mielke Zgłoś #41 Napisano 18 Grudnia 2009 Ja dziś miałem i mam problem podobny mianowicie mój Pasek 2006 170KM przebieg 165tyś po przejechaniu około 1km samochód po prostu stanął i zgasł w dodatku na środku drogi ledwo co go przepchnąłem na pobocze które było całe w śniegu. Kolega mnie scholował i auto stało od 11 do 16 w ogrzewanym garażu liczyłem że może paliwo przymarzło i nie chciał odpalić (dodam że w dzień było -14) ale po 16 próbowałem odpalić i nic rozrusznik kręci a on nie reaguje dodam że ropy jest ponad 1/2 baku i z tego co czytam tutaj to raczej nie jest wina pompy paliwa bo podobno przy walniętej pompie jak jest powyżej 1/2 baku to i tak powinien odpalić. Zauważyłem że przy próbie odpalenia na kompie pojawiła się informacja ENGINE OFF i coś o oleju (OIL STOP...) ale miesiąc temu wymieniałem olej więc na pewno jest bo od razu sprawdziłem stan. Pomóżcie co to może być???? przeraża mnie perspektywa świąt bez samochodu:-( ja bym sprawdził pasek rozrzadu czy cały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #42 Napisano 18 Grudnia 2009 Ja dziś miałem i mam problem podobny mianowicie mój Pasek 2006 170KM przebieg 165tyś po przejechaniu około 1km samochód po prostu stanął i zgasł w dodatku na środku drogi ledwo co go przepchnąłem na pobocze które było całe w śniegu. Kolega mnie scholował i auto stało od 11 do 16 w ogrzewanym garażu liczyłem że może paliwo przymarzło i nie chciał odpalić (dodam że w dzień było -14) ale po 16 próbowałem odpalić i nic rozrusznik kręci a on nie reaguje dodam że ropy jest ponad 1/2 baku i z tego co czytam tutaj to raczej nie jest wina pompy paliwa bo podobno przy walniętej pompie jak jest powyżej 1/2 baku to i tak powinien odpalić. Zauważyłem że przy próbie odpalenia na kompie pojawiła się informacja ENGINE OFF i coś o oleju (OIL STOP...) ale miesiąc temu wymieniałem olej więc na pewno jest bo od razu sprawdziłem stan. Pomóżcie co to może być???? przeraża mnie perspektywa świąt bez samochodu:-( Co do komunikatu o oleju to normalne , obstawiam pompo wtryskiwacz ale komp prawdę powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #43 Napisano 18 Grudnia 2009 Pierwsze co musisz zrobic to podpiac pod kompa i sprawdzic bledy, bez tego raczej nie ruszusz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #44 Napisano 18 Grudnia 2009 (edytowane) no właśnie nic nie było poprostu padł na środki drogi i nic, wczeniej miałem paska b5 i palił przy -20 w górach bez problemu... z tego co się orientuję to gdyby "siadł" pompo-wtrysk to powinien normalnie palić aczkolwiek silnik pracować może nie równo.... Edytowane 18 Grudnia 2009 przez czarny122 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #45 Napisano 18 Grudnia 2009 W b6 jak padnie pompo-wtrysk to na pewno nie zapali . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #46 Napisano 18 Grudnia 2009 zalezy jaki silnik .niektore zapalą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #47 Napisano 18 Grudnia 2009 Mam taki sam silnik, z tego samego roku, i jak padł pompowtrysk to już nie zapalił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolintom Zgłoś #48 Napisano 19 Grudnia 2009 Wcześniej już pisałem na 2 stronie moja sytuację nie pisałem o komunikacie ale miałem taki sam olej wymieniałem 3 tyg temu i wszystkie 4 filtry. Tylko się tak zastanawiam jakie ma znaczenie ilość paliwa w baku na pasek rozrządu czy pompa wtryskiwać jak miałam 1/4 baku nie pali jak mam 3/4 jest ok pali bez problemu co o tym sądzicie ja już sam nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #49 Napisano 19 Grudnia 2009 wolintom miałem to samo wymiana wkładu pompki paliwowej w baku pomogła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #50 Napisano 19 Grudnia 2009 Dzisiaj poszedłem do garażu z myślą że w końcu odpali mój "pasio za 55tysi"a tu nie miłe zaskoczenie czyli bez zmian kręce a on nic. Poszedłem zatem do sklepu kupiłem filtr paliwa (97zł) no i wymieniłem go z myślą że w końcu "szarpnie". Oczywiście nie zapalił ale zauważyłem że pompa słabo daje paliwo do filtra tzn że nie idzie to paliwo "ciurkiem" tylko jak "krew z nosa". Tu pod tym linkiem fajnie widać jak to powinno się odbywać. Według mnie albo zamarzła pompka w baku i nie podaje tego paliwa tak jak powinna lub jest to "grubsza sprawa". Może ktoś wie gdzie jest umiejscowiona ta pompka tylna?? Mam jeszcze pytanie czy paliwo powinno być pompowane do filtra po załączeniu samego zapłonu? czy trzeba go kręcić i wtedy dopiero zasysa paliwo do filtra? w moim przypadku musiałem kręcić żeby cokolwiek zassał... a i tak mało było no i od tego kręcenia padł już akumulator. Z tego co wiem to filtr musi być zalany paliwem? żeby silnik pobrał paliwo. Ktoś mi powiedział żebym spróbował go pociągnąć i z trójki ruszyć to może "przepcha się"? czy to nie zaszkodzi? Myślę że jeżeli coś tam miało przymarznąć to do poniedziałku musi puścić w końcu stoi w garażu ogrzewanym od piątku od 11.00. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolsosno Zgłoś #51 Napisano 19 Grudnia 2009 Absolutnie nie zapalaj diesla na popych. Konsekwencje mogą być tragiczne dla silnika tzn przeskoczyć może pasek rozrządu a wtedy minimum 5tysi wydatku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #52 Napisano 19 Grudnia 2009 Kolego pompka jest w zbiorniku paliwa , aby się do niej dostać podnosisz tylną kanapę do góry i po prawej stronie pod siedziskiem jest duża zakrętka z deklem ( w deklu przewody paliwowe oraz zasilanie pompy i przewody od wskaźnika paliwa ) odkręcasz dużą nakrętkę i wyjmujesz cały kosz z pompką . Potem wymiana samej pompy albo cały kosz z pompą , zależy co kupisz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #53 Napisano 19 Grudnia 2009 powinno pompować po wciśnięciu zapłonu jak go kręciłeś to pewnie nieźle go zapowietrzyłeś spróbuj jeszcze dolać z 20l paliwa, zalać filtr paliwa do pełna i wtedy powinien odpalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #54 Napisano 19 Grudnia 2009 powinno pompować po wciśnięciu zapłonu jak go kręciłeś to pewnie nieźle go zapowietrzyłeś spróbuj jeszcze dolać z 20l paliwa, zalać filtr paliwa do pełna i wtedy powinien odpalić co to da jak naleje mu jeszcze 20L, ma teraz ponad pół baku...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #55 Napisano 19 Grudnia 2009 co to da jak naleje mu jeszcze 20L, ma teraz ponad pół baku...?? czarny najlepiej bedzie jak podjedziesz do mechanika bo słuchając rad co po niektórych możesz sobie ********zielić coś jeszcze bardziej niż jest do tej pory,ja bym tak zrobił ;)tylko trzymaj się zdala od aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #56 Napisano 20 Grudnia 2009 no to sorka nie doczytałem jak masz ponad pół. ja bym na początek zalał filtr i spróbował ale zrobisz co zechcesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #57 Napisano 20 Grudnia 2009 Dzisiaj poszedłem do garażu z myślą że w końcu odpali mój "pasio za 55tysi"a tu nie miłe zaskoczenie czyli bez zmian kręce a on nic. Gdzies na forum jest opisany http://vwszrot.pl/, i właśnie identyczny opis padnietej pompy paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #58 Napisano 20 Grudnia 2009 opisywany przypadek to jakaś masakra i szczerze facetowi współczuję ale na moje oko ten pasio musiał musiał mieć nie 170tyś a 270tyś no i do tego miał wielkiego pecha.... Ja ze swoim powalczę w pon... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SKUB Zgłoś #59 Napisano 20 Grudnia 2009 (edytowane) Witam u mnie dokładnie to samo przy przebiegu 180tys odpalilem auto z samego rana, zapalila mi sie rezerwa a na kompie ze moge przejechac jescze 70km udalem sie odrazu na stacje bezynowa ale nie dojechalem, zatrzymalem sie po przejechaniu moze 2km, auto scholowalem na stacje zalem 30l i dalej nic........ niestety dzis niedziela i nic nie zalatwie, zadne bledy nie wyskoczyly tylko tak jak u Czarnego122 przy probie odpalania Engine off i oleju kontrolka! Juz normalnie sie boje!!!!!!!!!!! Edytowane 20 Grudnia 2009 przez SKUB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #60 Napisano 20 Grudnia 2009 Witam u mnie dokładnie to samo przy przebiegu 180tys odpalilem auto z samego rana, zapalila mi sie rezerwa a na kompie ze moge przejechac jescze 70km udalem sie odrazu na stacje bezynowa ale nie dojechalem, zatrzymalem sie po przejechaniu moze 2km, auto scholowalem na stacje zalem 30l i dalej nic........ niestety dzis niedziela i nic nie zalatwie, zadne bledy nie wyskoczyly tylko tak jak u Czarnego122 przy probie odpalania Engine off i oleju kontrolka! Juz normalnie sie boje!!!!!!!!!!! No to witam wklubie Skub, ja jutro zaczynam od podania paliwa prosto do filtra wtedy wyklucze to czy pompa paliwa jest winna czy może to coś innego. ale jak poczytałem tu troszkę to opcji jest kilka od filtra po pompowtryskiwacze...także powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach