Gość misiek_kb Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2008 Witam. Od niedawna Autko zaczeło mi sie (chyba)ślizgac. Mianowicie pewnego razu po zmianie biego z 1 na 2 i wcisnieciu gazu obroty wzrosly a auto ledwo sie rozpedzalo.Zjechalem zgasilem i po kilku minutach bylo dobrze.A teraz znowu od czasu do czasu jest cos takiego. Jak myslicie co to jest? Czy jest mozliwos wyregulowania sprzegla? Może wystarczy troszeczke podciagnąc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 24 Października 2008 misiek_kb Co chcesz podciągnąć? Przecież sprzęgło jest sterowane hydraulicznie.Możesz jedynie odpowietrzyć układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiek_kb Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2008 misiek_kb Co chcesz podciągnąć? Przecież sprzęgło jest sterowane hydraulicznie.Możesz jedynie odpowietrzyć układ. JurekW Nie wiem szukam sposobu jak najtańszego:D Osobiscie wydaje mi sie że to sprzeglo. Ale czy musze kupowac caly komplet? czy tylko tarcze? a moze to docisk? Wiem że nikt nie jest wrózka ale moze ktos mial podobna przypadlosc i wie czy to tarcza czy docisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2008 Dopóki nie rozbierzesz nie będzie wiadomo co dokładnie- moim zdaniem należy wymienić komplet. Zresztą sam musisz podjąć decyzję jak skrzynia będzie na zewnątrz pojazdu.Wycieku oleju od strony łączenia silnik-skrzynia nie masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiek_kb Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2008 Komplet to docisk tarcza i łożysko? coś jeszcze mi potrzebne bedzie?A jak tam z ceną? Jak patrze po sklepach on-line to 1130 a na allegro 600..A tych samych firm i nowe. A przy okazji zapytam czy drgania przy lekko wsisnietym sprzegle są normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2008 a ja mam pytanie ile komplete sprzeglo?? bo moje sie zaczelo juz slizgac nie mowiac o tym ze bierze juz bardzo wysoko a jak sie ten uklad odpowietrza moze to cos da?? no i jeszcze mi sie troche poci na laczeniu skrzyni ze silnikiem ale nie wiem jaki to ma zwiazek? zalewa sie i slizga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #7 Napisano 25 Października 2008 (edytowane) W Inter Cars cena-detaliczna kpl. sprzęgła/tarcza,docisk,łożysko oporowe/ Luk-975,- Valeo-720,- Sachs-870,- 4max-596,- Jeśli macie kogoś kto ma num. klienta to do hurtu znacznie taniej. Odpowietrzenie nic nie da, regulacji brak, jak bierze wysoko to koniec tarczy, jak pedał drży przy wciśniętym sprzęgle to koniec łożyska. Nie polecam wymiany każdej części z osobna bo jest to kupa roboty, a i tak za jakiś czas padnie inny podzespół i za wyciąganie skrzyni trzeba będzie ponownie zapłacić. Są tacy którzy wymieniają tylko tarczę lub docisk, lub łożysko. No ale kto bogatemu zabroni Edytowane 25 Października 2008 przez zippo68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #8 Napisano 25 Października 2008 na allegro to niby LUK za 600 zł jest, i do tego niby komplet? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #9 Napisano 25 Października 2008 (edytowane) na allegro to niby LUK za 600 zł jest, i do tego niby komplet? W IC Luk kosztuje do hurtu 634,- Fota jeszcze droższa 696,- Chyba, że ktoś ma jeszcze większy raba, lub ma dojście bezpośrednio do importera. Ja do mojego założyłem z Sachsa i chodzi bez zastrzeżeń. Num. katalogowy/623 1157 00/ tego kpl. z allegro się zgadza. Edytowane 25 Października 2008 przez zippo68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #10 Napisano 25 Października 2008 mam nadzieje ze zime jeszcze uda mi sie pojezdzic bo jak go nie dociskam na maxa na 1 biegu to potem sie nie slizga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #11 Napisano 26 Października 2008 mam nadzieje ze zime jeszcze uda mi sie pojezdzic bo jak go nie dociskam na maxa na 1 biegu to potem sie nie slizga Jeździć się da. Gorzej jak staniesz gdzieś na ostrym podjeździe i będziesz chciał ruszyć wtedy siwy dym, smród, i stoisz w miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #12 Napisano 26 Października 2008 a np jak szybko przyspieszasz na 2 to przy 40km/h jakie masz obroty??kiedys widzialem u kumpla jak sie slizgalo sprzeglo nie wyglada to fajnie bo przy 40km/h zamiast miec np3 tys obrotow to mial prawie 6.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #13 Napisano 28 Października 2008 u mnie jest tak ze jak rusze na piskach i wrzuce 2 to jest spoko potem sie kula do konca swoich mozliwosci, no ale jak rusze spokojnie na 1 biegu auto zacznie sie toczyc i wcisne pedal do deski wtedy sie slizga ale na 2 biegu w ogole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #14 Napisano 28 Października 2008 jak rusze na piskach.... Chyba nie najlepszy silnik i samochód do takich akrobacji;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #15 Napisano 5 Listopada 2008 Chyba nie najlepszy silnik i samochód do takich akrobacji;) no raczej nie:) tylk oczasami trzeba szybko sie do ruchu wlaczyc a passat troche ciezki wiec tzreba mocniej depnac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musznik20 Zgłoś #16 Napisano 13 Stycznia 2011 mam nadzieje ze zime jeszcze uda mi sie pojezdzic bo jak go nie dociskam na maxa na 1 biegu to potem sie nie slizga a ja mam takie pytanie moje sprzęgło działa już jak nacisne lekko czyli gdzieś na 1/5 naciśniętego pedału co myślicie o tym nie ślizga mi się ale dla mnie to dziwne że lekko nacisne i już moge bieg zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musznik20 Zgłoś #17 Napisano 13 Stycznia 2011 mam nadzieje ze zime jeszcze uda mi sie pojezdzic bo jak go nie dociskam na maxa na 1 biegu to potem sie nie slizga a ja mam takie pytanie moje sprzęgło działa już jak nacisne lekko czyli gdzieś na 1/5 naciśniętego pedału co myślicie o tym nie ślizga mi się ale dla mnie to dziwne że lekko nacisne i już moge bieg zmienić. ---------- Post added at 03:54 ---------- Previous post was at 03:35 ---------- mam nadzieje ze zime jeszcze uda mi sie pojezdzic bo jak go nie dociskam na maxa na 1 biegu to potem sie nie slizga Witam. A ja mam takie pytanie czy moje sprzęgło jest do wymiany ponieważ bierze już jak lekko nacisne pedał sprzęgła a nie ślizga mi się. Czy to jest normalne. tak na 1/5 pedała już bierze ---------- Post added at 03:56 ---------- Previous post was at 03:54 ---------- sorki że trzy razy napisałem ale komp mi wiesza się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun3k Zgłoś #18 Napisano 27 Listopada 2016 Witam , mam pytanie odnośnie sprzęgła w b5 3b2 110km AFN , właściwie kończy się sprzęgło chciałbym zastąpić koło dwumasowe kołem jedno masowym tylko pytanie które sztywne koło podejdzie pod ten model . Posiadam koło VW 037 105 273C i zastosowałbym sprzęgło Sachs 3000 332 001 . to jest kombinacja z g60 opisywana na forum vwgolf . ale nie jestem pewny czy podejdzie pod wzdłużny silnik. Śruby: N90206103 to są te duże - śruby do koła zamachowego 6szt N10101001 te są do docisku - 6szt Koło zamachowe: zamach 1z (1.9tdi 90KM z mk3), abf (2.0 16V z mk3), g60 (PG z mk2) || VW 037 105 273C / VW 028 105 269 | Komplet sprzęgłowy Sachs 3000 332 001 to G60 lub 3000 384 001 to VR6 na komplet sprzęgłowy składa się: Tarcza dociskowa sprzęgła Tarcza sprzęgła Łożysko zwalniające Dodatkowo: uszczelniacz na wał olej do skrzyni biegów oba do dostania w ASO po VIN'ie Zestaw pasuje do: 1.9 TDI VP ( AFN,AHF, ALH, ASV, AGR, 1Z) 1.9 TDI PD : BKC , BLS , AXR ,ATD- tylko skrzynia 5 b. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paseratti_tdi Zgłoś #19 Napisano 28 Listopada 2016 to przy okazji powiedzcie mi jak sprawdzić (przed rozbiórką) czy ktoś wcześniej nie zastąpił już dwumasy kołem jednomasowym? To dość ważne, bo kupując sprzęgło musimy wiedzieć, czy taki mod został zrobiony w przeszłości, czy też nie. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #20 Napisano 28 Listopada 2016 Były takie mody. Trzeba trochę przekopać forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach