz mówią ,że powinno się to zrobić.Czy macie jakieś sugestie i doświadczenie w tej sprawie? 30.12.2009. Właśnie odebrałem swojego pasiora z serwisu. Pompowtryskiwacz załatwiłem sam we własnym zakresie i kosztował mnie 930zł z przesyłką(w serwisie krzyknęli mi za niego 2300!!).Do tego wymieniono wiązkę ,dorzucono komplet naprawczy tzn.śruby mocujące pompowtrysk ,uszczelki i śruba regulac.Koszt z robocizną po małych rabatach 850zł.Razem taka przyjemność 1780zł.Czy drogo? Ponieważ samochód był regularnie serwisowany i ma wstęplowane pieczątki przy każdym przeglądzie(gwarancja mobilności na 30 tyś.km) nie płaciłem za lawetę do serwisu(byłby to koszt ok.240zł). Edytowane 30 Grudnia 2009 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mitrut Zgłoś #79 Napisano 17 Lutego 2010 Witam!! Mam pytanie może ktoś miał podobny problem. Jechałem i zgasł zapaliły się kontrolki świec żarowych i akumulatora przed tym jak zgasł troszkę szarpnął , wszystko wskazywało na pompę paliwa . Wymieniłem na nową oryginalną z takimi samymi numerami . Auto dalej nie odpala , przyjechał kolega z programem i podłączyliśmy , wyświetla brak napięcia na wtryskiwacze (brak impulsu) , może ktoś miał podobny problem , sprawdzone wszystkie bezpieczniki i nic , który przekaźnik odpowiada za napięcie wtryskiwaczy , 2 tygodnie i nie można uruchomić samochodu. Passat b6 2.0TDi 170kM , wtryskiwacze Siemens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #80 Napisano 17 Lutego 2010 Padł Ci pompowtrysk albo wiązka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach