fejder Zgłoś #1 Napisano 14 Listopada 2008 (edytowane) Witam, raptem tydzień temu stałem się, mam nadzieję, szczęśliwym posiadaczem VW Passata. Auto zdecydowanie odmienne od dotychczas przeze mnie posiadanych. Do tej pory były to klasyki, oczywiście spod znaku VW Przez ostatni tydzień miałem okazję zadać kilka pytań technicznych użytkownikom tego forum, odpowiedzi otrzymywałem natychmiast. Mało tego, dostałem kilka prywatnych wiadomości ze szczegółowym wyjaśnieniem tematu, bądź też dokumentacją zdjęciową chociaż nie upominałem się o to Czysta bezinteresowność Forum zrobiło na mnie ogromne wrażenie, społeczność jaką skupia to forum to zdecydowanie powód do dumy. Przez cały swój old/young-timerowy "żywot" nie trafiłem na takie podejście użytkowników. Prawdopodobnie część problemu tkwi w zdecydowanie węższym przepływie informacji z racji na trudną dostępność poszczególnych części. Tak więc aby zdobyć "smaczek" w postaci choćby tylnych lamp czy szyby do ovala trzeba się nie mało nagimnastykować. Nie chcę oczerniać tu miłośników staruszków, sam wciąż nim jestem, jednak przyzwyczajony przez lata do "czajenia" się i mozolnego zdobywania informacji doznałem lekkiego szoku Poniżej zdjęcia moich dwóch ulubionych pojazdów. Historię czarnego garbusa śledzę na bieżąco, trafił w najlepsze ręce jakie mógł i został ukończony zgodnie z koncepcją. Natomiast czerwony bus zniknął mi z oczu kilka lat temu, od tej pory nie wiem co się z nim dzieje, może ktoś z forumowiczów trafił na to auto? Edytowane 14 Listopada 2008 przez fejder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #2 Napisano 14 Listopada 2008 Natomiast czerwony bus zniknął mi z oczu kilka lat temu, od tej pory nie wiem co się z nim dzieje, może ktoś z forumowiczów trafił na to auto? Centralnie kopara mi opadła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plastikbiker Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2008 Nomalnie choposzku tu sa po prostu same CYNY:ok:, a teraz Ty jestes jedna z nich:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymoneck Zgłoś #4 Napisano 14 Listopada 2008 Czarnego garba kojarze z ulic mojego miasta Tylko tyle powiem... ale robi gnój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #5 Napisano 14 Listopada 2008 sjakis inowroclaw itp. AAAAnatol jest to specyficzne quorum, ale vw jest po0nad wszystko. a ten ogor i zuk - miodzio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fejder Zgłoś #6 Napisano 14 Listopada 2008 (edytowane) Czarnego garba kojarze z ulic mojego miasta Tylko tyle powiem... ale robi gnój zgadza się! przejął go serdeczny kumpel z Inowrocławia. Jedyna osoba, która przeszła casting na nowego właściciela a tak swoją drogą... kto zgadnie jaki siedział w ogórku motor? W nagrodę zaproponować mogę puszkowane Guinnessy Edytowane 14 Listopada 2008 przez fejder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #7 Napisano 14 Listopada 2008 (edytowane) ... kto zgadnie jaki siedział w ogórku motor? W nagrodę zaproponować mogę puszkowane Guinnessy hmm W8 ?? Edytowane 14 Listopada 2008 przez Jaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margaretek Zgłoś #8 Napisano 14 Listopada 2008 Z góry przepraszam za OT, ale muszę.... ..... to jeden z najpiękniejszych ogórków jakie widziałam ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-JaszczomP- Zgłoś #9 Napisano 15 Listopada 2008 To sie dorzuce że pięknie Ci wyszły furki A silniczek może 2.8 VR6? albo 2.0 z ogóra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #10 Napisano 15 Listopada 2008 kto zgadnie jaki siedział w ogórku motor? W nagrodę zaproponować mogę puszkowane Guinnessy Silniki montowane w T2: 1.6 35kW / 47KM (1967r.) 1.6 37kW / 50KM (1971r.) 1.7 46kW / 62KM 1.8 50kW / 68KM 2.0 51kW / 70KM A za guinnessa dzięki (lekarz zabrania) ale dobrego soczku bym wypił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #11 Napisano 15 Listopada 2008 a tak swoją drogą... kto zgadnie jaki siedział w ogórku motor? W nagrodę zaproponować mogę puszkowane Guinnessy silnik od Porsche tam siedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #12 Napisano 15 Listopada 2008 Na pewno boxer, z porsche czy z subaru ? A może boxer VW ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
90PS Zgłoś #13 Napisano 15 Listopada 2008 Szacunek, świetne auta A w Ogórku był 2.0 na dwóch gaźnikach Webera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fejder Zgłoś #14 Napisano 15 Listopada 2008 (edytowane) och, koledzy wysoko mierzą dla ułatwienia - niestety nie był to boxer, tym bardziej nie był chłodzony powietrzem Nie ukrywam, żałuję, ale konwersja którą przeprowadziłem a przede wszystkim jej nie inwazyjność w wygląd nadwozia sprawiła, że byłem z niej w pełni usatysfakcjonowany Dzisiaj było by to pewnie coś koło 1776ccm i więcej, na dwóch dellorto bądź weber'ach. Edytowane 15 Listopada 2008 przez fejder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #15 Napisano 16 Listopada 2008 Ładne furki. Az miło popatrzec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
junior(E)k Zgłoś #16 Napisano 16 Listopada 2008 Klasyki:)Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach