toldek1 Zgłoś #41 Napisano 7 Lutego 2010 Cóż każdej firmie zdarzy się wpadka zwłaszcza jak tnie koszty dla tych co kupują markowe filtry, czy aby są pewni gdzie i kto je robi:638: cytat: Ktos tu na forum stwierdzil ze FILTRON produkuje tez dla KNECHTA czy MANNA??Nie ma takiej opcji kupilem filtr MANNA na ktorym wyraznie pisze MADE IN GERMANY a na KNECHTcie pisze MADE IN AUSTRIA .Kody kreskowe tez odpowiadaja produktom wyprodukowanym w Niemczech i Austrii I tu odpowiem, na nic kody i napisy:) KNEHT zamawia np tu http://www.wf-sedziszow.pl/ bo taniej przyśle pudełeczka i ori wkładki do sitodruku i puszeczka oryginał co nie znaczy że nie spełnia wymogów, z tym tylko że ów filtr Germani nie oglądał. Są na tym Forum osoby z Sędziszowa i mogą potwierdzić, produkują dla kilku renomowanych firm, szkoda tylko że nie ze swoim Logo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #42 Napisano 7 Lutego 2010 (edytowane) wszyscy powinni wiedziec ze firma zwana filtron lub inne firmy mające fabryki w polsce to tylko nazwa a komponenty wykorzystywane do ich wyrobów niczym nie odbiegaja jakoscia od polskich... Co z tego że materiały do produkcji są ok, jak jakość wykonania tego filtra to porażka.. W moim filterku nie działał zawór upustowy bo był tandetnie wykonany. Nawet najlepsza blacha nie pomoże mizernej prasie do wytłoczek Dziś, po 3 wymianach oleju i oględzinach 3 zużytych filtrów knechta jestem zdania że warto przepłacić całe 2 zł na knechta. Jakość wykonania tych filtrów jest nieporównywalna do filtrona . Edytowane 7 Lutego 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #43 Napisano 7 Lutego 2010 Moim zdaniem warto tez przepłacić za wszystko z napisem Hengst. Jakość wykonania lepsza niż u knechta. I tu odpowiem, na nic kody i napisy KNEHT zamawia np tu http://www.wf-sedziszow.pl/ bo taniej przyśle pudełeczka i ori wkładki do sitodruku i puszeczka oryginał co nie znaczy że nie spełnia wymogów Dowody? Wystarczy popatrzeć ja jakość wykonania Sędziszowa,to nie moze byc knecht a nawet filtron. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #44 Napisano 8 Lutego 2010 Uwaga na KNECHTA... Kilka razy trafił mi się MADE IN BRASIL... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robe73 Zgłoś #45 Napisano 8 Lutego 2010 Ja przejechałem się na Sędziszowie ciekł od samego początku, a w wcześniejszym samochodzie to samo miałem z filtrem oleju z filtrona.Wole dopłacić trochę więcej i kupić knechta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
njub Zgłoś #46 Napisano 8 Lutego 2010 Rzucil mi sie na oko ten temat i tu male pytanko - jako, ze wymieniam olej zazwyczaj na jednej stacji ( kupuje sie tam olej + filtr i odrazu wymieniaja w cenie ), do mojego modelu z tego co pamietam zawsze dostaje ten filterek z Filtrona ( marka i mi sie dobrze nie kojarzy ). Ogolnie nie wnikalem zbytnio w sprawe, wymieniam olej regularnie, ale : ktos napisal, ze na Filtronach ogolnie smarowanie nie przebiega wlasciwie w poczatkowej fazie tj. potrafi zamrugac kontrolka. Przyznam, ze nie pamietam jak to bywalo wczesniej, ale teraz nieco uczulony zerkam po rozruchu i kontrolka miga mi 2 razy. Fakt, sa mrozy itd, ale poziom temperatury jakos nie zdaje sie na to zbyt mocno wplywac ( czy stoi na dworze, czy w garazu podobna sytuacja ). Dodtakowo, jezdze na oleju mineralnym ( nie krzyczec, taki byl zalany zaraz po sprowadzeniu do kraju obecnie juz kilka lat temu i bylo za pozno na przerzutke na wlasciwy; ogolnie samochod od wymiany do wymiany nie widzial nigdy dolewki, nie dymi itd., silnik jeszcze niby jest - sprezanie srednio 32 i na jednym slabiej 29,5 itp. itd., a przejechal bez zagladania "tfu tfu" dobrze ponad 100 tys. km. ), ktory wiadomo parametry ma nie te i porafi gestniec. Zeby juz calkiem silnika nie ukatrupic, leje caly czas ten sam Shell Diesel ( jak na mineral najtanszy nie jest ;] ). Pytanie - czy ten objaw jest normalny, czy ze smarowaniem (filtr,pompa) jest cos nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleksander1963 Zgłoś #47 Napisano 9 Lutego 2010 Rzucil mi sie na oko ten temat i tu male pytanko - jako, ze wymieniam olej zazwyczaj na jednej stacji ( kupuje sie tam olej + filtr i odrazu wymieniaja w cenie ), do mojego modelu z tego co pamietam zawsze dostaje ten filterek z Filtrona ( marka i mi sie dobrze nie kojarzy ). Ogolnie nie wnikalem zbytnio w sprawe, wymieniam olej regularnie, ale : ktos napisal, ze na Filtronach ogolnie smarowanie nie przebiega wlasciwie w poczatkowej fazie tj. potrafi zamrugac kontrolka. Przyznam, ze nie pamietam jak to bywalo wczesniej, ale teraz nieco uczulony zerkam po rozruchu i kontrolka miga mi 2 razy. Fakt, sa mrozy itd, ale poziom temperatury jakos nie zdaje sie na to zbyt mocno wplywac ( czy stoi na dworze, czy w garazu podobna sytuacja ). Dodtakowo, jezdze na oleju mineralnym ( nie krzyczec, taki byl zalany zaraz po sprowadzeniu do kraju obecnie juz kilka lat temu i bylo za pozno na przerzutke na wlasciwy; ogolnie samochod od wymiany do wymiany nie widzial nigdy dolewki, nie dymi itd., silnik jeszcze niby jest - sprezanie srednio 32 i na jednym slabiej 29,5 itp. itd., a przejechal bez zagladania "tfu tfu" dobrze ponad 100 tys. km. ), ktory wiadomo parametry ma nie te i porafi gestniec. Zeby juz calkiem silnika nie ukatrupic, leje caly czas ten sam Shell Diesel ( jak na mineral najtanszy nie jest ;] ). Pytanie - czy ten objaw jest normalny, czy ze smarowaniem (filtr,pompa) jest cos nie tak? Mrzesz z ciekawości kupić i założyć filtr oleju częściej polecany i obaczyć jaki będzie efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
njub Zgłoś #48 Napisano 9 Lutego 2010 Przy nastepnej wymianie tak sie zrobi, teraz w sumie szkoda olej spuszczac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aron20000 Zgłoś #49 Napisano 19 Lutego 2013 Tez zalewam przed przykreceniem nowego,krotszy czas napelniania filtra przez pompe wiec i krotszy czas pracy silnika bez cisnienia Więc jesteś mądrzejszy niż ludzie piszący instrukcje i procedury serwisowe. Dodam tylko, że zalewanie nie ma zupełnie sensu i nie warto utrudniać sobie życia. W żadnym wypadku nie zaszkodzi to dla silników z naszych Pasków od niemca z 0,5mln przebiegami, nowych zresztą też nie. To jak chęć naprawy silnika przez tłumik, żeby przypadkiem go nie rozbierać . W sprawnym silniku i tak w mgnieniu oka robi się ciśnienie, a silnik jest nasmarowany pozostałością oleju, chyba że wymiana oleju trwałaby rok to pozostałości oleju mogłyby wtedy powyciekać z panewek i coś się przytrzeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #50 Napisano 19 Lutego 2013 Gościu taki wiek a tak nie patrzy na datę tego posta myslisz że przeczyta to użytkownik "njub " nabijj sobie posty gdzie indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #51 Napisano 19 Lutego 2013 Jak już ktoś odgrzał kotleta, to napiszę że ja robię klika/naście obrotów rozrusznikiem bez zapłonu-moment gaśnie kontrolka i można ze spokojnym sumieniem odpalać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grandi Zgłoś #52 Napisano 19 Lutego 2013 (edytowane) Druga sprawa filtron robi wkłady z recyklingu. Jeśli już polska filrma to sedziszów I montaż w oplach. Jeśli ori to knecht mahle lub bosch mann Nie koniecznie musi być to wina filtra oleju VR6 po jakimś tam przebiegu trzeba wymienić pompę bo daje za duże ciśnienie oleju. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329785 Edytowane 19 Lutego 2013 przez grandi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #53 Napisano 19 Lutego 2013 A ja nie mam nic do filtrona zawsze jak go używałem nic sie nic z nim nie działo ale teraz kupuje mann taniej jak filtron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grandi Zgłoś #54 Napisano 19 Lutego 2013 (edytowane) Jest taka mala subtelna roznica w starszych golfach passatach o slabszym cisnieniu oleju wynikającym już z przebiegu zal sie buzer i kontrolka oleju a na knechcie nie. Ta subtelna roznixa polega na tym ze w filtronie sa 4 dziury a knechcie 6 co wiaze sie tym ze na knechcie jest lepszy przeplyw oleju przez filtr wiedz zwroccie i na to uwage Edytowane 20 Lutego 2013 przez grandi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #55 Napisano 20 Lutego 2013 Ja po używaniu filtrona zarówno filtra oleju, paliwa, i powietrza, raz mi się zdażyło że użyłem kazdego z tych filtrów, to zauważyłem że najgorzej wypada powietrza, był poszarpany i zwilgotniony, i zasyfił mi przepływke strasznie, po manie jest całkiem inaczej, jest brudny ale suchy i cały.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biedrona007 Zgłoś #56 Napisano 28 Lutego 2013 a ja polecam niemieckiego MANN'a, w porównaniu do filtrona dużo droższy ale jakość także dużo dużo lepsza, to jak porównywać nową s klasę z maluchem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makary Zgłoś #57 Napisano 8 Lutego 2020 W dniu 28.02.2013 o 22:27, biedrona007 napisał: a ja polecam niemieckiego MANN'a, w porównaniu do filtrona dużo droższy ale jakość także dużo dużo lepsza, to jak porównywać nową s klasę z maluchem:) I ona jest słuszna, ta teoria W moim poprzednim Pasku B3 1.8 piszczenie czujnika ciśnienia oleju "naprawił" filtr MAN W 940/25 (dużo większy, nadwymiarowy wręcz ale pasuje), który zastąpił właśnie Filtrona. Potem w ogóle poczytałem sobie o przepustowości filtrów i okazało się, że to znane rozwiązenie owo zmniejszanie oporów przepływu na filtrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach