pawelb6 Zgłoś #21 Napisano 19 Października 2008 pytałem tunera jak przy 200KM ori nowe sprzęgło by się spisywało,odradził Radzikowskiego,ponieważ pisząc program ustawia wysoko Nm żeby nie było poślizgu,więc wstawiłem nowe ori,ale nie mam 200KM więc na sofcie 170KM daje radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #22 Napisano 19 Października 2008 ,ale nie mam 200KM więc na sofcie 170KM daje radę ale wygląda jak by miał 250KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #23 Napisano 19 Października 2008 ale wygląda jak by miał 250KM to miał być żart? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pancio123 Zgłoś #24 Napisano 19 Października 2008 to miał być żart? mysle ze kolega nie zartowal, piekne auto !!!! a wracajac do tematu, gdzie wirusowalem paska /??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #25 Napisano 19 Października 2008 to miał być żart? wygląda super, a taka moc by mu pasowała... pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #26 Napisano 20 Października 2008 TO jest do 115KM a nie do 130KM !! To jest to samo: http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-passat-3b3/19-tdi-96kw-awx-1100-0505/index.html ale nigdzie tam nie widzę, żeby to było do jakichś 115 km. AWX to AWX. Inna sprawa, że sprzęgiełko takie też podchodzi pod 2000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #27 Napisano 20 Października 2008 sprzęgiełko takie też podchodzi pod 2000 zł sama tarcza chyba... dolicz docisk i znów cena ląduje w okolicy 3k, a do tego jeszcze trzeba mieć żyjący dwumas... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #28 Napisano 20 Października 2008 (edytowane) Aż takiej tragedii nie ma: tarcza sprzęgła i docisk kosztują max 2000 zł ceny z www.sklepmoto.pl, www.rallyshop.pl oraz www.mts24.com Większy problem jest z tym, że wg. katalogu sachs te sprzęgła są tylko do passatów do 2001 r. Edytowane 20 Października 2008 przez Tomaszz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Larson Zgłoś #29 Napisano 24 Października 2008 Nie sprawdzałem wszystkich modeli i roczników ale jak wysłałem zdjęcia do Sachsa izdjąłem pomiary mojego to mi powiedzieli że nie mają. Mozna uogólnić że nie mają zamienników do zadnego Paska które ma samoregulowany dosisk. Aż takiej tragedii nie ma:tarcza sprzęgła i docisk kosztują max 2000 zł ceny z www.sklepmoto.pl, www.rallyshop.pl oraz www.mts24.com Większy problem jest z tym, że wg. katalogu sachs te sprzęgła są tylko do passatów do 2001 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #30 Napisano 9 Listopada 2008 (edytowane) właśnie wróciłem , moment obrotowy został wyrównany bardziej , a właściwie ścięta ta góra i powraca ok 3000 czyli jest koło 400Nm niestety wykresu nie mam . Przejechałem niecałe 200km jedzie się dużo lepiej i przyjemniej tylko z tego co widzę po kompie to spalanie wzrośnie .... sprzęgło OK ps. cisnienie doładowania 1.57 oto nowy wykres , jak widac wartosci z kosmosu ale widac ze po korekcie max mom obr przesunol sie , dzieki temu stare poczciwe sprzeglo wytrzymuje.. http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=5957&d=1226175427 Edytowane 9 Listopada 2008 przez misiek 528 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fokus Zgłoś #31 Napisano 17 Listopada 2008 Czy mógłby ktoś podać z jakiego Sharana pasuje sprzęgło i dwumas do AWX. Pytam bo jedni podają że od 130KM a inni że od 150KM. Może ktoś to rozpracował i poda konkretnie numery kompletu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #32 Napisano 17 Stycznia 2009 KOLEDZY !! Nie kombinujcie z dobieraniem mocniejszych sprzegiel od innych furek bo to jest niecelowe. Dlubanie softow ma swoje granice ktore sprzeglo znosi. PROBLEMEM jest 2mas!! Niestety to "gowno" spedza mi sen z powiek. Jedyne rozwiazanie to Pan Radzikowski http://www.sprzegla.com Trzeba mu dostarczyc na wzor swoje sprzeglo i On zrobi CACKO !! Jednomasowe kolo zamachowe i do tego stosowna tarcze sprzegla i docisk. Naprawde tepe wsadzanie byle czego jest odwlekaniem i tak tykajacej bomby. Trzeba dokladnie wiedziec CO i JAK !! czego sie oczekuje od nowego sprzegla...zreszta jak ktos sie pofatyguje na rozmowe z w/w Panem...beda padac bardzo konkretne pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfik Zgłoś #33 Napisano 17 Kwietnia 2009 no to widzę, że problem sprzęgła nierozwiązany ... ja też pakuje turbo od BRD i FMIC i bede musiał się ograniczyć tak jak mówili Panowie z dynosoftu ... 190 PS i 370 NM ale ciekawe jak to jest w autkach, które mają seryjnie 500 PS i 450 NM ? - gigantyczne tarcze i dociski + odpowiednio gruba skrzynia ? może jest jakiś komplet, który można by zaadoptować do passatów ? jak oglądałem różne programy o tuningu, głównie hamerykańskie to jak pakowali mocniejszy motor to skrzynia i sprzęgło też odrazu ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #34 Napisano 26 Kwietnia 2009 (edytowane) no to widzę, że problem sprzęgła nierozwiązany ... ja też pakuje turbo od BRD i FMIC i bede musiał się ograniczyć tak jak mówili Panowie z dynosoftu ... 190 PS i 370 NM właśnie tam byłem ostatni raz na hamowni i było jak w opisie, przyznam jednak że gdybym chciał mógłbym załatwić to sprzęgło w jeden dzień . Edytowane 6 Marca 2011 przez misiek 528 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #35 Napisano 6 Maja 2009 Panowie! Byłem właśnie na Mineralnej w Warszawie w MR Motors aby zdiagnozować samochód pod kątem chipa. Najpierw się pochwalę, że samochód wypadł bardzo dobrze. Przepływka idealnie, wtryski również (minimalna odchyłka na wtrysku nr 4), turbo trzyma jak nowe. Jedyne co trzeba poprawić to wyprzedzenie wtrysku po wymianie rozrządu. Rozmawiałem tam właśnie o sprzęgle bo bałem się, że moje powoli wychodzi. Okazało się, że jest sprawne ale przy okazji dowiedziałem się, że do AWXa spokojnie można założyć sprzęgło od AVFa, które ma 240mm. Chyba, że mnie w błąd wprowadzili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #36 Napisano 6 Maja 2009 AWXa spokojnie można założyć sprzęgło od AVFa, które ma 240mm. Chyba, że mnie w błąd wprowadzili? jeśli masz V-biegową skrzynię biegów i tarczę 228mm, to... no chyba można... razem z dociskiem, z nową skrzynią 6-biegów, kołem zamachowym, półosiami, mocowaniem alternatora, pryszcz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #37 Napisano 6 Maja 2009 Eeeee.... No to mnie w błąd wprowadzili. Mam skrzynię pięciobiegową. Myślałem, że wystarczy sprzęgło, docisk i koło. O alternatorze też słyszałem. Ale żeby od razu skrzynię całą? Ech... mam nadzieję, że moje wytrzyma. Chcę zrobić maks 170KM z ładnym przebiegiem momentu - do jeżdżenia. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #38 Napisano 6 Maja 2009 mocowaniem alternatora ????????????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #39 Napisano 10 Listopada 2009 odgrzewam.....250 000km na blacie i sprzegło zaczyna sie coraz mocniej ślizgac, możecie sie pochwalic jak sie sprawują sprzęgła od pana R, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #40 Napisano 23 Lipca 2010 podepne sie pod temat co do sprzegla i 2masu.. ja wymianiałem komplet na nowe pol roku temu silnik 1.9tdi awx ...bo zaczal mi walic 2mas.. przejezdzilem moze 10tys KM i przy gaszeniu silnika od paru dni mam jakis stuk gdzies pod silnikiem.. pojechalem do mechanika i ten przekonany jest ze to 2mas!! czy to mozliwe ze by NOWY!? padl mi juz po 10tys km>!?? przy normalnej jezdzie bez upalania bez ostrego ruszania, nigdy nie dawalem w pale ponizej 2tys obrotow dbalem o 2mas i sprzegielko.. fakt ze obecie jest 193km i 380nm ale do licha... to chyba nie znaczy ze przy takich mocach co 10tys km ma padac!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach