Rufus110hp Zgłoś #41 Napisano 9 Lutego 2013 Siemka Masz tu loga z mojego AFN 001 http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_113400.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pietrov78 Zgłoś #42 Napisano 12 Lutego 2013 no tak ale zaczynajac od pocztku odkrecam glowiczke nastawnika pozniej nastawnik wymieniam uszczelke jedna i druga pozniej trzeba natrafic dobrze na otwor w walku i zaczac skrecac a pozniej rozumiem ze na kompie trzeba ustawic ta dawke paliwa tak? Naprawilem wyciek pompy w warsztacie w Rzeszowie Serwis diesla Piotr Przybyłowicz ul.Wita Stwosza z regulacja !wycieku nie ma wszystko ok szybko i sprawnie koszt 150zł chyba nie wygorowana cena ! jestem zadowolony :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
89Bartezz Zgłoś #43 Napisano 13 Lutego 2013 (edytowane) No więc dziś pobawiłem się vagiem wyskoczyło mi 5 błędów: -00668 -01117 -17978 -18027 -18008 Błędy te się nigdy nie pojawiły w tym aucie. A stało się to zaraz po uszczelnieniu tej pompy, podczas jazdy zaczęła migać kontrolka alternatora i obroty mocno falowały bo napięcie mu musiało spadać ( światła pulsowały wraz z zapalaniem się kontrolki ładowania), po zgaszeniu i odpaleniu przestała migać, ładowanie dobre, akumulator ma 2 tygodnie bo stary padł definitywnie ( o dziwo tych błędów nie było jak bawili się pompą) Po skasowaniu i zrobieniu rundy po autostradzie nie pojawił się ani jeden błąd. Co do samej dawki. Temperatura paliwa około 45 stopni. Pamiętam, że poprzednio spalanie chwilowe miałem 0.6 zawsze a na włączonej klimie 0.8, a dawkę 6.5. Dodam że teraz samochód o wiele mniej pali ( jakieś 6.5 litra a nie 7.5) ale za to gorzej przyspiesza, 140 km/h to trzeba jechać a jechać a dawniej niby na mniejszej dawcę osiągnąć 140 to była chwila. turbo pracuje, sztanga chodzi tak jak powinna na całej długości Katalizator ma dopiero 3 lata ( poprzedni właściciel wymieniał na nowy więc wątpie że zapchany), węże wszystkie szczelne Edytowane 13 Lutego 2013 przez 89Bartezz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #44 Napisano 6 Kwietnia 2013 orientuje się ktoś jaki rozmiar oringu jest do tej śruby miedzy sekcjami zaznaczone czerwona strzałka w pierwszym poście tematu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #45 Napisano 14 Października 2013 Panowie, powiem wam tylko tyle, że jeśli nie chcecie wydawać kasy na uszczelnienie cieknącej pompy to wystarczy trochę chęci i dobre klucze żeby to zrobić samemu (bynajmniej w AFN). Moja pompa ciekła z tego samego miejsca co autorowi wątku (pomiędzy głowicą tłokorozdzielacza a korpusem pompy). Jest to najgorsze miejsce z którego może lecieć, bo najtrudniejsze w wymianie uszczelnień. Pozostałe zrobicie w nie więcej niż 30 minut. Przede wszystkim, każdy wyciek da się naprawić nie wyciągając pompki z auta, ale w przypadku wycieku spod głowicy tłokorozdzielacza wymaga to trochę ekwilibrystyki. Ja posłużyłem się instrukcją jaką wrzucili na forum golfa ale pompa jest dokładnie ta sama - może tylko dostęp odrobinę trudniejszy. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=258443&start=84#p5155818 5h niespiesznej pracy, starając się przy tym zachować dużą czystość i komplet naprawczy uszczelek Boscha do pompy za 39 zł. Od tej pory pompa nie puszcza z siebie ani kropelki. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glibo Zgłoś #46 Napisano 28 Listopada 2013 stojąc z przodu cieknie z lewej strony przy jej tyle dość intensywnie przy pompie kapie ale patrząc od dołu silnika leci ciurkiem Najdziwniejsze jest to że samochód pracuje stabilnie trzyma moc, zapala w miarę normalnie zdjęcie zapożyczone od innego użytkownika zostało zrobione od tyłu pompy (tyłu samochodu) miejsce wycieku oznaczone NIEBIESKĄ STRZAŁKĄ (czerwoną proszę ignorować) cieknie z lewej strony od tyłu przy tyle pompy -przy jakiejś śrubie która jest wkręcona od dołu pompy -lub na łączeniu tej brązowej kopułki z której wychodzą wtryski trudno to zlokalizować nie widać dokładnie tego miejsca stało się to po tym jak troszkę przegoniłem klekota i zauważyłem że nagle stał się "mało ekonomiczny" odgrzebe. czy przy wymianie uszczelniaczy przy srubach oznaczonych czerwona strzałka trzeba cos korygowac vagiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara Zgłoś #47 Napisano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) Panowie odgrzeje temat wycieku pompy :smutek wtryskowej AFN na łoczkorozdzielaczu(tył pompy)bo go właśnie przerobiłem prace wykonane zgodnie z opisem jaki przedstawił kolega sadisadi i jaki jest w linku kolegi,dodam że nie było tak strasznie jak to wygląda + :zdrowko.Co do tego oringu jest możliwość dostać go osobno w intercars nr to 2-460-210-012 lub cały zestaw uszczelek 2-467-010-003 pasuje 100% Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez siara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek197 Zgłoś #48 Napisano 25 Marca 2015 sam oring w łoczkorozdzielaczu np.z NBR 1zł lub z lepszego materiału odpornego na temperaturę do ok 210 stopni itd np.FMP ,MVQ 3zł . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zamix Zgłoś #49 Napisano 19 Kwietnia 2016 Witam, w moim pasku mam wyciek na pompie w miejscu zaznaczonym na zdjęciu, spod tego dekielka na samej górze. Czy moge to odkrecić i wymienić uszczelke i nie bedzie trzeba potem nic ustawiać? Czy ta część jest również może powiązana z nastawnikiem i dawką paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #50 Napisano 19 Kwietnia 2016 Witam, w moim pasku mam wyciek na pompie w miejscu zaznaczonym na zdjęciu, spod tego dekielka na samej górze. Czy moge to odkrecić i wymienić uszczelke i nie bedzie trzeba potem nic ustawiać? Czy ta część jest również może powiązana z nastawnikiem i dawką paliwa? Śmiało możesz odkręcać ten dekiel, nic się nie stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekj001 Zgłoś #51 Napisano 19 Kwietnia 2016 Tak, to właśnie tutaj się reguluje pozycje nastawnika... Potrzebne uszczelki - 1-461-015-303 = sama uszczelka pokrywki nastawnika 1-460-206-305 = uszczelka dolna albo : 2-467-010-003 = cały komplet uszczelek pompy wtryskowej Tutaj masz cały opis tematu : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741 Śmiało możesz odkręcać ten dekiel, nic się nie stanie. Ojj... Tego to pewien nie jestem... Wydaje mi się, że nie można tak sobie tego odkręcić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #52 Napisano 19 Kwietnia 2016 Ojj... Tego to pewien nie jestem... Wydaje mi się, że nie można tak sobie tego odkręcić.. Jak się nie znasz kolego to nie wprowadzaj w błąd. Normalnie odkręcasz dekiel, wymieniasz uszczelkę i składasz. Gdy jedna ze śrub trzymająca jest oryginalna to trzeba mieć do niej specjalny klucz lub nabić na siłę na nią sklepaną nasadkę 7mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #53 Napisano 19 Kwietnia 2016 U mnie po wymianie było konieczne ustawienie pompy, i z tego co wiem to w każdej pompie jest konieczna korekta. Chyba, że genialnie nic nie ruszysz w co wątpię. Nawet jak rozmawiałem o tym z moim mechanikiem to mówił, że właśnie trzeba ją ustawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #54 Napisano 19 Kwietnia 2016 jak zmieniasz tylko górną uszczelke nic się nie przestawi i nic nie trzeba ustawiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #55 Napisano 19 Kwietnia 2016 No fakt, ta sama uszczelka pod dekielkiem to nie, u mnie sama wymiana tego nie miałaby sensu i wymieniałem uszczelki w pompie. Za bardzo do przodu wyskoczyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #56 Napisano 19 Kwietnia 2016 ale suma sumarum dobrze jest sprawdzic VAGina dawke pozniej :bry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zamix Zgłoś #57 Napisano 19 Kwietnia 2016 Dzięki panowie, wymienie to i śmigam dalej. Nigdzie indziej wycieku nie zauważyłem. A jeszcze powiedzcie mi, trzeba na coś uważać przy demontażu tego? Coś może wyskoczyć itd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekj001 Zgłoś #58 Napisano 19 Kwietnia 2016 Jak się nie znasz kolego to nie wprowadzaj w błąd. Normalnie odkręcasz dekiel, wymieniasz uszczelkę i składasz. Gdy jedna ze śrub trzymająca jest oryginalna to trzeba mieć do niej specjalny klucz lub nabić na siłę na nią sklepaną nasadkę 7mm. Fakt. Jakiejś niesamowicie wielkiej wiedzy nie mam na ten temat, a moja wypowiedź była zasugerowana sytuacją jaką widziałem. W b4 90ps, a raczej jest ta sama pompa, po wymianie kompletu uszczelek i wyczyszczeniu nastawnika, silnik troszkę nie równo jeszcze pracował. Na własnych oczach widziałem, jak mechanik leciutko poluzował śrubki i delikatnie puknął w pokrywkę, na prawdę minimalnie ją przesuwając, a obroty silnika i jego nie równa praca zmieniły się. Stąd moje przypuszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uziu Zgłoś #59 Napisano 19 Kwietnia 2016 te uszczelke wymienia sie 10 min bez problemu, na srube serwisowa nabija sie kluczyk 7 oczowy i juz, wymiana bezinwazyjna, nic nie trzeba pozniej ustawiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #60 Napisano 19 Kwietnia 2016 Fakt. Jakiejś niesamowicie wielkiej wiedzy nie mam na ten temat, a moja wypowiedź była zasugerowana sytuacją jaką widziałem. W b4 90ps, a raczej jest ta sama pompa, po wymianie kompletu uszczelek i wyczyszczeniu nastawnika, silnik troszkę nie równo jeszcze pracował. Na własnych oczach widziałem, jak mechanik leciutko poluzował śrubki i delikatnie puknął w pokrywkę, na prawdę minimalnie ją przesuwając, a obroty silnika i jego nie równa praca zmieniły się. Stąd moje przypuszczenia. bo zmienial dawke paliwa ale robil to moetoda ''na oko/ucho'' powinno sie do tego kabel z kopem podlaczyc i tam patrzec jaka dawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach