bolek Zgłoś #181 Napisano 30 Marca 2012 czujnik na przepływomierzu turbiny... jak n75 ok i przewody ci nie spadły gdzies, odepnij przeplywke i sie przejedź powiedz jaki powinienem mieć efekt na odpiętej przepływce? i co diagnozować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoreko Zgłoś #182 Napisano 30 Marca 2012 Hm no jezeli to przeplywka zawodzi to po odpięciu powinna być poprawa.. a jak duża to się okaże, a jeżeli chodzi o diagnozę to vagiem nie zdiagnozujesz przepływomierza tak żeby ocenić ze na 100% on zawodzi. Gdzieś kiedyś czytałem o regeneracji przepływki ale nie polecam ponieważ często kończy się to wlaśnie jego całkowitym uszkodzeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek Zgłoś #183 Napisano 31 Marca 2012 Hm no jezeli to przeplywka zawodzi to po odpięciu powinna być poprawa.. . no dobrze tylko że do 140-160 jedzie normalnie ale później odcina go więc czy odłączenie przepływki spowoduje to że pojedzie normalnie? bo jakoś mi sie nie wydaje ale spróbuje i napisze co i jak.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mechanik741 Zgłoś #184 Napisano 9 Lutego 2013 Wyslij do Imielina w turbotechnice ci naprawia tanio,ja tam wysłalem i chodzi juz rok . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #185 Napisano 9 Lutego 2013 Wyslij do Imielina w turbotechnice ci naprawia tanio,ja tam wysłalem i chodzi juz rok .Daleko nie miałeś... Ja na Twoim miejscu zaniósłbym pieszo albo podjechał taksówką :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #186 Napisano 9 Lutego 2013 Sprawdż czy cięgno w turbinie sie zacina i na jakiej długości pracuje moje zdanie to turbo do czyszczenia sprawdz też zaworek n75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilson_92 Zgłoś #187 Napisano 11 Lipca 2014 (edytowane) Jak zdiagnozować n75? Edytowane 12 Lutego 2017 przez kamilson_92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mosqito Zgłoś #188 Napisano 16 Lipca 2014 Kolego, Możesz w taki sposób sprawdzić czy turbo nie siadło czy przepływomierz. http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/ Ja to spróbowałem w ojca aucie Skoda OCTAVIA I 2004r. Też przy 120km\h wyłączało się turbo. Raz porządnie przegonił i okazało się że turbo zabite było i po tej akcji wróciło wszystko do normy. Fakt pali w tedy jak smok w trakcie tej przeróbki, ale pomogło i teraz jeździ normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tooks Zgłoś #189 Napisano 23 Lipca 2014 U mnie też przechodzi turbo w tryb awaryjny gdzies powyzej 3000 rpm narazie przeszlo na biegu 3 i 4. Zauważyłem to po zmianie oleju i filtrów, nie wiem czy to przypadek. Jakaś nieszczelność na drodze filtr - turbina chyba nie miala by wpływu na przeładowanie? Bo taki błąd wyświetla: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tooks Zgłoś #190 Napisano 23 Lipca 2014 Czyli w takim przypadku niesprawne mogą być jedynie zawór, gruszka albo zapieczone łopatki tylko to sprawdzać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksownik1 Zgłoś #191 Napisano 29 Lipca 2014 Witajcie, potrzebuje waszej pomocy, bo nie mam juz pojecia co sie dzieje u mnie w pasku. Wszystko zaczelo sie od tego ze przy okolo 90km/h znikała moc, turbina sie wylaczala, a po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wracało do normy. Stwierdziłem ze przepływomierz i podmieniłem na inny, lecz dalej to samo. Więc przepływomierz odpada. (turbo potrafiło chodzić przez 3 dni bez żadnego jąknięcia, a jak cos go strzelilo to wyłączało sie zawsze po 90km/h, po czym znowu dzien wszystko grało itd). pozniej bylo juz gorzej i turbina za kazdym razem po przekroczeniu 90 gasła. Podmieniłem zawór n75 ale to tez nic nie dało, brak efektów. Wyczyściłem egr i w końcu turbo jak zgasło tak nie działa wogóle. Załączam to co pokazało mi na VAG'u, zaznacze ze pasek nie puszczał ani dymka z wydechu. Silnik 1,9 110km. pomożcie mi co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #192 Napisano 29 Lipca 2014 (edytowane) co to moze byc?Cztery błędy z tych pięciu, to efekt wypięcia wtyczek z czujnika temp., czujnika ciśnienia doładowania zintegrowanego z czujnikiem temperatury, przepływomierza.Prawdopodobna przyczyna Twoich problemów http://forum.vw-passat.pl/threads/37782-spadek-mocy-po-przekroczeniu-120km-h?p=2130146&viewfull=1#post2130146 Aby powiedzieć coś więcej i postawić wstępną diagnozę, potrzebne są dane do analizy tzw. logi, które wykonaj Vag-comem/VCDS-em i wstaw w odpowiednim dziale. Ludzie, czytajcie Forum ! W tym temacie znajduje się komplet potrzebnego Ci info. Edytowane 29 Lipca 2014 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miaste Zgłoś #193 Napisano 30 Stycznia 2015 Siema powiedzcie mi bo nic w tym temacie nie znalazłem Passat b5 afn . Poprzedni właściciel miał z tym problem i okazało się że był dziurawy icek wymienił , zapieczony zawór n75 , wymienił na używkę , I była czyszczona geometria , nie wymieniał tylko wężyków i mapsensora . No i auto przez około 2 tyg jezdził normalnie nic sie nie działo . Rozchorowałem sie i auto stało równy tydzień , i zaczęło łapać natlaufa ;/ Łapie albo przy 3 tys albo przy 120 km . Ale zaobserwowałem to tylko przy tym jak sie gwałtownie przyspiesza , ale jak np jedzie 3 tys i 2 3 sekundy z tymi samymi obrotami i dalej się da w gaz to ciągnie normalnie . Rozmawiałem z gościem który zajmuje sie tdi podnoszeniem mocy itd znajomi polecili , i mówi że turbo już kaplica . Ale zastanawia mnie bo jak je czyściliśmy to nie miało żadnych luzów ani nic , jedynie po czyszczeniu rysy od zmiennej geometrii których nie zlikwidowaliśmy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #194 Napisano 1 Lutego 2015 Kolego tylko czyszczenie, przerabiałem to już bo nic nie pomagało żadna wymiana tego zaworku N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek.maja Zgłoś #195 Napisano 21 Marca 2015 Siemano , czytałem wszystko co jest w tym wątku i mam to samo , mechanior powiedział po podlaczeniu do kompa ze coś z cisnieniem w turbinie i ze do regeneracji ale nie potrafił stwierdzić fakt takiego jak ten - jadąc okolo 90km/h powoli dociskam pedał nastepnie lekko odpuszczam i czuć zacięcie się czegoś ze jak drugi ran naciskam pedał gazu to samochód hamuje i spada do obrotów 1100 i dalej nie jedzie , musze wtedy w trakcie włączyć i wyłączyć i jedzie dalej, tak też i na półsprzegle jak parkuje to tez sie wiesza. Nie jest to co pare minut tylko co jakiś czas, bo nie raz cały dzień przejezdze i nic sie nie dzieje. Możliwe jest to że to sie tyczy turibiny ? Bo jak pojde z regeneracją i dalej bedzie bez zmian to kur*ica mnie złapie. Pozdrawiam , jestem nowy. Moj pasek to 1.9 tdi 90km 2000r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #196 Napisano 21 Marca 2015 Siemano , czytałem wszystko co jest w tym wątku i mam to samo , mechanior powiedział po podlaczeniu do kompa ze coś z cisnieniem w turbinie i ze do regeneracji ale nie potrafił stwierdzić fakt takiego jak ten - jadąc okolo 90km/h powoli dociskam pedał nastepnie lekko odpuszczam i czuć zacięcie się czegoś ze jak drugi ran naciskam pedał gazu to samochód hamuje i spada do obrotów 1100 i dalej nie jedzie , musze wtedy w trakcie włączyć i wyłączyć i jedzie dalej, tak też i na półsprzegle jak parkuje to tez sie wiesza. Nie jest to co pare minut tylko co jakiś czas, bo nie raz cały dzień przejezdze i nic sie nie dzieje. Możliwe jest to że to sie tyczy turibiny ? Bo jak pojde z regeneracją i dalej bedzie bez zmian to kur*ica mnie złapie. Pozdrawiam , jestem nowy. Moj pasek to 1.9 tdi 90km 2000r Raczej nie turbo, lepiej się wstrzymać z regeneracją. Na początek zrobić ogólny przegląd podciśnienia, przewodów od turbo do kolektora dolotowego a najlepiej podpiąć pod kompa i sprawdzić błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #197 Napisano 6 Marca 2016 Pacjent Passat B5 AFN , od kilku dni borykam się z problemem braku mocy w samochodzie , nie jest to odcinanie turbo , po prostu raz odpalę i jedzie ok , a za drugim razem jak chce odpalić i jechać to muł totalny , tak jak by chciał ale coś by go blokowało ... ;/ Niestety od 2 dni jest tak bez przerwy , ja mu gaz a on jak by stał w miejscu , coś jak by go przytkało / zablokowało . Wężyki od podciśnienia są ok , wszystko popodpinane , nie mam jak ani u kogo podpiąć auta pod kompa , wiem ze to jak wróżenie z fusów , ale może ktoś też miał taki sam przypadek ? Nie mam pojęcia od czego zacząć ... jeszcze jak by ktoś był uprzejmy wkleić fotkę wężyków od podciśnienia , jak są popodpinane który gdzie dokładnie idzie w AFN-ie to będę wdzięczny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EmsoN Zgłoś #198 Napisano 6 Marca 2016 Możliwe że masz zaworki N75 i N18 do przeczyszczenia/wymiany u mnie one powodowały spadek mocy a zwłaszcza przy włączonej klimie (na postoju żadnych błędów). Oczywiście najlepiej podpiąć pod komputer i logi dynamiczne dobrze by było wykonać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #199 Napisano 6 Marca 2016 N18 to ten od egr , a egr mam całkiem wywalony i zaślepiony , co do n75 podmieniałem i nic , dalej to samo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Impact Zgłoś #200 Napisano 6 Marca 2016 Jeśli chodzi o okolice Opola to z czystym sumieniem polecam ci Michał Rozkosz wpisuje w google i wszystkie namiary będziesz miał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach