Skocz do zawartości
monter

Fotoprzestroga - filtr oleju FILTRON w vr6

Rekomendowane odpowiedzi

Cóż każdej firmie zdarzy się wpadka zwłaszcza jak tnie koszty :) dla tych co kupują markowe filtry, czy aby są pewni gdzie i kto je robi:638:

cytat:

Ktos tu na forum stwierdzil ze FILTRON produkuje tez dla KNECHTA czy MANNA??Nie ma takiej opcji kupilem filtr MANNA na ktorym wyraznie pisze MADE IN GERMANY a na KNECHTcie pisze MADE IN AUSTRIA .Kody kreskowe tez odpowiadaja produktom wyprodukowanym w Niemczech i Austrii

I tu odpowiem, na nic kody i napisy:) KNEHT zamawia np tu http://www.wf-sedziszow.pl/ bo taniej przyśle pudełeczka i ori wkładki do sitodruku i puszeczka oryginał:D co nie znaczy że nie spełnia wymogów, z tym tylko że ów filtr Germani nie oglądał. Są na tym Forum osoby z Sędziszowa i mogą potwierdzić, produkują dla kilku renomowanych firm, szkoda tylko że nie ze swoim Logo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszyscy powinni wiedziec ze firma zwana filtron lub inne firmy mające fabryki w polsce to tylko nazwa a komponenty wykorzystywane do ich wyrobów niczym nie odbiegaja jakoscia od polskich...

Co z tego że materiały do produkcji są ok, jak jakość wykonania tego filtra to porażka.. W moim filterku nie działał zawór upustowy bo był tandetnie wykonany. Nawet najlepsza blacha nie pomoże mizernej prasie do wytłoczek ;)

Dziś, po 3 wymianach oleju i oględzinach 3 zużytych filtrów knechta jestem zdania że warto przepłacić całe 2 zł na knechta. Jakość wykonania tych filtrów jest nieporównywalna do filtrona .

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Moim zdaniem warto tez przepłacić za wszystko z napisem Hengst.

Jakość wykonania lepsza niż u knechta.

 

I tu odpowiem, na nic kody i napisy KNEHT zamawia np tu http://www.wf-sedziszow.pl/ bo taniej przyśle pudełeczka i ori wkładki do sitodruku i puszeczka oryginał co nie znaczy że nie spełnia wymogów

 

Dowody?

Wystarczy popatrzeć ja jakość wykonania Sędziszowa,to nie moze byc knecht a nawet filtron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga na KNECHTA...

 

Kilka razy trafił mi się MADE IN BRASIL...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przejechałem się na Sędziszowie ciekł od samego początku, a w wcześniejszym samochodzie to samo miałem z filtrem oleju z filtrona.Wole dopłacić trochę więcej i kupić knechta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzucil mi sie na oko ten temat i tu male pytanko - jako, ze wymieniam olej zazwyczaj na jednej stacji ( kupuje sie tam olej + filtr i odrazu wymieniaja w cenie ), do mojego modelu z tego co pamietam zawsze dostaje ten filterek z Filtrona ( marka i mi sie dobrze nie kojarzy ). Ogolnie nie wnikalem zbytnio w sprawe, wymieniam olej regularnie, ale : ktos napisal, ze na Filtronach ogolnie smarowanie nie przebiega wlasciwie w poczatkowej fazie tj. potrafi zamrugac kontrolka. Przyznam, ze nie pamietam jak to bywalo wczesniej, ale teraz nieco uczulony zerkam po rozruchu i kontrolka miga mi 2 razy. Fakt, sa mrozy itd, ale poziom temperatury jakos nie zdaje sie na to zbyt mocno wplywac ( czy stoi na dworze, czy w garazu podobna sytuacja ). Dodtakowo, jezdze na oleju mineralnym :mad: ( nie krzyczec, taki byl zalany zaraz po sprowadzeniu do kraju obecnie juz kilka lat temu i bylo za pozno na przerzutke na wlasciwy; ogolnie samochod od wymiany do wymiany nie widzial nigdy dolewki, nie dymi itd., silnik jeszcze niby jest - sprezanie srednio 32 i na jednym slabiej 29,5 itp. itd., a przejechal bez zagladania "tfu tfu" dobrze ponad 100 tys. km. ), ktory wiadomo parametry ma nie te i porafi gestniec. Zeby juz calkiem silnika nie ukatrupic, leje caly czas ten sam Shell Diesel ( jak na mineral najtanszy nie jest ;] ). Pytanie - czy ten objaw jest normalny, czy ze smarowaniem (filtr,pompa) jest cos nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rzucil mi sie na oko ten temat i tu male pytanko - jako, ze wymieniam olej zazwyczaj na jednej stacji ( kupuje sie tam olej + filtr i odrazu wymieniaja w cenie ), do mojego modelu z tego co pamietam zawsze dostaje ten filterek z Filtrona ( marka i mi sie dobrze nie kojarzy ). Ogolnie nie wnikalem zbytnio w sprawe, wymieniam olej regularnie, ale : ktos napisal, ze na Filtronach ogolnie smarowanie nie przebiega wlasciwie w poczatkowej fazie tj. potrafi zamrugac kontrolka. Przyznam, ze nie pamietam jak to bywalo wczesniej, ale teraz nieco uczulony zerkam po rozruchu i kontrolka miga mi 2 razy. Fakt, sa mrozy itd, ale poziom temperatury jakos nie zdaje sie na to zbyt mocno wplywac ( czy stoi na dworze, czy w garazu podobna sytuacja ). Dodtakowo, jezdze na oleju mineralnym ( nie krzyczec, taki byl zalany zaraz po sprowadzeniu do kraju obecnie juz kilka lat temu i bylo za pozno na przerzutke na wlasciwy; ogolnie samochod od wymiany do wymiany nie widzial nigdy dolewki, nie dymi itd., silnik jeszcze niby jest - sprezanie srednio 32 i na jednym slabiej 29,5 itp. itd., a przejechal bez zagladania "tfu tfu" dobrze ponad 100 tys. km. ), ktory wiadomo parametry ma nie te i porafi gestniec. Zeby juz calkiem silnika nie ukatrupic, leje caly czas ten sam Shell Diesel ( jak na mineral najtanszy nie jest ;] ). Pytanie - czy ten objaw jest normalny, czy ze smarowaniem (filtr,pompa) jest cos nie tak?
Mrzesz z ciekawości kupić i założyć filtr oleju częściej polecany i obaczyć jaki będzie efekt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy nastepnej wymianie tak sie zrobi, teraz w sumie szkoda olej spuszczac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tez zalewam przed przykreceniem nowego,krotszy czas napelniania filtra przez pompe wiec i krotszy czas pracy silnika bez cisnienia

:) Więc jesteś mądrzejszy niż ludzie piszący instrukcje i procedury serwisowe. Dodam tylko, że zalewanie nie ma zupełnie sensu i nie warto utrudniać sobie życia. W żadnym wypadku nie zaszkodzi to dla silników z naszych Pasków od niemca z 0,5mln przebiegami, nowych zresztą też nie. To jak chęć naprawy silnika przez tłumik, żeby przypadkiem go nie rozbierać :) .

W sprawnym silniku i tak w mgnieniu oka robi się ciśnienie, a silnik jest nasmarowany pozostałością oleju, chyba że wymiana oleju trwałaby rok to pozostałości oleju mogłyby wtedy powyciekać z panewek i coś się przytrzeć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gościu taki wiek a tak nie patrzy na datę tego posta myslisz że przeczyta to użytkownik "njub " nabijj sobie posty gdzie indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już ktoś odgrzał kotleta, to napiszę że ja robię klika/naście obrotów rozrusznikiem bez zapłonu-moment gaśnie kontrolka i można ze spokojnym sumieniem odpalać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa filtron robi wkłady z recyklingu.

Jeśli już polska filrma to sedziszów I montaż w oplach.

 

Jeśli ori to knecht mahle lub bosch mann

 

Nie koniecznie musi być to wina filtra oleju VR6 po jakimś tam przebiegu trzeba wymienić pompę bo daje za duże ciśnienie oleju.

 

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329785

Edytowane przez grandi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie mam nic do filtrona zawsze jak go używałem nic sie nic z nim nie działo ale teraz kupuje mann taniej jak filtron :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest taka mala subtelna roznica w starszych golfach passatach o slabszym cisnieniu oleju wynikającym już z przebiegu zal sie buzer i kontrolka oleju a na knechcie nie.

Ta subtelna roznixa polega na tym ze w filtronie sa 4 dziury a knechcie 6 co wiaze sie tym ze na knechcie jest lepszy przeplyw oleju przez filtr wiedz zwroccie i na to uwage

Edytowane przez grandi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po używaniu filtrona zarówno filtra oleju, paliwa, i powietrza, raz mi się zdażyło że użyłem kazdego z tych filtrów, to zauważyłem że najgorzej wypada powietrza, był poszarpany i zwilgotniony, i zasyfił mi przepływke strasznie, po manie jest całkiem inaczej, jest brudny ale suchy i cały..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja polecam niemieckiego MANN'a, w porównaniu do filtrona dużo droższy ale jakość także dużo dużo lepsza, to jak porównywać nową s klasę z maluchem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.02.2013 o 22:27, biedrona007 napisał:

a ja polecam niemieckiego MANN'a, w porównaniu do filtrona dużo droższy ale jakość także dużo dużo lepsza, to jak porównywać nową s klasę z maluchem:)

I ona jest słuszna, ta teoria :)

W moim poprzednim Pasku B3 1.8 piszczenie czujnika ciśnienia oleju "naprawił" filtr MAN W 940/25 (dużo większy, nadwymiarowy wręcz ale pasuje), który zastąpił właśnie Filtrona. Potem w ogóle poczytałem sobie o przepustowości filtrów i okazało się, że to znane rozwiązenie owo zmniejszanie oporów przepływu na filtrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności