AndrzejP4 Zgłoś #81 Napisano 20 Stycznia 2017 Twoje zawieszenie nie ma nic wspólnego z fabrycznym poza podobieństwem w wyglądzie - kamoka to największy paździerz. Wrzuciłeś już 800zł na wahacze, a nadal masz w aucie podłą chińszczyznę najgorszego sortuj. Za 500 zł miałbyś chińsko-niemieckie skv które jest wyjątkowo solidne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Das AUTO Zgłoś #82 Napisano 20 Stycznia 2017 może wiem natomiast ze od założenia przejechały juz wiecej niz DELPHI z których po niespełna 200km wyszły gumy. a nie był to chinczyk tylko producent na równi z lemforderem, a napewno lepszy niz skv/mastersporty i inne moogi i swagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #83 Napisano 20 Stycznia 2017 Twoje zawieszenie nie ma nic wspólnego z fabrycznym poza podobieństwem w wyglądzie - kamoka to największy paździerz. Wrzuciłeś już 800zł na wahacze, a nadal masz w aucie podłą chińszczyznę najgorszego sortuj. Za 500 zł miałbyś chińsko-niemieckie skv które jest wyjątkowo solidne. Ale pojechałeś po bandzie z tym" wyjątkowo solidne" . - - - - - aktualizacja - - - - - możewiem natomiast ze od założenia przejechały juz wiecej niz DELPHI z których po niespełna 200km wyszły gumy. a nie był to chinczyk tylko producent na równi z lemforderem, a napewno lepszy niz skv/mastersporty i inne moogi i swagi. Tak samo jak kolega się zagalopowałeś z tym "na równi". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omegaBFL Zgłoś #84 Napisano 6 Października 2017 Witam, niedawno zakupiłem swojego pierwszego Passata. Od początku wiedziałem, że coś jest nie do końca jak powinno w przednim zawieszeniu. Coś skrzypi w okolicy prawego amortyzatora przedniego. To typowo gumowy odgłos jak tarcie guma-metal, mw jak w tym filmie Auto pływa po koleinach lub przy gwałtownym przyspieszeniu i czasami hamowaniu. Hamulce po regeneracji. Na trzepakach wykazało minimalny, prawie nie wyczuwalny luz na prawym górnym wahaczu. Przy skręcaniu kołami i bujaniu autem słychać że skrzypi jakby od poduszki mcpersona. Amortyzatory jeszcze oryginalne, okolo 50% sprawności. Czy takie skrzypienie może wywoływać poduszka amortyzatora? Czy łożysko zawsze jest w komplecie z poduszką? Tzn jest to jeden nierozłączny element? Czy łożysko lub poduszka amortyzatora może powodować pływanie na koleinach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tastino112 Zgłoś #85 Napisano 2 Listopada 2017 Mam podobny problem ale od kierowcy, po rozebraniu wszystkiego pod kierownicą i popuszczeniu śrub, które trzymają deskę obok bezpieczników trzeszczenie milknie. Po dokręceniu trzeszczenie wraca. Ja u siebie jeszcze tego nie rozgryzłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LoveUSo Zgłoś #86 Napisano 4 Listopada 2017 Podpinam się do tematu mam to samo od strony kierowcy przy bujaniu samochodem coś skrzypi choć nie zawsze, samochód natomiast prowadzi się płynnie i pewnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #87 Napisano 4 Listopada 2017 W pierwszej kolejności do sprawdzenia wahacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aqm Zgłoś #88 Napisano 7 Stycznia 2018 Witam otóż mam problem, ktory się zaczął nasilac mianowicie szczególnie przy skrecie w lewo trzeszczy mi uklad kierowniczy, juz rok temu byly tego delikatne objawy jednak znikały. Obecnie wyglada to tak jak na filmie. Pytanie: 1. Co to moze byc? Wiele filmików jest podobnych tylko każdy mowi co innego. 2. Obecnie ciagle jestem w trasie. czy musze jak najszybciej naprawic usterke czy moze to poczekac? Jezeli tego nie naprawie jakie mogą byc skutki? Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam 20180107_182835.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pankracy1991 Zgłoś #89 Napisano 2 Października 2018 Witam. Mam problem z moim Passatem B5 FL 130km w kombii. Od jakiś 2 tygodni, gdy jadę po nierównych drogach (studzienki, łatane drogi) z auta wydobywa się dźwięk skrzypiącej gumy. Jako kierowca wydaje mi się że dźwięk dochodzi z tyłu samochodu, pasażerowie stwierdzili, że to przód po prawej stronie. Dźwięk jest o różnej częstotliwości, raz słabszy raz głośniejszy. Ustaje on gdy jadę ładną równą drogą czy autostradą. Byłem na stacji diagnostycznej, sprawdzono go na tych wszystkich szarpakach itp wyszło ze mam do wymiany 2 przednie wahacze górne. U mechanika wymieniłem 4 z przodu gdyż podobno wahacze wymienia sie parami. Po wymianie wahaczy dźwiek jest dalej słyszalny. Mechanik sprawdził co mógł i stwierdził , że skoro na stacji wyszły tylko wahacze a i on nic nie dojrzał to winy po stronie zawieszenia nie ma. I tu się rodzi moje pytanie. co to może być? czy ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał ? Wiem, że nie jest to nowe auto ale chciałbym naprawić ten irytujący problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #90 Napisano 2 Października 2018 Wez wd 40, zlej wszystkie tuleje gumowe w zawieszeniu i sie przekonasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #91 Napisano 21 Października 2018 Sprawdź drążki kierownicze, nie muszą mieć luzu ale jeśli podcieka Tobie maglownica i olej przedostanie się do przegubu drążka (rozpuszcza smar znajdujący się w przegubie drążka) będzie on skrzypiał jak wóz drabiniasty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pankracy1991 Zgłoś #92 Napisano 28 Października 2018 Zalałem tuleje wd40 i nic dalej tak samo skrzypi, zauważyłem, że generalnie skrzypi jak najadę prawą stroną auta tzn prawe koła najadą na studzienkę czy nierówności. Dodatkowo zauważyłem większe spalanie ok o 1 l albo nieco wiecej na tych samych trasach co śmigam. I przy ruszaniu troche szarpie...Wczesniej jak szarpało to wymieniłem poduszki pod skrzynią biegów i ustało szarpanie przy ruszaniu. Ostatnio ktoś mi podpowiadał, że może teraz czas wymienic poduszki pod silnikiem - że to one mogą i szarpać i powodować ten dziwny skrzypiący dzwiek. Co Panowie na to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busiek100 Zgłoś #93 Napisano 5 Grudnia 2018 Witam. Mam problem z moim Passatem. Chodzi o zawieszenie przednie i prawą stronę. Od pewnego czasu skrzypi, strzela, jakby guma na gumie, itp. Podczas jazdy nic nie słychać nawet na nierównościach czy przejazdach przez progi.Przy skręcaniu w lewo lub w prawo też nic. Jedynie kiedy trzeszczy do przy ruszaniu lub hamowaniu (ale tylko przy sam zatrzymaniu lub samym ruszaniu potem jak już jadę szybciej na 2 biegu to nic nie słychać). Poduszka i mocowanie amortyzatora wymienione, niestety nie potrzebnie bo problem wrócił!!! Nie mam już pomysłów co to może być. Proszę o jakieś sugestie. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #94 Napisano 10 Grudnia 2018 Dajcie sobie siana z tym skrzypieniem jak zawieszenie jest okej i nie ma stuków to ja bym się nie przejmował tym skrzypieniem bo wymienią wam mechanicy pół auta a dalej będzie skrzypieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #95 Napisano 5 Października 2020 (edytowane) Jak w temacie, mechanik wymienił mi jeden wahacz tj.górny tył prawa strona, miał luz na sworzniu i stukał po nierównościach. Wstawiono wahacz MEYLE HD, zauważyłem,że po max skręceniu kierownicą w prawo i ruszaniu skrzypi coś w zawieszeniu z prawej strony, przy skręcie w lewo nie ma tego efektu. Do wymiany była wyciągana cała zwrotnica bo nie można było usunąć śruby spinającej górne wahacze. Mam przypuszczenie że nieprawidłowo zostały skręcone wahacze, robił to na podniesionym aucie na podnośniku i podlewarował całą zwrotnicę do góry i tak skręcił.Wszyscy piszą aby skręcać wahacze na opuszczonym aucie i tu pewnie jest problem, tylko jak przykręcić te górne wahacze na zamontowanym kole, jest tam bardzo mało miejsca na tą operację? Dolne wachacze oczywiście z kanału można skręcić. Dolne wahacze były tylko rozpinane na sworzniach, na tulejach śruby nie były ruszane. Jak prawidłowo powinn a wyglądać procedura, a może ten wymieniony wahacz jest wadliwy i skrzypi w co raczej wątpię.Wolałbym sam to zrobić i mieć to z głowy. Sprawa tyczy się AUDI A4 B7,ale zawias taki sam jak u nas w Passacie poza różnicą w zwrotnicach. Pozdr Edytowane 5 Października 2020 przez indyczes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach