Skocz do zawartości
Gość Dariuszek007

spadek mocy po przekroczeniu 120km/h

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy i jak to jest ż tym notlaufem na 4 biegi? Łapie notlaufa na 4 biegu obroty 3k , na trzecim biegu kręce do 4,5 obr i idzie jak strzała a na 4 dziura??

 

kolego ja przy tym objawie miałem padnięty zaworek n75, ale bardzo podobny objaw mają zapieczone łopatki w turbinie (dopiero gdy konkretnie są zawalone sadzami problem zaczyna wchodzić na 3 bieg i do tego zaczął mi łapać awaryjny na niskich obrotach na zimnym silniku).Mogą to także być wężyki choć akurat w Twoim przypadku wątpię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co ciekawe przyczyną tego "nieprzekraczania 120km/h" może być nie tylko przepływka, N75, czy cuda z turbiną, ale i ... olej w skrzynce komputera ... - uprzedzę pytania - tak, do skrzynki komputera (do czujnika) wchodzi wężyk ciśnieniowy oleju ... miałem tak niedawno - przy gwałtownym przyśpieszaniu auto w pewnym momencie wyraźnie słabło. Znajomy spec mi to wyczyścił i Pasztet śmiga jak rakieta. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lukas83 gdzie jest ta skrzynka.
przy lewym błotniku za przegrodą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez miałem problem z przeładowaniem i duzo o tym czytalem wiec tak Ja u siebie wymienilem:

N75. przeplywke, i nic potem okazalo sie ze jeden z wezykow od n75 byl przetarty

wymienilem i zadowolony sprawdzam i nic ale na szczescie znajomy mi powiedzial ze jego brat mial podobny problem i sie okazalo ze ten "gruby waz" kolo sciany grodziowej co ida chyba od intercoolera moze byc przyczyna powiedzial ze mam dodac gazu i trzymac go na np. 3 tys obrotach i zobaczyc czy moze waz nie jest dziurawy i... udalo sie okazalo sie ze z jak dodawalem gazu to waz sie "otwieral" i byla dziura jak 5 zł z ktorej uciekalo pow. ale byla ona od dolu wiec nic nie widzialem ale wymienilem ten kawalek i smigal az milo wiec polecam sprawdzic to tez juz sie poddawalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie taki problem.

 

Jak sie tylko zrobiło cieplo zaczal łapac tryb awaryjny. Bylo 0 stopni na dworze i sucho to moglem go gonic do 200km/h i bylo ok. teraz troche cieplej i znow to samo co rok temu. Logi dynamiczne zrobie jak bede wracał z pracy.

 

Vagiem kanal 11 sprawdzilem jak działa sztanga i widać że coś niedomaga. Zobaczcie filmik. Powinna trzymac w danej pozycjji a gruszka zaciąga sztange poczym popuszcza.

 

sztanga_afn

 

Na co zerknac ?? Podmienie jutro n75 z n18. jak myślicie pomoże ?

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa opanowana. Dla potomnych dodam ze u mnie winny byl przewod podcisnienia miedzy gruszka a plastikowa kulka. Odkad posiadam ten samochod nigdy tak nie jezdzil a zrobilem nim juz ponad 60tys w dwa lata.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

VW Passat,rok 1999, 1.9TDI(zero czerwonych literek))90km.

Mój problem polega na tym że traci moc po osiągnięciu 2800 obrotów i potem muli.

Wyczyscilem zawór n75, wymieniłem wężyki izolacyjne.

VAG wykrywa problem taki: p1550.

Odwiedziłem pare dobrych salonów VW i nikt mi nie mógł doradzić jaka to przyczyna(jaką część potrzebuje)

Pomocy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

VW Passat,rok 1999, 1.9TDI(zero czerwonych literek))90km.

Mój problem polega na tym że traci moc po osiągnięciu 2800 obrotów i potem muli.

Wyczyscilem zawór n75, wymieniłem wężyki izolacyjne.

VAG wykrywa problem taki: p1550.

Odwiedziłem pare dobrych salonów VW i nikt mi nie mógł doradzić jaka to przyczyna(jaką część potrzebuje)

Pomocy!!!

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50228&highlight=p1550

17965 P1557 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nic z tego nie rozumiem. Mógł byś wytłumaczyć co trzeba zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety nic z tego nie rozumiem. Mógł byś wytłumaczyć co trzeba zrobić?
trzeba sprawdzić cały układ podciśnienia czy nie łapie lewego powietrza i układ dolotowy tak samo oraz zaworki N75 N18 EGR szczelność między intercolerem a turbo i zrób logi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten N75 mam przeczyszczony,oraz wszystkie wężyki nowe(0 lewego powietrza)

przeplywomierz powietrza pozostał lub coś z turbo.

Przypominam że turbo zawsze dostawało po dupie i nie jeździłem powoli ponieważ uważam że taka jazda jest nudna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten N75 mam przeczyszczony,oraz wszystkie wężyki nowe(0 lewego powietrza)

przeplywomierz powietrza pozostał lub coś z turbo.

Przypominam że turbo zawsze dostawało po dupie i nie jeździłem powoli ponieważ uważam że taka jazda jest nudna.

to sprawdź przepływkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

n75 po czyszczeniu, w gornych partiach mocy morze nie domagać,na logach wyjdzie.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze to moze byc wina przeplywki . Sam mialem podbny problem . Wezyki wymienione n75 wyczyszczony ale nie dawal rady kupilem nowke pierburga i bez poproawy dokupilem nowke przeplywke pierburga i juz inny samochod od 2 tys (jak zalacza sie turbo) ciagnie do konca obrotomierza .... na 3 biegu potrafi przemielic kolami .

Przeplywki nie wyrzucalo na kompie ale to jej byla wina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za pomoc.

Prawdopodobnie w Poniedziałek kupię/zamówię nową i zobaczymy.

Czy wyciągnięcie i przeczyszczenie(jeśli sie da) może pomuc czy wymiana jest jedyną opcją??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeplywki nie wyrzucalo na kompie ale to jej byla wina.

zalezy o jakim kompie muwisz bo na logach dynamicznych widac jak przepływka pracuje,osobiscie sie na tym nie znam ,ale u mnie na logach mechanik mi muwił co nie domaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczyszczenie przepływomierza da poprawę,choć nie zawsze zaznaczę,doraźną.Problem i tak powróci prędzej czy później.Tak jak kolega powyżej stwierdził,VAG nie zawsze sygnalizuje błąd przepływki,wystarczy przeanalizować ilość masy powietrza w odpowiednich blokach w VAG-u.Najlepiej byłoby pożyczyć dobrą przepływkę i sprawdzić czy samochód "się zbiera"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozkręciłem przepływke i na moje oko nie wygląda źle.

Jest bardzo czysta, jedynie ta wtyczka którą sie wpina do przepływki nie chce 'zaklikac' co oznacza że może się poluzować w każdej chwili.

W tej wtyczce ten plastik pomiedzy stykami jest połamany.

Na logu wszystko pracowało tylko nie działał poprawnie ten najbliżej silnika, który jest bardz o nisko (lewy dolny róg silnika jak się patrzy)

Więc nie wiem co zamówic żeby wreszcie auto jechało jak należy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi wierzyć,moja stara przepływka,Bosch'a zresztą,również nie wyglądała źle,lecz nowa stanowiła ogromną różnicę.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności