robbas7 Zgłoś #1 Napisano 26 Października 2008 Czy ktoś próbował tuningować silnik 9A? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kostia Zgłoś #2 Napisano 8 Listopada 2008 digifant czyli wtrysk elektroniczny + strojenie tego i można celować w 150-160 koni ale nie jest to tanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robbas7 Zgłoś #3 Napisano 8 Listopada 2008 jaki jest zakres przeróbek? czy elektronikę wstawia się od 150-cio konnego silnika z przejsciówki? to czy nie lepiej włożyć taki silnik? jak można to prosiłbym więcej informacji.no i jaki może być orientacyjny koszt takiej operacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adek'87 Zgłoś #4 Napisano 8 Stycznia 2009 Witam! Pozwolisz że podepne sie do Twojego tematu:) bo sam myśle podkręcić troche mojego Paska... Napiszcie prosze, jakie są koszty takiego Digifanta i czy jest w tym jakieś ryzyko... Piszcie jak najwięcej na ten temat... Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #5 Napisano 11 Maja 2009 Poszukajcie tutaj http://216.239.59.104/search?q=cache:cSmMaya4DaQJ:forum.vwgolf.pl/viewtopic.php%3Ft%3D672+silnik+9A&hl=pl&ct=clnk&cd=8&gl=pl&lr=lang_pl&client=firefox-a ja jestem na etapie zbierania czesci troche to kosztuje ale mysle ze warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #6 Napisano 11 Maja 2009 a ja mysle ze nie warto, lepiej kupic vrka ;] dźwięk mmmmm.. i bez modow jaka moc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapuch Zgłoś #7 Napisano 12 Maja 2009 a spalanie zmodowanego 9A i AAA podobne zapewne. A wytrzymalosc VRa o wiele wieksza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 12 Października 2009 Stare to znaczy post ale co do spalania nie zgodzę się, a jeżeli chodzi o trwalosc to też mam wątpliwości. 9A ma 136 km ABF 150 teoretycznie w praktyce ABF wychodzi ponad 160 a lekko dlubnięty spokojnie 180 bez zmiany wtrysków. 9A z Digi bez modów wychodzi pomiędzy 148 a 156 a z polerką wydechem spokojnie 160. Bez zmian wałków i wtrysków z G60 i mapy wtrysku. Spalanie nie ma wiele do mocy w tym silniku chodzi tylko o sprawność silnika a w tej 16 jest niemała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach