Skocz do zawartości
Gość Trociniarz

Numer wtryskiwacza do AVB

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Trociniarz

Witam,

 

Jako, że prawdopodobnie jeden z moich pompowtryskiwaczy niedomaga, bede musiał go wymienić. Niestety różne źródła podają różne numery, także prosiłbym o pomoc. Silnik AVB 74kw rocznik 2003 WVWZZZ3BZ4E088208.

 

Ostatnie info jakie otrzymałem to 038130073AJ i ten numer powtarza się najczęściej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trociniarz

Pompowtryski do AVB MY 2004

038 130 073 AJ

038 130 079 CX

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eryk328e46

Hmm jak to jest z tymi wtryskami jesli pada to wymieniamy tylko 1 czy powinno sie wymienic wszystkie ??? No i jakie sa ceny wlacznie z wersja 130 konna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanko... a jakie nr-y pompek do AVF 2001 r. 130 KM

dzieki za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
schowek01mr3.th.jpg

AVF i AWX

 

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć z jakiego to programu zrzut ekranu ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam maly dylemacik prawie zwiazany z tematem mianowicie autko to avb tdi z hybrydowa turbinka niestety po wirusowaniu tylko 147km szkoda bo ta turbina ma potencjał do 190km tak przynajmniej powiedział rob555 (problem to pompki niezbyt wydajne), ale nie o tym chcialem pisac, mianowicie od wczoraj zauwazylem, ze co jakis czas samochod zaczyna szarpac i tak jakby wszystkie cylindry nie pracowaly, tazke moje podejrzenie padlo na pompki, tak sie wlasnie sklada, ze mam na stanie AL, ktore mialy byc montowanie troszke pozniej z fmic, niestety czas ponaglił. Teraz pytanie: jak je podmienie z oryginalnymi to czy odrazu bedzie potrzebna korekta softu czy moze da sie jakos normalnie jezdzic, obecnie przebywam na zielonej wyspie i do kraju dopiero wybieram sie w kwietniu tazke pliss pomocy !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem wymieniane pompowtryski, najpierw były wsadzone od 130PD bez korekty softu, dało się jeździć ale elastyczność spadła i obroty trochę wariowały, np. spadały poniżej obrotów biegu jałowego itp, ogólnie silnik zrobił się "tępy". Na dłuższy okres nie bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmieniałem pompowtrysk na nowy i mam pytanie kupiłem z końcówka j a teraz czeka mnie zmiana kolejnego czy bez problemu mogę zmienić kolejny na aj?bez korekty w sterowanie nimi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zna ktoś odpowiedz na powyższe pytanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba jednak nikt nie wie...

Nie wiem dokładnie, ale kiedyś spotkałem info na forum ze ktoś zmienił pompki w silniku albo 101 albo 115 koni na te od 130 i nie zmieniał nic w sterowniku, ale nie mam zielonego pojęcia jak to wygląda jak masz 2 pompki inne a 2 inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz śmiało zakładać ten AJ, one są ze sobą zamienne.

Ten z końcówką J to stary typ, już dawno nie produkowany, został zastąpiony tym AJ ale można je mieszać w silniku.

Stary typ ma taką dużą nakrętkę na elektrozaworze pompowtrysku a nowy już taką małą.

Z tym że przy AJ jest inna śruba regulacyjna i sworzeń kulisty pompowtrysku, ale to zawsze się wymienia na nowe. W typie J masz tak że sworzeń wchodzi wgłąb śruby regulacyjnej, a w nowym typie oba te elementy stykają się tylko ze sobą przez co nie wybijają się z czasem wzajemnie jak to się zdarzało w starym typie. Uff.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie które pompo wtryski z pasków po lifcie lub innych aut z grupy vw będą najlepiej pasowały do silnika AJM(pasek przed liftowy) w którym jest już turbo BRD, kolektor z AWX-a, większy FMIC, wywalony EGR oraz dolot z Kwasówki, a także program zrobiony podajcie pełne oznaczenie tych pompo wtrysków

oraz podajcie pełny numer pompo wtrysków fabrycznie montowanych w silniku AJM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności