Skocz do zawartości
Gość sebwys

Szarpie, gaśnie na gazie

Rekomendowane odpowiedzi

zdunio82    0

Koledzy mam pytanko po malutku zaczyna mi saczyc z uszczelki pod glowica wywala plyn na zewnatrz nie do oleju bo maselka niema i stan oleju w porzadku.Czy to moze byc przyczuna tej padaczki na gazie bo na benzynie wszytko wporzadku nie ma zadnych dlawien i szarpan.Na gazie zaczyna go dusic jak silnik ma okolo 90 stopni.Gazownik sprawdzil cala instalacje i powiedzial ze jest wszytko w porzadku i ta uszczelka moze byc przyczyna tylko czemu nie ma takich objawow na benzynie???

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

zdunio82    0

Panowie wreszcie moj koszmar z dlawieniem i szarpaniem sie skonczyl .Dzisiaj zaczolem sprawdzac silniczek krokowy od gazu gdy zaczolem ruszac nim auto na chwile zaczelo normalnie chodzic bez wachan itd wiec zdemontowalem go i wyczyscilem ale dalej padaka,wiec zaczolem poruszac wiazkami kabli ktore byly zaizolowane dosc mocno a konkretnie wychodzily od cewki silniczka krokowego od gazu oraz silniczka krokowego od benzyny byl tam rowniez zaizolowany przekaznik a wnim 4 kable jak sie okoazalo na tym przekazniku jeden kabel byl urwany i nie bylo dobrego styku po naprawie autko chodzi jak burza i na lpg i na PB.

I jeszcze jedno gazownik wlasnie tak sprwadzil cala instalacje i urwal ze mnie 60 zl to sa specjalisci po co szukac w starym passacie przyczyny lepiej powiedziec ze to przez uszczelke z pod glowicy. i isc zamontowac sekwencje w autku za 20000tys.

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
yunivers    0
I jeszcze jedno gazownik wlasnie tak sprwadzil cala instalacje i urwal ze mnie 60 zl to sa specjalisci po co szukac w starym passacie przyczyny lepiej powiedziec ze to przez uszczelke z pod glowicy. i isc zamontowac sekwencje w autku za 20000tys.

tacy właśnie są ludzie chcą tylko wydymać człowieka na wszystkie sposoby aby tylko zarobic

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
chemik86    0

dodam od siebie coś:D Mi auto albo jechało na gazie jak prawdziwy muł, albo szarpało, albo gasło, wszystko naraz też bywało:D. Zawziąłem się, wyczyściłem przepływomierz, wszystko co się dało i było związane z filtrem powietrza, silnik krokowy i przyznam, że na gazetę odkładałem to co wyjąłem, nazbierała mi się co najmniej szklanka jakiegoś czarnego syfu:/. Od momentu wyczyszczenia ustawiłem sobie obroty na śrubie "na słuch" bo obrotomierza nie mam niestety i przyznam, że jestem naprawdę zachwycony. Te auto jeszcze nigdy tak fajnie nie jeździło:D W trasie pali mi niecałe 7,5 l gazu. Super sprawa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Bond29    0

Ja miałem podobną sprawe jak wy autko dusiło gdy mu demnolem a przy spokojnej jeździe normalny muł byłem u gazownika wyregulował zapłąciłem 25zł niby coś lepiej ale nie to co bym chciał dzisiaj zaczołem szukac okazło się że filt był tak zatkany że się zdziwiłem tym że to autko wogóle jeździło na gazie koszt 20 zł za filtry . Teraz nim nie szarpie coś jest jak bym zamulony ale kupie interfejs pod kompa to cobie sam go ustawie bo na tych psełdo gazowników wydałem 200zł a urządzenie kosztuje ok 50-60zł

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
łasiczka    0

Witam . Mam podobny problem z 1,6 silnikiem . Po wymianie rozrządu u mechaników rozwalili mi gazownie (połamany mikser ,rozwalony parownik ) wymieniłem na nowe i od dwóch lat passek na trasie pali 9l , a w mieście 15l . Gazownicy za każą wizytę kosują po 20 zł.

Kupiłem niedawno drugiego paska 2.0 16V wersji amerykańskiej i mam z nim problem na benzynie i gazie , do 3500obr. jest mół lub szarpie powyrzej strzała . Już nie mam pojęcia za co się złapać .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szymon92    0

Witam panowie liczę na pomoc z waszej strony. Mam problem który polega na tym że jak ostatnio zatankowałem gaz zatrzymlałem się na pierwszej krzyżówce po próbie ruszenia auto zaczęło szarpać ale nie zgasło po przełączeniu na paliwo auto normalnie jechalo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Podkopnik    0

Wtryskiwacze pewnie masz juz do wymiany a tak naprawde przyczyn może być wiele poczynając od filtrów gazowych poprzez problemy z reduktorem a kończąc na kablach zapłonowych.

Podjedź do gazownika niech podepnie go pod kompa i rzuci swoim okiem. Jakiej firmy masz wtryskiwacze i kiedy były ostatnio regenrowane lub wymieniane???

Nie napisałeś czy objawy są zimnym czy rozgrzanym silniku i czy występują cały czas.

Jak zjechałeś gaz do konca i Ci się dopiero co przełączył to normlane że zgasł bo w przewodach było jeszcze zbyt mało gazu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×