Skocz do zawartości
TUTO24

Problem z tempomatem passat b6 2006

Rekomendowane odpowiedzi

robert!!! ten ostatni komunikat to padniety pompowtrysk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to w b6 jak padł mi pompo-wtrysk to auto zgasło i nie dało się uruchomić w CR można jeździć jak padnie któryś? Czy wymieniają to w ramach wady fabrycznej tak jak to jest w B6 PD czy trzeba bulić i jaki koszt? Może dlatego pali tylko 5l/100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

engine work shop to napewno bo juz tu kilka chłopaków to miało z forum np zwierzak !!!!! napisz do niego

a spalanie to chyba na trasie bo jest to nie realne w miescie

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wołomin -tłuszcz 20km do pracy jeżdżę prędkość 80-100 spalanie 4,8-5,2 sam się zdziwiłem chyba, że źle przelicza przez te błędy.

Engine work shop miałem w b6, samochód zgasł świece żarowe mrygały i auto nie dało sie już uruchomić. Tutaj tylko po tankowaniu podczas jazdy kontrolka dosłownie ciapnie, sygnał w zegarach i komunikat potem się uspokaja. Vag nie widzi błędów na silniku. Nawet podczas jazdy z vagiem jak mrugał ten komunikat to vag nic nie widział. Tak jakby jakiś błąd się wkradał, może jakiś specyfik do wtrysków powinienem zastosować.

W CR są wtryski i jedna pompa do nich jak się nie mylę, czyli teoretycznie auto powinno szarpać czy przygasać a tak się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jek1 do auta podchodzi sie z sercem a nie jak ma sie jakis mały problem zaraz go obrazac i dla tego masz problemy

 

No kolego po twoim nick-u można wnioskować że jesteś "kochającym" romantykiem :fajny............ ale jak tu można mieć serce do "króla lawet" - tak mówią o pasku w moim ASO. A trochę już widzieli.

 

Pewnie jesteś jednym z tych którzy gadają do "swoich samochodzików".

 

Temat jest o problemie z tempomatem a nie o miłości do samochodów.

 

---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

 

wołomin -tłuszcz 20km do pracy jeżdżę prędkość 80-100 spalanie 4,8-5,2 sam się zdziwiłem chyba, że źle przelicza przez te błędy.

Engine work shop miałem w b6, samochód zgasł świece żarowe mrygały i auto nie dało sie już uruchomić. Tutaj tylko po tankowaniu podczas jazdy kontrolka dosłownie ciapnie, sygnał w zegarach i komunikat potem się uspokaja. Vag nie widzi błędów na silniku. Nawet podczas jazdy z vagiem jak mrugał ten komunikat to vag nic nie widział. Tak jakby jakiś błąd się wkradał, może jakiś specyfik do wtrysków powinienem zastosować.

W CR są wtryski i jedna pompa do nich jak się nie mylę, czyli teoretycznie auto powinno szarpać czy przygasać a tak się nie dzieje.

 

Kolego, wogóle cie nie rozumię o czy piszesz. O pompkach to mogę ci coś powiedzieć bo przeżyłem wszystkie cztery. Ale napisz po polsku jaki masz problem.

 

........że niby masz padnięty pompowtrysk i dlatego mało ci pali ......... :zeco

 

Normalnie w szoku jestem .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem z pompowtryskiem mialem ale w b6 w CC jest silnik CR ale komunikat engine work schop i niefortunnie odbiegliśmy od tematu.

Wracając, temat silnika rozwiązany, został problem z tempomatem. Kupiłem kabel z vcds i mam następujący błąd w silniku.

 

001397 - SAE - Cruise Control Input Circuit

P0575 -- 000 -- -

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarze mialeś problem z dpf i ogólnie z silnikiem,

 

dopiero po doprowadzeniu dpf i silnika do stanu OK, tempomat sam powinien się włączyć w tryb OK

co się dzieje po skasowaniu błędu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wraca za każdym razem. Nie mam na silniku już żadnych innych błędów. Na zegarach wyświetla się tylko licznik z wykrzyknikiem obok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czyli temat do dnia dzisiejszego nie został rozwiązany ???? Ja własnie założyłem w swoim B6 tempomat najpier ze sterownikiem pod kierą z innego paska który już miał tempomat i lipa po włączeniu wyskakuje ten wykrzyknik, teraz przełożyłem tylko manetkę i po zakodowaniu jest o wiele lepiej bo włącza się tylko wykrzyknik wcześniej nie działało wspomaganie itp....Co to może być za problem ??? Ma ktoś jakiś pomysł jak do tego tematu podejść ??? kodowanie II 11463 zrobione aktywacja manetki również i dalej mam wykrzyknik.....Poradził sobie ktoś z tym problemem ???

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś co mówi silnik na włączenie tempomatu? Być może nie masz kabla sterownik kiery sterownik silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nic nie mówi, po włączeniu wyskakuje tylko ikona tempomatu obok wykrzyknik i nie ma żadnych błędów. Temperatura powędrowała na prawą stronę. Sprawdzałem kabel pomiedzy ECU a kierą nawet wymieniłem wsuwki dwa razy aby było pewniej i to samo....poszukuje kogoś kto byłby w stanie ogarnąć ten temat....gdzieś w VCDS-ie kiedyś widziałem w długim kodowaniu Cruise Control ale nie moge tego odnaleźć pamiętam że miałem odznaczone....ale po kodowaniu prawdopodobnie się to zmieniło chociaż nie do końca...wie ktoś może gdzie mogę znaleźć Cruise Control ??? tak aby zaznaczyć albo odznaczyć te opcje ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tempomat odznacza się w zegarach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cruise Control zaznacza się w sterowniku kiery ale to zapewne masz.

Kodowanie silnika zrobione? (aktywacja tempomatu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam. Po włączeniu tempomatu na Fis zapala sie ikonka tempomatu i wykrzyknik a nie pojawia sie ikonka na zegarach. oczywiście tempomat nie działa, może ktoś wie co może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Wcześniej działał normalnie? W pierwszej kolejności podepnij auto pod kompa i sprawdź czy nie ma błędów w sterowniku silnika. Wiele błędów powoduje, że tempomat przestaje działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może manetka uszkodzona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak czujnik MAP był walnięty i co jakiś czas odłączał w ogóle turbo, to przy tempomacie też był wykrzyknik.... więc przyczyn może być tyle co włosów na głowie :) pod kompa i powinieneś znaleźć w czym problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli tempomat dzialal wczesniej i nagle przestal to sprawa wydaje sie prostsza. Sprawdzasz bledy we wszystkich starownikach, nie tylko engine i steering wheel, ale robisz skanowanie auta. Jak nie ma zadnego bledu to sprawdzasz kodowanie w engine i steering wheel czy wszystko jest poprawnie zakodowane - tak jak napisal kolega powyzej.

 

Jak ogarniesz powyzsze i nadal wykrzyknik to pozostaje tylko szukanie w manetce lub kablu. Tutaj trzeba podkreslic ze jest to malo prawdopodobne bo w sytuacji gdy tempomat jest zakodowany a nie dziala poprawnie (problem mechaniczny) to blad i tak gdzies wywali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam mały problem otóż:

Jadąc paskiem wszystko jest ok przyśpiesza tak jak powinien czy jade 80 czy 180 jest moc i przyspieszenie. Jak włącze tempomat i ustawie prędkośc na 100 czy 110 albo mnie jest ok, jak przyspieszam zwiekszajac predkość tempomatem jest ok ale tylko do 119km/h. Jak dam 120km/h włącza sie kontrolka pomaraczowa spirala auto traci moc tempomat wyłącza się i moge tylko przyspieszyć do ok.100km/h.Musze wtedy zatrzymac sie wyłączyć auto i moge z powrotem ruszac jest wszystko ok oprócz tempomatu który nie działa.Więc po wyłączeniu auta odczekać muszę jakieś 2-3 minuty włączam auto i wszystko działa nawet tempomat do czasu jak ustawie predkośc na 120km/h.Znów traci moc temp. nie działa.I te czyności sie powtarzają.Czy ktos miał takie objawy u siebie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Mam mały problem otóż:

Jadąc paskiem wszystko jest ok przyśpiesza tak jak powinien czy jade 80 czy 180 jest moc i przyspieszenie. Jak włącze tempomat i ustawie prędkośc na 100 czy 110 albo mnie jest ok, jak przyspieszam zwiekszajac predkość tempomatem jest ok ale tylko do 119km/h. Jak dam 120km/h włącza sie kontrolka pomaraczowa spirala auto traci moc tempomat wyłącza się i moge tylko przyspieszyć do ok.100km/h.Musze wtedy zatrzymac sie wyłączyć auto i moge z powrotem ruszac jest wszystko ok oprócz tempomatu który nie działa.Więc po wyłączeniu auta

odczekać muszę jakieś 2-3 minuty włączam auto i wszystko działa nawet tempomat do czasu jak ustawie predkośc na 120km/h.Znów traci

moc temp. nie działa.I te czyności sie powtarzają.Czy ktos miał takie objawy u siebie???

 

Bez sprawdzenia bledow ciezko cos powiedziec. Zapnij vcdsa i zobacz co sie dzieje - na bank zapisuje bledy po wejsciu w stan awaryjny. Dziwne jest to ze jak rozumiem problem wystepuje tylko i wylacznie zwiekszajac predkosc tempomatem i tylko do 120... Vag prawde Ci powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności