Skocz do zawartości
Gość Tomek051

Passat B6 3C po prostu zgasł

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dziś miałem i mam problem podobny mianowicie mój Pasek 2006 170KM przebieg 165tyś po przejechaniu około 1km samochód po prostu stanął i zgasł w dodatku na środku drogi ledwo co go przepchnąłem na pobocze które było całe w śniegu. Kolega mnie scholował i auto stało od 11 do 16 w ogrzewanym garażu liczyłem że może paliwo przymarzło i nie chciał odpalić (dodam że w dzień było -14) ale po 16 próbowałem odpalić i nic rozrusznik kręci a on nie reaguje dodam że ropy jest ponad 1/2 baku i z tego co czytam tutaj to raczej nie jest wina pompy paliwa bo podobno przy walniętej pompie jak jest powyżej 1/2 baku to i tak powinien odpalić. Zauważyłem że przy próbie odpalenia na kompie pojawiła się informacja ENGINE OFF i coś o oleju (OIL STOP...) ale miesiąc temu wymieniałem olej więc na pewno jest bo od razu sprawdziłem stan.

Pomóżcie co to może być???? przeraża mnie perspektywa świąt bez samochodu:-(

ja bym sprawdził pasek rozrzadu czy cały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja dziś miałem i mam problem podobny mianowicie mój Pasek 2006 170KM przebieg 165tyś po przejechaniu około 1km samochód po prostu stanął i zgasł w dodatku na środku drogi ledwo co go przepchnąłem na pobocze które było całe w śniegu. Kolega mnie scholował i auto stało od 11 do 16 w ogrzewanym garażu liczyłem że może paliwo przymarzło i nie chciał odpalić (dodam że w dzień było -14) ale po 16 próbowałem odpalić i nic rozrusznik kręci a on nie reaguje dodam że ropy jest ponad 1/2 baku i z tego co czytam tutaj to raczej nie jest wina pompy paliwa bo podobno przy walniętej pompie jak jest powyżej 1/2 baku to i tak powinien odpalić. Zauważyłem że przy próbie odpalenia na kompie pojawiła się informacja ENGINE OFF i coś o oleju (OIL STOP...) ale miesiąc temu wymieniałem olej więc na pewno jest bo od razu sprawdziłem stan.

Pomóżcie co to może być???? przeraża mnie perspektywa świąt bez samochodu:-(

Co do komunikatu o oleju to normalne , obstawiam pompo wtryskiwacz ale komp prawdę powie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co musisz zrobic to podpiac pod kompa i sprawdzic bledy, bez tego raczej nie ruszusz. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nic nie było

poprostu padł na środki drogi i nic, wczeniej miałem paska b5 i palił przy -20 w górach bez problemu... z tego co się orientuję to gdyby "siadł" pompo-wtrysk to powinien normalnie palić aczkolwiek silnik pracować może nie równo....

Edytowane przez czarny122

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W b6 jak padnie pompo-wtrysk to na pewno nie zapali .:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalezy jaki silnik .niektore zapalą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam silnik, z tego samego roku, i jak padł pompowtrysk to już nie zapalił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wcześniej już pisałem na 2 stronie moja sytuację nie pisałem o komunikacie ale miałem taki sam olej wymieniałem 3 tyg temu i wszystkie 4 filtry.

Tylko się tak zastanawiam jakie ma znaczenie ilość paliwa w baku na pasek rozrządu czy pompa wtryskiwać jak miałam 1/4 baku nie pali jak mam 3/4 jest ok pali bez problemu

co o tym sądzicie ja już sam nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wolintom miałem to samo wymiana wkładu pompki paliwowej w baku pomogła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj poszedłem do garażu z myślą że w końcu odpali mój "pasio za 55tysi"a tu nie miłe zaskoczenie czyli bez zmian kręce a on nic. Poszedłem zatem do sklepu kupiłem filtr paliwa (97zł) no i wymieniłem go z myślą że w końcu "szarpnie". Oczywiście nie zapalił ale zauważyłem że pompa słabo daje paliwo do filtra tzn że nie idzie to paliwo "ciurkiem" tylko jak "krew z nosa". Tu pod tym linkiem fajnie widać jak to powinno się odbywać. Według mnie albo zamarzła pompka w baku i nie podaje tego paliwa tak jak powinna lub jest to "grubsza sprawa".

Może ktoś wie gdzie jest umiejscowiona ta pompka tylna??

Mam jeszcze pytanie czy paliwo powinno być pompowane do filtra po załączeniu samego zapłonu? czy trzeba go kręcić i wtedy dopiero zasysa paliwo do filtra? w moim przypadku musiałem kręcić żeby cokolwiek zassał... a i tak mało było no i od tego kręcenia padł już akumulator. Z tego co wiem to filtr musi być zalany paliwem? żeby silnik pobrał paliwo.

Ktoś mi powiedział żebym spróbował go pociągnąć i z trójki ruszyć to może "przepcha się"? czy to nie zaszkodzi?

Myślę że jeżeli coś tam miało przymarznąć to do poniedziałku musi puścić w końcu stoi w garażu ogrzewanym od piątku od 11.00.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie zapalaj diesla na popych. Konsekwencje mogą być tragiczne dla silnika tzn przeskoczyć może pasek rozrządu a wtedy minimum 5tysi wydatku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego pompka jest w zbiorniku paliwa , aby się do niej dostać podnosisz tylną kanapę do góry i po prawej stronie pod siedziskiem jest duża zakrętka z deklem ( w deklu przewody paliwowe oraz zasilanie pompy i przewody od wskaźnika paliwa ) odkręcasz dużą nakrętkę i wyjmujesz cały kosz z pompką . Potem wymiana samej pompy albo cały kosz z pompą , zależy co kupisz .:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinno pompować po wciśnięciu zapłonu jak go kręciłeś to pewnie nieźle go zapowietrzyłeś

 

spróbuj jeszcze dolać z 20l paliwa, zalać filtr paliwa do pełna i wtedy powinien odpalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powinno pompować po wciśnięciu zapłonu jak go kręciłeś to pewnie nieźle go zapowietrzyłeś

 

spróbuj jeszcze dolać z 20l paliwa, zalać filtr paliwa do pełna i wtedy powinien odpalić

co to da jak naleje mu jeszcze 20L, ma teraz ponad pół baku...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
co to da jak naleje mu jeszcze 20L, ma teraz ponad pół baku...??

 

 

czarny najlepiej bedzie jak podjedziesz do mechanika bo słuchając rad co po niektórych możesz sobie ********zielić coś jeszcze bardziej niż jest do tej pory,ja bym tak zrobił ;)tylko trzymaj się zdala od aso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to sorka nie doczytałem jak masz ponad pół. ja bym na początek zalał filtr i spróbował ale zrobisz co zechcesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj poszedłem do garażu z myślą że w końcu odpali mój "pasio za 55tysi"a tu nie miłe zaskoczenie czyli bez zmian kręce a on nic.

Gdzies na forum jest opisany http://vwszrot.pl/, i właśnie identyczny opis padnietej pompy paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opisywany przypadek to jakaś masakra i szczerze facetowi współczuję ale na moje oko ten pasio musiał musiał mieć nie 170tyś a 270tyś no i do tego miał wielkiego pecha....

 

Ja ze swoim powalczę w pon...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie dokładnie to samo przy przebiegu 180tys odpalilem auto z samego rana, zapalila mi sie rezerwa a na kompie ze moge przejechac jescze 70km udalem sie odrazu na stacje bezynowa ale nie dojechalem, zatrzymalem sie po przejechaniu moze 2km, auto scholowalem na stacje zalem 30l i dalej nic........ niestety dzis niedziela i nic nie zalatwie, zadne bledy nie wyskoczyly tylko tak jak u Czarnego122 przy probie odpalania Engine off i oleju kontrolka! Juz normalnie sie boje!!!!!!!!!!!

Edytowane przez SKUB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam u mnie dokładnie to samo przy przebiegu 180tys odpalilem auto z samego rana, zapalila mi sie rezerwa a na kompie ze moge przejechac jescze 70km udalem sie odrazu na stacje bezynowa ale nie dojechalem, zatrzymalem sie po przejechaniu moze 2km, auto scholowalem na stacje zalem 30l i dalej nic........ niestety dzis niedziela i nic nie zalatwie, zadne bledy nie wyskoczyly tylko tak jak u Czarnego122 przy probie odpalania Engine off i oleju kontrolka! Juz normalnie sie boje!!!!!!!!!!!

No to witam wklubie Skub, ja jutro zaczynam od podania paliwa prosto do filtra wtedy wyklucze to czy pompa paliwa jest winna czy może to coś innego. ale jak poczytałem tu troszkę to opcji jest kilka od filtra po pompowtryskiwacze...także powodzenia!;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności