sadus Zgłoś #41 Napisano 20 Maja 2011 Sprawdź czy szyba jest w prowadnicach. Mi średnio raz na rok wyskakuje i muszę poprawiać. Nie zapomniałes też o jakiejś śrubce do zamocowania podnośnika bo to też ważne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenon Zgłoś #42 Napisano 16 Lipca 2011 (edytowane) Również mam problem z mechanizmem szyb od strony kierowcy. Po naciśnięciu opuszczania, podnoszenia szyb silniczek kręci się, jednak szyba ani drgnie. Po odkręceniu boczka wyraźnie widać, że mechanizm wogóle się nie porusza (silniczek pracuje). Po odkręceniu śrub mocujących i mechanizm trzymając mechanizm ręką (w innym położeniu) szyba zaczęła się opuszczać i podnosić. Jednak po ponownym skręceniu znowu nie działa (powtarzałem procedurę 3 razy). Samochód kupiłem kilka dni temu z już nie dzialającą szybą. Szyba raczej się oryginalna. Problem rozwiązany. Zrobiłem jeszcze jedno podejście, wyjąłem cały mechanizm i okazało się, że na półksiężycu 1/3 zębów jest zdarta. Zmyliło mnie to, że po odkręceniu śrób mocujących zaczęło działać. Edytowane 16 Lipca 2011 przez lenon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #43 Napisano 17 Lipca 2011 Problem rozwiązany. Rozwiązany? .. No to teraz masz problem, to cholerstwo jest odporne na spawanie ( w sensie - po napawaniu i wycięciu zębów usterka powraca po krótkim czasie), nowy mechanizm jest drogi , a stary używany w dobrym stanie ciężko znaleźć.Ja już dwa razy napawałem i wciąż problem powraca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #44 Napisano 17 Lipca 2011 Witam U mnie tez zaczyna "strzelać" jak szyba zaczyna jechać w dol ( tylko drzwi kierowcy) i kombinuje co z tym zrobić... Moze da rade przełożyć to ramie z wycinkiem zębatki z manualnego mechanizmu ? Ktoś próbował ? Zazwyczaj te manualne maja zębatki w bardzo dobrym stanie Widze na allegro nowe mechanizmy pod elektrykę ale jakoś nie przekonują mnie podróbki. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #45 Napisano 17 Lipca 2011 Moze da rade przełożyć to ramie z wycinkiem zębatki z manualnego mechanizmu ? Ktoś próbował ? Zazwyczaj te manualne maja zębatki w bardzo dobrym stanie ja coś takiego robiłem u wujka ale nie pamiętam już jak więc nie pomogę za bardzo, wiem że się da. Widze na allegro nowe mechanizmy pod elektrykę ale jakoś nie przekonują mnie podróbki. mnie też. podobno są kiepskiej jakości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #46 Napisano 18 Lipca 2011 Najlepsze rozwiązanie to znaleźć używany ale oryginalny mechanizm Ja jakiś czas temu kupiłem taki za 210 zł (komplet prawy + lewy) w nienagannym stanie i służy mi cały czas. Warto przed zamontowaniem cały ten grzebień z ząbkami przesmarować żeby nie chodził na sucho - wtedy te zęby dłużej wytrzymają. Zanim kupiłem te mechanizmy kolega proponował mi żeby ktoś mi sam ten grzebień dorobił na obrabiarce z jakiegoś twardego metalu. Jak ktoś się chce w to bawić to też może załatwić sprawę o ile robota będzie dobrze zrobiona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GosiaiPiotr Zgłoś #47 Napisano 22 Kwietnia 2012 Witam, ja przerobiłam ten temat, zamiennik za 80zł na jedna stronę podziałał 2 miesiące, polecam kupno sprawnego używanego bo oryginał "nowy" po rabatach to koszt 450zł. ale może lepiej raz 450 zł wydać i mieć 100% gwarancje że będzie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1201 Zgłoś #48 Napisano 6 Września 2015 Witam. U mnie ciężko chodziła szyba przy podnoszeniu do góry ostatnie 10 cm. Ta zębatka półokrągła jest zjechana i przeskakuje. Mam mechanizm na korbe i mam pytanie czy podejdzie z tyłu do przodu. Tył działa lekko i tam nie używa się opuszczania szyby a z przodu częściej i denerwuje mnie to ręczne podnoszenie szyby po wyjściu z auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #49 Napisano 6 Września 2015 nie pasuje, zupełnie inna konstrukcja podnośnika z tyłu jest sterowane linką a z przodu mechanizm nożycowy i tryby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #50 Napisano 9 Września 2015 mozesz poszukac manuala z przodu wystarczy nozyce przlozyc odpowiednio;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #51 Napisano 10 Września 2015 niekoniecznie podpasuje z manualnego, są chyba 2 firmy produkujące w ori, ja akurat trafiłem na taki w których rozmiar zęba nie pasował z manuala do silnika, lepiej bez kombinacji kupić zamiennik około 50zł jakość taka sobie, ja bynajmniej na taki trafiłem ze musiałem doklepać nity bo były za luźne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gibbon Zgłoś #52 Napisano 15 Września 2015 No to jaki jest sens kupna zamiennika przy którym jeszcze trzeba dłubać ? <myśli> prawda jest taka , że nasze paski to stare poczciwe autka i najlepiej właśnie dorwać ori , sam w tym roku wymieniałem z tyłu moduł komfortu silnik elektryczny + całą prowadnice z silnikiem przód hula jak ta lala więc sugeruje zainwestować 50 zł w ori część używaną solidnie przesmarować smarem część pracującą i mieć święty spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #53 Napisano 17 Września 2015 jak masz dużo wolnego czasu na objazd po szrotach to nie ma problemu , druga sprawa że dorwać ori bez wyrąbanych zębów też nie jest tak łatwo, nie twierdzę ze wszystkie zamienniki trzeba poprawiać u mnie akurat doklepanie nitu wymagało poprawki, mechanizmy od 3 lat na aucie wiec jednorazowe też nie są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach