lukasz070 Zgłoś #181 Napisano 20 Stycznia 2018 (edytowane) wykonałem odczyt, mam raz 0 raz -0,6 czy to postój czy w czasie jazdy jest identycznie. Czyli muszę obrócić koło delikatnie w prawo aby kąt dać bardziej na - ? czy metodą prób i błędów sprawdzać przedział od -3 do 3 ? czytałem kilkanaście postów wczesniej, że jak jest na - to silnik jest żwawszy. Podczas wymiany rozrządu wszystko zablokowałem więc napewno mi nie przeskoczyło o żaden ząbek. Niestety przed rozebraniem auta nie sprawdziłem wartości kąta synchronizacji Edytowane 20 Stycznia 2018 przez lukasz070 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszplt Zgłoś #182 Napisano 20 Stycznia 2018 Kąt masz zbliżony do fabrycznego 0, ale każde auto jest inne więc musisz pokombinować z tym kątem. U wielu osób lepiej i chodzi na -0.6 -1.5 a jeszcze u innych lekko na +. Ja też wymieniam we wtorek rozrząd i sprawdziłem u siebie i mam -3,9 do -4,4 jest lekko rozjechany. Powiem mechanikowi aby ustawił w okolicach -1,5 , w razie czego to sam się z tym pobawię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz070 Zgłoś #183 Napisano 20 Stycznia 2018 ok, dzięki za odpowiedzi, w poniedziałek pokombinuję i dam znać co i jak Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #184 Napisano 20 Stycznia 2018 Raczej metodą prób i błędów ostaw tak aby Ci pasowo. To spalanie 8-9 to rzeczywiste czy z komp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz070 Zgłoś #185 Napisano 21 Stycznia 2018 8-9 to srednie wskazanie z komputera, przed wymianą rozrządu miałem w granicach 6, a to spalanie chwilowe jak jadę 100 km/h wynosi okolo 9-10l/100km. Paliwo ze zbiornika szybko ubywa wiec cos musi byc nie tak, delikatnie zmienię ten kąt i zobaczę co się będzie działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz070 Zgłoś #186 Napisano 22 Stycznia 2018 Zmieniłem kąt kilka razy. Teraz mam -2.2 i skacze czasami do -2.8 spalanie wróciło do normy tj niecałe 6l/100km auto jest tak jakby mocniejsze. Czy mogą być jakieś konsekwencje tak ustawionej synchronizacji czy jest ok ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #187 Napisano 22 Stycznia 2018 Jest OK. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszplt Zgłoś #188 Napisano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Rozrząd wymieniony , synchronizacja ustawiona na -1;-) Telepanie silnikiem które wcześniej miało miejsce ustał, teraz równo pracuje. Jedynie spalanie na wolnych obr. które wcześniej było 0,5 wzrosło do 0,6 -0,7l, ale jest ok.:-) Edytowane 25 Stycznia 2018 przez lukaszplt Dla mających podobny objaw, z telepaniem silnika, warto sprawdzić kąt synchronizacji. U mnie był za bardzo rozjechany. Jakie macie spalanie na wolnych obr.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach