ormowiec Zgłoś #1 Napisano 24 Września 2008 Cześć Zastanawiam się nad przekładką mojego silnika 1Y na AFN lub w ostateczności 1Z. Uprzedzając pytania o opłacalność, chciałbym kupić B4 anglika (chodzą po ~4000) lub z walonego w zad także miałbym wszystko, łącznie ze skrzynią biegów, wiązkami, kompem, przepływką itd. Poza tym zarówno stary silnik i skrzynię jak i resztki ewentualnego dawcy sprzedam Teraz pytania: 1. Może ktoś wsadzał już TDI do B3 i potrafi powiedzieć czy łapy pod maską pasują? 2. Czy kupując anglika muszę go w ogóle rejestrować? 3. ile waży suchy silnik AFN? 4. Czy każdy AFN ma fanryczny immobilizer? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 24 Września 2008 4. Czy każdy AFN ma fanryczny immobilizer? Z tego co pamiętam to AFN był produkowany od 1996 roku, od 1995 (tak mi się wydaje) immo było już w serii 1. Może ktoś wsadzał już TDI do B3 i potrafi powiedzieć czy łapy pod maską pasują? Pamiętam, że był TDI na forum w B3 ale było to dosyć dawno temu.....Nie wiem czy gościu jest nawet na forum.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 24 Września 2008 1. łapy pasują i aż się proszą o przekładkę ale należy zmienić całe zawieszenie, przynajmniej przednie. Afn ma mocniejszą zawiechę, lepsze hebelki.. Wszystko będzie pasować 2. nie musisz, pod warunkiem że resztę oddasz na złom lub sprzedasz 3. mniej niż vr6 więc buda wytrzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 24 Września 2008 No fakt, o champlach nie pomyślałem Przydałoby się zmienić na te tarczki od AFN/VR6 tak samo springi i amorki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 24 Września 2008 wygląda to wszystko bardzo kusząco 2. nie musisz, pod warunkiem że resztę oddasz na złom lub sprzedasz hmm, ale mogę ew. sprzedać na części? Bez robienia wałków typu sprzedaż ukraincowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #6 Napisano 24 Września 2008 wlasnie jak to jest jak bym np sprowadzil taki b4 np z anglii zeby wziasc z niego silnik to musze oplacac akcyze i czy musze jakies papiery na niego miec zeby go NIE zarejestrowac (kwit ze zlomowania czy cos takiego?) ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yogidogi Zgłoś #7 Napisano 24 Września 2008 nic nie musisz z nim robić możesz go sobie postawić koło domu i mieć wszystko gdzieś.. u mnie jest koleś ktory sprowadza VW tylko na cześci.. czasem to az szkoda ciąć ale ponoc 4 krotnie wiecej dostanie za czesci niz za całość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 24 Września 2008 smialo przekladaj, bo wszystko jest p&p. najlepiej zeswapuj razem z hamulcami i pompa hamulcowa, bo ciezko bedzie zatrzymac 110 koni na niewentylowanych tarczach. suchy afn zapewne ma wyzsza wage od aaz [130kg] chocby ze wzgledu na ciezsze kolo zamachowe, nie mowiac o calej reszcie gratow pod maska, ktore zaliczaja sie do osprzetu. duzo jest tdikow w b3, tylko malo sie o nich slyszy. sa nawet pd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #9 Napisano 25 Września 2008 możesz śmiało przekładać pod warunkiem że przełożysz łącznie z kompletnym całym zawieszeniem i hamulcami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #10 Napisano 25 Września 2008 Moim zdaniem to nieopłacalne wyjdzie podobnie, jakbyś miał kupić afna ... CO do immo każdy AFN ma ... ( przed swoim oglądałem b4, a że trafił się b5 w cenie podobnej to co się będę szczypał ) Hamulce obowiązkowo ( te bębny w b3 i b4 są słabiutkie) . Miałem b4 z 1,9 na tdi zrobionego tzn pompa była od TD a silnik 1z problemy same z pompą miałem... Zegary itd wiadomo trzeba przekładać ale to już wiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 26 Września 2008 (edytowane) decyzja podjęta, kasę odkładam i będzie zabawa kupuję anglika, silnik przekładam a reszta na części pójdzie. oczywiście fotorelacja będzie Jeszcze tylko 1 pytanie, te z elektronicznym nastawnikiem pompy nie mają już linki gazu tylko potencjometr przy pedale. Czy do wyciągnięcia całego wspornika z pedałami trzeba wyciągać deskę? i jeszcze jedno, w dowodzie nie mam wbitego katalizatora bo moje auto nigdy go nie miało fabrycznie każdy 1Z i AFN był w niego wyposażony jeśli nie mam go w dowodzie, to nie muszę go instalować? Edytowane 26 Września 2008 przez ormowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #12 Napisano 27 Września 2008 Kata zakładać nie musisz, chyba że chcesz chronić środowisko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #13 Napisano 27 Września 2008 Kata zakładać nie musisz, chyba że chcesz chronić środowisko. A co to znaczy chcesz ? Środowisko trzeba chronić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #14 Napisano 28 Września 2008 W dieslu kat raczej malo co ma chronić ... Przypomniało mi się Ormowiec, jeżeli swap to tak myśle, że o tym wiesz ale przypomne musisz mieć koła na 5 śrub czyli spore przerobki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 28 Września 2008 ze wszystkim się liczę dlatego kupuję całe auto a nie sam silnik co będę potrzebował to sobie poprzekładam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #16 Napisano 28 Września 2008 Naprawdę podziwiam za dowagę ... Mam nadzieję, że dotrwasz do końca na samych zapałach sie nie skończy;). Ja miałem przekładać, lecz rdza i ogólny zły stan karoserii mnie od tego odwiódł. Trafił się dobry kupiec poczekało się trochę na kase trochę pożyczyło i wyszło b5 . Ale w b3 to będzie wymiatał ;d Zwykły b5 afn nie będzie miał do niego polotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #17 Napisano 29 Października 2011 Temat świetnie się rozwijał i nagle... Widzę że ja będę musiał go ożywić Powiedzcie ile roboty jest z elektroniką, czy są to jakieś wiązki czy trzeba rozdzielać instalację (oba auta muszą być na chodzie) ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #18 Napisano 30 Października 2011 Brandzlu sporo ale efekt miodzio.... Tu dodatkowo wirus na 140KM i ok 400Nm... Wariat nie samochód:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #19 Napisano 31 Października 2011 Temat świetnie się rozwijał i nagle...Widzę że ja będę musiał go ożywić Powiedzcie ile roboty jest z elektroniką, czy są to jakieś wiązki czy trzeba rozdzielać instalację (oba auta muszą być na chodzie) ?? Przeczytaj temat uzytkownika jaszczomp o jego B3 on się bawił w takie coś i chyba nawet ładnie to opisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #20 Napisano 31 Października 2011 Brandzlu sporo ale efekt miodzio.... Tu dodatkowo wirus na 140KM i ok 400Nm... Wariat nie samochód:) I tak ja chcę zrobić Przeczytaj temat uzytkownika jaszczomp o jego B3 on się bawił w takie coś i chyba nawet ładnie to opisał Jakbyś mógł to podrzuć remat... To ten taki szaro niebieski ze zderzakami od B4?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach