Skocz do zawartości
emge

Wymiana termostatu 1.9 TDI AFN (fotostory)

Rekomendowane odpowiedzi

Musiał byś płukać, jak byś miał np. olej w układzie chłodzenia, albo zawalona nagrzewnicę, ale normalnie przy wymianie termostatu nic nie płuczesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.mam pytanie dotyczace montazu termostatu.czy montujemy go ta dlusza strona do silnika czy do krocca?nie zwrocilem uwagi przy demontazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że długim w stronę bloku, zresztą, odwrotnie pasuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

podłączę się do tematu, chodzi mi o miejsce termostatu w passacie 2,5TDI. Czy ktoś z Was wie może gdzie on się znajduje?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czytałeś poprzednią zakładkę? Chyba nie bardzo :637:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana termostatu jest prosta,włożyć termostat dłuższą stroną skierowaną do bloku

silnika,załóż oring gumowy i zakręć plastykową końcówkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, faktycznie to przeoczyłam:( chyba dlatego, że jestem tu nowA;) ale dziękuję za sugestię:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto kupić w aso. Rzeczywiście termostat w detalu kosztuje 125 zł + uszczelka kilka złotych ale warto zainwestować. Co do wymiany to zabierał się i ja :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że się podepnę... :)

 

Czy w 1.9 AJM termostat jest w tym samym miejscu czy w innym ?

Mam już termostat i chcę wymienić a wolę wiedzieć wcześniej gdzie jest niż szukać godzine na zimnie :)

 

Pozdrawiam

Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciej :)Super opis napewno niejednego użytkownikowi Passata się przyda:)Pozdrawiam:):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W AJM jest w tym samym miejscu własnie wczoraj wymieniałem i uwaga niech Tobie nie spadnie śrubka bo mi spadła i po 1,5 godzinnych poszukiwaniach pod autem dałem za wygrana i okazało sie że śrubka to 7 i normalnie u nas nie występuje i dopiero Jasiu {mechanik} poszukał w pudle z śrubkami podobną i po przeróbce pasowała co zajęło mi prawie 2 dni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,czeka mnie wymiana termostatu,prosze mi napisac czy musze zaopatrzyć sie w płyn (jeśli tak to jaki? czy to ma byc G12 oryginalny z serwisu) czy wystarczy spuscic płyn i potem wplać go spowrotem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja zmienialem termostat to zalalem ten sam plyn tylko ze przepuscilem go przez czysta szmatke a brakowalo moze mi 0.5l bo tyle mi wycieklo ale nie na mnie :D a co do plynu to u mnie jest jakis zielony a ze w sklepie nie bylo innego tylko petrygo wiec dolalem petrygo i jest ok bo plyny sie mieszaja. Jak masz G12 to moze lepiej nie mieszac i poszukac takiego samego jak i masz zalany. Ja podstawialem czyste wiaderko o duzej srednicy wiec bardzo malo mi plynu wycielko do kanalu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spuść ile się da. Jak wyjmiesz termostat to jeszcze sporo go ucieknie i tu jest kłopot aby wszystko złapać. Płyn to G12 koszt to ok 25-30zł za 1.5l koncentratu (FEBI) rozcieńczasz pół/pół. Mi zawsze uciekało ok 1l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem autko i nie wiem jaki mam tam płyn zalany.

 

 

czy ten G12 febi to ogrinał ? czy zamiennik ?? w serwisie mają tez tego G12?

Edytowane przez pawelstaszow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dotąd zawsze lałem FEBI i nie było problemów. Po oryginał zawsze można pojechać do serwisu ale poco przepłacać skoro nie widać różnicy. Jaki masz płyn to tego nawet najstarsi górale nie wiedzą.

G12 jest różowy i taki jest zalany fabrycznie, ale BORYGO też jest w kolorze różowym.

Mogę się tylko domyślać, że jak masz auto ściągnięte np z Niemiec to masz G12.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mogę się tylko domyślać, że jak masz auto ściągnięte np z Niemiec to masz G12.
Nie ma znaczenia skad auto sciagniete bo moj passek byl z niemiec i nie mial G12 wiec to nie jest zasada ze jak z niemiec to jest G12.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam furkę polską.

 

 

A czy nie leje sie takiego płynu jakiego koloru jest korek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zbiorniczku masz napisane G12 i taki niby powinien być płyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki ma numer g12 febi ? bo piszecie ze kolor rózowy, a widziałem czerwone itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności