Skocz do zawartości
omnic

Problem z czwartym pompowtryskiwaczem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przeszukałem podobne tematy, ale nie znalazłem nic podobnego i beznadziejnego jak mój problem.

Zacznę od porządku

Zapaliła się kontrolka trakcji i silnik zaczoł wpadać w wibracje podczas przyśpieszania po podłączeniu do VAGa pokazało: 17678•Wtryskiwacz 4 - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / niezwiązany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Wstawiłem do warsztatu gdzie wymieniono czwarty pompowtryskiwacz i sprawdzono pozostałe

Odebrałem auto z warsztatu przejechałem 350km i problem powrócił warsztat stwierdził, że zbiornik jest brudny i trzeba wyczyścić zbiornik i cały układ paliwowy i sprawdzić jeszcze raz pompowtryskiwacze i tak zrobiono.

Odebrałem auto z warsztatu i co przejechałem 5km problem powrócił jak bumerang

Diagnoza 17678 te same objawy i co o tym sądzicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obstawiałbym kabelek zasilający pompowtrysk.

Na moje oko może być uszkodzony, ma gdzieś przebicie, albo wystarczy przeczyścić styki w kostce podpinanej do wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobny problem miał kolega w tym silniku tyle tylko że w golfie, tak samo wymiana wtrysku a problem wracał po kilkunastu km. Serwis nic nie zrobił tylko wyciągal kasę i rozkładał ręce...

Okazało się że za ten stan rzeczy odpowiada czujnik jak się nie mylę od temperatury paliwa. Najlepsze że vag nie wyświetlał żadnego błędu czujnika tylko problem z wtryskami.

 

Nie wiem na ile się to przyda ale warto sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MirMal0606

czy nie ubywa Ci płynu chłodzącego. U mnie było podobnie. Wymiana pompowtrysków nic nie dała. Po zdjęciu głowicy okazało się, że jest zgięty korbowód. Płyn dostawał się przez kanał ssący (dziurawa głowica) do komory spalania i w wyniku tego nastąpiło zgięcie korbowodu. Powiększyła się komora spalania i właśnie podłaczony komp wykazywał że popowtrysk jest niesterowalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn nie ubywa, ale zauważyłem, że problem występuje najczęściej na dużych nie równościach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam przewód zasilający albo kostkę od pompki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

umnie było coś podobnego mechanik zle wpiol wtyczkę do czujnika ktury jest zamontowany na tej czarnej róże co idzie do ic z tyłu silnika ps .trzeba zdiąć gornom osłone silnika aby dostać się do czujnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie było podobnie. kabelek zasilający pompowtrysk. przeczyszczenie styków i jak ręką odjął:)

przeczyścić styki w kostce podpinanej do pompowtrysku.

__________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. napiszczie dokładnie gdzie jest ta kosta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. napiszczie dokładnie gdzie jest ta kosta
Kostka/kostki wpinane są w pompowtryskiwacz. Aby się do nich "dobrać" musisz zdjąć pokrywę wałka rozrządu.

Zajrzyj tu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności