skniwasserball Zgłoś #21 Napisano 31 Marca 2010 Jeżeli nie przestawiła się regulacja, to powinno być po założeniu ok. Więc albo: 1) spadła linka 2) poluzowała się na regulacji 3) inne uszkodzenie mechaniczne. U mnie na szczęście nie było tego problemu po założeniu tapicerki więc niestety nie pomogę i zostawiam głos innym. Przeszukaj forum - kiedyś był taki post o problemie z klamką wewnętrzną. Zobacz to i poszukaj dalej, ja nie pomogę robię porządki wielkanocne, hehe http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=klamka+wew* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mysterx1982 Zgłoś #22 Napisano 31 Marca 2010 Witam Mam ten sam problem co patryk1120, zauważyłem dzisiaj, że mam luzy na lusterku i faktycznie musze demontować tapicerke aby zdjąć ten plastik z sitkiem aby dokręcić śrube? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #23 Napisano 31 Marca 2010 jak to sprawdzić jeszcze raz? Musisz odkręcić tapicerkę, linka przy klamce ma plastikową prowadnicę która ją naciąga może jej nie wysunąłeś i masz luźna linkę. ---------- Post added at 20:46 ---------- Previous post was at 20:44 ---------- że mam luzy na lusterku i faktycznie musze demontować tapicerke aby zdjąć ten plastik z sitkiem aby dokręcić śrube? Tak musisz sciągnąć tapicerkę i ten trójkątny plastik pod którym jest śruba mocująca lusterko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LosssiuB5 Zgłoś #24 Napisano 31 Marca 2010 Zobacz cyz dobrze nalozyles linke w passacie niepamietam jak to dziala ale w e46 jak wymienialem glosniki w drzwiach to taki bialy plastik byl i sie nakladalo pod klamke i niedalo sie zle zalozyc sproboj od nowa sciagnac obitke i zalozyc od nowa wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alan77 Zgłoś #25 Napisano 1 Kwietnia 2010 już wszystko gra. tak jak pisaliście po prostu linka zsunęła się z plastikowej prowadnicy przy klamce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev75 Zgłoś #26 Napisano 8 Kwietnia 2010 Ja zakładałem lusterka z kierunkami więc za bardzo nie pomogę ale zobacz proszę na kostki opisane na:http://www.passatplus.de/umbauteile/...kerspiegel.htm Witam ja z zapytaniem co do lusterek z kierunkami. Czy zakładałeś zamiast zwykłych i czy wzorowałeś się na czymś. Dużo zachodu z tą ,,operacją"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skniwasserball Zgłoś #27 Napisano 8 Kwietnia 2010 Andrzej, zakładałem zamiast zwykłych lusterek (miałem prawe małe) z dwóch powodów: - niedostateczna widoczność z prawej strony (priorytet) - kwestie estetyczne (choć to nie był priorytet). Montaż: chyba więcej było stresu z myśleniem czy dam radę i czy czegoś nie zepsuję niż samego montażu. Bałem się ściągać boczki aby potem nie skrzypiały oraz bałem się ingerencji w kostki przy słupkach - to były moje obawy. Przebieg procesu: 1) zdjęcie boczków trywialnie proste 2) wymiana samego lusterka - trywialnie prosta 3) zdjęcie plastikowych osłon ze słupków - mały problem, gdyż przy prawym słupku jest takie specjalny zaczep, który trzeba wiedzieć jak zdjąć ale dzięki Łukaszowi i Marianowi z Forum oraz Hubertowi niczego nie urwałem i dałem radę :-) 4) podłączenie kabli - wystarczy miernik dla pewności i sprawa trywialnie prosta 5) jeżeli masz siedzenia i lusterka z pamięcią to się nie przestrasz, że po założeniu będzie "kosmos" - działa jak samo chce. Wystarczy zakodować i już wszystko ok. Moje sugestie: 1) zapoznaj się dokładnie z procedurą zdjęcia boczków + podpięcia elektryki z linków podanych przeze mnie powyżej 2) zapamiętaj kolejność demontażu aby potem dobrze zmontować 3) nie śpiesz się 4) Możesz mieć problem ze śrubą bezpośrednio trzymającą lusterko (bodajże torx lub gwiazdka) ale jak masz odpowiednie narzędzia to dasz radę. Powodzenia i 3mam kciuki :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev75 Zgłoś #28 Napisano 8 Kwietnia 2010 Dzięki a czy trzeba ciągnąć dodatkowe kable do kierunkowskazu i skąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skniwasserball Zgłoś #29 Napisano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Zerknij na powyższe posty oraz linki ze stron niemieckich. Kable do kierunkowskazu z lusterka trzeba przeciągnąć przez gumowy łącznik pomiędzy drzwiami a słupkiem. Tam, od strony auta, masz cały plik kabli i kostek - a jak to połączyć zostało opisane w innych postach. Zawsze oczywiście przed podłączeniem sprawdź miernikiem napięcia - na pewno nie zaszkodzi :-) I pamiętaj aby dobrze podłączyć bieguny kierunku LED - z tego co wiem, ma to znaczenie (oznaczenie jest przy obudowie lampy kierunkowskazu). Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez skniwasserball Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #30 Napisano 21 Czerwca 2010 Koledzy jak zdemontować obudowę lusterka zewnętrznego (kierowcy) w B5(3B). Zależy mi tylko na odkręceniu samej obudowy, ponieważ muszę ją oddać do polakierowania. Z góry dzięki za podpowiedź. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #31 Napisano 24 Czerwca 2010 Witam, ponawiam prośbę, jak zdemontować obudowę lusterka kierowcy? trzeba demontować całe lusterko poczynając od zdjęcia tapicerki drzwi, czy można to zrobić również "na zewnątrz"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #32 Napisano 24 Czerwca 2010 Obudowa lusterka trzyma się na zatrzaskach. Nie musisz demontować całego lusterka. Odpowiednio podważyć i zeskoczy z zatrzasków. Zdejmij wkład lustra i będzie widział od środka kapę lusterka, będzie łatwiej manewrować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #33 Napisano 24 Czerwca 2010 dzięki kolego o taką odpowiedź mi chodziło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #34 Napisano 26 Lipca 2010 a ja mam pytanie o male lusterka,czy orietuje sie ktos czy z lupo podejda?Albo z polo takie 2000rok?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #35 Napisano 26 Lipca 2010 a ja mam pytanie o male lusterka,czy orietuje sie ktos czy z lupo podejda?Albo z polo takie 2000rok??Raczej bez rzeźby się nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciichy Zgłoś #36 Napisano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) Podłącze się pod temat z podobnym pytaniem: Moje prawe małe lusterko zostalo urwane tzn, złozone w drugą stronę, ale jest całe oprócz trójkącika i uchwytu wewnątrz;) Pytanie brzmi, będzie pasował ten srebrny uchwyt, od lusterka dużego? mowie o tym szarym uchwycie http://kotu.site11.com/allegro/wystawione/lusterko/2.jpg Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez ciichy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #37 Napisano 8 Sierpnia 2010 Podłącze się pod temat z podobnym pytaniem:Moje prawe małe lusterko zostalo urwane tzn, złozone w drugą stronę, ale jest całe oprócz trójkącika i uchwytu wewnątrz;) Pytanie brzmi, będzie pasował ten srebrny uchwyt, od lusterka dużego? mowie o tym szarym uchwycie http://kotu.site11.com/allegro/wystawione/lusterko/2.jpg Jeśli chcesz go założyć do małej obudowy,to ci się nie zmieści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio 1.8T Zgłoś #38 Napisano 10 Sierpnia 2010 Witam. Potwierdzam wcześniejsze posty: Lusterko od anglika prawe duże pasuje ale po małych przeróbkach. Od małego lusterka pozostaje tylko trójkąt przykręcany do drzwi (torx 45), a reszta osadzana na bolcu i obracana na nim (zabezpieczona podkładką) idzie od anglika. Jeśli chodzi o trójkąt wewnętrzny (z głośnikiem) to po zdjęciu boczka wydaje mi się, że bez zdejmowania też da radę (to dla tych co chcą tylko dokręcić lustro) a mianowicie: trzeba odciągnąć lekko od drzwi górny róg tego trójkąta i potem ciągnąć do góry ale delikatnie aby nie pociągnąć wiązki przewodów. Na dole (ukryte pod tapicerką) są dwa plastiki na których trzyma się ten trójkąt. Jeśli będzie trzeba to mogę wrzucić jutro poglądowe zdjęcia, starego lustra prawego (małego) po rozłorzeniu na części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #39 Napisano 29 Grudnia 2010 Odświerzę nieco Mam nieco inne pytanie,samo lusterko to nie problem zdemontować.Ale-ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na zdemontowanie plastiku w dolnej części lusterka??Chodzi mi dokładnie o plastik przykręcony od dołu dwoma wkrętami,model 3B.Bo za nic w świecie nie chcą popuścić,a nie chcę ich urwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #40 Napisano 29 Grudnia 2010 Mam nieco inne pytanie,samo lusterko to nie problem zdemontować.Ale-ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na zdemontowanie plastiku w dolnej części lusterka??Chodzi mi dokładnie o plastik przykręcony od dołu dwoma wkrętami,model 3B.Bo za nic w świecie nie chcą popuścić,a nie chcę ich urwać kiedyś miałem "niepotrzebne" lusterko i sam z ciekawości chciałem to rozebrać, ale też stawiało opór... Mogę jedynie podpowiedzieć, że jeśli zdejmiesz szkło lusterka to za całym silniczkiem widać tak jakby ten plastik był gdzieś zahaczony. Nie wiem czy nie trzeba by wyjąć całego środka żeby ten dolny plastik jakoś odczepić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach