Skocz do zawartości
misiek 528

mocniejsze sprzęgło do awx

Rekomendowane odpowiedzi

czy to mozliwe ze by NOWY!? padl mi juz po 10tys km>!?? przy normalnej jezdzie bez upalania bez ostrego ruszania, nigdy nie dawalem w pale ponizej 2tys obrotow dbalem o 2mas i sprzegielko.. fakt ze obecie jest 193km i 380nm ale do licha... to chyba nie znaczy ze przy takich mocach co 10tys km ma padac!?
Raczej niemożliwe.Może poduszki lub nie działa podciśnienie gaszenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm poduszki mechanik sprawdzal wygladaja na cale.. a co do podscisnienia gaszenie nie mam juz tej gruszki z egrem mam to wywalone od dlugiego czasu i wszystko wczesniej bylo ok .. teraz przy gaszeniu jest takie telepniecie.. mechanik obstawia 2mase.. ale ja jezdzielm ze z*****a 2masu kiedys przez miech i wiem jak ona pracuje jak jest z*****a.

jakie sa inne mozliwosc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blanko wejdź pod auto i zobacz czy śruby na poduszkach przypadkiem się nie poluzowały :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podciśnienie gaszenia?

Przepraszam za małe zboczenie z tematu ale co to jest to podciśnienie gaszenia? Nie chce specjalnie zakładać nowego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam za małe zboczenie z tematu ale co to jest to podciśnienie gaszenia? Nie chce specjalnie zakładać nowego tematu.

Klapa Gasząca - umieszczona przed kolektorem w tej samej części co EGR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nadal cisza w temacie , może się ktoś podzieli doświadczeniami :-??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie:

czy sprzęgło + dwumas z AWX jest taki sam jak w AVB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grinch
hm poduszki mechanik sprawdzal wygladaja na cale.. a co do podscisnienia gaszenie nie mam juz tej gruszki z egrem mam to wywalone od dlugiego czasu i wszystko wczesniej bylo ok .. teraz przy gaszeniu jest takie telepniecie.. mechanik obstawia 2mase.. ale ja jezdzielm ze z*****a 2masu kiedys przez miech i wiem jak ona pracuje jak jest z*****a.

jakie sa inne mozliwosc?

 

... spróbuj gasić auta na dwa sposoby.

1. Z wciśniętym sprzęgłem

2. Bez sprzęgła

 

... jeżeli z wciśniętym sprzęgłem nie będzie telepania to bardzo prawdopodobne że będzie to dwumas a jeżeli będzie to szukaj dalej poduszki skrzyni, silnika itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy sprzęgło + dwumas z AWX jest taki sam jak w AVB?
Przerabiał ktoś to na własnej skórze? Bo z tego co się orientuję to jest jakaś różnica w średnicy docisku. Pozdro. Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

avf 240mm awx 228mm

jedno do drugiego nie pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a do afn podejdzie 2 mas i sprzegło z brd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkaperek28, z tego co wiem w AVB nie AVF jest inny dwumas niż awx, ale moim zdaniem pakować od awx nie będzie mocniej. Jeżeli powodem twojego pytania jest "180km/370NM z AVB by Tune-Up" jak w opisie proponuje zorientować się czy podejdzie skrzynia od avf lub brd i taka zapodać i do tych skrzynki idealnie pasuje sprzęgło kompletne od brd które na pewno przeniesie tą moc. Ja mam wpakowane właśnie takie do AVF i mam święty spokój.

proponuje tez od 7 strony

http://forum.vw-passat.pl/threads/47879-Jakie-sprzeglo-do-zvirusowanego-paska?p=915280&highlight=avb#post915280

pisali właśnie o avb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szkaperek28, z tego co wiem w AVB nie AVF jest inny dwumas niż awx, ale moim zdaniem pakować od awx nie będzie mocniej. Jeżeli powodem twojego pytania jest "180km/370NM z AVB by Tune-Up" jak w opisie proponuje zorientować się czy podejdzie skrzynia od avf lub brd i taka zapodać i do tych skrzynki idealnie pasuje sprzęgło kompletne od brd które na pewno przeniesie tą moc. Ja mam wpakowane właśnie takie do AVF i mam święty spokój.

proponuje tez od 7 strony

http://forum.vw-passat.pl/threads/47879-Jakie-sprzeglo-do-zvirusowanego-paska?p=915280&highlight=avb#post915280

pisali właśnie o avb

 

dzięki za wypowiedź

temat skrzyni 6-tki + sprzęgło BRD jest mi znany i to bardzo....już niemal kupowałem skrzynie z półosiami....ale przerosły mnie koszta bo po podliczeniu wszystkiego co musiałbym zmienić wyszło około 5 000zł (łącznie z robocizną) i dlatego zdryfiłem, za duże koszta......choć ta opcja byłaby najciekawsza 420-430Nm pewnie bym miał

aktualnie myślę nad jednomasem ze wzmocnionym sprzęgłem choć przeraża mnie ten twardy pedał i wibracje (choć w 2000zł bym się zmieścił)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki za wypowiedź

temat skrzyni 6-tki + sprzęgło BRD jest mi znany i to bardzo....już niemal kupowałem skrzynie z półosiami....ale przerosły mnie koszta bo po podliczeniu wszystkiego co musiałbym zmienić wyszło około 5 000zł (łącznie z robocizną) i dlatego zdryfiłem, za duże koszta......choć ta opcja byłaby najciekawsza 420-430Nm pewnie bym miał

aktualnie myślę nad jednomasem ze wzmocnionym sprzęgłem choć przeraża mnie ten twardy pedał i wibracje (choć w 2000zł bym się zmieścił)

eksperymentując tez dojdziesz do tych kosztów jak coś nie pójdzie po twojej myśli, ja przerabiałem sprzęgło u siebie 2 nieudane próby i 3 wyszła oko. Jedna rada docisk bierz nowy nie szukaj używek ani nie licz na 100% sprawność swojego po jego wyzerowaniu. Po prostu materiał z wiekiem tez traci swoją trwałość i docisk nie ma takiej siły docisku jak powinna być, wytrzymuje on serie ale nic więcej. Widziałem "nowe" zestawy sprzęgła (tarcza + docisk + łożysko) w których docisk okazał się regenerowany i został odmalowany sprawdzisz (przy lub po kupnie zarysuj powierzchnie docisku i zobacz czy pod lakierem nie ma rdzy) uważaj na to! jest to prostacka metoda która nie daje 100% pewności, są jeszcze inne metody ale to już tylko dobry doświadczony fachowiec może ocenić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zakładałem juz nowego tamatu, odgrzeje ten:D chodzi mi też o mocniejsze sprzegło ale do 2.0 (BUZ) 163KM... Zrobiłem program w V-techu, w serii o dziwo wyszło 172KM i 396NM czyli z prezentem... program mam zrobiony na 192 KM i 455NM wiec chyba optymalnie ( wykres oczywiście wrzuce) przebieg mam orginał 190tys...

 

wykres umieściłem juz w odpowiednim temacie...

Edytowane przez Dodi79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
eksperymentując tez dojdziesz do tych kosztów jak coś nie pójdzie po twojej myśli, ja przerabiałem sprzęgło u siebie 2 nieudane próby i 3 wyszła oko. Jedna rada docisk bierz nowy nie szukaj używek ani nie licz na 100% sprawność swojego po jego wyzerowaniu. Po prostu materiał z wiekiem tez traci swoją trwałość i docisk nie ma takiej siły docisku jak powinna być, wytrzymuje on serie ale nic więcej. Widziałem "nowe" zestawy sprzęgła (tarcza + docisk + łożysko) w których docisk okazał się regenerowany i został odmalowany sprawdzisz (przy lub po kupnie zarysuj powierzchnie docisku i zobacz czy pod lakierem nie ma rdzy) uważaj na to! jest to prostacka metoda która nie daje 100% pewności, są jeszcze inne metody ale to już tylko dobry doświadczony fachowiec może ocenić.

 

ostatecznie został ori dwumas + wzmocniona tarcza + docisk sachs preformance pisza że 420Nm zniesie i tyle mi styknie.......od czasu urodzenia córki spauzowałem z modzeniem, GTB17 czeka i czeka i h.... wie kiedy je wsadzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy, czy znacie to uczucie, kiedy po 8 godzinach przed komputerem czujecie się głupi od tych wszystkich informacji? Przeczytałem już całe tematy na forum golfa, audi 80, audi a4 i na naszym. Wreszcie google przenosi mnie kolejny raz do tych samych tematów.

Naście razy już czytałem że pasuje sprzęgło od sharana, później że nie pasuje, później że sama tarcza tylko nie podejdzie, a docisk jest ok... Poradźcie może coś?

1.

Ile wytrzymuje seryjny docisk ze sprzęgłem 1Z?

2.

Jaki w sumie zestaw z oryginalnych 228mm wytrzymuje największy moment?

3.

Doczytałem, że tarcza + sprzęgło z G60 rzekomo podejdzie, no ale ile to wytrzyma i czy faktycznie podejdzie?

4.

Jeszcze na forum audi polecają sprzęgło od 2.0 ACE 140KM, ale nie mam pojęcia ile to wytrzymuje momentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile wytrzymuje seryjny docisk ze sprzęgłem 1Z?

 

Żebyś pojeździł dłużej 380nm nie więcej. Przy ~400nm wytrzyma max 10tyś

 

Jaki w sumie zestaw z oryginalnych 228mm wytrzymuje największy moment?

 

Sprzęgło + docisk AWX ale do jednomasu nie podejdzie.

 

Do wzdłużnego na jednomasie nie ma innej opcji zestaw z 1Z, zrobić do 380nm i jeździć.

 

Doczytałem, że tarcza + sprzęgło z G60 rzekomo podejdzie, no ale ile to wytrzyma i czy faktycznie podejdzie?

 

Nie podejdzie do wzdłużnego (bo ma 28zębów). Każda tarcza która ma 23zeby podchodzi do wzdłużnego. Każda tarcza która ma 28zębów podchodzi do poprzecznego. Tyle w temacie

 

G60 trzymało w Golfie znajomego 430nm przez prawie pół roku i zaczęły się uślizgi na 5tym biegu. Przy czym zaznaczę, że moment bardzo płasko był zrobiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli takie nowe sprzęgło (czytaj docisk i tarcza) od 1Z zakładam i trzyma ładnie do 380Nm? Niesamowite.

Ale w takim razie wychodzi na to, że od wzdłużnego, czyli od Audi 80 jak wezmę komplet, tarcza, docisk, jednomas, to pasuje wszystko jak ulał, prawda?

 

A z ciekawości, czy sam docisk da się od mocnego poprzeczniaka założyć? Przepraszam jeśli to pytanie wydaje Ci się z natury idiotyczne :)

Edytowane przez eltom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli takie nowe sprzęgło (czytaj docisk i tarcza) od 1Z zakładam i trzyma ładnie do 380Nm? Niesamowite.

Ale w takim razie wychodzi na to, że od wzdłużnego, czyli od Audi 80 jak wezmę komplet, tarcza, docisk, jednomas, to pasuje wszystko jak ulał, prawda?

 

Tak, musisz jeszcze dokupić śruby do jednomasu bo są krótsze

 

A z ciekawości, czy sam docisk da się od mocnego poprzeczniaka założyć? Przepraszam jeśli to pytanie wydaje Ci się z natury idiotyczne

 

Wcale nie idiotyczne :) Na 100% nie jestem pewien, ale z tego co wiem nie da się założyć samego docisku z poprzeczniaka bo nie pasują trzpienie i ilość śrub mocujących je do zamachu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności