zippo68 Zgłoś #1 Napisano 30 Września 2008 Koledzy mam pytanie, czy mieliście może do czynienia z silnikiem 2,5tdi 5 cylindrowym? Takie biegają w T-4. Muszę przyznać, że choć dużo grzebię przy różnych autkach to z tym modelem prawie nie miałem styczności. Może ktoś z Was posiada samochód z tym silnikiem lub jeździ nim służbowo. Chciałbym poznać opinię jak ten motor się sprawuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 30 Września 2008 elmi_k ma w A6 C4 140KM, w T-4 ma chyba mniej mocy ale jest to pierwszy TDI grupy VAG i podobno najbardziej udany i nie do zajechania Więcej się dowiesz http://www.audiklub.org/phpBB2/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #3 Napisano 30 Września 2008 Chciałbym poznać opinię jak ten motor się sprawuje. w niedzielę elmi_ka osobiście mogłeś zapytać jak na starą konstrukcję zwija się b dobrze z paskiem szlismy łeb w łeb Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #4 Napisano 1 Października 2008 (edytowane) w niedzielę elmi_ka osobiście mogłeś zapytać jak na starą konstrukcję zwija się b dobrze z paskiem szlismy łeb w łeb W niedzielę drogi Majcinie to ja tylko wiedziałem, że będę kupował samochód dostawczy VW z silnikiem diesla, a jego parametry techniczne akurat dla mnie nie mają najmniejszego znaczenia. Jego moc 101/102 KM jak podają różne źródła jest aż nadto wystarczająca, części zamienne do tego modelu też są w przyzwoitej cenie(oprócz dwumasy:D). Mnie chodzi bardziej o to co się lubi sypać w tym silniku, bo z doświadczenia wiem, że nie ma idealnych konstrukcji, zawsze jest jakiś newralgiczny punkt. Nie mniej skorzystam z podpowiedzi i skontaktuję się z elmik_iem co nie znaczy, że nie chciałbym poczytać więcej obiektywnych opinii. Kuczlaw dzięki za za link Edytowane 1 Października 2008 przez zippo68 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #5 Napisano 1 Października 2008 5-cylindrowiec ma opinię niezniszczalnego. 1.9 TDI się kryje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz3232 Zgłoś #6 Napisano 1 Października 2008 moim zdaniem jest to najlepszy silnik TDI. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #7 Napisano 1 Października 2008 moim zdaniem jest to najlepszy silnik TDI. To szkoda żę go dalej już nie robią . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #8 Napisano 1 Października 2008 dokladnie mam takiego. no gdybys wiedzial ze takiego chcesz to popatrzylbys sobie, pojezdzil, sprawdzil... tak jak inni pisali i b.duzo osob tak pisze ze konstrukcja najbardziej udana... zgodze sie. napewno nie zwija sie tak jak nowe 1.9TDI(inna technologia) ale daje rade:) powiem szczerze ze nic az tak w nim nie wymienialem(oby tak bylo) oprocz rozrzadu, filtrow, oleju, klockow. i jak na ten silnik nie pali duzo. w trasie jadac normalnie mozna zejsc do 6-6,5l/100km. czesci jak sam zauwazyles nie sa az tak drogie. Ja jestem zadowolony z tego silnika. Jak bedziesz mial pytania to pisz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #9 Napisano 1 Października 2008 (edytowane) jak na starą konstrukcję zwija się b dobrze z paskiem szlismy łeb w łeb B5 AFN (110KM) i A6 (140) KM i szliście łeb w łeb ? ja rozumiem, że na pompowtryskach pasek wciągnie tą A6 ale AFN ? No chyba przesada Edytowane 1 Października 2008 przez two_pac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #10 Napisano 1 Października 2008 B5 AFN (110KM) i A6 (140) KM i szliście łeb w łeb ? czytaj podpis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #11 Napisano 1 Października 2008 ahaa, no chyba że tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes861 Zgłoś #12 Napisano 1 Października 2008 Zrobiłem ok. 15-20tys km Volskwagenem T4 96r z silnkiem 2.4d chyba 82KM, 5-cylintrowy silnik, zwykły wolnossący diesel, bardzo przyjemny gang silnika, niestety przez to, że to wolnossący diesel zużywał średnio 8-9l/100km, bardzo dobrze go wspominam, najbardziej elastyczny samochód jakim jeździłem, na 5-biegu od 50km.h mozna było wciskać gaz i jechał bez problemów. Jeździłem też Audi A6 C4 z 95r z silnikiem 2.5TDi 115KM, na autobahnie, jadąc 130-140km/h z climatronic, latem spalała 6-6.5l/100km, również bardzo fajny gang silnika, kultura pracy i nie trzęsie tak jak 1.9Tdi, 5-cylinder bardziej wyważa silnik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #13 Napisano 1 Października 2008 Audi A6 z silnikiem 2,5 ,5-cylindrowym o mocy 143 km to był dopiero miodzik.Uwazany jest za dużo lepszą jednostkę jak V6 ,a trwałość jego jest niesamowita. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #14 Napisano 2 Października 2008 Dziękuję wszystkim za opinię 09.10 lecę do niemcowni-bilet zabukowany. Proszę o zamknięcie tematu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach