omnic Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2008 Witam Przeszukałem podobne tematy, ale nie znalazłem nic podobnego i beznadziejnego jak mój problem. Zacznę od porządku Zapaliła się kontrolka trakcji i silnik zaczoł wpadać w wibracje podczas przyśpieszania po podłączeniu do VAGa pokazało: 17678•Wtryskiwacz 4 - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / niezwiązany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Wstawiłem do warsztatu gdzie wymieniono czwarty pompowtryskiwacz i sprawdzono pozostałe Odebrałem auto z warsztatu przejechałem 350km i problem powrócił warsztat stwierdził, że zbiornik jest brudny i trzeba wyczyścić zbiornik i cały układ paliwowy i sprawdzić jeszcze raz pompowtryskiwacze i tak zrobiono. Odebrałem auto z warsztatu i co przejechałem 5km problem powrócił jak bumerang Diagnoza 17678 te same objawy i co o tym sądzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2008 Obstawiałbym kabelek zasilający pompowtrysk. Na moje oko może być uszkodzony, ma gdzieś przebicie, albo wystarczy przeczyścić styki w kostce podpinanej do wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2008 Podobny problem miał kolega w tym silniku tyle tylko że w golfie, tak samo wymiana wtrysku a problem wracał po kilkunastu km. Serwis nic nie zrobił tylko wyciągal kasę i rozkładał ręce... Okazało się że za ten stan rzeczy odpowiada czujnik jak się nie mylę od temperatury paliwa. Najlepsze że vag nie wyświetlał żadnego błędu czujnika tylko problem z wtryskami. Nie wiem na ile się to przyda ale warto sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MirMal0606 Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2008 czy nie ubywa Ci płynu chłodzącego. U mnie było podobnie. Wymiana pompowtrysków nic nie dała. Po zdjęciu głowicy okazało się, że jest zgięty korbowód. Płyn dostawał się przez kanał ssący (dziurawa głowica) do komory spalania i w wyniku tego nastąpiło zgięcie korbowodu. Powiększyła się komora spalania i właśnie podłaczony komp wykazywał że popowtrysk jest niesterowalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omnic Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2008 Płyn nie ubywa, ale zauważyłem, że problem występuje najczęściej na dużych nie równościach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolf80 Zgłoś #6 Napisano 15 Października 2008 ja obstawiam przewód zasilający albo kostkę od pompki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MirMal0606 Zgłoś #7 Napisano 15 Października 2008 popieram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlosek11 Zgłoś #8 Napisano 15 Października 2008 umnie było coś podobnego mechanik zle wpiol wtyczkę do czujnika ktury jest zamontowany na tej czarnej róże co idzie do ic z tyłu silnika ps .trzeba zdiąć gornom osłone silnika aby dostać się do czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rawko Zgłoś #9 Napisano 15 Października 2008 u mnie było podobnie. kabelek zasilający pompowtrysk. przeczyszczenie styków i jak ręką odjął przeczyścić styki w kostce podpinanej do pompowtrysku. __________________ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BloodY Zgłoś #10 Napisano 13 Maja 2012 Witam. napiszczie dokładnie gdzie jest ta kosta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #11 Napisano 13 Maja 2012 (edytowane) Witam. napiszczie dokładnie gdzie jest ta kostaKostka/kostki wpinane są w pompowtryskiwacz. Aby się do nich "dobrać" musisz zdjąć pokrywę wałka rozrządu.Zajrzyj tu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161 Edytowane 13 Maja 2012 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach