Skocz do zawartości
kriss555

Rozrząd 1.8 20V ADR

Rekomendowane odpowiedzi

tutka ?

Co? :przestraszony Przetłumacz to na język polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje opinii który rozrząd wybrać:

- http://allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-ruville-vw-passat-b5-1-8-1-8-t-i5239572052.html

- http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i6257006362.html To samo ale cena inna

- http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-skf-napinacz-passat-b5-1-8-1-8t-i5967148744.html

- http://allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-ruville-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i5340295417.html

 

Od wymiany zrobiłem prawie 60 tyś. Tamten zestaw jak dobrze pamiętam też był firmy INA.

Ten napinacz hydrauliczny z łańcuchem też trzeba zmieniać? Już poprzednim razem przy wymianie rozrządu zmieniałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wybrał zestaw z pompą SKF, napinacz z łańcuchem bym zostawił, o ile nie było jakiś niepokojących odgłosów wcześniej, i slizgi sa w dobrym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym napinaczem to przeboje przed wymianą napinacz klepał po wymianie przestał, później znowu zaczął się odzywać, ale na chwilę obecną rzadko go słychać i na zimnym przy odpalaniu słychać warkot łańcucha przez 2-3s, gdzieś czytałem ktoś miał to samo. Mi tak się zaczęło dziać po tym jak rozwaliłem miskę olejową o studzienkę, dziura taka że dłoń mogłeś włożyć, przejechałem dosłownie 10m prędkością 10 km/h i zgasiłem silnik. Kumpel mi mówił, że może być wina filtra oleju (FILTRON) gdyż nie trzyma ciśnienia i napinacz dobrze nie napina łańcucha bo sam tak kiedyś miał ale w seacie ibiza cupra 2.0 16v a po wymianie podniosło mu się ciśnienie na zegarze. Narazie z tym jeżdżę zobaczymy co będzie po wymianie rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tym napinaczem to przeboje przed wymianą napinacz klepał po wymianie przestał, później znowu zaczął się odzywać, ale na chwilę obecną rzadko go słychać i na zimnym przy odpalaniu słychać warkot łańcucha przez 2-3s, gdzieś czytałem ktoś miał to samo. Mi tak się zaczęło dziać po tym jak rozwaliłem miskę olejową o studzienkę, dziura taka że dłoń mogłeś włożyć, przejechałem dosłownie 10m prędkością 10 km/h i zgasiłem silnik. Kumpel mi mówił, że może być wina filtra oleju (FILTRON) gdyż nie trzyma ciśnienia i napinacz dobrze nie napina łańcucha bo sam tak kiedyś miał ale w seacie ibiza cupra 2.0 16v a po wymianie podniosło mu się ciśnienie na zegarze. Narazie z tym jeżdżę zobaczymy co będzie po wymianie rozrządu.

 

Łańcuch niby jest dozywotni, napinacz już nie. U mnie w a4 łacuch słychać po odpaleniu przez 2-3sek jak u Ciebie...od 5 lat tak samo. Wymiana droga, nie wiesz czy łacuch sie wyciągnął, czy napinacz siada, w praktyce nie powinienes wcisnąc napinacza ręką/palcem. Fakt jest taki, że znajomemu ostatnio walną łacuch na trasie w Niemczech i 4k nie jego. Tutaj kwestia podjecia decyzji czy robic, czy nie..ale już wiem, że nie wolno tego bagatelizować. A co do braku ciśnienia oleju przez filtr? Jeśli zmieniasz olej tak czesto jak trzeba, to bzdura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za te pieniądze to bierz !Przy montażu pompy uważaj ,żeby z wyczuciem przykręcać śruby do korpusu pompy z uwagi na uszczelkę. Najlepiej robić to z pomocą klucza dynamometrycznego / 10 Nm/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupione, ja nie będę zmieniał, znajomy się już tym zajmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy warto kupować części z serwisu VW potrzebne do wymiany rozrządu w silniku ADR? Czy wystarczą zamienniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup na forum. Będziesz mieć części firm z najwyższych półek za mniejsze pieniądze niż w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z reguły nie chcą robić na kupionych częściach bo podobno jak coś nie pasuje lub czegoś brakuje to auto stoi i blokuje warsztat..

 

jakiś namiar na części z forum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z reguły nie chcą robić na kupionych częściach bo podobno jak coś nie pasuje lub czegoś brakuje to auto stoi i blokuje warsztat..

 

jakiś namiar na części z forum?

 

Tu masz paru sprzedawców http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Ogłoszenia-i-usługi-komercyjne

Po VINie ogarną ci temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie moge pisać w tym pierwszym temacie.

Jak uzyskać dostep do działu tzn do tematów z częściami?

Edytowane przez caparzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności