dawidzio21 Zgłoś #1 Napisano 30 Września 2008 (edytowane) :633::633:witam kolegów mam taki problem mam paska 19tdi 131km 2001rok od jakiegoś czasu zaczoł robić takie cuda z obrotami że nagle na wolnych obrotach podwyższa sobie obroty silnika do 1100 i tak przez kilka sekund i po chwili znowu jest ok. nie wiem jak ugrysc ten temat pomocy bo bardzo mnie to martwi Panowie czy nikt naprawde nie wie nie morze mi pomóc żadnych odpowiedzi co jest z wami .......... Edytowane 30 Listopada 2008 przez dawidzio21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syty1978 Zgłoś #2 Napisano 30 Października 2008 Od jakiegos czasu zauwazylem falowanie obrotów na biegu jałowym w passacie 1.9 TDI 90kucy oznaczenie silnika AHU.Po dojechaniu np do świateł obroty falują cały się trzęsie jest tak przez chwilę potem jest ok,przy ruszaniu muszę dodać więcej gazu bo czuję że coś jest nie tak nie ma mocy,po przegazowniu jest ok.Powiedzcie koledzy co może byc przyczyną takiego zachowania silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #3 Napisano 30 Października 2008 Odczytać błędy, może przybliży określenie usterki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syty1978 Zgłoś #4 Napisano 30 Października 2008 sporadyczny błąd pompy paliwa nr nie pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #5 Napisano 30 Października 2008 Ciekawe jakie korekcje dawek paliwa na wolnych obrotach? stałe czy skaczą? Nie poszarpuje podczas przyspieszania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #6 Napisano 30 Października 2008 Nastawnik, mogę się założyć Na tym forum jestem krótko i nie wiem czy jest tu jakiś artykuł na temat czyszczenia nastawnika. Jeśłi nie znajdziesz to na forum diagtronic jest opis jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syty1978 Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2008 Do tego wszystkiego dziś zaczeła migać kontrolka świeć i zaczął gasnąć po wciśnięciu sprzęgła? Wczym tkwi przyczyna? / Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sentcar Zgłoś #8 Napisano 1 Listopada 2008 nikt ci nie naprawi samochodu przez net. Trzeba wykonac diagnostyke i wyciagnac wnioski.potem juz tylko naprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr__y Zgłoś #9 Napisano 1 Listopada 2008 Przyczyna tkwi w pompie. Potrzebane czyszczenie nastawnika. Polecam tego kolesia, jest sprawdzony. Ma vaga, wiec sprawdzi co go boli, wyczysci i ustawi. http://www.allegro.pl/item464123227_nastawnik_tdi_regeneracja_nastawnika_silnikow_tdi.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sentcar Zgłoś #10 Napisano 1 Listopada 2008 samo czyszczenie nie zawsze pomaga , mozliwe jest ze regulator kata , luz na rozrzadzie , powietrze w ukladzie . Jednak , o ile sa tam opilki to trzeba sie zastanowic skad i o czym to swiadczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr__y Zgłoś #11 Napisano 1 Listopada 2008 samo czyszczenie nie zawsze pomaga , mozliwe jest ze regulator kata , luz na rozrzadzie , powietrze w ukladzie . Jednak , o ile sa tam opilki to trzeba sie zastanowic skad i o czym to swiadczy. sadze ze jest to brudny nastawnik, a spowodowane jest to brudnym paliwem, lub z nie pewnego zrodla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sentcar Zgłoś #12 Napisano 1 Listopada 2008 nastawnik nie zbiera brudu typu smola, sadze. jedynie co to skupia opilki metalowe ktore powstaja wskutek zuzycia mechanicznego pompy. Czas pokaze co u autora bylo powodem niesprawnosci , osobiscie zycze mu aby to byl TANI problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antrax Zgłoś #13 Napisano 2 Listopada 2008 witam Ja miałem identyczne objawy. U mnie...walnięty jeden pompowtrysk. Wymieniłem i czekam kiedy padną następne cena jednej pompki 600 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #14 Napisano 2 Listopada 2008 witamJa miałem identyczne objawy. U mnie...walnięty jeden pompowtrysk. Wymieniłem i czekam kiedy padną następne cena jednej pompki 600 zł Kolega ma starego, poczciwego i oszczędnego 90KM i jemu żadna pompka nie padnie Jeszcze raz sugeruje otworzyć nastawnik. Przypuszczam opiłki na rdzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antrax Zgłoś #15 Napisano 9 Listopada 2008 Witam U mnie identyczne objawy - Diagnoza uszkodzony pompowtrysk... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endi b5 Zgłoś #16 Napisano 9 Listopada 2008 Masz zabrudzony nzastawnik. tutaj masz link pomocny przy czyszczeniu ja to robiłem kilka razy (pomoc innym) http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syty1978 Zgłoś #17 Napisano 18 Listopada 2008 koledzy nastawnik wyczyszczony urządzeniem o nazwie TP-1.Korekcje dawek w normie czyli jest ok,mechanik powiedział że nie jest żle że nie trzeba otwierać nastawnika pompy,ta pzyjemnosć kosztowała mnie 250 zł.Ale czuc zmianę w jeżdzie nie nie szarpie,lepiej się wkręca na obroty jazda znowu stała się przyjemnością.A przyokazji odkryłem że nam power boxa przed pompą,ponoć podnosi moc auta o 15 kucy,czy to prawda czy nie tego nie wiem narazie jest za jakiś czas mam go wyjąć i zobaczę różnicę czy lepiej z nim czy bez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidzio21 Zgłoś #18 Napisano 1 Grudnia 2008 (edytowane) sprawdzałem 2 razy wagiem paska i za pierwszym razem wyszło czujnik temperatury czyli przepływka a za drugim razem że turbina przeładowuje ale zwrotnice działają prawidłowo no i na poczatek kupiłem orginalny przepływomierz bossh czekam na paczke .A tak poza tym to z mocą silnika jest wszystko ok. Edytowane 1 Grudnia 2008 przez dawidzio21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mcx4 Zgłoś #19 Napisano 13 Grudnia 2008 to bedzie moj pierwszy post i jak to czytam to mysle ze połowa niewie co pisze , jak w silniku 1.9 tdi 131 ps moze byc nastawnik ? i piszecie zeby czyscic nastawnik przeciez silnik jest na pd a nie vp. a posta szukałem bo mam takie same objawy - nieraz na wolnych ponosi sobie obroty do 1000 i po dodaniu gazu raz wraca do normlanych obrotów raz nie czytałem tez ze jak jest słaby aku i prąd spadnie do 12v to na wolnych podnosi obroty żeby podladowac . pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikeee Zgłoś #20 Napisano 14 Grudnia 2008 Mialem ten problem z falującymi obrotami w 1.9 TDI 90 Km (AHU) uszkodzony był czujnik temperatury płynu.Wymienilem i od tego czasu juz przezszło 2 lata jest wszystko ok:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach