Gość Jajek Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2008 witam, wiem, wiem, ze temat centralnego, co sie niedomyka, badz domyka nieustannie, badz wyskakuje, a nie powinien byl juz miliony razy przerabiany. jednak wydaje mi sie, ze nie bylo tutaj jeszcze pewnego instruktazu - czy skoro stwierdzamy wstepna nieszczelnosc nie silownikow, a przewodow - to czy ich wymiana jest wykonalna? jesli tak, to czy da sie te przewody kupic "z metra"? i gdzie zaczac szukanie pompy sterujacej calym tym wynalazkiem? z gory dziekuje za opowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2008 Znaleźć kupić ? - na alegro znaleźć w aucie ? - pod podłogą bagażnika ( w kombi ) pod tą mniejszą pokrywą metalową podłogi bagażnika. Wymieniać przewody ? Chyba żartujesz, one są takie mocne, że nie ma prawa się z nimi cokolwiek stać. Jeśli już gdzieś pojawiła się nieszczelność to najprawdopodobniej w miejsu łączenia (przewody w kilku miejscach w aucie łączą się lub rodzielają za pomocą takich plastikowych trójników) mi tam właśnie pojawiła się nieszczelność - wyskoczył wężyk (włożyłem jeszcze raz na klej i wszystko śmiga). A jeśli masz jakimś cudem nieszczelny gdzieś sam wężyk to tylko łatasz go w tym miejscu i tyle. Ale wymieniać przewody ?? nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jajek Zgłoś #3 Napisano 24 Września 2008 dzieki za informacje, oszczedze sobie dzieki temu sporo czasu i niepotrzebnego zachodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2008 two pac - a mógłbyś opisać gdzie są łączne te przewody?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #5 Napisano 26 Września 2008 Nie bardzo, bo nie rozbierałem całego auta. Ja znalazłem tylko dwa bo tyle musiałem. Słyszałem syczenie gdzieś w okolicy prawego, tylnego nadkola w bagażniku. Ile się namęczyłem, że by się tam dostać mkusiałem ściągać prawie wszystkie plastiki w bagażniku.. pierwsze łączenie było zaraz parę cm od schowka, więc jak tu by puściło to luuzik odkręcamy kilka śruek, odginamy z wyczuciem plastiki i dajemy radę. U mnie wyskoczył wężyk zaraz za tylną kanapą przy plastiku nadkola - jest tam właśnie taki trójnik i jeden wężyk się poluzował, docisnąłem mocniej i grało, ale dla pewności by się nie powtórzyło oblałem go klejem i gra gitata.. zajęło mi to pół dnia roboty :636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #6 Napisano 26 Września 2008 two pac - a mógłbyś opisać gdzie są łączne te przewody??Remek , poniżej rysunki instalacji centralnego zamka w B3. Będą pomocne w lokalizacji złącz. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #7 Napisano 29 Września 2008 Jurek na Ciebie można zawsze liczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach