Mej Zgłoś #61 Napisano 20 Listopada 2008 Domyslam sie ze koledzy nie maja czasu opisac wrazen z jazdy swoimi stuningowanymi autkami,bo ciagle testuja i testuja;) ale jesli ktos chcialby podzielic sie wrazeniami z PRZED i PO,to napiszcie. Pozdr! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #62 Napisano 21 Listopada 2008 Ja mam jeszcze pytanie odnośnie gwarancji.Czy firma daje gwarancje na tą usługe,chipowania?To chyba jest dosyć istotne moim zdaniem.Naczytałem się sporo na temat chiptuningu i wiem,że po chipowaniu niektórym osobom mogą i zdarzają sie "cuda na kiju" z samochodami i niektóre firmy pokazują ludziom tyłek i tyle,sprawy często gęsto trafiają do sądu.Czy firma Dynosoft daje jakąś gwarancje na świadczone usługi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #63 Napisano 21 Listopada 2008 Ja mam jeszcze pytanie odnośnie gwarancji.Czy firma daje gwarancje na tą usługe,chipowania?To chyba jest dosyć istotne moim zdaniem.Naczytałem się sporo na temat chiptuningu i wiem,że po chipowaniu niektórym osobom mogą i zdarzają sie "cuda na kiju" z samochodami i niektóre firmy pokazują ludziom tyłek i tyle,sprawy często gęsto trafiają do sądu.Czy firma Dynosoft daje jakąś gwarancje na świadczone usługi? Witam. Oczywiście dajemy gwarancje na zasadach firm działających w branży - czyli na sterownik jeśli padnie z naszych przyczyn. Podstawą gwarancji jest faktura VAT. Naczytałeś się o firmach krzak, które kupią płytkę na ebay z softami i sprzedają jako indywidualny chiptuning. My stroimy auta, co na pewno potwierdzą użytkownicy forum, którzy dokonali u nas modyfikacji. Często przyrost jest mniejszy od deklarowanego przez innych tiunerów, a to dlatego że kierujemy się aby nic nie siadło po naszej ingerencji. pozdr mirass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #64 Napisano 21 Listopada 2008 Witam. Oczywiście dajemy gwarancje na zasadach firm działających w branży - czyli na sterownik jeśli padnie z naszych przyczyn. Podstawą gwarancji jest faktura VAT. Naczytałeś się o firmach krzak, które kupią płytkę na ebay z softami i sprzedają jako indywidualny chiptuning. My stroimy auta, co na pewno potwierdzą użytkownicy forum, którzy dokonali u nas modyfikacji. Często przyrost jest mniejszy od deklarowanego przez innych tiunerów, a to dlatego że kierujemy się aby nic nie siadło po naszej ingerencji. pozdr mirass O i konkretna odpowiedź.To już skłądam pieniążki na chip u Was.Tylko troszkę się obawiam czy moje autko podoła.Przebieg 240tyś(nie wiem czy jest oryginalny) nawet nie wiem jaką mam kompresje Dziś sobie zrobie logi dynamiczne do może coś więcej będe wiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #65 Napisano 22 Listopada 2008 (edytowane) Witam ponownie forumowiczów. I tak jak komentarze na temat chłopaków z dynosoftu same zachwalajace tak i ja wtrące swoje trzy grosze. Profesjonalna robota, programy pisane pod konkretne auto-to nie bajka, miły kontakt ,ogólnie chłopaki wporządku wiedza co robia jak to zrobic i jak zrobic Zeby nie zj**ac auta. koniec owijania w bawelne Mirass zachipował mi dzis mojego tiptronica niestety pomiaru z hamowni nie mam poniewaz automata shamowac to nielada wyzwanie z tego co tłumaczył mi , po prostu za duze ryzyko uszkodzenia szkrzyni, ale co do wrazen z jazdy no bajeczka, przedtem auto toczyło sie ,nie jechało, do wyprzedzania to raczeej nie na piatce tylko redukcja, teraz niepoznaje tego auta, pomimo iz to automat tiptronic to poczułem to ze te 170 kucy siedzi tam pod ta maska , dla mnie rewelacja , auto ciagnie jak wsciekłe, ESP zaczeło swoja prace własnie od tego mometu, mirass modyfikujac mojego paska mówił ze moc na jaka celowal to ok 167 PS i 360-370 NM. i nie ma co sciemniac autko zapier.. pieknie.robota zrobiona fantastycznie nic tylko jedno słowo dla chłopaków SZACUNECZEK I PODZIEKOWANIA !! Polecam wszystkim naprawde warto wydac pare złociszy bo frajda z jazdy jest niemała, krótsze wyprzedzanie itd. Mirass jeszcze raz dzieki Edytowane 24 Listopada 2008 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arrow00 Zgłoś #66 Napisano 22 Listopada 2008 To może i ja dopiszę wrażenia po czasie. Średnie spalanie wg kompa spadło z 6.3 do 6.1 (3/4 miasto 1/4 trasa). Na samej trasie spadek spalanie jest jeszcze bardziej odczuwalny. Auto zbiera się o wiele lepiej. Wyprzedzanie to już nie problem. Nie trzeba redukować, po prostu wciskam teraz gaz Jestem póki co naprawdę zadowolony. Pozdrawiam, Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #67 Napisano 23 Listopada 2008 Zgadzam sie,nie trzeba redukowac.A spalanie? Moge powiedziec ze TERAZ to dopiero darmowoz. W GB jest to juz stary samochod-ciekawe co sobie mysla ci,co ich wyprzedzam.. Pozdrawiam wszystkich,ktorzy sie do tego przyczynili:drive: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #68 Napisano 23 Listopada 2008 Dziękujemy za pochlebne opinie i cieszymy sie że kolejne osoby potwierdzają to co tłumaczymy klientą że auta po chiptuningu potrafią mniej palić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cih Zgłoś #69 Napisano 25 Listopada 2008 Bardzo podobają mi się wykresy z hamowni szczególnie chodzi mi o te po modyfikacji, przebieg mocy i momentu obrotowego, z tego co zauważyłem nie wystepuje nagły strzał momentu obrotowego więć sprzegło powino mieć sie dobrze po modyfikacji Jak by ktoś, zbierał grupę na zbiorowy tunig jestem zainteresowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #70 Napisano 25 Listopada 2008 Bardzo podobają mi się wykresy z hamowni szczególnie chodzi mi o te po modyfikacji, przebieg mocy i momentu obrotowego, z tego co zauważyłem nie wystepuje nagły strzał momentu obrotowego więć sprzegło powino mieć sie dobrze po modyfikacji Jak by ktoś, zbierał grupę na zbiorowy tunig jestem zainteresowany tez bym byl zainteresowany na zbiorowy na grudzien oczywiscie do DYNOSOFT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #71 Napisano 28 Listopada 2008 (edytowane) powiem krótko i na temat jedna z lepszych firm zajmujących się tuningiem w kraju!!!!! wielki szacun dla chłopaków z DynoSoftu. Ostatnio na lotnisku w Skarbimierzu rozwalałem A6 1,8T z chipem z allegro (niby 170 HP), za drugim razem sprzęgło mu się trochę przypaliło i już 3 razu nie chciał hehhehe. Ogólnie tez spalanie lekko mi spadło około 0,5 litra/100km Polecam 2 zajebiście zdolnych chłopaków z DynoSoftu!!!! Naprawdę warto!!!! Edytowane 20 Grudnia 2008 przez Pablo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #72 Napisano 5 Grudnia 2008 powiem krótko i na temat jedna z lepszych firm zajmujących się tuningiem w kraju!!!!! wielki szacun dla chłopaków z DynoSoftu. Ostatnio na lotnisku w Skarbimierzu rozwalałem A6 1,8T z chipem z allegro (niby 170 HP), za drugim razem sprzgło mu się trochę przypaliło i już 3 razu nie chciał hehhehe. Ogólnie tez spalanie lekko mi spadło około 0,5 litra/100km Polecam 2 zajebiście zdolnych chłopaków z DynoSoftu!!!! Naprawdę warto!!!! Momentem go zabiłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MANIEK 34 Zgłoś #73 Napisano 10 Grudnia 2008 (edytowane) tez bym byl zainteresowany na zbiorowy chiptuning oczywiscie w DYNOSOFT termin mozna dogadać Edytowane 11 Grudnia 2008 przez MANIEK 34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis1 Zgłoś #74 Napisano 19 Grudnia 2008 (edytowane) Witam ponownie jestem juz po zabiegu i sami ocencie :-) Ja z mojej strony polecam chlopakow:) 1fot(przed), 2fot(po) Edytowane 19 Grudnia 2008 przez lis1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #75 Napisano 20 Grudnia 2008 Gulu to kiedy będzie ten Dyno Day??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cicha10 Zgłoś #76 Napisano 20 Grudnia 2008 Ja mam pytanko, ile by wyniosło chipowanie BMW X5 3.0D 2003r 184KM. Info na poczte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daras Zgłoś #77 Napisano 21 Grudnia 2008 Gulu to kiedy będzie ten Dyno Day??? chetnie jakis mały zlocik by sie zrobiło we Wrocku !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacky-k Zgłoś #78 Napisano 25 Grudnia 2008 Witam. Niedawno zakupiłem autko jak wyżej. Uważam że przy napędzie 4x4 na stałe - niestety 131 koni to jednak za mało, szczególnie gdy chcemy wyprzedzać przy wyższych prędkościach. Napęd 4x4 "zjada" o połowę odczuwalny moment obrotowy tego silnika. 1) pytanko, czy można zrobić modyfikację i sprawdzić na hamowni z 4x4 ? 2) proszę o poradę gdzie dokonać modyfikacji (jestem z Krakowa) Pozdrawiam Jacky. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #79 Napisano 26 Grudnia 2008 Ehhh a ja tak trochę z innej beczki ale nie chce zaczynać nowego wątku , może koledzy z Dynosoftu znają cenę wtrysków 230 , bo słyszałem że lepsze od 216 , podobno Aligator je ma w sprzedaży . I wogóle trzeba zmieniać całe wtryski czy tylko końcówki bo trochę jestem laikiem w tych sprawach . Pozdro i z góry dziękuje za odpowiedź. Hej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #80 Napisano 6 Stycznia 2009 Ja mam pytanko, ile by wyniosło chipowanie BMW X5 3.0D 2003r 184KM. Info na poczte. ok 210 -220 KM wychodzi po programie,prosze dzwonic 513399363 --- scalone --- Witam. Niedawno zakupiłem autko jak wyżej. Uważam że przy napędzie 4x4 na stałe - niestety 131 koni to jednak za mało, szczególnie gdy chcemy wyprzedzać przy wyższych prędkościach. Napęd 4x4 "zjada" o połowę odczuwalny moment obrotowy tego silnika. 1) pytanko, czy można zrobić modyfikację i sprawdzić na hamowni z 4x4 ? 2) proszę o poradę gdzie dokonać modyfikacji (jestem z Krakowa) Pozdrawiam Jacky. Mamy hamownie która potrafi spr 4x4 pod warunkiem że jest to skrzynia manualna. Takie autko jak Twoje srednio robi sie na ok 165-170 KM i 360 Nm. Można oczywiście dużo więcej zrobić ale trzeba by było zmienić turbo i IC na większy a wtedy 200 KM pęknie. --- scalone --- Ehhh a ja tak trochę z innej beczki ale nie chce zaczynać nowego wątku , może koledzy z Dynosoftu znają cenę wtrysków 230 , bo słyszałem że lepsze od 216 , podobno Aligator je ma w sprzedaży . I wogóle trzeba zmieniać całe wtryski czy tylko końcówki bo trochę jestem laikiem w tych sprawach . Pozdro i z góry dziękuje za odpowiedź. Hej Prosze sobei zadac pytanie w ile KM celujesz 216 starczaja do ok 175 KM Jakby co prosze dzownic 513399363 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach