Skocz do zawartości
misiek 528

mocniejsze sprzęgło do awx

Rekomendowane odpowiedzi

pytałem tunera jak przy 200KM ori nowe sprzęgło by się spisywało,odradził Radzikowskiego,ponieważ pisząc program ustawia wysoko Nm żeby nie było poślizgu,więc wstawiłem nowe ori,ale nie mam 200KM więc na sofcie 170KM daje radę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
,ale nie mam 200KM więc na sofcie 170KM daje radę

ale wygląda jak by miał 250KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale wygląda jak by miał 250KM

to miał być żart?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to miał być żart?

 

 

mysle ze kolega nie zartowal, piekne auto !!!!

 

a wracajac do tematu, gdzie wirusowalem paska /???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to miał być żart?

wygląda super, a taka moc by mu pasowała... pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TO jest do 115KM a nie do 130KM !!

 

To jest to samo: http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-passat-3b3/19-tdi-96kw-awx-1100-0505/index.html

ale nigdzie tam nie widzę, żeby to było do jakichś 115 km. AWX to AWX. Inna sprawa, że sprzęgiełko takie też podchodzi pod 2000 zł :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprzęgiełko takie też podchodzi pod 2000 zł

sama tarcza chyba... ;) dolicz docisk i znów cena ląduje w okolicy 3k, a do tego jeszcze trzeba mieć żyjący dwumas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż takiej tragedii nie ma:

tarcza sprzęgła i docisk kosztują max 2000 zł

ceny z www.sklepmoto.pl, www.rallyshop.pl oraz www.mts24.com

 

Większy problem jest z tym, że wg. katalogu sachs te sprzęgła są tylko do passatów do 2001 r.

Edytowane przez Tomaszz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Larson

Nie sprawdzałem wszystkich modeli i roczników ale jak wysłałem zdjęcia do Sachsa izdjąłem pomiary mojego to mi powiedzieli że nie mają. Mozna uogólnić że nie mają zamienników do zadnego Paska które ma samoregulowany dosisk.

 

 

Aż takiej tragedii nie ma:

tarcza sprzęgła i docisk kosztują max 2000 zł

ceny z www.sklepmoto.pl, www.rallyshop.pl oraz www.mts24.com

 

Większy problem jest z tym, że wg. katalogu sachs te sprzęgła są tylko do passatów do 2001 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
właśnie wróciłem , moment obrotowy został wyrównany bardziej , a właściwie ścięta ta góra i powraca ok 3000 czyli jest koło 400Nm niestety wykresu nie mam . Przejechałem niecałe 200km jedzie się dużo lepiej i przyjemniej tylko z tego co widzę po kompie to spalanie wzrośnie .... sprzęgło OK ps. cisnienie doładowania 1.57

oto nowy wykres , jak widac wartosci z kosmosu ale widac ze po korekcie max mom obr przesunol sie , dzieki temu stare poczciwe sprzeglo wytrzymuje.. :)http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=5957&d=1226175427

Edytowane przez misiek 528

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby ktoś podać z jakiego Sharana pasuje sprzęgło i dwumas do AWX. Pytam bo jedni podają że od 130KM a inni że od 150KM. Może ktoś to rozpracował i poda konkretnie numery kompletu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOLEDZY !!

Nie kombinujcie z dobieraniem mocniejszych sprzegiel od innych furek bo to jest niecelowe. Dlubanie softow ma swoje granice ktore sprzeglo znosi. PROBLEMEM jest 2mas!!

 

Niestety to "gowno" spedza mi sen z powiek. Jedyne rozwiazanie to Pan Radzikowski http://www.sprzegla.com

 

Trzeba mu dostarczyc na wzor swoje sprzeglo i On zrobi CACKO !! Jednomasowe kolo zamachowe i do tego stosowna tarcze sprzegla i docisk. Naprawde tepe wsadzanie byle czego jest odwlekaniem i tak tykajacej bomby. Trzeba dokladnie wiedziec CO i JAK !! czego sie oczekuje od nowego sprzegla...zreszta jak ktos sie pofatyguje na rozmowe z w/w Panem...beda padac bardzo konkretne pytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to widzę, że problem sprzęgła nierozwiązany ... ja też pakuje turbo od BRD i FMIC i bede musiał się ograniczyć tak jak mówili Panowie z dynosoftu ... 190 PS i 370 NM

ale ciekawe jak to jest w autkach, które mają seryjnie 500 PS i 450 NM ? - gigantyczne tarcze i dociski + odpowiednio gruba skrzynia ? może jest jakiś komplet, który można by zaadoptować do passatów ? jak oglądałem różne programy o tuningu, głównie hamerykańskie to jak pakowali mocniejszy motor to skrzynia i sprzęgło też odrazu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to widzę, że problem sprzęgła nierozwiązany ... ja też pakuje turbo od BRD i FMIC i bede musiał się ograniczyć tak jak mówili Panowie z dynosoftu ... 190 PS i 370 NM

właśnie tam byłem ostatni raz na hamowni i było jak w opisie, przyznam jednak że gdybym chciał mógłbym załatwić to sprzęgło w jeden dzień . Edytowane przez misiek 528

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Byłem właśnie na Mineralnej w Warszawie w MR Motors aby zdiagnozować samochód pod kątem chipa. Najpierw się pochwalę, że samochód wypadł bardzo dobrze. Przepływka idealnie, wtryski również (minimalna odchyłka na wtrysku nr 4), turbo trzyma jak nowe. Jedyne co trzeba poprawić to wyprzedzenie wtrysku po wymianie rozrządu. Rozmawiałem tam właśnie o sprzęgle bo bałem się, że moje powoli wychodzi. Okazało się, że jest sprawne ale przy okazji dowiedziałem się, że do AWXa spokojnie można założyć sprzęgło od AVFa, które ma 240mm. Chyba, że mnie w błąd wprowadzili?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AWXa spokojnie można założyć sprzęgło od AVFa, które ma 240mm. Chyba, że mnie w błąd wprowadzili?

jeśli masz V-biegową skrzynię biegów i tarczę 228mm, to... no chyba można... razem z dociskiem, z nową skrzynią 6-biegów, kołem zamachowym, półosiami, mocowaniem alternatora, pryszcz... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeee.... No to mnie w błąd wprowadzili. Mam skrzynię pięciobiegową. Myślałem, że wystarczy sprzęgło, docisk i koło. O alternatorze też słyszałem. Ale żeby od razu skrzynię całą? Ech... mam nadzieję, że moje wytrzyma. Chcę zrobić maks 170KM z ładnym przebiegiem momentu - do jeżdżenia. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocowaniem alternatora

 

?????????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odgrzewam.....250 000km na blacie i sprzegło zaczyna sie coraz mocniej ślizgac, możecie sie pochwalic jak sie sprawują sprzęgła od pana R,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepne sie pod temat co do sprzegla i 2masu..

ja wymianiałem komplet na nowe pol roku temu silnik 1.9tdi awx ...bo zaczal mi walic 2mas.. przejezdzilem moze 10tys KM i przy gaszeniu silnika od paru dni mam jakis stuk gdzies pod silnikiem.. pojechalem do mechanika i ten przekonany jest ze to 2mas!!

czy to mozliwe ze by NOWY!? padl mi juz po 10tys km>!?? przy normalnej jezdzie bez upalania bez ostrego ruszania, nigdy nie dawalem w pale ponizej 2tys obrotow dbalem o 2mas i sprzegielko.. fakt ze obecie jest 193km i 380nm ale do licha... to chyba nie znaczy ze przy takich mocach co 10tys km ma padac!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności