sliwadamian Zgłoś #1 Napisano 8 Listopada 2008 Witam , mam pewien problem , po podlaczeniu vag-a wyskoczyl mi blad silnika 00519- czujnik cisnienia ukladu dolotowego G71. Mam passka 97' ale w kodzie jest w czyli 98, silnik AFN i moj rpoblem polega na tm ze za cholere nie moge znalesc czujnika. przeczytalem juz wszystkie mozliwe posty na forum i nie znalazlem odpowiedzi na to. Auto jest troche slabsze niz wczesniej, czuje tak jakby 90 km, no i czasem wlacza sie tryb awaryjny. Sory za ortografie ale łapa w gipsie ;/ z gory dzieki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 8 Listopada 2008 (edytowane) sliwadamian Czujnik G71 zaznaczony na rys. EDIT Piszesz,że szukałeś( chyba nie na tym Forum) o G71 i nie znalazłeś- ja znalazłem poniżej linki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37318&highlight=czujnik+g71 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6293&highlight=czujnik+g71 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13775&highlight=czujnik+g71 [url=http://g.imageshack.us/img234/b5czujnikcinieniapowdolko4.pn Edytowane 8 Listopada 2008 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sliwadamian Zgłoś #3 Napisano 8 Listopada 2008 to znalazlem ale czujnika tgakiego nie mam:) u mnie jest tylko czujnik od temperatury i zara obok ten n75, siedzialem godzine z lusterkiem i nic nie znalazlem, dlatego napisalem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 8 Listopada 2008 to znalazlem ale czujnika tgakiego nie mam:) u mnie jest tylko czujnik od temperatury i zara obok ten n75, siedzialem godzine z lusterkiem i nic nie znalazlem, dlatego napisalem:) Czujnik temperatury 13 na rys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sliwadamian Zgłoś #5 Napisano 8 Listopada 2008 Czujnik temperatury 13 na rys. tzn ze u mnie jest zintegrowany ten od temp z tym od cisnienia??bo jak nie to gdzie to cholerstwo jest;/? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewelina196 Zgłoś #6 Napisano 9 Grudnia 2012 Witam nie chcę zakładać nowego wątku,więc piszę w tym.Mam dokładnie to samo silnik afn 110-tka 97r ,ktoś wie gdzie mam szukać tego czujnika g71 na rurze tego nie mam tylko ten okrągly od temperatury.Czy ma to oznaczać ze muszę się dokopać az do kompa bo tam idzie mi wezyk od podcisnień ,którego wymieniałem rok temu.Proszę pomożcie bo już ręce mi opadają na każdym biegu powyżej 2 i polł tysiaca auto mi słabnie resztę mam sprawdzona czyli sztanga, turbo,wężyki nowe,n75ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekmax Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2012 Witam nie chcę zakładać nowego wątku,więc piszę w tym.Mam dokładnie to samo silnik afn 110-tka 97r ,ktoś wie gdzie mam szukać tego czujnika g71 na rurze tego nie mam tylko ten okrągly od temperatury.Czy ma to oznaczać ze muszę się dokopać az do kompa bo tam idzie mi wezyk od podcisnień ,którego wymieniałem rok temu.Proszę pomożcie bo już ręce mi opadają na każdym biegu powyżej 2 i polł tysiaca auto mi słabnie resztę mam sprawdzona czyli sztanga, turbo,wężyki nowe,n75ok Tak dokładnie jest w środku komputera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driver Zgłoś #8 Napisano 19 Grudnia 2012 (edytowane) Witam VW Passat B5 1997r silnik AFN 1.9TDI 110KM Mój problem polega na tym że w czasie ostrej, gwałtownej jazdy auto wchodzi w tryb awaryjny po zgaszeniu i odpaleniu problem znika. Zawór sterujący EGR N18 sprawdzony , programem vag-com opcja basic seting Kanał 003 EGR pracuje więc N18 też jest ok. Sztanga sterująca turbiną i zawór N75 sprawdzony , programem vag-com opcja basic seting Kanał 011 zakres pracy około 2cm więc N75 też jest ok. Turbina była czyszczona w lipcu, kierowniczki turbiny lużno chodzą bez oporu. Niepokoi mnie na kanale 11 ,że moje ciśnienie doładowania aktualne zawsze jest większe o jakieś 10% niż ciśnienie zakładane kolor zielony. Proszę was o pomoc błąd zazwyczaj wyskakuje przy wyprzedzaniu na 3 biegu po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów.Dodatkowe Dzisiaj wymieniłem węże podcićnienia i prosze o ocene logów. Grupy: 004,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/gonzo181_108401.html Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gonzo181_108402.html Grupy: 010,011,013 - http://vaglog.rtnet.pl/gonzo181_108403.html Edytowane 21 Grudnia 2012 przez Driver Dodatkowe informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #9 Napisano 15 Maja 2013 (edytowane) Panowie pytanko, czujnik G71 w 1.8T gdzie się znajduje??? wszędzie jest opisane tylko w TDI, a w benzynce nie ma. Jeden z tropów to w itercoolerze ale tam go nie ma?? a pokazuje jako błąd statyczny 16490 A może dojdę po przewodach do wtyczki, tylko skąd one wychodzą. Dobra wiem gdzie ten czujnik, ale tam go nie ma i wiązki też nie ma a bląd pokazuje To w takim razie, jeśli nie ma czujnika a pokazuje błąd.... Edytowane 15 Maja 2013 przez wasiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #10 Napisano 15 Maja 2013 (edytowane) ...nie było pytania, znalazłem. Wiązka jest ale wtyk połamany Edytowane 17 Maja 2013 przez wasiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #11 Napisano 21 Stycznia 2022 gdzie go znalazles? to ten pomiedzy IC a przepustnica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach