Gość Trociniarz Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2008 Witam, Jako, że prawdopodobnie jeden z moich pompowtryskiwaczy niedomaga, bede musiał go wymienić. Niestety różne źródła podają różne numery, także prosiłbym o pomoc. Silnik AVB 74kw rocznik 2003 WVWZZZ3BZ4E088208. Ostatnie info jakie otrzymałem to 038130073AJ i ten numer powtarza się najczęściej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2008 Trociniarz Pompowtryski do AVB MY 2004 038 130 073 AJ 038 130 079 CX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eryk328e46 Zgłoś #3 Napisano 29 Września 2008 Hmm jak to jest z tymi wtryskami jesli pada to wymieniamy tylko 1 czy powinno sie wymienic wszystkie ??? No i jakie sa ceny wlacznie z wersja 130 konna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlekon Zgłoś #4 Napisano 30 Października 2008 pytanko... a jakie nr-y pompek do AVF 2001 r. 130 KM dzieki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #5 Napisano 30 Października 2008 AVF i AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kononowicz Zgłoś #6 Napisano 30 Października 2008 AVF i AWX Czy mógłby mi ktoś powiedzieć z jakiego to programu zrzut ekranu ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turboss Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2008 Witam ja mam maly dylemacik prawie zwiazany z tematem mianowicie autko to avb tdi z hybrydowa turbinka niestety po wirusowaniu tylko 147km szkoda bo ta turbina ma potencjał do 190km tak przynajmniej powiedział rob555 (problem to pompki niezbyt wydajne), ale nie o tym chcialem pisac, mianowicie od wczoraj zauwazylem, ze co jakis czas samochod zaczyna szarpac i tak jakby wszystkie cylindry nie pracowaly, tazke moje podejrzenie padlo na pompki, tak sie wlasnie sklada, ze mam na stanie AL, ktore mialy byc montowanie troszke pozniej z fmic, niestety czas ponaglił. Teraz pytanie: jak je podmienie z oryginalnymi to czy odrazu bedzie potrzebna korekta softu czy moze da sie jakos normalnie jezdzic, obecnie przebywam na zielonej wyspie i do kraju dopiero wybieram sie w kwietniu tazke pliss pomocy !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #8 Napisano 22 Grudnia 2008 Miałem wymieniane pompowtryski, najpierw były wsadzone od 130PD bez korekty softu, dało się jeździć ale elastyczność spadła i obroty trochę wariowały, np. spadały poniżej obrotów biegu jałowego itp, ogólnie silnik zrobił się "tępy". Na dłuższy okres nie bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukassx11 Zgłoś #9 Napisano 11 Kwietnia 2010 zmieniałem pompowtrysk na nowy i mam pytanie kupiłem z końcówka j a teraz czeka mnie zmiana kolejnego czy bez problemu mogę zmienić kolejny na aj?bez korekty w sterowanie nimi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukassx11 Zgłoś #10 Napisano 12 Kwietnia 2010 zna ktoś odpowiedz na powyższe pytanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukassx11 Zgłoś #11 Napisano 13 Kwietnia 2010 chyba jednak nikt nie wie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 13 Kwietnia 2010 chyba jednak nikt nie wie... Nie wiem dokładnie, ale kiedyś spotkałem info na forum ze ktoś zmienił pompki w silniku albo 101 albo 115 koni na te od 130 i nie zmieniał nic w sterowniku, ale nie mam zielonego pojęcia jak to wygląda jak masz 2 pompki inne a 2 inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2010 Możesz śmiało zakładać ten AJ, one są ze sobą zamienne. Ten z końcówką J to stary typ, już dawno nie produkowany, został zastąpiony tym AJ ale można je mieszać w silniku. Stary typ ma taką dużą nakrętkę na elektrozaworze pompowtrysku a nowy już taką małą. Z tym że przy AJ jest inna śruba regulacyjna i sworzeń kulisty pompowtrysku, ale to zawsze się wymienia na nowe. W typie J masz tak że sworzeń wchodzi wgłąb śruby regulacyjnej, a w nowym typie oba te elementy stykają się tylko ze sobą przez co nie wybijają się z czasem wzajemnie jak to się zdarzało w starym typie. Uff. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #14 Napisano 14 Września 2013 mam pytanie które pompo wtryski z pasków po lifcie lub innych aut z grupy vw będą najlepiej pasowały do silnika AJM(pasek przed liftowy) w którym jest już turbo BRD, kolektor z AWX-a, większy FMIC, wywalony EGR oraz dolot z Kwasówki, a także program zrobiony podajcie pełne oznaczenie tych pompo wtrysków oraz podajcie pełny numer pompo wtrysków fabrycznie montowanych w silniku AJM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach