Danek75 Zgłoś #201 Napisano 1 Czerwca 2016 tutka ? Co? Przetłumacz to na język polski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilLLB Zgłoś #202 Napisano 10 Czerwca 2016 Witam, potrzebuje opinii który rozrząd wybrać: - http://allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-ruville-vw-passat-b5-1-8-1-8-t-i5239572052.html - http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i6257006362.html To samo ale cena inna - http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-skf-napinacz-passat-b5-1-8-1-8t-i5967148744.html - http://allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-ruville-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i5340295417.html Od wymiany zrobiłem prawie 60 tyś. Tamten zestaw jak dobrze pamiętam też był firmy INA. Ten napinacz hydrauliczny z łańcuchem też trzeba zmieniać? Już poprzednim razem przy wymianie rozrządu zmieniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #203 Napisano 10 Czerwca 2016 Ja bym wybrał zestaw z pompą SKF, napinacz z łańcuchem bym zostawił, o ile nie było jakiś niepokojących odgłosów wcześniej, i slizgi sa w dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilLLB Zgłoś #204 Napisano 10 Czerwca 2016 Z tym napinaczem to przeboje przed wymianą napinacz klepał po wymianie przestał, później znowu zaczął się odzywać, ale na chwilę obecną rzadko go słychać i na zimnym przy odpalaniu słychać warkot łańcucha przez 2-3s, gdzieś czytałem ktoś miał to samo. Mi tak się zaczęło dziać po tym jak rozwaliłem miskę olejową o studzienkę, dziura taka że dłoń mogłeś włożyć, przejechałem dosłownie 10m prędkością 10 km/h i zgasiłem silnik. Kumpel mi mówił, że może być wina filtra oleju (FILTRON) gdyż nie trzyma ciśnienia i napinacz dobrze nie napina łańcucha bo sam tak kiedyś miał ale w seacie ibiza cupra 2.0 16v a po wymianie podniosło mu się ciśnienie na zegarze. Narazie z tym jeżdżę zobaczymy co będzie po wymianie rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilku213 Zgłoś #205 Napisano 10 Czerwca 2016 Z tym napinaczem to przeboje przed wymianą napinacz klepał po wymianie przestał, później znowu zaczął się odzywać, ale na chwilę obecną rzadko go słychać i na zimnym przy odpalaniu słychać warkot łańcucha przez 2-3s, gdzieś czytałem ktoś miał to samo. Mi tak się zaczęło dziać po tym jak rozwaliłem miskę olejową o studzienkę, dziura taka że dłoń mogłeś włożyć, przejechałem dosłownie 10m prędkością 10 km/h i zgasiłem silnik. Kumpel mi mówił, że może być wina filtra oleju (FILTRON) gdyż nie trzyma ciśnienia i napinacz dobrze nie napina łańcucha bo sam tak kiedyś miał ale w seacie ibiza cupra 2.0 16v a po wymianie podniosło mu się ciśnienie na zegarze. Narazie z tym jeżdżę zobaczymy co będzie po wymianie rozrządu. Łańcuch niby jest dozywotni, napinacz już nie. U mnie w a4 łacuch słychać po odpaleniu przez 2-3sek jak u Ciebie...od 5 lat tak samo. Wymiana droga, nie wiesz czy łacuch sie wyciągnął, czy napinacz siada, w praktyce nie powinienes wcisnąc napinacza ręką/palcem. Fakt jest taki, że znajomemu ostatnio walną łacuch na trasie w Niemczech i 4k nie jego. Tutaj kwestia podjecia decyzji czy robic, czy nie..ale już wiem, że nie wolno tego bagatelizować. A co do braku ciśnienia oleju przez filtr? Jeśli zmieniasz olej tak czesto jak trzeba, to bzdura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilLLB Zgłoś #206 Napisano 12 Czerwca 2016 Jeszcze ten zestaw znalazłem kumpel polecił właśnie pompę dolza http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-dolz-napinacz-passat-b5-1-8-1-8t-i5967301744.html wszystko będzie cykać? Bo chcę zamówić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #207 Napisano 12 Czerwca 2016 Za te pieniądze to bierz !Przy montażu pompy uważaj ,żeby z wyczuciem przykręcać śruby do korpusu pompy z uwagi na uszczelkę. Najlepiej robić to z pomocą klucza dynamometrycznego / 10 Nm/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilLLB Zgłoś #208 Napisano 12 Czerwca 2016 Kupione, ja nie będę zmieniał, znajomy się już tym zajmie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #209 Napisano 6 Lutego 2017 Czy warto kupować części z serwisu VW potrzebne do wymiany rozrządu w silniku ADR? Czy wystarczą zamienniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #210 Napisano 6 Lutego 2017 Kup na forum. Będziesz mieć części firm z najwyższych półek za mniejsze pieniądze niż w serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #211 Napisano 6 Lutego 2017 Z reguły nie chcą robić na kupionych częściach bo podobno jak coś nie pasuje lub czegoś brakuje to auto stoi i blokuje warsztat.. jakiś namiar na części z forum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #212 Napisano 7 Lutego 2017 Z reguły nie chcą robić na kupionych częściach bo podobno jak coś nie pasuje lub czegoś brakuje to auto stoi i blokuje warsztat.. jakiś namiar na części z forum? Tu masz paru sprzedawców http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Ogłoszenia-i-usługi-komercyjne Po VINie ogarną ci temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #213 Napisano 7 Lutego 2017 (edytowane) Nie moge pisać w tym pierwszym temacie. Jak uzyskać dostep do działu tzn do tematów z częściami? Edytowane 7 Lutego 2017 przez caparzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach